• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

H Ryanair τώρα ΚΑΙ στην Ελλάδα!

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Ryan σε περιμένουμε σε όλα τα μικρά αεροδρόμια. Έστω και μόνο για 6 μήνες. Εσένα και όλους εκείνους τους ανεξάρτητους που δεν πάτε τους τουρίστες μόνο στα all inclusive και θα ζήσει και ο εστιάτορας, ο δωματιούχος και ο περιπτεράς.
Μια απλή ερώτηση να σας κάνω? Tι είδους τουρίστες νομίζετε ότι θα έρθουν με την Ryan? Χλιδάτοι και κυριλάτοι ή μήπως backpacker και κάθε καρυδιάς καρύδι? όχι ότι έχω κάτι με τα παιδιά αλλά χαλαρώστε λιγάκι... δεν θα σωθεί η οικονομία του τόπου με την Ryan... ξέρετε πόσα λεφτά ξοδεύει περίπου την ημέρα ένας επιβάτης των loco στις διακοπές του? Πολύ κάτω από 80? όλα μέσα... υπάρχει λοιπόν σοβαρός κίνδυνος η ήδη τουριστικά υποβαθμισμένη Ρόδος π.χ να υποβαθμιστεί ακόμη περισσότερο με τουρισμό σαβούρα... δεν νομίζω ότι αυτός είναι ο τουρισμός που όλοι ονειρευόμαστε... δεν λέω καλά κάνει η Ryan και έρχετε αλλά πάντα θα υπάρχει και η άλλη άποψη...
 

greeklad

Member
Μηνύματα
172
Likes
52
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
Μια απλή ερώτηση να σας κάνω? Tι είδους τουρίστες νομίζετε ότι θα έρθουν με την Ryan? Χλιδάτοι και κυριλάτοι ή μήπως backpacker και κάθε καρυδιάς καρύδι? όχι ότι έχω κάτι με τα παιδιά αλλά χαλαρώστε λιγάκι... δεν θα σωθεί η οικονομία του τόπου με την Ryan... ξέρετε πόσα λεφτά ξοδεύει περίπου την ημέρα ένας επιβάτης των loco στις διακοπές του? Πολύ κάτω από 80? όλα μέσα... υπάρχει λοιπόν σοβαρός κίνδυνος η ήδη τουριστικά υποβαθμισμένη Ρόδος π.χ να υποβαθμιστεί ακόμη περισσότερο με τουρισμό σαβούρα... δεν νομίζω ότι αυτός είναι ο τουρισμός που όλοι ονειρευόμαστε... δεν λέω καλά κάνει η Ryan και έρχετε αλλά πάντα θα υπάρχει και η άλλη άποψη...
Και σε χαλάει το γεγονός ότι αυτά τα 80 ευρώ θα μπαίνουν στην Ελλάδα από εκεί που δεν τα είχαμε υπολογίσει; Δεν νομίζω!

Όσον αφορά το τι πρόβλημα οικονομικό θα λύσει η Ryan δεν το ξέρουμε. Το γεγονός όμως ότι θα φέρει κάποιες χιλιάδες κόσμου θα είναι καλό για την οικονομία. Αυτοί που θα πάνε στο Φαληράκι με το πακέτο θα βοήθήσουν όπως και οι χλιδάτοι με τα σκάφη και τα τζετ που θα πάνε στα 5άστερα, όπως και ο Μπάμπης από τα Σεπόλια που μένει στην Αθήνα αλλά θα μήνει στον ξάδελφό του στη Ρόδο τσάμπα αλλά θα χαλάσει τα ευρώ του στο τοπικό σουβλατζίδικο. Έτσι λοιπόν και οι "ξεβράκωτοι" της Ryan θα νοικιάσουν το φτηνό κατάλλημα της κυρά Μαρίας, και θα φάνε και μια χωριάτικη επιπλέον αν το θέλετε.

Επειδή λοιπόν η Ελλάδα δεν είναι Monte Carlο, τους χρειαζόμαστε όλους. Ακόμα και τους ξεβράκωτους. Παν μέτρον άριστον.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Ο καθένας όπως το βλέπει... η άλλη πλευρά λέει ότι ο τουρισμός είναι η βιτρίνα και μια από τις σημαντικότερες πηγές εσόδων της χώρας μας και κάνουμε ότι μπορούμε για να βγάλουμε τα μάτια μας μόνοι μας... μαζεύουμε μπατιροτουρίστες, φτιάχνουμε Φαληράκια, καταστρέφουμε τα νησιά μας... εμένα προσωπικά μου την δίνει ο Λαγανάς, το Φαληράκι, τα Μάλλια... θεωρώ τεράστια επιπολαιότητα το γεγονός ότι καταστρέφουμε υπέροχα τοπία στο βωμό μιας κακώς νοούμενης τουριστικής ανάπτυξης... τα νησιά μας είναι υπέροχα και τα βιάζουμε φτιάχνοντας σουβλατσίδικα, rooms to let, μπαράκια της κακιάς ώρας... ναι με χαλάει που ο τουρίστας θα φάει ένα σουβλάκι, θα πιεί μια μπύρα και θα κοιμηθεί στον πάτο της κυρά Λένης... η Ελλάδα είναι πανέμορφη χώρα και την καταντήσαμε χάλια...σιγά την ανάπτυξη!! Αν έρχετε ο κάθε ξεπλένης και τρώει μια σαλάτα στα δύο σε ένα φτηνό εστιατόριο της συμφοράς τότε πως θα έρθει βρε συ ο ευπορος τουρίστας? Που θα φάει και που θα μείνει? Δίπλα στους πάτους της κυρά Κατίνας και δίπλα στο self service του κυρ Κώστα? Ξυπνάτε ρε σεις και κυτάξτε και λίγο μπροστά...
 

greeklad

Member
Μηνύματα
172
Likes
52
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
Σε αυτό που λες δεν έχεις άδικο. Δεν είπα ότι το μονομερές ειναι καλό. Εγώ είπα ότι η Ελλάδα ετσι όπως είναι θέλει απ' όλα. Αν κάποια στιγμή αποφασίσουμε να πάμε προς τον εύπορο τουρισμό χρειαζόμαστε πέρα από ιδιωτική πρωτοβουλία μια κυβέρνηση με όραμα, κάτι που δεν ύπάρχει σήμερα - και μεταξύ μας όσο μας κυβερνούν ανθ-Έλληνες δεν θα υπάρξει. Η μαρίνα στη Ζάκυνθο απο τη δεκαετία του 80 φτιάχνεται π.χ. Οπότε φτιάχτηκε ο Λαγανάς. Και μετά ανακάλυψαν το αγροτουρισμό και τις βίλες. Με τη διαφορά ότι με τα πρωτοβρόχια του Σεπτέμβρη όταν εβγαινες από τη βίλα πάταγες λάσπες απο τα μπαζομένα χαντάκια και ρυάκια και έπεφτες σε λακούβες με το αυτόκίνητο γιατί δεν τις έβλεπες. Χωρίς συνολικό σχέδιο δράσης δεν έχεις εύπορο τουρισμό. Η Ελλάδα είναι όμορφη αλλά είναι μπανανία. Δυστυχώς.
 

Leftris B

Member
Μηνύματα
1.822
Likes
1.198
Επόμενο Ταξίδι
τοσκάνη
Ταξίδι-Όνειρο
japan
γιατί η loco μόνο μπατιροτουρίστες θα φέρει? εγώ ξέρω πάρα πολλούς από εμάς που πετάμε με αυτές και δε μας θεωρώ μπατιροτουρίστες.. και τι 80 ευρώ είναι άσχημα? και γιατί μπλέκουμε όλο αυτό με τις 4-5 περιοχές που για άγνωστους λόγους μαζεύουν την αλητεία... ναι τους θέλουμε κι αυτούς με τα 80 ευρώ ειδικά οι περιοχές που δεν είναι και τόσο πρωτοκλασάτοι προορισμοί..
 
Μηνύματα
607
Likes
115
Επόμενο Ταξίδι
βορεια ιταλια- ελβετια
Ταξίδι-Όνειρο
ιαπωνια
Οι μπατιροτουρίστες έχουν να κάνουν με τα all inclusive πακέτα που πωλούνται σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές και όχι με τα φθηνά αεροπορικά εισητήρια. Ας μην ξεφτελίζονται οι ξενοδόχοι μας και οι tour operator και ας μην πωλούν σε τιμές τουρκίας. Τότε είναι βέβαιο ότι δε θα γεμίσουμε νεαρούς άγγλους, γερμανούς κια βορειοευρωπαίους που το μόνο που έχουν κατά νού είναι να πιούν μέχρι λιποθυμιάς και να κατεβάσουν το σώβρακο τους. Ότι σπείραμε , θερίζουμε. Η ΡάΙαν Αίαρ που κολάει σε όλα αυτά? Θα τρελλαθούμε εντελώς? Είναι δυνατόν να κάνουμε τέτοια προσέγγιση της πλάκας? Αυτά αγγίζουν τον παραλογισμό. Καλά λέει ο Leftris B, εμείς όταν ψάχνουμε για εισητήρια, δεν κοιτάμε για προσφορές? Τί διαλέγουμε? Μπίζνες κλάς? Κλείνουμε με 100,150, 200, 250 ευρώ και είμαστε μέσα στην τρελή χαρά. Τώρα όταν φθάνουμε στον προορισμό για 3 μέρες και ξοδεύουμε τα δεκαπλάσια αυτό είναι αλλού παπά ευαγγέλιο. Εγώ ξέρω ότι όταν κλείνω το εισητήριο θέλω να βρω το φθηνότερο. Αυτό έκανα και με την μπλου αίαρ που πήγα καθαρά Δευτέρα Λονδίνο. 110 ευρώ πήγαινε έλα 2 εισητήρια. Τί θα έπρεπε δηλαδή? Να δώσω 500? και αυτό τί θα σήμαινε ? ότι θα ξόδευα στο Λονδίνο 2000? Τί σχέση έχουν όλα αυτά?
Πλήρωσα 110 πήγαινε έλα, το καταχάρηκα αλλά στο Λονδίνο του έδωσα και κατάλαβε . έτσι κάνω και έτσι θα συνεχίσω.Ψάχνοντας κάθε μέρα προσφορές αεροπορικών εταιρειών ποπυ μπορεί να με βολέυουν. Και δεν σας κρύβω ότι με την Ράϊαν αίαρ καθόλου δεν μου κακοπέφτει να κατέβω μέχρι τον Βόλο, αν αξίζει ο κόπος. Τους τουρίστες του σακιδίου ούτε τους έφερε, ούτε θα τους φέρει στην Ελλάδα η ράΪαν αίαρ. Δηλαδή αν διώξουμε τις Loco εταιρείες θα εξαφανιστούν, ως διά μαγείας, οι τουρίστες χαμηλών οικονομικών δυνατοτήτων? Αν και εδώ που τα λέμε η όλη συζήτηση είναι άλλης δεκαετίας. Πλήν από ορισμένες περιοχές που ξένοι πιστιρικαρέοι καταφθάνουν με τσάρτερ πτήσεις με all inclusive πακέτα και πίνουν σαν τους κροταλίες, γενικά το φαινόμενο του φθηνοτουρίστα στην ελλάδα τελείωσε. Είμαστε πολύ μα πάρα πολύ ακριβοί για να μας προτιμήσουν!
 

dmdoc

Member
Μηνύματα
1.413
Likes
900
Ο Μπατίρης θα πάρει και τον μουτζούρη να έρθει ή θα κάνει οτοστόπ ή θα το κόψει κ με τα πόδια...η ryan του είναι ακριβή:haha::haha:
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
516
Likes
1.801
Αποψη μου...

Διαβαζοντας το παρων θα ηθελα να παραθεσω την αποψη μου για το θεμα.

Ως κατοικος Χανίων μπορω να πω οτι αντιλαμβανομαι την σημασια της κινησης αυτης απο τον ιρλανδο, οπως λενε καποιοι την εταιρια.Θεωρώ οτι ωφελιμενοι θα βγουν μοναχα τα νησια των σποραδων και οι Κως -Ροδος και οχι ο Βολος η η Λάρισα πχ.

Και αυτο γιατί οι ντοπιοι ελληνες τουριστες δε θα μπορεσουν να κλεισουν φτηνα εισητηρια σε μια γραμμη καθαρα τουριστικη ,η οποια θα ειναι κλεισμενη απο 5-6 μηνες πριν,και θα πεταει απο Μαιο μέχρι οκτώβριο.

θα συμφερει σιγουρα να πας με ενα λεωφορειο αθηνα και απο κει με easy να πας Μιλανο με λιγα χρηματα.γιατι απο Βολο δε νομιζω να ειναι τοσο φτηνα μεσα στο κατακαλόκαιρο...

