katkats
Moderator
- Μηνύματα
- 10.100
- Likes
- 13.208
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ν. Αμερική
Βεβαίως
Ακριβώς και μπορείς να διαλέξεις όποια θέση είναι διαθέσιμη εκείνη των ώρα, όπως όχι πλέον στις περισσότερες εταιρείες.Το check in ανοίγει 2 μερες πριν οπως στις περισσότερες εταιρίες; Η τυχαια επιλογη θέσης είναι δωρεαν;
Λογικό είναι αυτό που είπε.17/9/2022 Πτήση από Βρυξέλλες για Αθήνα, αντί για τις 14:00 μμ η αναχώρηση έγινε στις 16:00 μμ
Το αστείο της υπόθεσης η αναγγελία του πιλότου που μας είπε το εξής: "Ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση. Ο λόγος που καθυστέρησε η αναχώρηση από Βρυξέλλες είναι γιατί είχε καθυστερήσει η άφιξη της προηγούμενης πτήσης από την Αθήνα στις Βρυξέλλες" Φοβερή εξήγηση!.
Γιώργο αυτό το ξέραμε, είδαμε αυτούς που ήρθαν πριν φύγουμε εμείς. Αυτό ήταν το γεγονός, όχι η αιτία της αργοπορίας.Λογικό είναι αυτό που είπε.
Της δικής σας πτήσης αυτή είναι η αιτία, ότι καθυστέρησε να έρθει η προηγούμενη. Της προηγούμενης ίσως είναι άλλη. Την αιτία της πτήσης Της δικής του εξηγεί πάντα ο πιλότος, όχι ολοκληρης της αλληλουχίας πτησεων.Γιώργο αυτό το ξέραμε, είδαμε αυτούς που ήρθαν πριν φύγουμε εμείς. Αυτό ήταν το γεγονός, όχι η αιτία της αργοπορίας.
Σε αυτό θα συμφωνήσω, το χαμό στο Ελ. Βενιζέλο μπορώ να το συγκρίνω μόνο με 15Αύγουστο προ κορονοϊού. Απλά διαπιστώνω ότι οι τιμές ανεβαίνουν και οι υπηρεσίες πέφτουν.μην ψάχνεις εξηγήσεις, είναι ειδικό καλοκαίρι
Την συγκεκριμενη εξηγηση μας την εχει δωσει πιλοτος της ετζιαν τουλαχιστον σε 3-4 ταξιδια που εχω κανει κ προ κορονοιου αλλα και κατα τη διαρκεια της πανδημιας...δεν μας ειχε καθυστερησει βεβαια 2ωρο αλλα 1 ωριτσα σιγουρα!μετα απο το συμβαν επικοινωνησε καμια sky express να σας προσφερει τιποτα για τη ταλαιπωρια ή εστω καμια συγνωμη;17/9/2022 Πτήση από Βρυξέλλες για Αθήνα, αντί για τις 14:00 μμ η αναχώρηση έγινε στις 16:00 μμ
Το αστείο της υπόθεσης η αναγγελία του πιλότου που μας είπε το εξής: "Ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση. Ο λόγος που καθυστέρησε η αναχώρηση από Βρυξέλλες είναι γιατί είχε καθυστερήσει η άφιξη της προηγούμενης πτήσης από την Αθήνα στις Βρυξέλλες" Φοβερή εξήγηση!.
Αρα, είναι συνηθισμένη εξήγηση. Οκ. Δεν το είχα προσέξει άλλη φορά.Την συγκεκριμενη εξηγηση μας την εχει δωσει πιλοτος της ετζιαν τουλαχιστον σε 3-4 ταξιδια που εχω κανει κ προ κορονοιου αλλα και κατα τη διαρκεια της πανδημιας...δεν μας ειχε καθυστερησει βεβαια 2ωρο αλλα 1 ωριτσα σιγουρα!μετα απο το συμβαν επικοινωνησε καμια sky express να σας προσφερει τιποτα για τη ταλαιπωρια ή εστω καμια συγνωμη;