paefstra
Member
- Μηνύματα
- 13.937
- Likes
- 44.907
Ντους δροσιας στην παρεα.Την ίδια ώρα που στο σταθμό της Θεσσαλονίκης,
έχουμε διαρροές νερού και κουβάδες
View attachment 393763
Εχει στο αεροδρομιο τετοιες παροχες? Μην ειμαστε αχαριστοι.
Ντους δροσιας στην παρεα.Την ίδια ώρα που στο σταθμό της Θεσσαλονίκης,
έχουμε διαρροές νερού και κουβάδες
View attachment 393763
Ακριβως 50 λ με το Χ95 αν ειναι μερα, εχει καθε 15λ. Μια ωρα αναμονη, 1 ωρα πτηση και αποβιβαση, μια ωρα μεχρι το κεντρο Θεσσαλονικης. Συνολο 4 ωρες.λες ε? ειμαι Συνταγμα ενα πρωι καθημερινης με τη βαλιτσα μου. σε ποσες ωρες δηλ θα ειμαι στο σταθμο Θεσσαλονικη αν παρω αεροπλανο? ετσι απο περιεργεια ρωτω γιατι το εκανα πριν χρονια, εχεις αλλαξει τπτ? ας πει οποιος το εκανε προσφατα.
για τουαλετες, σταθμους τα λες καλα κ να τα ξαναπεις μπα κ ακουσουν. δυστυχως για τις αεροπορικες οι χρονοι ειναι αμειλικτοι. ειναι ασυγκριτο ενα μονο μεσο με 3. τοσα μεσα σηναινει στρες. οπως ειπα εχω παει πολλες φορες ορθιος. η 1 ωρα στα σπατα ειναι αρκετη χωρις αποσκευη αλλιως εχεις να αντιμετωπισεις τις τρομερες καλοκαιρινες ουρες στο βενιζελος. γενικα εγω το βρισκω στρεσφουλ που ελεγαν κ στο χωριο μου το αεροπορικο + αλλα 2-3 λεωφορεια. αν καποιος το βρισκει χαλαρωτικο οσο να εχεις τη θεση σου σε ενα etr470 πασο. ο χρονος θα δειξει.Ακριβως 50 λ με το Χ95 αν ειναι μερα, εχει καθε 15λ. Μια ωρα αναμονη, 1 ωρα πτηση και αποβιβαση, μια ωρα μεχρι το κεντρο Θεσσαλονικης. Συνολο 4 ωρες.
Μαντεψε τι διαλεγουν οι καπνιστες μη μεινουν ακαπνοι 4 ωρες και τουαλετες που δεν ειναι η χαρα του παρασιτολογου.
Τα ιδια και στη Δυτικη Μακεδονια. Ενα,τρενο τη μερα πλεον μετα την πωληση , οταν λιγο καιρο πριν ειχε καθε 1,5 ωρα και το χρησιμοποιουσαν εργαζομενοι.Μιλάτε για ανάπτυξη και ΟΣΕ αλλά λάβετε υπόψη σας ότι στη Θράκη έχει να πραγματοποιηθει δρομολόγιο από το 2017 και όλοι οι σταθμοί είναι Ανενεργοι. Έχουν μεν προσωπικό ημιαπασχολησης των 300€ μηνιαίως που τους πληρώνουν για να ανοίγουν τα σταθμαρχείακαι να φαίνεται ότι λειτουργούν.
Δρομολόγια δεν γίνονται εδώ και χρόνια εκεί που κάποτε παιρνουσαν γραμμές που συνέδεαν διακρατικά με Βόρειες και Ανατολικές χώρες (Κώνστντινουπολη)....τα λιμάνια και άλλες πόλεις της Ελλάδας.
Άρα όταν μιλάμε για ΟΣΕ να μην ξεχνάμε ότι αναφερόμαστε όπως οτιδήποτε άλλο σε αυτή την χώρα για τις δύο πόλεις της αφού οι υπόλοιπες περιοχές είναι αποκλεισμένες και από το Δημόσιο αυτο αγαθο ....που κάποτε εξυπηρετούσε τους πάντες!!!
Τα ιδια και στη Δυτικη Μακεδονια. Ενα,τρενο τη μερα πλεον μετα την πωληση , οταν λιγο καιρο πριν ειχε καθε 1,5 ωρα και το χρησιμοποιουσαν εργαζομενοι.
Εγω που ειμαι παλια εχω παει και Ναυπλιο με τρενο ενω το Πυργος-Πατρα Αθηνα το θεωρουσα ασφαλεστερο απο τον δρομο.
Βασικα παει για φουντο ολη η τρενοσε, οποιος δεν το βλεπει μαλλον δεν ξερει να μετραει. Αλλιως θα παει 500 ευρω το εισιτηριο για να συντηρει σταθμους για μια γραμμη.
ειναι κ η βορεια πελοποννησος..τι να κανουμε, αυτη ειναι η χωρα. περιξ των 2 γραμμων κατοικει το 60+% του πληθυσμου. μακαρι να εφτανε κ στοτελευταιο χωριο αλλα καθε επενδυση πρεπει να ειναι και βιωσιμη. το μονο θετικο που εγινε στον οσε ηταν η πωληση του.Άρα όταν μιλάμε για ΟΣΕ να μην ξεχνάμε ότι αναφερόμαστε όπως οτιδήποτε άλλο σε αυτή την χώρα για τις δύο πόλεις της
Γιατί τι άλλαξε μετά την πώληση του;το μονο θετικο που εγινε στον οσε ηταν η πωληση του.
εχει ιταλιδες στα κεντρικα γραφεια.Γιατί τι άλλαξε μετά την πώληση του;
To πήραν Ιταλοί και έχουμε τον Samion να προσπαθεί να μας πείσει ότι ό ΟΣΕ έγινε ο παράδεισοςΓιατί τι άλλαξε μετά την πώληση του;