Για αυτο που ειπε καποιος για τα στρατιωτικα αεροδρομια,γινόταν παλιοτερα.Πχ η air berlin διαφημιζε δρομολογια απο τον Αραξο (116 Πτερυγα μαχης). Προσωπικα εχω δει μικρο charter να προσγειωνεται στην Ελευσινα.Ισως βεβαια αυτο ηταν και τυχαιο γεγονος. Ηταν πριν 5 περιπου χρονια.Οποτε μην αποκλειετε τιποτα. Γιατι ενα αεροδρομιο που επιχειρησιακα υπαγεται στην Πολεμικη Αεροπορια,μπορει καλλιστα με τις αναλογες υποδομες ομως απαραιτήτως ,να ειναι και πολιτικό , αυξημένης μαλιστα κίνησης.Το αεροδρομιο των Χανιων ειναι ακριβώς τετοια περιπτωση.Απλα έχει ξεχωριστες εγκαταστασεις το πολιτικο κομματι του απο την 115 Πτερυγα μαχης.

Το Ηρακλειο υπαγεται στην ΥΠΑ οχι στην Πολεμική Αεροπορια, αλλα οπως τα Χανια,ειναι και η Σκύρος,η Σαντορινη, η Λημνος, η Καρπαθος , οποτε ας μην αποκλειουμε τιποτα στο μέλλον.

Τελος για αυτο με τους ξενοδοχους που ειπωθηκε ειναι αληθες 100% .. Στα Χανια η ενωση ξενοδοχων καταφερε μετα απο συντονισμενες προσπαθειες να δρομολογησει το πρωτο δρομολογιο της easy απο Χανια για Gatwick.Ενα αεροδρομιο που το καλοκαιρι εχει τα Σαββατα μεχρι και 120 απο-προσγειωσεις charter την ημέρα(!!!!!) ηταν εγκλωβισμενο επι δεκαετιες στα υπουργεια μεταφορων και στην γραφειοκρατια..Γιατι η τουριστικη αγόρα φυσικα δε μπορει να αμφισβητηθει για την Κρητη.Ειναι δεδομένο ότι υπαρχει...Αφου εγινε λοιπον μια αρχη ας ελπισουμε σε κατι καλύτερο...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Η ΡάΙαν Αίαρ που κολάει σε όλα αυτά? Θα τρελλαθούμε εντελώς? Είναι δυνατόν να κάνουμε τέτοια προσέγγιση της πλάκας? Αυτά αγγίζουν τον παραλογισμό. Καλά λέει ο Leftris B, εμείς όταν ψάχνουμε για εισητήρια, δεν κοιτάμε για προσφορές? Τί διαλέγουμε? Μπίζνες κλάς? Κλείνουμε με 100,150, 200, 250 ευρώ και είμαστε μέσα στην τρελή χαρά. Τώρα όταν φθάνουμε στον προορισμό για 3 μέρες και ξοδεύουμε τα δεκαπλάσια αυτό είναι αλλού παπά ευαγγέλιο. Εγώ ξέρω ότι όταν κλείνω το εισητήριο θέλω να βρω το φθηνότερο. Αυτό έκανα και με την μπλου αίαρ που πήγα καθαρά Δευτέρα Λονδίνο. 110 ευρώ πήγαινε έλα 2 εισητήρια. Τί θα έπρεπε δηλαδή? Να δώσω 500? και αυτό τί θα σήμαινε ? ότι θα ξόδευα στο Λονδίνο 2000? Τί σχέση έχουν όλα αυτά?
Πάμε να το πάρουμε από την αρχή... πρώτα απόλα εγώ δεν είπα ποτέ οτι είναι κακό που ήρθε η Ryan στην Ελλάδα... απλά παρουσιάστηκε η όλη κίνηση σαν περίπου σωτηρία για τις περιοχές που θα προσγειωθεί και εγώ ανέφερα και την άλλη άποψη... Εσύ την βλέπεις προσέγγιση της πλάκας εγώ την βλέπω σοβαρή και εξήγησα το γιατί... κανένας μα κανένας σοβαρός τουρίστας δεν πρόκειτε να πετάξει με την συγκεκριμένη εταιρία... οι μόνοι που θα πετάξουν είναι αυτοί που έχουν οικονομικό πρόβλημα και έχουν μάθει να πηγαίνουν έτσι διακοπές... εδώ κάνεις το λάθος...βεβαιότατα και θα ψάξω τις καλύτερες τιμές αλλά ΠΟΤΕ εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων δεν θα πετάξω για 4 ώρες με μια εταιρία που δεν με σέβεται... η όλη φιλοσοφία της συγκεκριμένης εταιρίας είναι δεδομένη... στενές θέσεις, no frills μέχρις αηδίας και γενικά πληρώνεις όλα τα έξτρα...εδώ σκέφτονται να πληρώνεις και το κατούρημα... πίστεψέ με και δεν είμαι ο μόνος ότι δεν θέλω να ταξιδεύω έτσι... προτιμώ να δώσω 50? παραπάνω και να πετάξω σαν άνθρωπος παρά να πετάξω σα ζώο... δεν ξέρεις τι σημαίνει ταξίδι με την Ryan και σε καταλαβαίνω... η πλειοψηφία των ανθρώπων λοιπόν που επιλέγουν να πετάξουν έτσι είναι τουρίστες βήτα διαλογής... σε καμιά περίπτωση δεν θα μείνουν σε ένα καλό ξενοδοχείο, δεν θα πάνε σε ένα εστιατόριο της προκοπής δεν θα κάνουν τρελλούς τζίρους στα μαγαζιά... είναι συγκεκριμένο κοινό με συγκεκριμένο τρόπο σκέψης... ταξιδεύω φτηνά, μένω σε πάτους, τρώω σουβλάκι πίνω μια μπύρα και τέλος... αν πιστεύεις ότι τέτοιος τουρισμός λείπει από την χώρα μας πάω πάσο εγώ βλέπω μακριά και πιστεύω ότι έτσι καταστρέφονται όλοκληρα νησιά και περιοχές... ήδη με τα all πακέτα όπως σωστά είπες η ποιότητα του τουρισμού πέφτει φαντάσου να σκάσουν και οι τουρίστες της Ryan τι έχει να γίνει... αυτή η ιστορία έχει γίνει στην Ισπανία και ολόκληρα νησιά βλέπε Μαγιόρκα, έχουν μπει black list από τουρίστες κάποιου επιπέδου... όσο έρχονται τέτοιοι τουρίστες τόσο θα ανοίγουν πάτοι δωμάτια τόσο θα γεμίζει ο τόπος σουβλατσίδικα και ταχυφαγεία, με αποτέλεσμα το νησί ή η περιοχή όλο και να κατρακυλάει τουριστικά και να καταντά Φαληράκι και Μπενίτσες... δεν θέλω να γίνω αφοριστικός... βεβαίως και υπάρχουν άνθρωποι που σκέπτονται όπως είπες εσύ, ταξιδεύω φτηνά και τα σπρώχνω αλλού , αλλά αυτοί είναι η μεγάλη μειοψηφία... επαναλαμβάνω... ελάχιστοι αξιοπρεπείς τουρίστες θα υπολογίσουν τα 50-100? παραπάνω που θα δώσουν για να πετάξουν με μια σοβαρή εταιρία μπρός στα χρήματα που θα δαπανίσουν για διακοπές μια ή δύο εβδομάδων... αυτό το ποσό είναι σταγόνα στον ωκεανό...


Επί τροχάδην...

Και αυτο γιατί οι ντοπιοι ελληνες τουριστες δε θα μπορεσουν να κλεισουν φτηνα εισητηρια σε μια γραμμη καθαρα τουριστικη ,η οποια θα ειναι κλεισμενη απο 5-6 μηνες πριν,και θα πεταει απο Μαιο μέχρι οκτώβριο.
Τα είπαμε αυτά... οι συγκεκριμένες πτήσεις δεν είναι για τους Έλληνες τουρίστες αλλά για τους ξένους... οι πτήσεις υπάρχει σοβαρή περίπτωση να είναι year round...



Προσωπικα εχω δει μικρο charter να προσγειωνεται στην Ελευσινα.Ισως βεβαια αυτο ηταν και τυχαιο γεγονος. Ηταν πριν 5 περιπου χρονια.
Kάτι άλλο θα είδες... κανένα μικρό charter δεν προσγειώθηκε ποτέ στην Ελευσίνα...


Το Ηρακλειο υπαγεται στην ΥΠΑ οχι στην Πολεμική Αεροπορια, αλλα οπως τα Χανια,ειναι και η Σκύρος,η Σαντορινη, η Λημνος, η Καρπαθος , οποτε ας μην αποκλειουμε τιποτα στο μέλλον.
Τα κτίρια υπάγονται στην ΥΠΑ όχι το αεροδρόμιο... το είπα και σε προηγούμενη παρέμβασή μου... υπάρχουν πολλά αεροδρόμια στην Ελλάδα που χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα και από την στρατιωτική και από την πολιτική αεροπορία... δεν είναι κάτι καινούργιο...
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Δεν ξέρω την οικονομική κατάσταση όσων ταξιδεύουν με Ryanair, ούτε πόσα έιναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν στο ταξίδι τους, πάντως ξέρω ένα πράγμα: Επιλέγουν αεροπορική εταιρία με σχεδόν αποκλειστικό κριτήριο την τιμή των εισιτηρίων.
Δεν έιναι όλος ο κόσμος έτσι, κάποιος το ψάχνει παραπάνω και επιλέγει με βάση την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών (και λίγη σημασία στην τιμή), κάποιος άλλος επιλέγει απλά όνομα αεροπορικής επειδή του εμπνέει εμπιστοσύνη. Και για την πλειοψηφία των πελατών, λαμβάνονται υπόψη και οι τρείς παράγοντες (cost, quality, brand name), με μια μίξη που δίνει διαφορετικό ειδικό βάρος σε κάθε παράγοντα, ατομική και ξεχωριστή για τον κάθε πελάτη.
Με βάση την παραπάνω αρχή, οι εταιρείες "χωρίζουν" την αγορά σε διακριτά κομμάτια, ανάλογα με τους παράγοντες που νοιάζουν τον υποψήφιο πελάτη σε κάθε κατηγορία, και κτίζουν μια στρατηγική, στοχεύοντας σε συγκεκριμένες κατηγορίες.
Το market focus της Ryanair, είναι ο ανεξάρτητος τουρίστας on a budget, ο οποίος νοιάζεται κυρίως για την τιμή. Του έχει χτίσει κι ένα brand image που φωνάζει "φτηνό και ασφαλές", και του δίνει μια ονομαστικά χαμηλή τιμή για να το συντηρεί (αλλά του παίρνει τα χρήματα δια της πλαγίας οδού, με τα extra που του πουλάει).
Καλώς ή κακώς, η εικόνα που έχει αυτός ο πελάτης για την Ελλάδα, είναι ακριβώς η αντίθετη, της ακριβής και ποιοτικής αγοράς. Και βάση αυτού, οι υπόλοιπες επιχειρήσεις του τουρισμού έχουν κτίσει το marketing τους σ' αυτή την κατεύθυνση. Ακόμα κι αν δουλεύουν με ανεξάρτητους τουρίστες, έχουν μάθει να δουλεύουν με ανθρώπους που νοιάζονται λιγότερο για τις τιμές, και περισσότερο για την ποιότητα των προιόντων και των υπηρεσιών που λαμβάνουν (π.χ. τραπέζι στην Καλντέρα, δωμάτια πάνω στο κύμα, ποιοτικά σουβενίρ, "αυθεντικά" δωμάτια στην παλιά πόλη κλπ) - ακόμα κι όταν τους κοροιδεύουν οι επιτήδειοι, εκείνοι αυτό ήθελαν.
Ε λοιπόν αυτός ο πελάτης δύσκολα θα επιλέξει τη Ryanair για τις μετακινήσεις του. Οι μόνοι που μπορεί να επωφεληθούν είναι τα ειδικά markets που είναι price-dominant, όπως η πιτσιρικαρία σε κάτι Φαληράκια και Χερσονήσους.
Φυσικά κάθε κανόνας έχει και εξαιρέσεις, και μπορεί οι εξαιρέσεις αυτές να είναι αρκετές για να γεμίσουν τα αεροπλάνα της Ryan αν η συχνότητα των πτήσεων είναι αρκετά αραιή.
Από κει και πέρα, υπάρχει κι ο παράγοντας Βόλος. Στο Βόλο, με εξαίρεση την Air Berlin, δεν πετάει καμμία άλλη εταιρία με σοβαρό δίκτυο πτήσεων, ελληνική ή ξένη. Ο κάτοικος ή ο επισκέπτης του Βόλου που θέλει να πετάξει π.χ. στο Μιλάνο, πιθανά θα προτιμήσει να πετάξει με ΚΤΕΛ και να διανύσει τη διαδρομή Bergamo-Milano, παρά να κάνει με ΚΤΕΛ το Βόλος-ATH ή το Βόλος-SKG.
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
516
Likes
1.801
Τα είπαμε αυτά... οι συγκεκριμένες πτήσεις δεν είναι για τους Έλληνες τουρίστες αλλά για τους ξένους... οι πτήσεις υπάρχει σοβαρή περίπτωση να είναι year round...





Kάτι άλλο θα είδες... κανένα μικρό charter δεν προσγειώθηκε ποτέ στην Ελευσίνα...




Τα κτίρια υπάγονται στην ΥΠΑ όχι το αεροδρόμιο... το είπα και σε προηγούμενη παρέμβασή μου... υπάρχουν πολλά αεροδρόμια στην Ελλάδα που χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα και από την στρατιωτική και από την πολιτική αεροπορία... δεν είναι κάτι καινούργιο...
Μιλώντας για υπαγωγή στην ΥΠΑ εννοώ επιχειρησιακό έλεγχο.Τα κτίρια δεν έχουν καμιά σχεση. Στο Ηρακλειο η Π.Α έχει δικα της κτίρια και προσωπικό εξυπηρέτησης. Ο πυργος όμως έχει αποκλειστικά πολιτικό προσωπικό.Το αντίθετο ακριβώς με τα Χανιά.

Για την Ελευσίνα έιχα ξεκινήσει ήδη το ψαξιμο εισητηρίων και μιας και υπηρετούσα τότε εκεί ψάχνωντας το θέμα αυτό επιβεβαίωσα αυτό που προείπα. Αλλά πιθανόν να ήταν τυχαίο-βλάβη-εκτακτη επισκεψη ..Δε ξερω.Ειδα με τα ματια μου όμως κοσμο να κατεβαίνει.το αεροπλάνο δεν έιχε ονομα εταιρίας πανω του. Και στην συνέχεια τα τουριστικά λεωφορεια αρχισνα να βγαίνουν απο την πύλη της Ελευσίνας. τεσπα. δεν διαφωνουμε.

Οσο για την Γραμμη θα είναι 100% seasonal Μαιο μέχρι Οκτωβριο..εκτος αν τα νησια μας εχουν κόσμο Ιανουαριο και δε το ξερω..

Φιλικα.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Μιλώντας για υπαγωγή στην ΥΠΑ εννοώ επιχειρησιακό έλεγχο.Τα κτίρια δεν έχουν καμιά σχεση. Στο Ηρακλειο η Π.Α έχει δικα της κτίρια και προσωπικό εξυπηρέτησης. Ο πυργος όμως έχει αποκλειστικά πολιτικό προσωπικό.Το αντίθετο ακριβώς με τα Χανιά.
Τα ίδια λέμε... το αεροδρόμιο του Ηρακλείου είναι μικτό... το κτίρια ασφαλώς και έχουν σχέση... υπάρχουν κτίρια της Π.Α και κτίρια που εξυπηρετούν την πολιτική αεροπορία όπως σωστά είπες... η ένστασή μου είναι στον πύργο και κατά πόσο έχει αποκλειστικά πολιτικό προσωπικό... είχα την εντύπωση ότι το προσωπικό είναι μικτό... δεν επιμένω, θα ρωτήσω γνωστούς μου και θα επανέλθω...

Για την Ελευσίνα είχα ξεκινήσει ήδη το ψαξιμο εισητηρίων και μιας και υπηρετούσα τότε εκεί ψάχνωντας το θέμα αυτό επιβεβαίωσα αυτό που προείπα. Αλλά πιθανόν να ήταν τυχαίο-βλάβη-εκτακτη επισκεψη ...
Μάλλον θα ήταν βλάβη...

Οσο για την Γραμμη θα είναι 100% seasonal Μαιο μέχρι Οκτωβριο..εκτος αν τα νησια μας εχουν κόσμο Ιανουαριο και δε το ξερω..
Μην είσαι τόσο σίγουρος... μπορεί να είναι και year round ειδικά εκείνο της Ρόδου με μια πτήση την εβδομάδα... θα δούμε...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.165
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom