• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Ιταλία Italia per sempre

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Μόλις χθες το απόγευμα επέστρεψα από τον Βορρά της λατρεμένης γειτόνισσας και είπα να ανασκουμπωθώ και να γράψω δυο λόγια γι' αυτό το υπέροχο road trip που έκανα μετά του συζύγου κι ενός ακόμα φιλικού ζευγαριού.
Θα ξεκινήσω με κάποιες χρηστικές πληροφορίες τώρα που τις έχω ακόμα φρέσκιες και βέβαια τι πιο χρήσιμο από τον σχεδιασμό και το οικονομικό σκέλος του ταξιδιού. Λοιπόν έχουμε και λέμε:

Το ταξίδι πραγματοποιήθηκε 21/3/2015 - 25/3/2015 και η διαδρομή που ακολουθήσαμε ήταν η εξής:
Μπέργκαμο - Βερόνα - Σιρμιόνε - Μπελάτζιο (και σε διαφορα μέρη πέριξ της λίμνης Κόμο) - Μπέργκαμο.

Αεροπορικά

60 ευρώ το άτομο Αθήνα-Μπέργκαμο-Αθήνα με Ryanair

Αυτοκίνητο (κατηγορίας compact wagon)

150 ευρώ με πλήρη ασφάλιση και zero excess + 22 ευρώ για επιπλέον οδηγό για ένα VW Golf station wagon diesel που το έκλεισα από την autoeurope.eu και το παραλάβαμε από την εταιρία SICILY BY CAR στο αεροδρόμιο.
* Δυστυχώς δεν έχω καθόλου ιδέα για το πόσα χιλιόμετρα κάναμε αυτές τις μέρες, όμως τα χρήματα που πληρώσαμε για τα καύσιμα άγγιξαν το αστρονομικό ποσό των 45 ευρώ :eek: :haha:
Πάντως το ντίζελ θα το βρείτε περίπου 1,35 με 1,50 το λίτρο, ενώ τη βενζίνη πιο ακριβή.

Ξενοδοχεία

Verona: 80 ευρώ το δίκλινο με πρωινό + 2,5 ευρώ το άτομο city tax για 1 δ/ν στο B & B Corte Marchiori το οποίο βρίσκεται εξοχικά, καμιά 10αριά χλμ απ' την Βερόνα. Επειδή πέσαμε πάνω στη διεθνή έκθεση κρασιού (http://www.vinitaly.com/EN) τα καταλύματα εντός της πόλης ήταν απλησίαστα κι έτσι επιλέξαμε να μείνουμε παραέξω. Εκτός αυτού μας αρέσει να μένουμε σε τέτοιου είδους καταλύματα και τη συγκεκριμένη επιλογή δεν τη μετανιώσαμε καθόλου. Πεντακάθαρος ξενώνας με καλόγουστη διακόσμηση, ευρύχωρα δωμάτια και μπάνια, αναπαυτικότατα κρεβάτια και φυσικά ησυχιιιιία! Φχαριστηθήκαμε ύπνο. ;) Η κράτηση έγινε απ' το booking με δωρεάν ακύρωση.
http://www.booking.com/hotel/it/corte-marchiori.el.html?aid=357006;label=gog235jc-hotel-it-it-corteNmarchiori-unspec-gr-com-L:it-V:0CGYQFjAG-O:unk-B:unk-N:XX-S:bo;sid=487560b2d7dfc23fa2e560f4e4f9f784;dcid=1;dist=0;type=total&

Bellagio: 80 ευρώ το δίκλινο ανά διανυκτέρευση με πρωινό και μερική θέα στη λίμνη (δεν χρεωθήκαμε city tax) στο Hotel Bellagio το οποίο βρίσκεται στην καρδιά του χωριού. Αν και έχει πολύ καλές κριτικές και υψηλή βαθμολογία δεν μπορώ να πω πως ήταν κάτι το εξαιρετικό. Πάντως τα δωμάτια ήταν καθαρά και σχετικά άνετα αν και απλά. Εδώ μείναμε 2 βράδια και το κλείσαμε από το booking με δωρεάν ακύρωση.
http://www.booking.com/hotel/it/bellagio.el.html?aid=357006;label=gog235jc-hotel-XX-it-bellagio-unspec-gr-com-L:el-V:0CC4QFjAA-O:unk-B:unk-N:XX-S:bo;sid=487560b2d7dfc23fa2e560f4e4f9f784;dcid=1;dist=0&type=total&

Bergamo: 57 ευρώ το δίκλινο με πρωινό για 1 δ/ν στο Winter Garden Hotel (http://www.wintergarden-hotel.com/en/index.html) το οποίο βρίσκεται έξω απ' την πόλη αλλά σχεδόν δίπλα στο αεροδρόμιο, πράγμα που μας βόλεψε πολύ αφού είχαμε πρωινή πτήση (ε, καλά όχι και τόσο πρωινή -στις 11.50 πετούσαμε- πάντως είχαμε το χρόνο να απολαύσουμε το πρωινό μας χωρίς άγχος ;)). Αυτή την εξαιρετική τιμή την πέτυχα στο www.yeego.com και μάλιστα με δωρεάν ακύρωση. Απλά να ξέρετε πως στο συγκεκριμένο σάιτ πάντα προπληρώνεις τις κρατήσεις. Επίσης παρόλο που υπήρχε έξτρα city tax 3,5 ευρώ ανά άτομο, εμάς κατά το τσεκ άουτ δεν μας χρέωσαν κάτι. Κι αυτό το προτείνω άφοβα. Καθαρό με μοντέρνο ντιζάιν και μεγάλα δωμάτια, μάλιστα στο μπάνιο σ' έναν ενιαίο χώρο υπήρχαν δύο ντουζιέρες -η μία με υδρομασάζ.

* Σε όλα τα καταλύματα σκάσαμε απ' τη ζέστη. Είχαν τη θέρμανση στο φουλ με αποτέλεσμα το βράδυ είτε να αφήνουμε λίγο το παράθυρο ανοιχτό είτε να κοιμόμαστε ξεσκέπαστοι.

Πάρκινγκ

Αυτό είναι ένα υπολογίσιμο έξοδο στα μέρη που κινηθήκαμε καθώς το ελεύθερο παρκάρισμα είναι εξαιρετικά δύσκολο. Να έχετε υπόψη σας πως στις λευκές γραμμές το παρκαρισμα είναι δωρεάν (εμείς μόνο στο Μπελάτζιο είχαμε αυτό το προνόμιο αφού είχε λιγοστούς τουρίστες κι έτσι βρίσκαμε να βολέψουμε το αμάξι), στις μπλε γραμμές είναι επί πληρωμή και οι τιμές κυμαίνονται από 1,5 έως 2,5 ευρώ η ώρα. Σε κάποια μέρη από τις 8μμ μέχρι τις 8 το πρωί ήταν ελεύθερο. Στις κίτρινες απαγορεύεται ή δηλώνουν θέσεις αναπήρων.
Τα παραπάνω ισχύουν τόσο τις καθημερινές όσο και τα Σαββατοκύριακα.

Μετακινήσεις με φέρυ στη λίμνη Κόμο

Εμείς κάναμε μόνο δύο διαδρομές με φέρυ. Η μία ήταν Bellagio - Cadenabbia και η άλλη Bellagio - Varenna. Για μονή διαδρομή πληρώσαμε 10,90 για το αυτοκίνητο συμπεριλαμβανομενου του οδηγού και 4,60 ο κάθε επιβάτης. Είναι κάπως τσιμπημένες οι τιμές θα 'λεγα, αν αναλογιστείτε πως οι αποστάσεις αυτές είναι κοντινές και οι διαδρομές σύντομες (περίπου 15').
Πληροφορίες εδώ: http://www.navigazionelaghi.it/eng/c_tariffe_1.asp

Διόδια

Η διαδρομή από Μπέργκαμο για Βερόνα στοίχισε 10 ευρώ και κάτι ψιλά κι ήταν η μοναδική που κάναμε σε δρόμους με διόδια. Από κει και μετά αφεθήκαμε στο έλεος του gps επειδή αποφασίσαμε να σνομπάρουμε τους αυτοκινητοδρόμους. Ατυχέστατη επιλογή... Περνάς από πόλεις και βιομηχανικές περιοχές και μάλιστα ο δρόμος έχει αρκετή κίνηση. Αποφύγετε να πειραματιστείτε με εναλλακτικές διαδρομές. :p

Θα συνεχίσω με μερικές ακόμα πληροφορίες αλλά και με φωτογραφίες.
 
Last edited:

chris7

Member
Μηνύματα
3.212
Likes
26.749
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο
Ταξίδι-Όνειρο
Καναδάς
Last edited by a moderator:

karfitsa

Member
Μηνύματα
4.546
Likes
8.039
Και ελεγα,τι εγινε αυτο το κοριτσι....
Καλως ηρθες:)....περιμενω και γω ιστορια απο αγαπημενη Ιταλια ;)
 

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Καλημερούδια και καλώς σας βρήκα! Ε, θα γράψω και μερικές αράδες που θα πλαισιώνουν τις φωτογραφίες. Υπομονή... :)
 

makisg

Member
Μηνύματα
4.916
Likes
16.737
Επόμενο Ταξίδι
Μιλάνο-Βερόνα-Μολβένο.
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
καλώς όρισες και από εμένα.περιμένω και εγώ τη συνέχεια της περιγραφής σου και τις φωτογραφίες σου για τις πανέμορφες περιοχές που περιγράφεις τις οποίες και εγώ έχω περπατήσει.
 

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Φαγητό, ποτό, καφές

Για το θέμα του καφέ δεν έχω να πω πολλά. Οι τιμές είναι εξαιρετικές ακόμα κι αν καθίσετε στα πιο κυριλέ και τουριστικά μέρη, όπερ σημαίνει πως πάνω από 2,5-3 ευρώ για καπουτσίνο (για εσπρέσσο λιγότερα) δεν πρόκειται να δώσετε.

Στα ποτά οι τιμές ξεκινάν από 5 ευρώ για μπύρες (μικρό μπουκάλι ή μεσαίο ποτήρι ντραφτ) και απεριτίφ, από κει και πέρα όσο πιο σπέσιαλ το ποτό τόσο αυξάνεται και η τιμή αλλά πάντα σε νορμάλ πλαίσια (περίπου όπως εδώ δηλ. 7-8 ευρώ). Νομίζω πως στα κρασιά τους είχαν αρκετά καλές τιμές αλλά δεν είμαι ειδήμων. Πάντως η μία της παρέας που έπινε αποκλειστικά κόκκινο κρασί μόνο καλά λόγια είχε να πει.

Από το απόγευμα κι έπειτα θα παρατηρήσετε γύρω σας πως τα τραπέζια που κάθονται Ιταλοί γεμίζουν από μεγάλα ποτήρια με πορτοκαλί περιεχόμενο. Αυτό είναι το λεγόμενο spritz aperol (απεριτίφ που φτιάχνεται με 3 μέρη prosecco, 2 μέρη aperol και σόδα + αρκετό πάγο και 1 φέτα πορτοκάλι), το οποίο θυμίζει κάπως το καμπάρι αλλά δεν έχει τόσο πικρή και έντονη γεύση. Αν δείτε κάποια ποτήρια με κόκκινο χρώμα σημαίνει πως είναι αντίστοιχο απεριτίφ με campari. Τα τίμησα και τα δύο και μου άρεσαν (καλά, το σπριτζ απερολ είναι σαν αναψυκτικό :D) αλλά εγώ έτσι κι αλλιώς το ποτό που πίνω συνήθως είναι το καμπάρι-πορτοκάλι, οπότε αν δεν είστε συνηθισμένοι σ' αυτή την κάπως πικρή γεύση δεν ξέρω αν θα σας ικανοποιήσει το συγκεκριμένο απεριτίφ. Σας προειδοποιώ για να μη μου αρχίσετε μετά τα "μα, μου, σου, του". :p

Για φαγητό πληρώναμε 20-30 ευρώ το άτομο, πάντα ανάλογα με την ποσότητα, το εστιατόριο και το μέρος. Στο Μπελάτζιο ας πούμε ήταν λίγο πιο τσιμπημένες οι τιμές. Γενικά ήμασταν συντηρητικοί στις παραγγελίες μας.
Να έχετε υπόψη σας πως στην Ιταλία (όπως και σχεδόν σε όλη την Ευρώπη) συνηθίζουν να τρώνε με τη σειρά ορεκτικό, πρώτο πιάτο, κυρίως και επιδόρπιο. Τα ζυμαρικά σερβίρονται ως πρώτο οπότε η ποσότητα είναι η αντίστοιχη. Εν ολίγοις μην περιμένετε να χορτάσετε με ένα πιάτο ζυμαρικά. Αν είστε φαγανά παιδιά πρέπει να τηρήσετε κι εσείς αυτή τη διαδικασία (πρώτου πιάτου, κυρίως κλπ), οπότε ετοιμαστείτε να βάλετε βαθιά το χέρι στην τσέπη. Επίσης να θυμάστε πως δεν βρίσκεστε στη Νάπολη κι αυτό σημαίνει πως δεν θα βρείτε πίτσα (που κατά κανόνα συμφέρει) σε όλα τα εστιατόρια. Πάντως για να αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις μπορείτε να συμβουλεύεστε του καταλόγους που υπάρχουν έξω από κάθε εστιατόριο και να επιλέγετε ανάλογα. Α, να ξέρετε πως χρεώνεται κουβέρ 2-3 ευρώ κατ' άτομο.

Άλλο ένα θέμα είναι το ωράριο των εστιατορίων. Συνήθως οι κουζίνες ανοίγουν 12 με 2 ή 2.30 το μεσημέρι και μετά από τις 6.30-7.00 μέχρι τις 9.30 το βράδυ. Στα πολύ κεντρικά και τουριστικά σημεία πχ. πάνω στην πλατεία Bra ή στην πλατεία Erbe στη Βερόνα θα βρείτε να καθίσετε για φαγητό καθ' όλη τη διαρκεια της μέρας αλλά λίγο παραπέρα ακόμα και στα σοκάκια του ιστορικού κέντρου θα βρεθείτε πάνω σε κλειστές πόρτες. Οπότε το νου σας στο ωράριο αν δε θέλετε να πέσετε στην ανάγκη των τουριστομάγαζων.
Στο Μπελάτζιο τα περισσότερα εστιατόρια ήταν κλειστά, προφανώς λόγω χαμηλής τουριστικής περιόδου κι έτσι ήταν περιορισμένες οι επιλογές μας.

Για φαγητό στο χέρι να υπολογίζετε πάνω από 4 ευρώ για ένα κομμάτι πίτσας (συνήθως χρεώνεται με το κιλό οπότε ό,τι δείξει η ζυγαριά) ή για ένα σάντουιτς.
Για παγωτό μεσαίου μεγέθους 3-4 ευρώ.
Μεγάλη προσοχή στο νερό διότι οι τιμές είναι στο θεό. Στα μαγαζάκια θα το βρείτε πάνω από 2 ευρώ το μπουκαλάκι, σε καφετέριες και εστιατόρια ακόμα πιο ακριβό. Γι' αυτό να κάνετε τα κουμάντα σας και να αγοράσετε από σούπερ μάρκετ αρκετά μπουκάλια ώστε να μην ξεμείνετε και πείτε το νερό νεράκι. :p

Πάντως σε γενικές γραμμές φάγαμε αρκετά καλά. Μπορεί κάποια πιάτα να ήταν μέτρια και κάποια εξαιρετικά, όμως άσχημα δεν πρόκειται να φάτε. Όσο για τα παγωτά τους, δε νομίζω πως χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, ήταν παντού απολαυστικότατα!
 

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Μετά από μια πολύ κουραστική πτήση επιτέλους προσγειωνόμαστε στο αεροδρόμιο του Μπεργκάμου. Για πάνω από δυόμιση ώρες βρισκόμασταν στριμωγμένοι στο "κελί 33" δηλ. στην τελευταία και πιο στενή σειρά του αεροσκάφους η οποία είχε τον χαρακτηριστικό αριθμό 33. Ήρθε η ώρα να τεντωθούμε λιγάκι για να ξεπιαστούμε.

Βγήκαμε από το κτίριο του αεροδρομίου και περάσαμε απέναντι όπου βρισκόταν το γραφείο της εταιρίας ενοικιάσεως. Η ουρά που συναντήσαμε μας ξενέρωσε γιατί η διάρκεια της πτήσης μάς είχε φανεί αιώνας και θέλαμε να ξεμπερδέψουμε γρήγορα με τα διαδικαστικά ωστε να καβαλήσουμε το αμαξάκι μας και να βρεθούμε στη Βερόνα. Δυστυχώς καθυστερήσαμε πάρα πολύ μέχρι να εξυπηρετηθούμε αφού (λόγω Σαββάτου φαντάζομαι) ήταν πολλοί οι ταξιδιώτες από διάφορες χώρες της Ευρώπης, συν τοις άλλοις έπρεπε να περιμένουμε αρκετή ώρα για το πούλμαν που θα μας μετέφερε στο πάρκινγκ του αεροδρομίου απ' όπου θα παραλαμβάναμε το αυτοκίνητο.
Με τα πολλά τσιμπάμε τ' αμαξάκι, ρυθμίζουμε το GPS και βουρ! Βερόνα σου ερχόμαστε!

Η απόσταση μεταξύ των δυο πόλεων είναι περίπου 120 χλμ οπότε δεν αργήσαμε να φτάσουμε στον προορισμό μας. Αφού τακτοποιηθήκαμε στα δωμάτιά μας και ακούσαμε με προθυμία τις συμβουλές της νεαρής και συμπαθεστατης σπιτονοικοκυράς, ήμασταν πλέον έτοιμοι να βρεθούμε στην πόλη που η πένα του Σαίξπηρ έκανε διάσημη ως στα πέρατα του κόσμου.

Παρκάρουμε λοιπόν σ' ένα υπόγειο πάρκινγκ και σε δυο λεπτά μπαίνουμε στην Piazza Bra, την κεντρική πλατεία της πόλης, όπου μας καλωσορίζει ο Vittorio Emanouele o Β' με τη μουστάκα του, αγέρωχος πάνω στο περήφανο άτι του!

Β. Ιταλία 2015 004.JPG

Πάνω σ' αυτή την πλατεία βρίσκεται η Αρένα και το Palazzo Barbieri, αλλά εμείς τ' αφήνουμε πίσω μας αυτά και μπαίνουμε στον εμπορικότερο δρόμο της Βερόνας, την Via Mazzini.

Β. Ιταλία 2015 007.JPG

Β. Ιταλία 2015 008.JPG


Είναι νωρίς το απόγευμα και μας έχει κόψει λόρδα, όμως βρισκόμαστε εκτός ωραρίου λειτουργίας των φαγάδικων κι όσο κι αν ψάχνουμε στα γραφικά στενάκια για κάποιο εστιατόριο δεν βρίσκουμε κανένα ανοιχτό. Οπότε τα μαγαζιά πέριξ των πλατειών Erbe και Signori είναι μονόδρομος.

Ψάχνοντας πέσαμε πάνω σ΄ένα υπαίθριο εικαστικό.
Β. Ιταλία 2015 010.JPG

Β. Ιταλία 2015 011.JPG


Όσο εμείς περιδρομιάζουμε στήνεται μπροστά μας το σκηνικό για μια μουσική παράσταση με συμφωνική ορχήστρα. Οι μουσικοί έχουν αρχίσει ήδη να κουρδίζουν τα όργανά τους, αλλά εμείς δεν έχουμε τον χρόνο να περιμένουμε. Το πρόγραμμά μας λέει πως υπάρχουν αξιοθέατα που πρέπει να επισκεφθούμε.
Με ένα παγωτό στο χέρι χαζεύουμε τα μνημεία που πλαισιώνουν τις δυο πλατείες οι οποίες βρίσκονται η μία δίπλα στην άλλη.

Β. Ιταλία 2015 017.JPG

Β. Ιταλία 2015 018.JPG

Β. Ιταλία 2015 019.JPG

Β. Ιταλία 2015 020.JPG

Β. Ιταλία 2015 021.JPG

Β. Ιταλία 2015 022.JPG


Πρέπει να σπεύσουμε όσο είναι ακόμα μέρα ώστε να προλάβουμε να ανεβουμε στον Torre dei Lamberti, τον ψηλότερο πύργο της Βερόνας ύψους 84 μ. απ' όπου θα έχουμε πανοραμική εικόνα και θέα όλης της πόλης.
 

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Από την έρευνα που είχα κάνει όταν οργάνωνα αυτό το ταξίδι είχα καταλήξει πως η αγορά της Verona Card ήταν άκρως συμφέρουσα σε περίπτωση που θέλαμε να επισκεφτούμε κάποια αξιοθέατα. Αυτή η κάρτα βγαίνει σε δυο εκδόσεις: α) των 15 ευρώ που ισχύει για 24 ώρες και β) των 20 Ε διάρκειας 72 ωρών. Και περιλαμβάνει δωρεάν μετακινήσεις με τα λεωφορεία στην πόλη και εισόδους σε πολλά αξιοθέατα όπως μνημεία, μουσεία αλλά και εκκλησίες. Μπορείτε να την προμηθευτείτε από το τουριστικό γραφείο που βρίσκεται στην Πιάτσα Μπρα ή και στα γκισέ των μνημείων. Μπορεί να ακούγεται κάπως παράξενο αλλά στη Βερόνα οι εκκλησίες έχουν είσοδο 2,5 ευρώ :eek: (ο καλός μου έφριξε όταν το άκουσε. "Σιγά μην πληρώσω για να μπω σε εκκλησία!" είπε ορθά κοφτά :D). Υπάρχει βέβαια και ενιαίο εισιτήριο αποκλειστικά για την είσοδο σε κάποιες εκκλησίες αλλά μην σας μπερδεύω μ' αυτά. Εσείς σαν τουρίστες παίρνετε την Verona card και ξεμπερδεύετε. Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε εδώ: http://www.tourism.verona.it/en/information/travel-your-way/verona-card/discover-the-benefits

Έχουμε φτάσει στην είσοδο του Πύργου Λαμπέρτι απ' όπου παίρνουμε τις κάρτες μας και ανεβαίνουμε στην κορυφή. Μέχρι τέρμα πάνω υπάρχουν 368 σκαλοπάτια, όμως μην ανησυχείτε, τα πρώτα 243 τα προσπερνάτε με το ασανσέρ. Κι από δω μια χαρά θέα έχετε αν δεν θέλετε να κουράσετε τα ποδαράκια σας ανεβαίνοντας τα επόμενα 125 σκαλιά.
Να ξέρετε πως αν δεν έχετε την κάρτα η είσοδος για τον πύργο στοιχίζει 8 Ε + 1 Ε για τη χρήση του ασανσέρ (ακριβούτσικο).
http://www.tourism.verona.it/en/enjoy-verona/art-and-culture/monuments-and-sights/lamberti-tower

Β. Ιταλία 2015 027.JPG

Β. Ιταλία 2015 030.JPG

Β. Ιταλία 2015 031.JPG

Β. Ιταλία 2015 032.JPG

Β. Ιταλία 2015 033.JPG

Β. Ιταλία 2015 034.JPG

Β. Ιταλία 2015 036.JPG

diafores 114.jpg


Β. Ιταλία 2015 044.JPG

Β. Ιταλία 2015 045.JPG

Β. Ιταλία 2015 052.JPG

Β. Ιταλία 2015 055.JPG

Β. Ιταλία 2015 058.JPG


Όπως βλέπετε υπάρχουν αρκετοί πύργοι στο κέντρο της Βερόνας. Ενδειξη πλούτου, δύναμης και εξουσίας κατά την περίοδο του Μεσαίωνα.
Ο πυργος που ανεβήκαμε χτίστηκε από την οικογένεια Λαμπέρτι το 1172 και είναι μέρος του Palazzo della Ragione που στεγάζει την Πινακοθήκη Μοντέρνας Τέχνης.
http://www.tourism.verona.it/en/enj...re/monuments-and-sights/palazzo-della-ragione

Το παλάτι δεν το επισκεφτήκαμε εσωτερικά αλλά ορίστε μερικές φωτογραφίες από τη σκάλα και την εσωτερική πλατεία.

Β. Ιταλία 2015 061.JPG

Β. Ιταλία 2015 062.JPG

Β. Ιταλία 2015 064.JPG


Να και ο Torre dei Lamberti
Β. Ιταλία 2015 072.JPG

Και συνεχίζουμε τη βόλτα στο ιστορικό κέντρο της πόλης. Τη ρομαντική ατμόσφαιρα που προσφέρει η ώρα του δειλινού, τη διαταράσσει ο πολύς κόσμος που έχει ξεχυθεί στα σοκάκια καθώς και οι τέντες των υπαίθριων αγορών που είναι στημένες στις πλατείες. Τι να κάνουμε; Είπαμε, πέσαμε πάνω στην έκθεση οπότε θέλοντας και μη θα χάσουμε λίγη από τη μαγεία της πόλης.

Β. Ιταλία 2015 065.JPG

Β. Ιταλία 2015 066.JPG

Β. Ιταλία 2015 067.JPG

Β. Ιταλία 2015 068.JPG

Β. Ιταλία 2015 069.JPG

Β. Ιταλία 2015 070.JPG


Σειρά έχει το σπίτι της Ιουλιέτας. Ντάξει είναι τελείως τουριστίλα η υπόθεση αφού δεν υπήρξε ως ιστορικό πρόσωπο η κοπέλα, παρά μόνο ως δημιούργημα του τεράστιου Άγγλου δραματουργού. Παρόλα αυτά η φήμη της διατηρήθηκε ολοζώντανη για 400 χρόνια. Λαμπρή ευκαιρία για τους Βερονέζους να εκμεταλλευτούν το μύθο αυτής της περσόνας και να χαρακτηρίσουν ένα οίκημα του 13ου αιώνα ως κατοικία της.
Κι εμείς σαν ρομαντικοί τουρίστες που σεβόμαστε τον εαυτό μας δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε μία επίσκεψη σ' αυτό το αξιοθέατο. Εξάλλου η συνταξιδιώτισσά μας έχει επώνυμο εξαιρετικά κοντινό με αυτό της Ιουλιέτας και πιθανότατα να συνδέουν τις δυο γυναίκες δεσμοί αίματος, μακρινού μεν συγγενικού δε! :p Οπότε μία επιθεώρηση στην πιθανή περιουσία της θεωρήθηκε επιβεβλημένη! :haha:

Κόστος εισόδου: 6 ευρώ (για μας τζάμπα, όχι λόγω συγγένειας αλλά λόγω κάρτας)
Πληροφορίες εδώ: http://www.tourism.verona.it/en/enjoy-verona/art-and-culture/monuments-and-sights/juliet-s-house

Β. Ιταλία 2015 073.JPG

Β. Ιταλία 2015 078.JPG

Β. Ιταλία 2015 079.JPG

Β. Ιταλία 2015 083.JPG

Β. Ιταλία 2015 088.JPG

Β. Ιταλία 2015 089.JPG

Β. Ιταλία 2015 090.JPG

Β. Ιταλία 2015 091.JPG

Β. Ιταλία 2015 092.JPG

Β. Ιταλία 2015 093.JPG

Β. Ιταλία 2015 095.JPG

Β. Ιταλία 2015 096.JPG

Β. Ιταλία 2015 097.JPG

Β. Ιταλία 2015 101.JPG

Β. Ιταλία 2015 102.JPG

Β. Ιταλία 2015 104.JPG

Β. Ιταλία 2015 105.JPG

Β. Ιταλία 2015 106.JPG

Β. Ιταλία 2015 107.JPG

Β. Ιταλία 2015 108.JPG

Β. Ιταλία 2015 109.JPG

Β. Ιταλία 2015 110.JPG

Β. Ιταλία 2015 111.JPG

Β. Ιταλία 2015 112.JPG

Β. Ιταλία 2015 116.JPG

Δυστυχώς δεν καταφέραμε να προσεγγίσουμε το άγαλμα της Ιουλιέτας που βρίσκεται στην αυλή, εξαιτίας της λαοθάλασσας. Ενώ στο εσωτερικό του σπιτιού-μουσείου οι επισκέπτες ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού (τσιγκουνεύτηκαν τα 6 ευρώ οι τσίπηδες :D), απ' έξω γινόταν χαμός! Όλοι στριμώχνονταν για να βγουν μια φωτογραφία δίπλα στην Ιουλιέτα πιάνοντας το δεξί βυζί της όπως απαιτεί το έθιμο. Και φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν και οι Ασιάτες τουρίστες που τα τελευταία χρόνια τους βλέπουμε κυριολεκτικά παντού να κατακλύζουν κάθε είδους αξιοθέατο. Όλοι την χούφτωσαν την έρμη εκτός από 'μας! :D

Είχε έρθει πια η ώρα για ένα break. Γυρνώντας στα σοκάκια βρήκαμε μια οστερία που μας καλάρεσε κι αποφασίσαμε να αράξουμε για ένα ποτό. Η βραδιά ήταν γλυκιά κι έτσι καθίσαμε έξω για να φουμάρουμε άνετα. Εννοείται πως στην Ιταλία απαγορεύεται το κάπνισμα σε όλους τους κλειστούς χώρους. Όταν από τους τέσσερίς μας μόνο η μία παράγγειλε κρασί, ο σερβιτόρος δεν χάρηκε καθόλου. Στο άκουσμα της λέξης μπίρα αναστατώθηκε λιγάκι (-Βρε παιδιά, εδώ η περιοχή φημίζεται για τα κρασιά της κι εσείς θα πιείτε μπίρα; Νο, νο, νο! ), αλλά επειδή ήταν κουλ τυπάκι το ρίξαμε στην πλάκα και γενικά το κλίμα ήταν χαβαλεδιάρικο. Για 2 ποτήρια μπίρα, 1 ποτήρι κόκκινο κρασί, 1 απεριτίφ και ενα πλατώ με τοπικά αλλαντικά και τυριά (νοστιμότατα! ) η λυπητερή ήρθε 40 ευρώ.

Μια βραδινή βόλτα στο centro storico της Βερόνας για τις τελευταίες φωτογραφίες της ημέρας και καρφί στο δωμάτιο για νανάκια. Είμαστε όλοι ψόφιοι!

diafores 124.jpg

diafores 126.jpg

diafores 127.jpg

diafores 131.jpg

diafores 132.jpg

diafores 133.jpg

diafores 135.jpg
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.010
Likes
13.027
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Πες μου ότι στο "σπίτι της Ιουλιέτας" δεν είχε παντού στους τοίχους χαρτάκια σε μέγεθος ποστ-ιτ κολλημένα με τσίχλες. Μπλιαχ! :confused: Δεν τα βλέπω στις φωτογραφίες, μακάρι να τα απαγορεύσανε. Για μένα αυτό το αξιοθέατο της Βερόνα ήταν το πλέον αδιάφορο.
 

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Πες μου ότι στο "σπίτι της Ιουλιέτας" δεν είχε παντού στους τοίχους χαρτάκια σε μέγεθος ποστ-ιτ κολλημένα με τσίχλες. Μπλιαχ! :confused: Δεν τα βλέπω στις φωτογραφίες, μακάρι να τα απαγορεύσανε. Για μένα αυτό το αξιοθέατο της Βερόνα ήταν το πλέον αδιάφορο.
Αν εννοείς τους τοίχους δεξιά και αριστερά στο διάδρομο πριν φτάσεις στην αυλή, αυτοί ήταν γραμμένοι από πάνω ως κάτω με διάφορα μηνύματα τύπου Γ+Ε=LFE, καρδούλες κλπ σε διάφορα χρώματα. Χαρτάκια και τσίχλες δεν παρατήρησα πουθενά.
Να αυτό εννοώ:


Όντως δεν είχε κανένα ενδιαφέρον σαν αξιοθέατο. Εμείς για να δούμε την κληρονομιά πήγαμε. :bleh:
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.010
Likes
13.027
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Όντως δεν είχε κανένα ενδιαφέρον σαν αξιοθέατο. Εμείς για να δούμε την κληρονομιά πήγαμε.
Όλα θέλεις να τα ελέγχεις εσύ :bleh:
Εγώ θυμάμαι μια πολύ χειρότερη κατάσταση. Πολύ χειρότερη από αυτή.
 

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.531
Ταξίδι-Όνειρο
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Αίσχος! Τέτοιο χάλι δεν συνάντησα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.633
Μηνύματα
905.004
Μέλη
39.375
Νεότερο μέλος
maria kou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom