Lufthansa Lufthansa - Νέα, Πληροφορίες & Ερωτήσεις

panagiotis.k

Member
Μηνύματα
205
Likes
725
Μία και μοναδική εμπειρία είχα με το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης. Αποκλείστηκα 3 μέρες το περασμένο Μάιο.
Μακελειό στην εξυπηρέτηση με τεράστιες ουρές και ατελείωτες ώρες αναμονής γιατί ακυρώνονταν μαζικά όλες οι πτήσεις της Lufthansa.
Δεν εννοώ ότι συμβαίνει συχνά τέτοιος χαμός.Απλά ήθελα να εκφράσω τον πόνο μου. :bleh::bleh: Να μη ξεχάσω και τα ποντίκια σε ένα μαγαζί που βόλταραν στα ράφια.
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.315
Likes
2.150
Αν η πτήση έχει συνήθη καθυστέρηση κι όχι παραπάνω, λογικά στις 6 θα είστε ήδη στο κέντρο.

Προσοχή στα εκδοτήρια του μετρό στο αεροδρόμιο, να έχετε μαζί σας αρκετά μικρά χαρτονομίσματα (όχι €20 και άνω), αλλιώς πρέπει να πάτε σε συγκεκριμ΄νο μηχάνημα και θα καθυστερήσετε. Ελληνικές κάρτες γιοκ (disclaimer: Πάνε 3-4 χρόνια από την τελευταία φορά που έβγαλα εισιτήριο από κει).
Οκ σ ευχαριστω!ευελπιστω να πανε ολα καλα και να τα προλαβω!θα εχω χαρτονομισματα αλλα αν ολα πανε καλα,θα εχω και λεφτα σε ρεβο οποτε υποθετω αυτη η καρτα θα περναει..ειδωμεν...
 

Clemence

Member
Μηνύματα
305
Likes
80
Μια απορία για όσους είστε στο πρόγραμμα Miles & More κάθε πότε σας ζητούν να επιβεβαιώνετε e-mail και έγγραφο ταυτοποίησης για να έχετε πρόσβαση στον ηλεκτρονικό λογαριασμό σας του M&B; Γιατί προσπαθώ εδώ και χρόνια να βγάλω άκρη, αρχικά η Πειραιώς που μου έδωσε την κάρτα M&B δεν μου έδωσε PIN, όσες προσπάθειες κι αν έκανα να μάθω με ποιον τρόπο θα έπαιρνα αυτό το PIN δεν βρήκα απάντηση, έστειλα mail στην μαμά εταιρεία και μου απάντησαν ζητώντας μου να στείλω έγγραφο ταυτότητας και κάτι από την τράπεσα Πειραιώς που αυτή την στιγμή δεν μπορώ να θυμηθώ, μου στέλνουν PIN με κανονική αλληλογραφία, κάνω είσοδο κανονικά και μετά από 1 χρόνο πάλι ξανά τα ίδια - χωρίς να έχω αλλάξει στοιχεία ή e-mail. Προσπαθώ να καταλάβω, αυτά τα κάνουν σε όλους ή για κάποιον λόγο ζητούν κάποιου είδους επικαιροποίηση στοιχείων όπως οι δικές μας τράπεζες εδώ πχ;
 
Last edited:

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.969
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Μια απορία για όσους είστε στο πρόγραμμα Miles & Bonus: κάθε πότε σας ζητούν να επιβεβαιώνετε e-mail και έγγραφο ταυτοποίησης για να έχετε πρόσβαση στον ηλεκτρονικό λογαριασμό σας του M&B; Γιατί προσπαθώ εδώ και χρόνια να βγάλω άκρη, αρχικά η Πειραιώς που μου έδωσε την κάρτα M&B δεν μου έδωσε PIN, όσες προσπάθειες κι αν έκανα να μάθω με ποιον τρόπο θα έπαιρνα αυτό το PIN δεν βρήκα απάντηση, έστειλα mail στην μαμά εταιρεία και μου απάντησαν ζητώντας μου να στείλω έγγραφο ταυτότητας και κάτι από την τράπεσα Πειραιώς που αυτή την στιγμή δεν μπορώ να θυμηθώ, μου στέλνουν PIN με κανονική αλληλογραφία, κάνω είσοδο κανονικά και μετά από 1 χρόνο πάλι ξανά τα ίδια - χωρίς να έχω αλλάξει στοιχεία ή e-mail. Προσπαθώ να καταλάβω, αυτά τα κάνουν σε όλους ή για κάποιον λόγο ζητούν κάποιου είδους επικαιροποίηση στοιχείων όπως οι δικές μας τράπεζες εδώ πχ;
Κάτι έχεις μπλέξει. Το πρόγραμμα "Miles & Bonus" είναι το πρόγραμμα της Aegean Airlines (με το οποίο η τράπεζα Πειραιώς δε συνεργάζεται). Το πρόγραμμα της Lufthansa με το οποίο συνεργάζεται η τράπεζα Πειραιώς ονομάζεται "Miles & More". Σε κάθε περίπτωση, άλλο το PIN της πιστωτικής κάρτας για το οποίο μιλάς με την Πειραιώς, κι άλλο το PIN/Password του Miles & More, για τα οποία μιλάς με τη Lufthansa και όχι με την Πειραιώς. Δεν έχω καταλάβει για τί απ΄ όλα αυτά μιλάς. Υποθέτω απλώς ότι με τις δοκιμές έχεις κάνει πολλές φορές λάθος password/pin και το σύστημα της Lufthansa σε κλείδωσε απ' έξω για να σε προφυλάξει. Μίλα μαζί τους.
 

Clemence

Member
Μηνύματα
305
Likes
80
Χίλια συγγνώμη, Miles & More ήθελα να γράψω, το διόρθωσα, μπερδεύτηκα γιατί την ίδια στιγμή έγραφα και mail στην εταιρεία. Βρήκα την απάντησή τους από τον Δεκέμβριο του 2017, έχω έντυπη επιστολή που μου έστειλαν και τώρα πάλι τα ίδια.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.138
Η LH εφαρμόζει νέα διαδικασία επιβίβασης σε Ευρωπαϊκές πτήσεις.Στην οικονομική οι επιβάτες θα επιβιβάζονται ανάλογα την θέση τους και με την σειρά παράθυρο-μεσαίο κάθισμα και διάδρομος.Για πιο γρήγορη και άνετη επιβίβαση λένε.΄Εχει εμπειρία κανείς;

https://www.lufthansa.com/us/en/boarding
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.969
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Η LH εφαρμόζει νέα διαδικασία επιβίβασης σε Ευρωπαϊκές πτήσεις.Στην οικονομική οι επιβάτες θα επιβιβάζονται ανάλογα την θέση τους και με την σειρά παράθυρο-μεσαίο κάθισμα και διάδρομος.Για πιο γρήγορη και άνετη επιβίβαση λένε.΄Εχει εμπειρία κανείς;

https://www.lufthansa.com/us/en/boarding
 

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
2.872
Likes
7.174
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
Να βάλουν οι εταιρείες και καναν κανόνα για την αποβίβαση γιατί κάθε φορά διακρίνω έλλειψη παιδείας, ευγένειας και απλής λογικής από τους ανθρώπους (και) σε αυτόν τον τομέα :rolleyes-80:
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.315
Likes
2.150
Η LH εφαρμόζει νέα διαδικασία επιβίβασης σε Ευρωπαϊκές πτήσεις.Στην οικονομική οι επιβάτες θα επιβιβάζονται ανάλογα την θέση τους και με την σειρά παράθυρο-μεσαίο κάθισμα και διάδρομος.Για πιο γρήγορη και άνετη επιβίβαση λένε.΄Εχει εμπειρία κανείς;

https://www.lufthansa.com/us/en/boarding
Ναι!μια χαζομαρα και μιση!φτασαμε στην πυλη στην ωρα μας για επιβιβαση και καθυστερησαμε κανα 10λεπτο μεχρι να μας βαλουν σε γκρουπ!για να μην σχολιασω οτι ειχα θεση στο παραθυρο και ακριβως διπλα μου το αγορι μου οπου τον ειχαν αλλο γκρουπ και μαντεψτε,μπηκε σχεδον τελευταιος και χωρις χωρο απο πανω για την αποσκευη του γιατι απο το δικο μου γκρουπ ειχαν απλωσει τα πραγματα τους παντου νομιζοντας οτι το επομενο γκρουπ ειναι απο το μεση του αεροπλανου ως το τελος..δηλαδη την 9α μου την βαζεις group3 και την 9b group4 με ποια λογικη????τελειως χαωδη μοιρασμα,διχως συνοχη και εξυπηρετηση και καμια ενημερωση απο το γκισε οταν μας βγαλαν τα boarding
 

Kostass

Member
Μηνύματα
218
Likes
379
Χμμ ...δηλ Μαιο που παμε Μοναχο εγω,οι γυναικα μου και τα παιδια θα χωριστουμε σε γκρουπ για να μπουμε στο αεροπλανο?Μηπως να δινεται παραγγελμα και να προχωρουμε με βημα παρελασης κιολας?
Βεβαια αν θελουν ας μας δωσουν και στολες για να ειμαστε ολοι ομοιομορφα ντυμενοι.Δε μπορει να φοραει ο καθενας ο καθενας οτι του καπνισει...
 

Natalie_

Member
Μηνύματα
32
Likes
26
Το βίντεο καλύπτει κάποιους λόγους που αυτό το σύστημα δε θα έχει επιτυχία.
Επίσης:
- Αν πχ το γκρουπ 3 είναι από τις πρώτες θέσεις έως τις τελευταίες, υπάρχει η πιθανότητα για πολύ αργή επιβίβαση αν οι μπροστά μπουν πρώτοι.
- Δεν είναι πάντα όλοι οι επιβάτες παρόντες στην πύλη την ώρα της επιβίβασης. Θα χαλάσει η σειρά.
- Αρκεί μόνο ένας επιβάτης που θα πάρει την ώρα του να βολευτεί για να προκαλεθεί μποτιλιάρισμα.

Καθυστερήσεις θα υπάρχουν με οποιοδήποτε σύστημα. Το μυστικό είναι να γίνεται καλή δουλειά στο τσεκ ιν. Να ελέγχονται οι χειραποσκευές και να τσεκάρουν κάποιες δωρεάν αν είναι η πτήση γεμάτη.
 

getxowoman

Member
Μηνύματα
2.207
Likes
1.290
Το καινούριο σύστημα επιβίβασης το έχω ζήσει 2 φορές, από Αθήνα για Φρανκφούρτη, μια τον Νοέμβριο και μια τον Ιανουάριο. Και τις 2 φορές πήγε μια χαρά. Και τις 2 φορές που ταξίδεψα με τον σύζυγό μου μπήκαμε μαζί στο γκρουπ 3, παρόλο που ο ένας είχε παράθυρο και ο άλλος καθόταν στη μέση. Είχαμε κάνει μαζί το check in. Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι ομως οτι στο αεροδρομιο της Φρανκφουρτης τουλαχιστον μεχρι και τον Δεκεμβρη που πεταξα τελευταια φορα απο εκει δεν ειχε εφαρμοστει το συστημα αυτο.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.740
Μηνύματα
910.559
Μέλη
39.474
Νεότερο μέλος
Dio1985

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom