katerina
Member
- Μηνύματα
- 53
- Likes
- 3
Δύο έτη μετά την καθιέρωση της πρώτης κοινοτικής λίστας με τις αεροπορικές εταιρείες στις οποίες έχει επιβληθεί απαγόρευση λειτουργίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε σήμερα την έβδομη επικαιροποίηση της «μαύρης λίστας». Η Επιτροπή επιβάλλει αυτή τη στιγμή απαγόρευση σε όλες τις πτήσεις ενός ακόμη ουκρανικού αερομεταφορέα (Ukraine Cargo Airways), καθώς και σε όλες τις πτήσεις του κονγκολέζικου αερομεταφορέα Hewa Bora Airways.
Συγχρόνως, η Επιτροπή παρακολουθεί εκ του σύνεγγυς την πρόοδο των διορθωτικών μέτρων που έχουν ληφθεί από αερομεταφορείς όπως ο Mahan Air του Ιράν, ο TAAG Angola Airlines και από όλους τους αερομεταφορείς της Ινδονησίας, οι οποίοι στο σύνολό τους στο παρόν στάδιο παραμένουν στη λίστα. Ο κ. Jacques Barrot, αντιπρόεδρος της Επιτροπής, αρμόδιος για θέματα μεταφορών, δήλωσε: «Το συμπέρασμα είναι σαφές: όσα κράτη μέλη ή αερομεταφορείς δεν αναλαμβάνουν αποφασιστικά δράση για την αντιμετώπιση των ελλείψεών τους όσον αφορά την ασφάλεια πτήσεων θα αναγράφονται στη λίστα. Στόχος μας ωστόσο δεν είναι μόνο να εντοπίζουμε τα ζητήματα ασφαλείας, αλλά και να τα επιλύουμε. Η Επιτροπή θα συνεχίσει ακατάβλητα το διάλογο με τα κράτη, τις οικείες αρχές πολιτικής αεροπορίας και τις οικείες αεροπορικές εταιρείες προκειμένου να διασφαλίσει ότι θα επιτύχουν αποδεκτά επίπεδα ασφάλειας πτήσεων σε μόνιμη βάση.» Η νέα λίστα αντικαθιστά την προηγούμενη και διατίθεται ήδη στον ιστότοπο της Επιτροπής: (http://ec.europa.eu/transport/air-ban/)
Με τη συγκεκριμένη επικαιροποίηση, η Ukraine Cargo Airways είναι η τρίτη ουκρανική αεροπορική εταιρεία που προστίθεται στη λίστα μετά τη Volare και την Ukrainian Mediterranean Airlines. Η Επιτροπή στέλνει ισχυρό μήνυμα στις αρχές της Ουκρανίας, με το οποίο τις καλεί να ενισχύσουν την επιβολή των προτύπων ασφάλειας πτήσεων.
Στον κονγκολέζικο αερομεταφορέα Hewa Bora, στον οποίο είχε προηγουμένως επιτραπεί να εκτελεί πτήσεις με ένα μόνο αεροσκάφος στο πλαίσιο ειδικού διακανονισμού, ο οποίος έχει λήξει, επιβλήθηκε απαγόρευση όλων των πτήσεών του στην Κοινότητα, όπως ακριβώς συνέβη και με όλους τους υπόλοιπους αερομεταφορείς που είναι αδειοδοτημένοι στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό μετά την καθιέρωση της πρώτης κοινοτικής λίστας με τους απαγορευμένους αερομεταφορείς, τον Μάρτιο του 2006.
Όσον αφορά την TAAG Angola Airlines, η απόφαση αναγνωρίζει τις προσπάθειες που κατέβαλε η αεροπορική εταιρεία και οι οικείες αρχές, σημειώνει όμως ότι υπάρχουν ακόμη σημαντικές ελλείψεις στην ασφάλεια πτήσεων, οι οποίες πρέπει να αντιμετωπιστούν από αμφότερα τα μέρη, πριν καταστεί δυνατή η απόσυρση της TAAG από τη λίστα.
Όσον αφορά την Mahan Air, η Επιτροπή θα εξετάσει προσεκτικά τα δικαιολογητικά που υπέβαλε ο αερομεταφορέας και θα πραγματοποιήσει επίσκεψη στο Ιράν προκειμένου να εξακριβώσει τα αποτελέσματα της εφαρμογής των διορθωτικών μέτρων πριν καταστεί δυνατή η απόσυρσή του από τη λίστα.
Όσον αφορά την Garuda Indonesia, η αεροπορική εταιρεία εκλήθη σε ακρόαση από την Επιτροπή και την επιτροπή για την ασφάλεια των αερομεταφορών που απαρτίζεται από εμπειρογνώμονες των κρατών μελών. Ο αερομεταφορέας σημείωσε πρόοδο στην εφαρμογή διορθωτικών μέτρων, ωστόσο αυτό δεν αρκεί. Επιπροσθέτως, οι αρχές της Ινδονησίας οφείλουν ακόμη να αποδείξουν ότι ολοκλήρωσαν την εφαρμογή των διορθωτικών μέτρων. Εν αναμονή τόσο της εν λόγω απόδειξης όσο και της ολοκλήρωσης της εφαρμογής των διορθωτικών μέτρων από την Garuda και από άλλες αεροπορικές εταιρείες, αποφασίστηκε ότι κανένας ινδονησιακός αερομεταφορέας δεν μπορεί να αποσυρθεί στο παρόν στάδιο από την κοινοτική λίστα.
Η Cubana de Aviacion της Κούβας και η Islands Development Company των Σεϋχελλών, οι οποίες αντέδρασαν γρήγορα και αποτελεσματικά σε συνεργασία με τις οικείες αρχές για την επίλυση των δικών τους προβλημάτων ασφάλειας πτήσεων απέφυγαν την αναγραφή τους στη λίστα, παραμένουν ωστόσο υπό παρακολούθηση.
Συνεπώς, σήμερα, η κοινοτική λίστα επιβάλλει απαγόρευση σε όλους τους αερομεταφορείς από την Ισημερινή Γουινέα, την Ινδονησία, τη Δημοκρατία της Κιργιζίας, τη Λιβερία, τη Σιέρρα Λεόνε, τη Σουαζιλάνδη και τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό (ΛΔΚ). Επιπλέον, απαγορεύονται εξ ολοκλήρου οι πτήσεις εννέα μεμονωμένων αερομεταφορέων στην Ευρωπαϊκή Ένωση
typos.com
Συγχρόνως, η Επιτροπή παρακολουθεί εκ του σύνεγγυς την πρόοδο των διορθωτικών μέτρων που έχουν ληφθεί από αερομεταφορείς όπως ο Mahan Air του Ιράν, ο TAAG Angola Airlines και από όλους τους αερομεταφορείς της Ινδονησίας, οι οποίοι στο σύνολό τους στο παρόν στάδιο παραμένουν στη λίστα. Ο κ. Jacques Barrot, αντιπρόεδρος της Επιτροπής, αρμόδιος για θέματα μεταφορών, δήλωσε: «Το συμπέρασμα είναι σαφές: όσα κράτη μέλη ή αερομεταφορείς δεν αναλαμβάνουν αποφασιστικά δράση για την αντιμετώπιση των ελλείψεών τους όσον αφορά την ασφάλεια πτήσεων θα αναγράφονται στη λίστα. Στόχος μας ωστόσο δεν είναι μόνο να εντοπίζουμε τα ζητήματα ασφαλείας, αλλά και να τα επιλύουμε. Η Επιτροπή θα συνεχίσει ακατάβλητα το διάλογο με τα κράτη, τις οικείες αρχές πολιτικής αεροπορίας και τις οικείες αεροπορικές εταιρείες προκειμένου να διασφαλίσει ότι θα επιτύχουν αποδεκτά επίπεδα ασφάλειας πτήσεων σε μόνιμη βάση.» Η νέα λίστα αντικαθιστά την προηγούμενη και διατίθεται ήδη στον ιστότοπο της Επιτροπής: (http://ec.europa.eu/transport/air-ban/)
Με τη συγκεκριμένη επικαιροποίηση, η Ukraine Cargo Airways είναι η τρίτη ουκρανική αεροπορική εταιρεία που προστίθεται στη λίστα μετά τη Volare και την Ukrainian Mediterranean Airlines. Η Επιτροπή στέλνει ισχυρό μήνυμα στις αρχές της Ουκρανίας, με το οποίο τις καλεί να ενισχύσουν την επιβολή των προτύπων ασφάλειας πτήσεων.
Στον κονγκολέζικο αερομεταφορέα Hewa Bora, στον οποίο είχε προηγουμένως επιτραπεί να εκτελεί πτήσεις με ένα μόνο αεροσκάφος στο πλαίσιο ειδικού διακανονισμού, ο οποίος έχει λήξει, επιβλήθηκε απαγόρευση όλων των πτήσεών του στην Κοινότητα, όπως ακριβώς συνέβη και με όλους τους υπόλοιπους αερομεταφορείς που είναι αδειοδοτημένοι στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό μετά την καθιέρωση της πρώτης κοινοτικής λίστας με τους απαγορευμένους αερομεταφορείς, τον Μάρτιο του 2006.
Όσον αφορά την TAAG Angola Airlines, η απόφαση αναγνωρίζει τις προσπάθειες που κατέβαλε η αεροπορική εταιρεία και οι οικείες αρχές, σημειώνει όμως ότι υπάρχουν ακόμη σημαντικές ελλείψεις στην ασφάλεια πτήσεων, οι οποίες πρέπει να αντιμετωπιστούν από αμφότερα τα μέρη, πριν καταστεί δυνατή η απόσυρση της TAAG από τη λίστα.
Όσον αφορά την Mahan Air, η Επιτροπή θα εξετάσει προσεκτικά τα δικαιολογητικά που υπέβαλε ο αερομεταφορέας και θα πραγματοποιήσει επίσκεψη στο Ιράν προκειμένου να εξακριβώσει τα αποτελέσματα της εφαρμογής των διορθωτικών μέτρων πριν καταστεί δυνατή η απόσυρσή του από τη λίστα.
Όσον αφορά την Garuda Indonesia, η αεροπορική εταιρεία εκλήθη σε ακρόαση από την Επιτροπή και την επιτροπή για την ασφάλεια των αερομεταφορών που απαρτίζεται από εμπειρογνώμονες των κρατών μελών. Ο αερομεταφορέας σημείωσε πρόοδο στην εφαρμογή διορθωτικών μέτρων, ωστόσο αυτό δεν αρκεί. Επιπροσθέτως, οι αρχές της Ινδονησίας οφείλουν ακόμη να αποδείξουν ότι ολοκλήρωσαν την εφαρμογή των διορθωτικών μέτρων. Εν αναμονή τόσο της εν λόγω απόδειξης όσο και της ολοκλήρωσης της εφαρμογής των διορθωτικών μέτρων από την Garuda και από άλλες αεροπορικές εταιρείες, αποφασίστηκε ότι κανένας ινδονησιακός αερομεταφορέας δεν μπορεί να αποσυρθεί στο παρόν στάδιο από την κοινοτική λίστα.
Η Cubana de Aviacion της Κούβας και η Islands Development Company των Σεϋχελλών, οι οποίες αντέδρασαν γρήγορα και αποτελεσματικά σε συνεργασία με τις οικείες αρχές για την επίλυση των δικών τους προβλημάτων ασφάλειας πτήσεων απέφυγαν την αναγραφή τους στη λίστα, παραμένουν ωστόσο υπό παρακολούθηση.
Συνεπώς, σήμερα, η κοινοτική λίστα επιβάλλει απαγόρευση σε όλους τους αερομεταφορείς από την Ισημερινή Γουινέα, την Ινδονησία, τη Δημοκρατία της Κιργιζίας, τη Λιβερία, τη Σιέρρα Λεόνε, τη Σουαζιλάνδη και τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό (ΛΔΚ). Επιπλέον, απαγορεύονται εξ ολοκλήρου οι πτήσεις εννέα μεμονωμένων αερομεταφορέων στην Ευρωπαϊκή Ένωση
typos.com
Last edited by a moderator: