GOL Αερογραμμές.

D

Delmem38110

Guest
δοκίμασε κανείς και τα κατάφερε να αγοράσει έξτρα υπηρεσίες από αυτή την Κω?ο εταιρεία με κάρτα.
αφενός μην μπορώντας να αγοράσω τα εισιτήρια από τον ιστοχώρο τους αναγκάστηκα να πάω σε ταξιδιωτικά γραφεία, αφετέρου δεν καταφέρνω με τίποτα να αγοράσω αποσκευές ούτε και θέσεις σε υπάρχουσα κράτηση. καμία κάρτα δεκτή. χωρα κράτησης το ταξιδιωτικο γραφείο έβαλε το Εκουαδόρ.
με την Azul κανένα πρόβλημα άσχετα αν αγόρασα και με αυτούς τα εισιτήρια από πρακτορείο.
 

ANASTAPAP

Member
Μηνύματα
247
Likes
1.832
Ταξίδι-Όνειρο
ΟΠΟΥ ΠΕΤΑΕΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ..
δοκίμασε κανείς και τα κατάφερε να αγοράσει έξτρα υπηρεσίες από αυτή την Κω?ο εταιρεία με κάρτα.
αφενός μην μπορώντας να αγοράσω τα εισιτήρια από τον ιστοχώρο τους αναγκάστηκα να πάω σε ταξιδιωτικά γραφεία, αφετέρου δεν καταφέρνω με τίποτα να αγοράσω αποσκευές ούτε και θέσεις σε υπάρχουσα κράτηση. καμία κάρτα δεκτή. χωρα κράτησης το ταξιδιωτικο γραφείο έβαλε το Εκουαδόρ.
με την Azul κανένα πρόβλημα άσχετα αν αγόρασα και με αυτούς τα εισιτήρια από πρακτορείο.
Καλησπέρα,ποιά χώρα έβαλες κατά την είσοδο;Κάνε εγγραφή πρώτα ,βάλε στις χώρες others και ξαναπροσπάθησε .Κι εμένα είχε απορρίψει αρχικά τη συναλλαγή,αλλά με λίγη επιμονή τα κατάφερα.Αν συνεχίζεται,δοκίμασε στο chat,αφου πληκτρολογήσεις στο GAL "agent".Ησυμβουλή μου είναι πως ό,τι κλείσεις,κλείστο flex.Είμαι παθούσα,προσπαθώ με χίλιους δυο τρόπους να πάρω πίσω χρήματα από flex κράτηση(rebooking)εδώ και ενάμισυ χρόνο!!Όπως φαίνεται τα κατάφερα,αφου ξόδεψα ατέλειωτες συνολικά ωρες αναμονής είτε στο chat,messenger,με email,δοκίμασα ακόμη και στο Twitter!Τα Αγγλικά τους είναι κάκιστα και η συνεννόηση προβληματική.Οι δε κριτικές στη Google κάτω το μετρίου.Πραγματικά,υπήρχαν στιγμές που έκανα σκέψεις του τύπου:Tι ΙQ παίζει να έχει ο υπάλληλος που διαχειρίζεται αιτήματα πελατών με περιπτώσεις σαν τη δική μου...Τέλος πάντων,εβγαλα από μέσα μου το παράπονο μου..
 
D

Delmem38110

Guest
Καλησπέρα,ποιά χώρα έβαλες κατά την είσοδο;Κάνε εγγραφή πρώτα ,βάλε στις χώρες others και ξαναπροσπάθησε .Κι εμένα είχε απορρίψει αρχικά τη συναλλαγή,αλλά με λίγη επιμονή τα κατάφερα.Αν συνεχίζεται,δοκίμασε στο chat,αφου πληκτρολογήσεις στο GAL "agent".Ησυμβουλή μου είναι πως ό,τι κλείσεις,κλείστο flex.Είμαι παθούσα,προσπαθώ με χίλιους δυο τρόπους να πάρω πίσω χρήματα από flex κράτηση(rebooking)εδώ και ενάμισυ χρόνο!!Όπως φαίνεται τα κατάφερα,αφου ξόδεψα ατέλειωτες συνολικά ωρες αναμονής είτε στο chat,messenger,με email,δοκίμασα ακόμη και στο Twitter!Τα Αγγλικά τους είναι κάκιστα και η συνεννόηση προβληματική.Οι δε κριτικές στη Google κάτω το μετρίου.Πραγματικά,υπήρχαν στιγμές που έκανα σκέψεις του τύπου:Tι ΙQ παίζει να έχει ο υπάλληλος που διαχειρίζεται αιτήματα πελατών με περιπτώσεις σαν τη δική μου...Τέλος πάντων,εβγαλα από μέσα μου το παράπονο μου..
Ευχαριστώ για την απάντηση. Τα εισιτήρια ειναι κανονικά, έχουν αγοραστει μέσω κιουι με γερή έκπτωση κάθε φορά. Οι ημερομηνίες ειναι ΦΙΞ αν κάτι γίνει Θα Δούμε άλλες λύσεις εκεί Σε περίπτωση ακύρωσης. Δεν ξέρω αν έχουν την περίοδο των 14 ημερών και οι εκεί εταιρίες γιατί είμαστε μέσα στις 14 μέρες.
θελουμε μια βαλίτσα επιπλέον σε κάθε κράτηση αλλά μου έχει βγει η πίστη.
εχω ανοίξει λογαριασμό εδώ και μέρες αλλά δεν.
Μια άλλη λύση είναι να το κάνει το Ξενοδοχείο για μένα όταν θα είμαι εκεί.
 
D

Delmem38110

Guest
μια θετική εμπειρία με αυτή την εταιρία που πρέπει να αναφέρω.
κατά την έλευση στο γκισέ και μην μπορώντας να αγοράσουμε αποσκευές και θέσεις μέσω ίντερνετ, οι κοπέλες προσπάθησαν να κάνουν για μας το ίδιο χωρίς αποτέλεσμα με όλες τις κάρτες μας.
εκείνο το βράδυ επίσης τα POS τους ήταν χωρίς μπαταρία και μας κάνανε δώρο τις αποσκευές και τις πριμιουμ θέσεις ( κάπου 100 ευρώ) μην μπορώντας να κάνουν κάτι διαφορετικό αφού ρευστό δεν διαθέταμε. θα μπορούσαν βέβαια να μας στείλουν σε ΑΤΜ αλλά δεν το κάνανε.
να αναφέρω πως στην Βραζιλία ειδικά, δεν χρειάζεται να έχεις καθόλου ρευστό. ακόμα και στην παραλία οι πλανόδιοι έχουν POS.
 

annoula

Member
Μηνύματα
380
Likes
912
μια θετική εμπειρία με αυτή την εταιρία που πρέπει να αναφέρω.
κατά την έλευση στο γκισέ και μην μπορώντας να αγοράσουμε αποσκευές και θέσεις μέσω ίντερνετ, οι κοπέλες προσπάθησαν να κάνουν για μας το ίδιο χωρίς αποτέλεσμα με όλες τις κάρτες μας.
εκείνο το βράδυ επίσης τα POS τους ήταν χωρίς μπαταρία και μας κάνανε δώρο τις αποσκευές και τις πριμιουμ θέσεις ( κάπου 100 ευρώ) μην μπορώντας να κάνουν κάτι διαφορετικό αφού ρευστό δεν διαθέταμε. θα μπορούσαν βέβαια να μας στείλουν σε ΑΤΜ αλλά δεν το κάνανε.
να αναφέρω πως στην Βραζιλία ειδικά, δεν χρειάζεται να έχεις καθόλου ρευστό. ακόμα και στην παραλία οι πλανόδιοι έχουν POS.
Και εγω μ αυτην ταξιδεψα απο Ριο για Ιγκουασου! Στην ωρα της παντως κ γενκα οκ μου φανηκε.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.538
Μηνύματα
899.927
Μέλη
39.265
Νεότερο μέλος
pantelis8

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom