• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

OΣΕ, το φαινόμενο :-(

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Δε χρειάζεται καν να το διαβάσω για να συμφωνήσω.
Η ιστορικη σημασια δεν ειναι στο τι λεει. Ειναι στο οτι για ενα ανθρωπινο λαθος ενος σταθμαρχη επρεπε να βγαλει ανακοινωση η ΕΣΗΕΑ.
Εκτος αν δεν ηταν αυτο...
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.061
Likes
20.472
Βιογραφικό μέλους της επιτροπής εμπειρογνωμόνων που θα διερευνήσουν τις ευθύνες, με προσκληση Γεραπετριτη.


Ο κ. Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος είναι Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Χημικών Μηχανικών του ΑΠΘ, κάτοχος ΜSc από το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Βιομηχανίας του Πανεπιστημίου Austin Texas των Η.Π.Α και Ph.D. σε Συστημάτα Μεταφορών από το ίδιο Πανεπιστήμιο. Έως το 2004 κατείχε τη θέση του Lοuis Berger Professor στον τομέα των Συστημάτων Μεταφορών του Πανεπιστημίου Northwestern στο Evanston,
Ilinois, Η.Π.Α., όπου και τιμήθηκε με το βραβείο του Presidential Young Investigator από το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών των ΗΠΑ. Ο κ. Ζηλιασκόπουλοςείναι Καθηγητής Παραγωγής και Μεταφορών στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίαςαπό το 2004.
🆘 ❌ Στο διάστημα 2010-2015 υπήρξε Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπου πέτυχε να αναδιαρθρώσει την εταιρεία, ώστε από ζημίες της τάξης των 240 εκατ. ΕΥΡΩ ετησίως to 2009 σε κερδοφορία το 2012. Επιπλέον, το 2013 πρωτοστάτησε στην έναρξη τακτικών σιδηροδρομικών υπηρεσιών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από τον Λιμένα του Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη.
Συνεργάζεται με την Asian Development Bank ως εμπειρογνώμων επί θεμάτων υποδομών και έχει συμμετάσχει σε πληθώρα έργων δημοσίων και ΣΔΙΤ στην Ασία. Είναι μέλος της Επιτροπής Έρευνας για της Μεταφορές της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ.
Το 2020 ορίστηκε Πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου
για την Ανάπτυξη και Ανταγωνιστικότητα της Εφοδιαστικής που έχει ως στόχο την ανάδειξη της χώρας σε διαμετακομιστικό κόμβο.

🆘 ❌ Το 2021 ορίστηκε πρόεδρος του Δ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ.




Δεν ειναι ανθρωποι, αυτοι ειναι ολογραμματα. Δεν μπορει να το ζουμε αυτο.
Πόρισμα: Η Επιτροπή καταλογίζει ευθύνες στον σταθμάρχη καθώς και στη ΚΑΤΑΡΑ των Τεμπών (ταβέρνα η ΚΑΚΙΑ ΣΤΙΓΜΗ). Για κανέναν άλλο δεν προκύπτουν ευθύνες σύμφωνα με τα ανωτέρω (για κακή τους τύχη υπάρχουν τα ποινικά και αστικά δικαστήρια και για καλή τους οτι αυτά θα αποφανθούν σε τουλάχιστον 4-5 χρόνια από τώρα, τα αστικά δε σε καμιά 10ριά).
 

MVSylvia

Member
Μηνύματα
716
Likes
2.906
Αν οι καλπες εχουν το αποτελεσμα που δυστυχως ειμαι απολυτα σιγουρη οτι θα εχουν, πραγματικα ειμαστε ο χαζοτερος λαος που υπαρχει κ τελειωμενη υποθεση.
 

kokoui

Member
Μηνύματα
376
Likes
495
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινικη Αμερικη
Το καλό είναι που όλοι έχουμε να πούμε και ένα στραβό. Λύσεις έχει να προτείνει κανεις;;;; Επειδή τα προβλήματα υπάρχουν δεκαετίες τώρα. Η κάλπη λέει κάποιος, είμαστε σοβαροί τώρα;;; Είδε κανεις το τελευταίο ψηφοδέλτιο στις βουλευτικές;;; Που είδε κανεις την ελπίδα;;; Άμα δεν υπάρχει η ατομική βούληση για αλλαγή δεν υπάρχει ελπίδα. ΠΟΣΟΙ τα έβλεπαν όλα αυτά που βλέπουμε σήμερα και δεν μιλούσε;; «Και τι με νοιάζει εμένα» ή κάτι παρόμοιο…
 
  • Like
Reactions: PtK

x7777

Member
Μηνύματα
904
Likes
3.601
Επόμενο Ταξίδι
Mexico
Βιογραφικό μέλους της επιτροπής εμπειρογνωμόνων που θα διερευνήσουν τις ευθύνες, με προσκληση Γεραπετριτη.


Ο κ. Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος είναι Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Χημικών Μηχανικών του ΑΠΘ, κάτοχος ΜSc από το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Βιομηχανίας του Πανεπιστημίου Austin Texas των Η.Π.Α και Ph.D. σε Συστημάτα Μεταφορών από το ίδιο Πανεπιστήμιο. Έως το 2004 κατείχε τη θέση του Lοuis Berger Professor στον τομέα των Συστημάτων Μεταφορών του Πανεπιστημίου Northwestern στο Evanston,
Ilinois, Η.Π.Α., όπου και τιμήθηκε με το βραβείο του Presidential Young Investigator από το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών των ΗΠΑ. Ο κ. Ζηλιασκόπουλοςείναι Καθηγητής Παραγωγής και Μεταφορών στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίαςαπό το 2004.
🆘 ❌ Στο διάστημα 2010-2015 υπήρξε Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπου πέτυχε να αναδιαρθρώσει την εταιρεία, ώστε από ζημίες της τάξης των 240 εκατ. ΕΥΡΩ ετησίως to 2009 σε κερδοφορία το 2012. Επιπλέον, το 2013 πρωτοστάτησε στην έναρξη τακτικών σιδηροδρομικών υπηρεσιών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από τον Λιμένα του Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη.
Συνεργάζεται με την Asian Development Bank ως εμπειρογνώμων επί θεμάτων υποδομών και έχει συμμετάσχει σε πληθώρα έργων δημοσίων και ΣΔΙΤ στην Ασία. Είναι μέλος της Επιτροπής Έρευνας για της Μεταφορές της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ.
Το 2020 ορίστηκε Πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου
για την Ανάπτυξη και Ανταγωνιστικότητα της Εφοδιαστικής που έχει ως στόχο την ανάδειξη της χώρας σε διαμετακομιστικό κόμβο.

🆘 ❌ Το 2021 ορίστηκε πρόεδρος του Δ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ.




Δεν ειναι ανθρωποι, αυτοι ειναι ολογραμματα. Δεν μπορει να το ζουμε αυτο.
Αφού δε βάλαν και τη Λίτσα Πατέρα να ελέγξει τον ανάδρομο Ερμή πάλι καλά να λέμε
 

turms

Member
Μηνύματα
2.153
Likes
3.121
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
ολοι λετε για τις εκλογες κλπ.
επιθυμητο ποιο ειναι? να μην παει κανεις να ψηφισει?
να μαυρισεις την κυβερνηση? και αντιπολιτευση? ok, σωστο αυτο. αλλα μετα ?

παντως το πιο σωστο θα ηταν στην επιτροπη να φερουνε καποιος ασχετους απο το εξωτερικο...

αν και αυτο παλι....
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
ολοι λετε για τις εκλογες κλπ.
επιθυμητο ποιο ειναι? να μην παει κανεις να ψηφισει?
να μαυρισεις την κυβερνηση? και αντιπολιτευση? ok, σωστο αυτο. αλλα μετα ?
Στη Γερμανια που ζεις ψηφιζετε? Η καταργηθηκαν οι εκλογες και δεν πατε? Τι επιθυμειτε ως "επιθυμητο" για τη Γερμανια?
 

McElk

Member
Μηνύματα
1.136
Likes
2.083
Ταξίδι-Όνειρο
Novaya Zemlya
Καλά νισάφι πια με αυτό το αφήγημα πως όλοι οι δικτάτορες έκαναν άριστα δημόσια έργα...
Δεν ήταν δικτάτορας το 1927 αλλά εκλεγμένος βουλευτής.
Προβλέπονται και σήμερα ποινικές ρήτρες σε εργολάβους για μη εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους αλλά επί το πλείστον μένουν στα χαρτιά ή διαφοροποιούνται σκανδαλωδώς εις βάρος της ασφάλειας του έργου. Π.χ. αν εργολάβος βάλει 10 σίδερα λιγότερα σε μια γέφυρα και διαπιστωθεί αυτό εκ των υστέρων θα του αφαιρεθεί απλώς από τον λογαριασμό του η αξία των 10 σιδήρων και θα γίνει μια προφορική παρατήρηση στον επιβλέποντα. Ούτε λόγος για μεγαλύτερη τιμωρία ή και απόλυσή του. Η ασφάλεια του έργου εν τω μεταξύ ή η διάρκεια ζωής του μπορεί να έχει μειωθεί κατά 10 και 20%
Η κατάσταση με τα έργα του ΟΣΕ είναι κάααααπως καλύτερη.
 
  • Like
Reactions: PtK

turms

Member
Μηνύματα
2.153
Likes
3.121
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
να στο πω χοντρικα, τα λιγοτερο σκ__α

βεβαια εδω το ν1 θεμα ειναι το κλιμα κλπ... εχουν αλλα "προβληματα"
και επιπλεον εδω οταν γινεται κατι παρομοιο, μαυριζουν την περιφερειακη κυβερνηση κατα κυριο λογο και κατα δευτερο την ομοσπονδιακη. ΕΙναι καπως διαφορετικη η ολη φαση
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
να στο πω χοντρικα, τα λιγοτερο σκ__α

βεβαια εδω το ν1 θεμα ειναι το κλιμα κλπ... εχουν αλλα "προβληματα"
και επιπλεον εδω οταν γινεται κατι παρομοιο, μαυριζουν την περιφερειακη κυβερνηση κατα κυριο λογο και κατα δευτερο την ομοσπονδιακη. ΕΙναι καπως διαφορετικη η ολη φαση
Αρα κανουν ο,τι επιθυμουν στη Γερμανια που ζεις και μπραβο τους.
Κι εδω ο,τι επιθυμουν κανουν. Αυτο ειναι το επιθυμητο, αφου ρωτας και για μας εκ του μακροθεν.
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.456
Likes
7.854
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Για τη θέση 108 στους 180 (κάτω από Ναμίμπια, Γουιάνα, Μπουρκίνα Φάσο, Ακτή Ελεφαντοστού, Σιέρρα Λεόνε, Γκάμπια, Νίγηρα, Γκάνα, Κιργιστάν, Μαλάουι, Β. Κύπρο, Κονγκό, Μαυριτανία, Ανγκόλα, Τόγκο, Τσαντ, Γκαμπόν και Μπουρουντί μεταξύ άλλων) έχει ανακοίνωση ή τσάμπα να ψάξω;
Μπορείς να εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς με 108 κ 180?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.162
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom