pattyyy
Member
- Μηνύματα
- 1.565
- Likes
- 1.273
- Επόμενο Ταξίδι
- χμ...
- Ταξίδι-Όνειρο
- νότια αφρική
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Mίλα μου για το Μιλάνο
- Como magic-Milan reloaded
- Νοtte bianca in Genova
- Εξερευνώντας την Κυανή Ακτή
- Άρωμα Grasse με σταγόνες από Aix-En-Provence
- Aπολαμβάνοντας τη ζωή στην Arles...]Μεσημεράκι πια καταφτάνουμε στην Arles. Εύκολα βρίσκουμε το Le Belvedere το ξενοδοχείο μας (thank you Dafni!). Βρίσκεται κεντρικότατα, στην παλιά πόλη στην Place Voltaire. Mε συνδυασμό σύγχρονης με μπαρόκ διακόσμησης και μια όμορφη θέα στην πλατεία κλέβει τις εντυπώσεις. Το λατρέψαμε! Η τιμή του απλού δίκλινου ήταν στα 70 ευρώ αλλά προτιμήσαμε το comfort δίκλινο για extra χώρο και άνεση στα 90 ευρώ. [URL="http://www.hotellebelvedere-arles.fr/index.php?page=hotel"][U]http://www.hotellebelvedere-arles.fr/index.php?page=hotel[/U][/URL
- Carcassonne, the legend
- Επιτέλους Βαρκελώνη!]Tετάρτη πρωί αναχωρούμε από την παραμυθένια πόλη με χαρούμενη διάθεση. Σε λίγες ώρες θα πατάμε σε ισπανικό έδαφος. Η ανυπομονησία μου να ξαναδώ την Βαρκελώνη που μου είχε κλέψει την καρδιά 5 χρόνια πριν δεν περιγράφεται. Λίγο η κουβεντούλα, λίγο η μουσική, λίγο η καλή παρέα ο χρόνος περνάει και βρισκόμαστε στην Placa Catalunya να αναζητάμε parking για τη Musa μας. Εύκολα το βρίσκουμε και την εγκαταλείπουμε σε αυτό για 2 ημέρες έναντι 45 ευρώ την ημέρα. Μετά από 3 λεπτά περπάτημα βρισκόμαστε στο ξενοδοχείο μας το Hotel Denit, ένα ντιζαϊνάτο, φωτεινό ξενοδοχείο με στυλάτα και "έξυπνα" διακοσμημένα δωμάτια. Η θέση του είναι εξαιρετική καθώς βρίσκεται στο άκρο της γοτθικής συνοικίας, 2 λεπτά με τα πόδια από το μετρό της Catalunya, 2 λεπτά από τη Rambla και σε περπατήσιμη απόσταση από Barrie Gotic, El Raval και Barceloneta. Η τιμή του είναι 140 ευρώ το δίκλινο τη βραδιά. [URL="http://www.denit.com/"][U]http://www.denit.com/[/U][/URL
- Ατέλειωτη βόλτα στην Βαρκελώνη
- Avignon: η αριστοκρατική πάπισσα]Παρασκευή μεσημεράκι φτάνουμε στην Avignon! Το ξενοδοχείο μας βρίσκεται σε απόσταση 4 χιλιομέτρων από το κέντρο της πόλης και δυστυχώς μέχρι να φτάσουμε σε αυτό αντιμετωπίζουμε πολλή κίνηση. Δεν πτοούμαστε όμως! Απλά χαλαρώνουμε και ξεκουραζόμαστε στα king size κρεβάτια του All Season Avignon Sud. Τα δωμάτια είναι πραγματικά τεράστια και όμορφα διακοσμημένα με στοιχεία pop αισθητικής, στην τιμή των 90 ευρώ το δίκλινο τη βραδιά. [URL="http://www.accorhotels.com/gb/hotel-0346-all-seasons-avignon-sud/index.shtml"]Hotel in AVIGNON - Book your hotel All seasons Avignon Sud[/URL
- Aρτιστίκ διάθεση στο Saint-Paul de Vence
- Ροματζάδα στη Cinque Terre-Γευστικό όνειρο στην Parma
- Epilogue...
Kυριακή πρωί, λοιπόν, αφήνουμε πίσω μας τη Γαλλία και συνεχίζουμε επί ιταλικού εδάφους. Πρώτος προορισμός μας η Cinque Terre, μια περιοχή ξεχωριστής φυσικής ομορφιάς. 5 χωριουδάκια με πολύχρωμα σπιτάκια κρέμονται στο χείλος της βραχώδους ακτής και ατενίζουν φιλάρεσκα τη Μεσόγειο. Λόγω περιορισμένου χρόνου αποφασίσαμε να επισκεφτούμε τα μισά και τα υπόλοιπα να τα αφήσουμε ως εκκρεμότητα για την επόμενη επισκεψή μας στην περιοχή. Επομένως Μοnterrosso Al Mare και Vernazza, next time. Προσεγγίζουμε λοιπόν την περιοχή από τη Spezia και ενώ πλησιάζουμε το πρώτο, ακριανό χωριουδάκι το Riomaggiore oι τοπικοί αστυνομικοί που βρίσκονται στην είσοδο του χωριού μας ενημερώνουν πως δεν υπάρχει διαθέσιμη θέση parking στο χωριό (για την ακρίβεια πριν το χωριό καθώς εντός αυτού δεν επιτρέπονται τα αυτοκίνητα). Χαμός στη Cinque Terre! Παίρνουμε κι εμείς το bravo μας και κατευθυνόμαστε στο γειτονικό χωριουδάκι Μanarola.
Η διαδρομή είναι φανταστική καθώς οδηγούμε σε έναν φιδογυριστό δρόμο στο χείλος του γκρεμού με υπέροχη θέα της θάλασσας και του κάθε χωριού όταν πλησιάζουμε. Η Manarola είναι ένα όμορφο χωριουδάκι, με πολύχρωμα σπιτάκια, γωνιές με υπέροχη θέα στη θάλασσα και χρωματιστές βαρκούλες διάσπαρτες σε διάφορα σημεία εντός του χωριού. Τη Manarola και το Riomaggiore τα συνδέει ένα μονοπάτι γνωστό ως Via dell'Amore (ο δρόμος της αγάπης). Πληρώνουμε 10 ευρώ είσοδο έκαστος (άκουσον-άκουσον!) και ξεκινάμε με το αμόρε το περπάτημα. Σκάρτο τεταρτάκι είναι η διαδρομή και το τοπίο πολύ όμορφο καθώς βαδίζουμε στο χείλος του γκρεμού με τα κύματα να σμιλεύουν τα βράχια λίγα μέτρα χαμηλότερα. Δε θα χαρακτήριζα την όλη εμπειρία ιδιαίτερα ρομαντική μιας και το ίδιο με εμάς έκαναν ταυτόχρονα και δεκάδες άλλοι τουρίστες. Επίσης το μονοπάτι (δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος καθώς είναι φαρδύ, πλακοστρωμένο και με προστατευτικό κιγκλίδωμα) ήταν ιδιαίτερα τουριστικό και καθόλου ποιοτικό στην κατασκευή του. Συμπερασματικά, θα έλεγα πως ήταν κάτι όμορφο (λόγω του τοπίου) αλλά όχι αξέχαστο. Ήμασταν βέβαια ψιλοπροετοιμασμένοι (διαβάζοντας σχόλια στο tripadvisor) αλλά είχαμε και την περιέργεια... Πάντως σε μελλοντική επίσκεψη στην περιοχή θα κάνουμε τη διαδρομή Monterrosso al Mare-Vernazza η οποία είναι σαφώς δυσκολότερη, ομορφότερη και με ελάχιστο κόσμο (σύμφωνα με σχόλια κεντροβορειοευρωπαίων τουριστών στο tripadvisor που τους εμπιστεύομαι σε αυτά!).
Στη Manarola επιστρέψαμε ξανά από το μονοπάτι καθώς δεν είχαμε πολύ χρόνο ώστε να περιμένουμε το τρενάκι που κάνει τη γραφική διαδρομή. Αφού απολαύσαμε το παγωτάκι μας επιβιβαστήκαμε στο bravo και κατευθυνθήκαμε προς το επόμενο χωριουδάκι, την Corniglia. Πιστεύω πως κάποιος που σκοπεύει να επισκεφθεί όλα τα χωριουδάκια συμφέρει να χρησιμοποιήσει το τρενάκι καθώς ο δρόμος είναι στενός, γεμάτος στροφές και μακρυυυυυυύς...Εμείς όμως ως road-tripers δεν μπορούσαμε να αποχωριστούμε το αυτοκίνητο και δεν το μετανιωσάμε. Καθώς έτσι είχαμε τη δυνατότητα να εντοπίσουμε τη δική μας υπέροχη, ρομαντική γωνιά...Σταματήσαμε σε ένα άνοιγμα του δρόμου και απολαύσαμε τα panini μας με θέα τη μεσόγειο και την πολύχρωμη Corniglia. Ήταν μαγευτικά...
Aπογευματάκι πια αποχωρούμε, διανύουμε τα τελευταία χιλιόμετρα της ημέρας και λίγο πριν νυχτώσει φτάνουμε στην Parma, τον τερματικό σταθμό του ταξιδιού. Το ξενοδοχείο μας είναι το Ora Parma Hotel, 3 χιλιόμετρα από το κέντρο της Πάρμας, με ελαφρώς industrial στυλ, περιποιημένα δωμάτια και μέτριο πρωινό. H τιμή του ήταν 70 ευρώ το δίκλινο τη βραδιά. ORA Hotels City Parma Ξεκουραζόμαστε λιγάκι, κάνουμε τα μπανάκια μας και ξεμυτίζουμε. Είμαστε κάπως "κομμάτια" γι'αυτό και αρκούμαστε σε μια οδική βόλτα στο κέντρο της Πάρμας, το οποίο Κυριακή βράδυ (γύρω στις εννιάμησι) είναι σχεδόν έρημο. Πλακόστρωτοι δρόμοι, υπέροχα φώτα, απόλυτη ησυχία κι ένα μυστήριο στην ατμόσφαιρα που με κάνει να θυμάμαι τις εικόνες αυτές σαν ένα όνειρο.
Τελικά καταλήγουμε στο εστιατόριο La Greppia. Κι εκεί η απόλαυση αρχίζει...Ο χώρος υπέροχος! Σαν σαλόνι ιταλικής, εύπορης, παραδοσιακής οικογένειας. Πινελιές πολυτέλειας χωρίς υπερβολές. Ο ιδιοκτήτης μοιάζει με ιπποτικό δάνδη άλλης εποχής, οι σερβιτόροι είναι πραγματικοί γνώστες της δουλειάς τους, η λίστα κρασιών είναι εντυπωσιακή και το φαγητό...Μμμμμ...Το φαγητό...Διάφανες φέτες προσούτο..Ζυμαρικά με αξέχαστη γεύση..Λίγο πριν το τέλος κομμάτια παλαιωμένης παρμεζάνας συνοδεύουν τέλεια τις τελευταίες γουλιές κρασί..Φινάλε με αρωματικό εσπρέσο σε πορσελάνινα σετρβίτσια με κερασμένα μικροσκοπικά ταρτάκια (τα δοκίμασα όλα!). Ένα γεύμα to die for...Το απόλυτο γαστρονομικό όνειρο...
Χαρακτηριστικό στενό στη Manarola.
Manarola view
Χωριουδάκι στη Cinque Terre από ψηλά.
Η διαδρομή είναι φανταστική καθώς οδηγούμε σε έναν φιδογυριστό δρόμο στο χείλος του γκρεμού με υπέροχη θέα της θάλασσας και του κάθε χωριού όταν πλησιάζουμε. Η Manarola είναι ένα όμορφο χωριουδάκι, με πολύχρωμα σπιτάκια, γωνιές με υπέροχη θέα στη θάλασσα και χρωματιστές βαρκούλες διάσπαρτες σε διάφορα σημεία εντός του χωριού. Τη Manarola και το Riomaggiore τα συνδέει ένα μονοπάτι γνωστό ως Via dell'Amore (ο δρόμος της αγάπης). Πληρώνουμε 10 ευρώ είσοδο έκαστος (άκουσον-άκουσον!) και ξεκινάμε με το αμόρε το περπάτημα. Σκάρτο τεταρτάκι είναι η διαδρομή και το τοπίο πολύ όμορφο καθώς βαδίζουμε στο χείλος του γκρεμού με τα κύματα να σμιλεύουν τα βράχια λίγα μέτρα χαμηλότερα. Δε θα χαρακτήριζα την όλη εμπειρία ιδιαίτερα ρομαντική μιας και το ίδιο με εμάς έκαναν ταυτόχρονα και δεκάδες άλλοι τουρίστες. Επίσης το μονοπάτι (δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος καθώς είναι φαρδύ, πλακοστρωμένο και με προστατευτικό κιγκλίδωμα) ήταν ιδιαίτερα τουριστικό και καθόλου ποιοτικό στην κατασκευή του. Συμπερασματικά, θα έλεγα πως ήταν κάτι όμορφο (λόγω του τοπίου) αλλά όχι αξέχαστο. Ήμασταν βέβαια ψιλοπροετοιμασμένοι (διαβάζοντας σχόλια στο tripadvisor) αλλά είχαμε και την περιέργεια... Πάντως σε μελλοντική επίσκεψη στην περιοχή θα κάνουμε τη διαδρομή Monterrosso al Mare-Vernazza η οποία είναι σαφώς δυσκολότερη, ομορφότερη και με ελάχιστο κόσμο (σύμφωνα με σχόλια κεντροβορειοευρωπαίων τουριστών στο tripadvisor που τους εμπιστεύομαι σε αυτά!).
Στη Manarola επιστρέψαμε ξανά από το μονοπάτι καθώς δεν είχαμε πολύ χρόνο ώστε να περιμένουμε το τρενάκι που κάνει τη γραφική διαδρομή. Αφού απολαύσαμε το παγωτάκι μας επιβιβαστήκαμε στο bravo και κατευθυνθήκαμε προς το επόμενο χωριουδάκι, την Corniglia. Πιστεύω πως κάποιος που σκοπεύει να επισκεφθεί όλα τα χωριουδάκια συμφέρει να χρησιμοποιήσει το τρενάκι καθώς ο δρόμος είναι στενός, γεμάτος στροφές και μακρυυυυυυύς...Εμείς όμως ως road-tripers δεν μπορούσαμε να αποχωριστούμε το αυτοκίνητο και δεν το μετανιωσάμε. Καθώς έτσι είχαμε τη δυνατότητα να εντοπίσουμε τη δική μας υπέροχη, ρομαντική γωνιά...Σταματήσαμε σε ένα άνοιγμα του δρόμου και απολαύσαμε τα panini μας με θέα τη μεσόγειο και την πολύχρωμη Corniglia. Ήταν μαγευτικά...
Aπογευματάκι πια αποχωρούμε, διανύουμε τα τελευταία χιλιόμετρα της ημέρας και λίγο πριν νυχτώσει φτάνουμε στην Parma, τον τερματικό σταθμό του ταξιδιού. Το ξενοδοχείο μας είναι το Ora Parma Hotel, 3 χιλιόμετρα από το κέντρο της Πάρμας, με ελαφρώς industrial στυλ, περιποιημένα δωμάτια και μέτριο πρωινό. H τιμή του ήταν 70 ευρώ το δίκλινο τη βραδιά. ORA Hotels City Parma Ξεκουραζόμαστε λιγάκι, κάνουμε τα μπανάκια μας και ξεμυτίζουμε. Είμαστε κάπως "κομμάτια" γι'αυτό και αρκούμαστε σε μια οδική βόλτα στο κέντρο της Πάρμας, το οποίο Κυριακή βράδυ (γύρω στις εννιάμησι) είναι σχεδόν έρημο. Πλακόστρωτοι δρόμοι, υπέροχα φώτα, απόλυτη ησυχία κι ένα μυστήριο στην ατμόσφαιρα που με κάνει να θυμάμαι τις εικόνες αυτές σαν ένα όνειρο.
Τελικά καταλήγουμε στο εστιατόριο La Greppia. Κι εκεί η απόλαυση αρχίζει...Ο χώρος υπέροχος! Σαν σαλόνι ιταλικής, εύπορης, παραδοσιακής οικογένειας. Πινελιές πολυτέλειας χωρίς υπερβολές. Ο ιδιοκτήτης μοιάζει με ιπποτικό δάνδη άλλης εποχής, οι σερβιτόροι είναι πραγματικοί γνώστες της δουλειάς τους, η λίστα κρασιών είναι εντυπωσιακή και το φαγητό...Μμμμμ...Το φαγητό...Διάφανες φέτες προσούτο..Ζυμαρικά με αξέχαστη γεύση..Λίγο πριν το τέλος κομμάτια παλαιωμένης παρμεζάνας συνοδεύουν τέλεια τις τελευταίες γουλιές κρασί..Φινάλε με αρωματικό εσπρέσο σε πορσελάνινα σετρβίτσια με κερασμένα μικροσκοπικά ταρτάκια (τα δοκίμασα όλα!). Ένα γεύμα to die for...Το απόλυτο γαστρονομικό όνειρο...
Χαρακτηριστικό στενό στη Manarola.
Manarola view
Χωριουδάκι στη Cinque Terre από ψηλά.
Attachments
-
194,8 KB Προβολές: 3.373
Last edited by a moderator: