Traveller
Member
- Μηνύματα
- 3.938
- Likes
- 3.932
Άντε να πω και δυο λόγια παραπάνω για τους Αυτοκράτορες...
1. Δεν πήραν κανένα αεροπλάνο της πρώην Ο.Α... τα δύο 343 που επιβεβαιώνουν ότι θα πάρουν είναι ex-Gulf Air...
2. To ΑΤΗ-ΝΥC ή ότι άλλα φίδια λένε ότι θα ανοίξουν δεν είναι βιώσιμα δρομολόγια... είναι αδύνατον να κρατηθούν τέτοια δρομολόγια όλο τον χρόνο την στιγμή μάλιστα που η συγκεκριμένη εταιρία φάντασμα ΔΕΝ είναι μέλος καμιάς συμμαχίας...
3. Η εταιρία δεν είναι χθεσινή... υπάρχει εδώ και 4-5 χρόνια... είναι Ιορδανικών συμφερόντων και ο στόλος της αποτελείται από 4 παμπάλαια 742... τα συγκεκριμένα αεροσκάφη είναι "συλλεκτικά" κομμάτια, εντελώς κοστοβόρα και δεν θα τα χαρακτήριζα και υπόδειγμα ασφάλειας την στιγμή που κανείς δεν γνωρίζει που και πως συντηρούνται...
4. Η εταιρία κατά καιρούς ανακοινώνει διάφορα σουρεαλιστικά δρομολόγια τα οποία ουδέποτε εκτελεί ή εκτελεί για ένα - δυό μήνες και μετά για "επιχειρησιακούς λόγους " τα κόβει... όπως καταλαβαίνεται είναι υπόδειγμα συνέπειας...
5. Ανακοίνωσε πως θα ανοίξει πτήσεις για ΝΥC και LON νοικιάζοντας δύο 343 από την Gulf Air... τα συγκεκριμένα αεροπλάνα ακόμη τα περιμένουμε και οι πρώτες πτήσεις για ΝΥC άρχισαν με τα "υπερσύγχρονα" 742 που λέγαμε πιο πάνω... πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα έρθουν μια που έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι βάφονται κάπου στην Αγγλία...
Η εκτίμηση μου είναι πως η εταιρία θα κρατήσει, για δικούς της λόγους, τα δρομολόγια για ΝΥC και LGW μέχρι τέλη Οκτώβρη και από εκεί και μετά, ανάλογα το πλύσιμο βλέπουμε... επαναλαμβάνω... το δρομολόγιο ATH-NYC έτσι όπως σχεδιάστηκε είναι οικονομικά ασύμφορο και είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι η εταιρία θα μπαίνει μέσα... το ίδιο ασύμφορο είναι και το ATH-LGW πόσο μάλλον όταν θα εκτελείται με ένα αεροσκάφος σαν το 343 που είναι σχεδιασμένο για μεγάλες διαδρομές...
1. Δεν πήραν κανένα αεροπλάνο της πρώην Ο.Α... τα δύο 343 που επιβεβαιώνουν ότι θα πάρουν είναι ex-Gulf Air...
2. To ΑΤΗ-ΝΥC ή ότι άλλα φίδια λένε ότι θα ανοίξουν δεν είναι βιώσιμα δρομολόγια... είναι αδύνατον να κρατηθούν τέτοια δρομολόγια όλο τον χρόνο την στιγμή μάλιστα που η συγκεκριμένη εταιρία φάντασμα ΔΕΝ είναι μέλος καμιάς συμμαχίας...
3. Η εταιρία δεν είναι χθεσινή... υπάρχει εδώ και 4-5 χρόνια... είναι Ιορδανικών συμφερόντων και ο στόλος της αποτελείται από 4 παμπάλαια 742... τα συγκεκριμένα αεροσκάφη είναι "συλλεκτικά" κομμάτια, εντελώς κοστοβόρα και δεν θα τα χαρακτήριζα και υπόδειγμα ασφάλειας την στιγμή που κανείς δεν γνωρίζει που και πως συντηρούνται...
4. Η εταιρία κατά καιρούς ανακοινώνει διάφορα σουρεαλιστικά δρομολόγια τα οποία ουδέποτε εκτελεί ή εκτελεί για ένα - δυό μήνες και μετά για "επιχειρησιακούς λόγους " τα κόβει... όπως καταλαβαίνεται είναι υπόδειγμα συνέπειας...
5. Ανακοίνωσε πως θα ανοίξει πτήσεις για ΝΥC και LON νοικιάζοντας δύο 343 από την Gulf Air... τα συγκεκριμένα αεροπλάνα ακόμη τα περιμένουμε και οι πρώτες πτήσεις για ΝΥC άρχισαν με τα "υπερσύγχρονα" 742 που λέγαμε πιο πάνω... πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα έρθουν μια που έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι βάφονται κάπου στην Αγγλία...
Η εκτίμηση μου είναι πως η εταιρία θα κρατήσει, για δικούς της λόγους, τα δρομολόγια για ΝΥC και LGW μέχρι τέλη Οκτώβρη και από εκεί και μετά, ανάλογα το πλύσιμο βλέπουμε... επαναλαμβάνω... το δρομολόγιο ATH-NYC έτσι όπως σχεδιάστηκε είναι οικονομικά ασύμφορο και είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι η εταιρία θα μπαίνει μέσα... το ίδιο ασύμφορο είναι και το ATH-LGW πόσο μάλλον όταν θα εκτελείται με ένα αεροσκάφος σαν το 343 που είναι σχεδιασμένο για μεγάλες διαδρομές...