• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Sky Express Sky Express - Νέα, Πληροφορίες & Ερωτήσεις

Pel

Member
Μηνύματα
783
Likes
4.163
Ταξίδι-Όνειρο
Και πού δεν θέλω;
Πήρα μόλις και τηλέφωνο στο κέντρο εξυπηρέτησης και περίμενα στην αναμονή 1 ώρα και 1 λεπτό. Μετά είπα να το κλείσω, όχι για να μην χρεώνεται η γραμμή μου, αλλά γιατί η μουσικούλα είναι εκνευριστικότατη. Τουλάχιστον όταν έχεις τέτοια αναμονή, βάλε καλύτερη μουσική (της Aegean που πήρα σήμερα το πρωί ήταν σαφώς γλυκύτερη, αν και την άκουσα μόνο 13 λεπτά).

Έμαθα όμως απ' έξω το ηχογραφημένο μήνυμα για το ότι είναι πράσινη εταιρεία, πάντοτε με τις καλύτερες τιμές καθώς και τους προορισμούς που εξυπηρετεί.
 

Pel

Member
Μηνύματα
783
Likes
4.163
Ταξίδι-Όνειρο
Και πού δεν θέλω;
Για να μην είμαι άδικη, μόλις με πήραν τηλ., επειδή είχα συμπληρώσει τη φόρμα (Τρίτη βράδυ), να με ρωτήσουν αν θέλω μετάθεση του εισιτηρίου που ακυρώθηκε σε άλλη πτήση ή voucher. Απάντησα το πρώτο και μου άλλαξαν το εισιτήριο χωρίς διαφορά κόστους.

Αν και θεωρώ ότι άργησαν λίγο, γιατί στο τσακ ήμουν να κλείσω την εναλλακτική πτήση μόνη μου, που ανέβαινε και η τιμή της. Όποιος έχασε την πτήση του λόγω κακοκαιρίας, αν δεν πήγαινε για τουρισμό, λογικά καίγεται να βρεθεί εκεί που ήθελε να πάει.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.651
Likes
51.458
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Πήρα μόλις και τηλέφωνο στο κέντρο εξυπηρέτησης και περίμενα στην αναμονή 1 ώρα και 1 λεπτό.
Δύο φορές που χρειάστηκε πάντως στα πλαίσια ξηλώματος ταξιδιού λόγω απαγορεύσεων, δε περίμενα πάνω από 10 λεπτά και ήταν πολύ εξυπηρετικοί.
Προφανώς αυξήθηκαν πολύ οι απαιτήσεις αλλά όχι -ανάλογα- η υποστήριξη. Για να δούμε.
 

Pel

Member
Μηνύματα
783
Likes
4.163
Ταξίδι-Όνειρο
Και πού δεν θέλω;
Δύο φορές που χρειάστηκε πάντως στα πλαίσια ξηλώματος ταξιδιού λόγω απαγορεύσεων, δε περίμενα πάνω από 10 λεπτά και ήταν πολύ εξυπηρετικοί.
Προφανώς αυξήθηκαν πολύ οι απαιτήσεις αλλά όχι -ανάλογα- η υποστήριξη. Για να δούμε.
Δεν έχω άλλη εμπειρία, εκτός από 5 χρόνια πριν που χρειαζόμουν την απόδειξη πληρωμής του εισιτηρίου και τους είχα στείλει 3 φορές email που δεν είχαν απαντήσει. Την 4η φορά αποφάσισα να βρίσω και τους έστειλα ... φαξ και έλαβα την απόδειξη στο email μου μέσα σε μισή ώρα!
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.944
Likes
44.945
Ειχα να κανω μια ερωτηση και μου απαντησαν στο messanger μετα απο ενα 24ωρο. Στο τηλεφωνο δεν αντεχω τοση αναμονη.
 

xanthi3

Member
Μηνύματα
72
Likes
89
Έχω ταξιδέψει και εγώ οικογενειακά με τη sky λόγω απευθείας πτήσης προς Λέσβο από Ρόδο. Την τελευταία φορά ειλικρινά με έφεραν στα όρια μου. Είχα αγοράσει θέσεις καθώς ταξίδευα με 3 παιδιά και ήθελα να είμαστε όλοι κοντά. Κατά την παράδοση των αποσκευών μου έδωσαν σκόρπιες θέσεις! Ζήτησα τις θέσεις που είχα αγοράσει και μου είπαν ότι είναι γεμάτοι και δε γίνεται! Και τότε γιατί τις αγόρασα; Ζήτησα την προϊσταμένη, η οποία στη συνέχεια φώναξε και έναν άλλο, με στυλακι και οι δύο ότι δε γίνεται να μου δώσουν θέσεις κοντά! Τελικά, απαιτησα αυτό που δικαιουμουν και βρέθηκαν οι θέσεις!
 

Iris_90

Member
Μηνύματα
778
Likes
4.046
Επόμενο Ταξίδι
Στο άγνωστο ...
Ταξίδι-Όνειρο
Γιατί , σε νοιάζει ;;;
Έχω ταξιδέψει και εγώ οικογενειακά με τη sky λόγω απευθείας πτήσης προς Λέσβο από Ρόδο. Την τελευταία φορά ειλικρινά με έφεραν στα όρια μου. Είχα αγοράσει θέσεις καθώς ταξίδευα με 3 παιδιά και ήθελα να είμαστε όλοι κοντά. Κατά την παράδοση των αποσκευών μου έδωσαν σκόρπιες θέσεις! Ζήτησα τις θέσεις που είχα αγοράσει και μου είπαν ότι είναι γεμάτοι και δε γίνεται! Και τότε γιατί τις αγόρασα; Ζήτησα την προϊσταμένη, η οποία στη συνέχεια φώναξε και έναν άλλο, με στυλακι και οι δύο ότι δε γίνεται να μου δώσουν θέσεις κοντά! Τελικά, απαιτησα αυτό που δικαιουμουν και βρέθηκαν οι θέσεις!
@xanthi3 Τα χειρότερα γράφουν για αυτή την εταιρεία στο tripadvisor ...
 

xanthi3

Member
Μηνύματα
72
Likes
89
Στο ίδιο ταξίδι... Έχουμε ομαδική κράτηση αλλά χρειάστηκε ο σύζυγος να φύγει νωρίτερα. Από το online δεν γινόταν οπότε περίμενα στο τηλέφωνο. Απαντάει η υπάλληλος και με ενημερώνει ότι υπάρχει δυνατότητα αλλαγής με κόστος εισιτηρίου 80 ευρώ και χρέωση τηλεφωνικής εξυπηρέτησης 20 ευρώ. Στην ερώτηση αν θέλω να το κάνω από το τηλέφωνο ή μόνη για να γλιτώσω τα 20 ευρώ , επέλεξα το δεύτερο. Αποτέλεσμα; Έκλεισα το τηλέφωνο και ξαφνικά η τιμή εισιτηρίου είχε πάει στα 160 ! Τόσο "άτυχη" ήμουν..!!

@xanthi3 Τα χειρότερα γράφουν για αυτή την εταιρεία στο tripadvisor ...
Δεν έχω διαβάσει τις κριτικές τους. Επιλέγω τις πτήσεις αυτές γιατί γενικά με βολεύουν σε συνδυασμό με το κόστος. Δεν μου είχαν τύχει άλλες φορές δυσάρεστες εμπειρίες..
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.653
Μηνύματα
906.310
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom