• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Γαλλία Γερμανία Ελβετία Λουξεμβούργο Gluhwein στις Χριστουγεννιάτικες Αγορές της Ευρώπης (Χαϊδελβέργη-Μέλας Δρυμός-Βέρνη-Αλσατία-Λουξεμβούργο-Freiburg-Europa Park)

Xrhraki

Member
Μηνύματα
33
Likes
218
Επόμενο Ταξίδι
Γερμανία, Ελβετία, Γαλλία
Ταξίδι-Όνειρο
Rovaniemi & Norway..

ΕΙΣΑΓΩΓΗ:
!Χαϊδελβέργη-Weisweil-Βέρνη-Αλσατία (Eguisheim-Riquewihr-Colmar)-Λουξεμβούργο-Freiburg-Europa Park!

Ένα road-trip που έχει αναλυθεί πολλάκις στο forum και μάλιστα τόσο επιτυχημένα που με έκανε να θέλω να το ζήσω κι εγώ.
Ποια είναι η καλύτερη εποχή για να κλείσεις ένα ταξίδι; Μα όταν βρίσκεσαι ήδη σε διακοπές. Λίγο μετά τον δεκαπενταύγουστο, αράζοντας κάτω από τον μεσσηνιακό ήλιο, έρχεται ένα e-mail για ''προσφοράρα'' από sky-express τα 2 εισιτήρια στη τιμή του ενός. Χωρίς πολλά πολλά κλείνουμε για Φρανκφούρτη 21 με 29-12-23 με παραδοτέα βαλίτσα στα 271 το άτομο. Τη λες και μούφα προσφορά, ειδικά για τόσο early booking. Ένα tip που έμαθα αργότερα είναι πως τον Οκτώβρη είναι η καλύτερη εποχή για να κλείσει κάποιος εισιτήρια για την εορταστική περίοδο. Την ίδια μέρα κλείσαμε και αμάξι με την avis από το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης στα 351 με φουλ ασφάλεια, που στη συνέχεια έγιναν 750, καθώς κλείσαμε μεγαλύτερο αμάξι και αυτόματο, γιατί τα χιλιόμετρα θα ήταν πολλά, βέβαια ο τύπος στον γκισέ μας είπε πως θα πάει 550, οπότε καλό θα ήταν να κλείσει κάποιος εκ των προτέρων κάτι καλύτερο, γιατί με τις εταιρείες ενοικίασης δεν βγάζεις άκρη.
Για το δωμάτιο τώρα έχεις πολλές επιλογές, ανάλογα με τη περιοχή που θες να μείνεις. Εμείς κλείσαμε στη περιοχή του Weisweil, καθώς ήταν πολύ κοντά στα σύνορα με Αλσατία, Ελβετία και γενικά ήταν δίπλα στον autobahn (γερμανικό αυτοκινητόδρομο), καθώς επίσης και κοντά στα θεματικά πάρκα Europa Park και Rulantica. Εξαιρετικό δωμάτιο/σπίτι, με δωρεάν ιδιωτικό parking, σούπερ ενδοδαπέδια θέρμανση, πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα, τεράστιο κρεβάτι, μεγάλο σύγχρονο μπάνιο με καθαριστικά και πιστολάκι-βαμβάκι, μπατονέτες κοκ, καναπές κρεβάτι, ντουλάπα, μεγάλοι χώροι γενικά, ξύλινο πάτωμα, γενικά από τα καλύτερα δωμάτια που έχω κλείσει. Στα 5 λεπτά με το αμάξι είχε σουπερ μάρκετ με ο,τι μπορείς να φανταστείς, είχε επίσης κοντά βενζινάδικα, μακ και μερικά εστιατόρια. Σε ήσυχη γειτονιά.
Στα ντεφό ήταν πως δεν ερχόταν κάποιος να καθαρίσει, ωστόσο δίπλα από το διαμέρισμα υπήρχε μια αποθηκούλα που μπορούσες να βάλεις πλυντήριο, να πάρεις καινούρια σεντόνια, πετσέτες, χαρτιά υγείας και καθαριστικά.
Η κυρία που είχε τα δωμάτια εξυπηρετικότατη, για ο,τι χρειαστήκαμε από πληροφορίες μέχρι θερμόμετρο μας εξυπηρέτησε αμέσως.
Το δωμάτιο για 8 διανυκτερεύσεις μας βγήκε στα 650 με δωρεάν ακύρωση μια ημέρα πριν, μέσω booking. Το όνομα του είναι: Rheinzeit Weisweil και το προτείνω ανεπιφύλακτα, εγώ θα έμενα ξανά.
Το link του δωματίου: Home

ΗΜΕΡΑ ΠΡΩΤΗ:
Η μέρα του ταξιδιού φτάνει. Το αεροδρόμιο για Χριστούγεννα ήταν σχετικά άδειο, οπότε παραδώσαμε τις βαλίτσες μας και πήγαμε προς τη πύλη μας. Η sky-express τυπικότατη, ούτε καθυστέρηση, η επιβίβαση έγινε γρήγορα, το πλήρωμα ευγενέστατο, στις θέσεις υπήρχε αρκετός χώρος (ακούς Ryanair?) και μάλιστα μας περίμενε μια έκπληξη. Για κάποιο λόγο που ακόμη δεν έχω καταλάβει μας αναβάθμισαν σε business. Πολύ ωραία εμπειρία. Οπότε το ταξίδι μας ξεκινούσε με τους καλύτερους οιωνούς.
Η πτήση ήταν ευχάριστη χωρίς αναταράξεις, φτάσαμε και 20 λεπτά νωρίτερα και μετά το χάος.
Οι βαλίτσες έκαναν 50 λεπτά, αφού πήραμε τις βαλίτσες κάποιος τύπος είχε αφήσει μια βαλίτσα στο χώρο του αεροδρομίου. Φοβούμενοι για τρομοκρατική ενέργεια, είχαν κλείσει όλες τις εξόδους μέχρι μια ειδική ομάδα να αποφανθεί πως πρόκειται για κάποιον ξεχασιάρη ταξιδιώτη. Πάμε γρήγορα στο γκισέ για την παραλαβή του αυτοκινήτου, ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ανοιχτές, η avis είχε μεταφερθεί έκτακτα στο terminal 1 κι εμείς ήμασταν στο 2. Όποιος έχει ταξιδέψει Φρανκφούρτη, γνωρίζει πως πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια της Ευρώπης. Έπρεπε να πάρουμε ειδικό τραίνο που σε αφήνει στο terminal 1 και μετά 35 λεπτά περπάτημα μέχρι το επίπεδο Α. Για να φύγουμε από το αεροδρόμιο καταναλώσαμε περισσότερο χρόνο από τη πτήση.
Ενώ είχαμε υπολογίσει να δούμε τη Φρανκφούρτη ήδη βράδιαζε και το δωμάτιο από το αεροδρόμιο ήταν 2 ώρες και 20 λεπτά, οπότε κάναμε στάση στη Χαϊδελβέργη. Όμορφη χριστουγεννιάτικη αγορά, με αρκετά τραινάκια για τα παιδιά, όμορφα στολισμένη, απλά δεν είχε ουάου φαγητό, δηλαδή το hot dog τους ήταν οριακά απαίσιο, ωστόσο είχαν δυνατό currywurst και καλό gluhwein. Πολύ αγενής η κυρία με τα hot dogs, ήταν όμως και το μόνο περιστατικό αγένειας στη Γερμανία. Πολύ ευγενικοί άνθρωποι, γεγονός που με εξέπληξε, καθώς είχα πάει υποψιασμένη από τη γειτονική Αυστρία. Η Χαϊδελβέργη έχει έναν τεράστιο πεζόδρομο με μαγαζιά, η αντίστοιχη Ερμού τους. Κάτι που μου έκανε εντύπωση ήταν οι δυνατές εκπτώσεις που είχαν και μάλιστα την εορταστική περίοδο. Για να φέρω ένα παράδειγμα, ένα ζευγάρι μποτάκια Dr Martens από 270 ευρώ στα 100. Τα μαγαζιά λοιπόν ήταν γεμάτα, όπως και οι δρόμοι. Οι άνθρωποι είχαν πάνω τους ένα σωρό σακούλες και αυτή η εικόνα μου άρεσε, δε βλέπεις κάτι τέτοιο συχνά πλέον στην Ελλάδα. Στο δρόμο για το parking (btw πολύ φθηνά τα parking, max 6 ευρώ πληρώναμε τις 8+ ώρες) πέσαμε πάνω σε μια μπυραρία. Το μαγαζί ήταν φίσκα και είχε χώρο μόνο στο μπαρ, όπου και καθίσαμε. Πήραμε δυο μπύρες και την καλύτερη σούπα ever: γκούλας. Εκείνη τη στιγμή κατάλαβα γιατί τρώνε τόσο πολύ σούπα σε αυτές τις χώρες. Με κάθε μπουκιά ζεσταινόταν όλο μου το σώμα. Η σούπα έκανε 6 ευρώ και η μεγάλη μπύρα 3.
Δίπλα από το parking είχε ένα supermarket οπότε κάναμε μια στάση για να έχουμε πρωινό στο δωμάτιο. Το νερό στη Γερμανία είναι πόσιμο. Από τιμές τα supermarket, το μισό του μισού π.χ. το philadelphia έκανε 95 λεπτά. Οι μπύρες έκαναν 1 ευρώ, τα νερά η εξάδα 1,60, το σαμπουάν 2,2 και το conditioner το ίδιο. Γενικά γεμίσαμε ένα καρότσι πράματα και δώσαμε 47 ευρώ. Δεν είδαμε τιμές στα κρέατα και στα καθαριστικά. Η τιμή της βενζίνης ήταν μεταξύ στο 1,70 με 1,77.
Μπαίνουμε στον αυτοκινητόδρομο, όπου δεν έχει ούτε διόδια, ούτε φώτα, ούτε όριο ταχύτητας, ενώ έχει απότομες εξόδους, συνήθως κυκλικές, οι οποίες επίσης δεν είναι φωτισμένες. Ο δρόμος ως δρόμος θύμιζε αρκετά Ελλάδα, δεν είναι ιδιαίτερα ασφαλτοστρωμένος (οκ είναι πολλά χρόνια), ενώ οι Γερμανοί είναι πολύ επιθετικοί οδηγοί. Έχουμε μια εικόνα πως είναι πολύ νομοταγείς κλπ, αλλά και πάρκαραν όπου βρουν και γενικά στο δρόμο έκαναν ο,τι τους κατέβει στο κεφάλι, μόνο το κακό που έχουμε με τα μηχανάκια δεν είδα. Οριακά μου έλειψε η οδήγηση στην Ελλάδα. Εν τω μεταξύ το αμάξι ένα golf, ούτε το κλειδί δεν χρειαζόταν να βάλεις. Όλα άνοιγαν με ένα κουμπί, ακόμη και το χειρόφρενο ήταν ένα κουμπί. Θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι, γερμανία γαρ. Πάρκαρε και μόνο του. Γενικά δε μου αρέσει το αμάξι να είναι τόσο ''αυτόματο'' σε όλα, νιώθω πως σε ελέγχει, δεν το ελέγχεις.
Κουρασμένοι όπως ήμασταν κατευθυνθήκαμε στο αμάξι, ξεφορτώσαμε, φτιάξαμε τα πράγματα στις ντουλάπες γιατί θα μέναμε αρκετές ημέρες, κάναμε ένα καυτό μπάνιο και κοιμηθήκαμε.
Ακολουθεί φωτογραφικό μπαράζ της πρώτης ημέρας:

1. Business Class καλούδια


410606711_7641316572564133_4971913461314263500_n.jpg


BUSINESS CLASS.jpg


AIRPLANE.jpg




2. Χαϊδελβέργη και Gluhwein

417226122_925262059012174_8173628694545912147_n.jpg


419218526_761603832498443_4300674408427962041_n.jpg


413318463_228201420259699_2046085341369942943_n.jpg


3. Goulash soup & Beer

406790583_377205731350121_5857065854967511703_n.jpg


4. Supermarket

414581917_3731786487092134_8367319302497755594_n.jpg


417084105_915952779892240_1202940460524519490_n.jpg


419445126_1357499111568018_8067021171597163957_n.jpg


ΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΗ:

Για τη δεύτερη ημέρα είχαμε πει πως θα κινηθούμε Γερμανία, για να μαζέψουμε δυνάμεις για τις επόμενες ημέρες. Στάση λοιπόν στο Tirberg και στο Black Forest aka Μέλας Δρυμός. Τι διαδρομή θεέ μου! Αμέτρητα πανύψηλα δέντρα, στοιχισμένα στη σειρά, στην άκρη του δρόμου χιόνι από τις προηγούμενες ημέρες, χιονόνερο στον αέρα. Εκστασιασμένοι φτάσαμε στο χωριό, παρκάραμε εύκολα. Το κρύο ήταν τσουχτερό. Πρώτη στάση που αλλού; Στο house of thousand clocks. Τι να πει κανείς γι'αυτά τα έργα τέχνης; Σκαλιστά στο χέρι, αναπαριστούν τη ζωή στα χωριά γύρω από το μέλανα δρυμό. Έχουν αισθητήρα όταν δεν υπάρχει φως στο δωμάτιο να μη βγαίνει ο κούκος, ενώ μπορείς να τα ρυθμίσεις όπως θες. Εκτός από το ρολόι κούκο έχουν και χριστουγεννιάτικα τραγούδια και 2 χρόνια εγγύηση. Τσουχτερές τιμές, αλλά κατά τη γνώμη μου δικαιολογημένα. Καθώς συζητούσαμε με το αγόρι μου για το ποιο ρολόι θα αγοράσουμε στα ελληνικά, η πωλήτρια άρχισε να μας απαντά κι εκείνη στα ελληνικά.. Σοκ! Η κυρία ήταν από τη Βουλγαρία και είχε μείνει αρκετά χρόνια στην Ελλάδα. Διαλέξαμε το σαλέ της Χάϊντι στα 245 ευρώ, πήραμε κι ένα μαγνητάκι και φύγαμε. Το κατάστημα είχε διάφορα είδη, όπως χριστουγεννιάτικα στολίδια, ελβετικούς σουγιάδες και παραδοσιακές φορεσιές της περιοχής του Μέλανα Δρυμού.
Καθώς ψάχναμε που να φάμε, βρήκαμε ένα μαγαζί με καλές κριτικές, πολύ κοντά στο μαγαζί με τα ρολόγια. Στην είσοδο είχε μια αρχαία ελληνική επιγραφή. Το μαγαζί δεχόταν μόνο μετρητά και γενικά στη Γερμανία κυρίως στα χωριά παίρνουν μόνο μετρητά, οπότε να είστε προετοιμασμένοι. Συζητώντας το μενού η κυρία που είχε το μαγαζί άρχισε να μας απαντά στα Ελληνικά.. Ο σύζυγος της λοιπόν ήταν από τη Πάρο και ζούσε εκεί 35 χρόνια. Πιάσαμε λίγο τη συζήτηση κι έπειτα παραγγείλαμε ένα σνίτσελ, μια μερίδα από διάφορα γερμανικά λουκάνικα, κολοκυθόσουπα και 4 τοπικές μπύρες (εξαιρετικές). Το τραπέζι μας βγήκε γύρω στα 47 ευρώ σύνολο. Επόμενη στάση μα τι άλλο; τούρτα blackforest σε ένα ξενοδοχείο που είχε και cafe (hotel-cafe Adler). Μαζί με τη τούρτα πήραμε και 2 capuccino και έχω να πω, πως μετά την Ιταλία ήταν ο καλύτερος capuccino που έχω πιει στη ζωή μου και μου έκανε εντύπωση, δεν το είχα στους Γερμανούς. Δύο blackforest και δύο διπλούς καφέδες 16 ευρώ στο σύνολο. Το μαγαζί είχε διάφορες πάστες και γλυκά να διαλέξεις. Η δε blackforest ολόφρεσκη. Έχει ιδιαίτερη γεύση, γιατί δεν είναι ακριβώς γλυκιά, πρέπει να σου αρέσει και το βύσσινο, αυτό όμως που την έκανε να ξεχωρίζει είναι η τραγανή βάση της στο παντεσπάνι.
Περιηγηθήκαμε λίγο ακόμη στο χωριό και φύγαμε. Κανονικά θέλαμε να πάμε και στον καταρράκτη, όμως έβρεχε δυνατά όσες ώρες ήμασταν εκεί και είχε δυνατούς ανέμους, δώσαμε μία ακόμη υπόσχεση για το μέλλον.
Στον χάρτη επιλέξαμε μια διαδρομή που να περνάει μέσα από χωριουδάκια. Κάποια στιγμή περάσαμε από ένα χωριό που μας έκανε τρομερή εντύπωση, δυστυχώς δε θυμάμαι το όνομα του χωριού. Διακριτικά στολισμένο, κτίρια παραμυθένια, μέχρι και το φαρμακείο τους ήταν σαν καστράκι, ενώ ο μουντός και ομιχλώδης καιρός έδενε άριστα με το σκηνικό. Αφού τραβήξαμε μερικές φωτογραφίες και κάναμε βόλτα, μπήκαμε στο αμάξι, γιατί είχε περάσει η δωρεάν μισή ώρα του parking.
Ο δρόμος συνεχίστηκε μέσα από το black forest. Ήταν πλέον απόλυτο σκοτάδι. Στο δρόμο δεν υπήρχε φως, μόνο το φως του φεγγαριού. Εμείς ήμασταν στη καρδιά του δάσους, από τα δέντρα έβγαινε ομίχλη. Σποραδικά, φωτίζονταν τα δέντρα από αστραπές, η βροχή δυνάμωνε. Που και που περνούσαμε από οικισμούς, βαθιά χωμένους στο δάσος. Τα σπίτια είχαν το κλασσικό αλσατικό μοτίβο με τις πλάκες ξύλου. Έλατα στολισμένα μόνο με λαμπιόνια. Ειλικρινά, είναι από τις πιο όμορφες εικόνες που έχω αντικρύσει και μπορώ να καταλάβω γιατί το δάσος υπήρξε πηγή έμπνευσης για του αδελφούς Grimm. Δεν ήθελα να τελειώσει η διαδρομή.
Κάποτε φτάσαμε στο χωριό μας, σταματήσαμε στο supermarket για μερικές προμήθειες. Γυρίσαμε στο δωμάτιο, ψήσαμε 2 πίτσες, ήπιαμε και 2 μπύρες και κοιμηθήκαμε γιατί την επόμενη ημέρα είχαμε μεγάλο ταξίδι.
Φωτογραφικό υλικό δεύτερης ημέρας:

1.House of thousand clocks

house of thousand clocks 1.jpg


house of thousand clocks 2.jpg


house of thousand clocks 3.jpg


2. Μπυραρία αλά Ελληνικά

beerhouse 1.jpg


beerhouse 2.jpg


3. Hotel-Cafe Adler

blackforest 1.jpg


blackforest 2.jpg


capuccino.jpg


4. Χωριό Grimm Brothers

grimm brothers.jpg


bf village.jpg


pharmacy.jpg


river.jpg


ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ:

Το πρόγραμμα σήμερα μας οδηγούσε Ελβετία και συγκεκριμένα στη Βέρνη. Ιδανικά θα θέλαμε να δούμε τα χωριά στις Άλπεις, αλλά το αποφασίσαμε λίγο τελευταία στιγμή, γιατί θεωρητικά για να περάσεις στην Ελβετία θες ταυτότητα έως 10 ετών ή διαβατήριο. Εγώ έβγαλα διαβατήριο 5 μέρες πριν το ταξίδι, αφού οι απόψεις διίστανται για το όριο 10 ή 15 ετών στις ταυτότητες. Ωστόσο στα σύνορα, δεν έλεγξαν τίποτα, ούτε καν μας σταμάτησαν. Έτσι δεν προλάβαμε να κλείσουμε κάποιο δωμάτιο στην Ελβετία και οι 3ωρες και 4ωρες αποστάσεις στα χωριά αυτά, δεν ενδείκνυνται για μονοήμερες. Για να περάσεις τα ελβετικά σύνορα χρειάζεσαι μια βινιέτα, την οποία μπορείς να κλείσεις είτε στο γραφείο ενοικίασης του αυτοκινήτου, είτε σε κάποιο βενζινάδικο, είτε στα σύνορα, όπου έχει δυο λωρίδες, μία για όσους έχουν ήδη βινιέτα και μία για όσους δεν έχουν. Αν δε κάνω λάθος η βινιέτα κοστίζει γύρω στα 40 ευρώ και έχει ισχύ ένα έτος. Εμείς ήμασταν τυχεροί, γιατί κάποιος που είχε νοικιάσει νωρίτερα το αμάξι είχε αγοράσει τη βινιέτα κι έτσι δε χρειάστηκε να τη πάρουμε κι εμείς. Τις βινιέτες συνήθως τις κολλάνε στο αμάξι, όπως κολλούσαμε παλιά το σήμα. Επίσης, η Ελβετία δεν ανήκει στην Ε.Ε. οπότε δεν ισχύει το δωρεάν roaming, θα πρέπει να έχετε πακέτο mb από τον πάροχο σας, είτε να πάρετε sim από εκεί. Εμένα το αγόρι μου είχε ειδικό πακέτο από τη vodafon και μου έκανε hotspot.
Στον αυτοκινητόδρομο βρήκαμε κίνηση στα σύνορα μόνο. Το μαρτύριο ξεκίνησε στο οδικό δίκτυο της Ελβετίας που έχει τα πιο κουλά όρια, ενώ στις κατοικημένες περιοχές το 20-30 είναι μονόδρομος. Τα όρια ταχύτητας πρέπει να τηρούνται ευλαβικά, αν δεν θέλετε να πληρώσετε κάποια κλήση. Με αυτά τα όρια όμως, από εκεί που η διαδρομή ήταν 2 ώρες και 30 λεπτά, καταλήξαμε να κάνουμε άλλη μίαν ώρα..
Φτάνουμε Βέρνη, γενικά πολύ μπερδευτική η οδήγηση στη πόλη, βρίσκουμε να παρκάρουμε, σοκ το πόσο φθηνό είναι το parking για τα δεδομένα της Ελβετίας, νομίζω δώσαμε 7 ευρώ για εφτά ώρες.
Η γέφυρα και η λίμνη από ψηλά πολύ όμορφη εικόνα. Περιηγηθήκαμε στη πόλη. Οκ αυτό που λένε πως αν έχεις δει μια πόλη στην Ευρώπη οριακά τις έχεις δει όλες, ισχύει λιγάκι για κάποια μέρη. Πεινάσαμε αρκετά, ξέραμε πως το φαγητό είναι αρκετά ακριβό, δε φανταζόμασταν το πόσο. Έξω από τα εστιατόρια είχε τα menu με τιμές. Ένα σκέτο σνίτσελ κοτόπουλο 55 ευρώ.. Πάμε σε ένα μαγαζί με μπέργκερ και ποτά, που στον χάρτη είχε την ένδειξη φθηνό. Το ένα burger 40 ελβετικά φράγκα και μια μερίδα πατάτες 9. Μερίδες αρκετά μικρές. Για 2 burger, 2 μερίδες πατάτες και 2 μπύρες 100 ευρώ παρακαλώ πολύ και δε φάγαμε και κάτι το ιδιαίτερο. Στη συνέχεια πήγαμε σε ένα από τα καλύτερα μαγαζιά που πουλάνε σοκολάτες (δε θυμάμαι όνομα, ελπίζω να αναγράφεται στις φωτογραφίες), βρήκαμε ένα πακέτο που είχε διάφορες γεύσεις, τώρα είτε 100 είτε 200 γραμμάρια στα 30 ευρώ και πήραμε ένα, γιατί οι ελβετικές σοκολάτες φημίζονται. Βέβαια εδώ να πω, πως οι σοκολάτες είναι οι καλύτερες που έχουμε φάει στη ζωή μας και πήραμε τις πιο φθηνές, δε ξέρω τι παθαίνεις στις πιο ακριβές. Πήγαμε και στη χριστουγεννιάτικη αγορά, πήραμε ένα gluhwein και μια ζεστή σοκολάτα στα 12 ευρώ σύνολο. Ήταν όμορφη η χριστουγεννιάτικη αγορά της Βέρνης, πιο όμορφη από αυτή της Χαϊδελβέργης και σαν αίσθηση, αλλά και τα μαγαζάκια είχαν πιο ωραία πράγματα. Είχε και φοντί. Γενικά μετανιώσαμε που φάγαμε στο μαγαζί, είτε μακ έπρεπε, είτε στην αγορά.. Έπειτα κατηφορίσαμε προς τη λίμνη. Πολύ όμορφη διαδρομή και γύρω από τη λίμνη υπήρχαν εξαίσια σπίτια, ανεβήκαμε μέχρι τη γέφυρα (κουραστική διαδρομή) και φτάσαμε μέχρι το parking όπου πληρώσαμε και ξεκινήσαμε για το δωμάτιο. Ο δρόμος της επιστροφής ήταν πιο γρήγορος. Πολλοί Ελβετοί πήγαιναν στη Γερμανία για να ψωνίσουν για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι, ειλικρινά δε θέλω να ξέρω τι παίζει στα supermarkets τους. Ωστόσο να πούμε πως οι μισθοί είναι ανάλογοι. Μια μικρή παρατήρηση που έκανα, χαζή, αλλά εγώ εντυπωσιάστηκα. Οι πινακίδες στα αμάξια των Ελβετών, είναι ο,τι πιο όμορφο έχω δει σε πινακίδα αυτοκινήτου. Αν κατάλαβα καλά, εκτός από τον αριθμό της πινακίδας έχουν και το έμβλημα του καντονιού που διαμένουν.
Στο δωμάτιο μαγειρέψαμε γιατί το mini burger τι να σου κάνει και ονειρευτήκαμε την αυριανή μας εκδρομή στη πρωτεύουσα των Χριστουγέννων (εν τω μεταξύ σχεδόν όλες τις πόλεις της Ευρώπης τις αποκαλούν έτσι).
Φωτογραφικό υλικό από τη τρίτη ημέρα:

1. Γέφυρα

419643426_1460366544880924_9066536023150026825_n.jpg


410071316_735990318008906_3211612043720045499_n.jpg


413305554_840715277823655_9183847972148217040_n.jpg


419074755_401765885631280_7170811481187664875_n.jpg


419358250_299236093124266_375981776928150766_n.jpg


419920146_918623339668275_8401044672539811271_n.jpg


2. Πόλη

413250114_390787263311169_5914690919752751781_n.jpg


413458664_634865785358717_6895266938848635545_n.jpg


415845551_355391263948961_2971907950511010092_n.jpg


417173893_1787556895023063_9064546434925120856_n.jpg


3. Burger από ατόφιο χρυσάφι

386871035_202748936162154_226311100837918900_n.jpg


4. Τσοκολατερία

1.jpg


2.jpg


411765816_806049297948934_1952918582376492051_n.jpg


to be continued..



 

Xrhraki

Member
Μηνύματα
33
Likes
218
Επόμενο Ταξίδι
Γερμανία, Ελβετία, Γαλλία
Ταξίδι-Όνειρο
Rovaniemi & Norway..
ΗΜΕΡΑ ΤΕΤΑΡΤΗ
Παραμονή Χριστουγέννων και Αλσατικά χωριά. Υπήρχαν ανάμεικτα συναισθήματα για το προορισμό μας, μιας που στο παρελθόν είχαμε επισκεφθεί το Στρασβούργο και δεν ξετρελαθήκαμε. Η απόσταση από το Weisweil μέχρι και τα 3 αλσατικά χωριά που επισκεφθήκαμε ήταν max 50 λεπτά. Τα πιο καταθλιπτικά σύνορα χώρας που έχω περάσει μέχρι στιγμής, η εικόνα θύμιζε πολύ πτώση του τείχους του Βερολίνου. Δεν υπήρξε ο παραμικρός έλεγχος, απλώς περάσαμε. Ο δρόμος ήταν σχετικά στενός, ενίοτε με αυλάκια στο πλάι. Το τοπίο δεν ήταν και κάτι εκστατικό, ωστόσο κάθε φορά που περνούσαμε μέσα από κάποιο Αλσατικό χωριό πετούσε η καρδιά μας.
Πρώτη στάση: RIQUEWIHR. Το parking, υπήρξε μπελάς, ωστόσο κάποια στιγμή βρήκαμε να παρκάρουμε. Αν δε κάνω λάθος πρέπει να δώσαμε 3 ευρώ ή 4 για 2,5 ώρες. Το χωριό μπορούσες να το δεις πεζός σε 1 με 1,5 ώρα. Υπήρχαν χριστουγεννιάτικες αγορές, όχι με την κλασσική εικόνα. Βρίσκονταν κυρίως σε στοές. Οι τιμές φαρμάκι, ακόμη και στα μαγνητάκια. (Μια παρένθεση, εμένα με πιάνει μια κάψα να παίρνω ένα χριστουγεννιάτικο στολίδι από κάθε πόλη/χώρα του εξωτερικού που επισκέπτομαι, πήρα λοιπόν αρκετά πραγματάκια από αυτά τα μαγικά χωριουδάκια, τα οποία ήταν πανάκριβα. Σε μία τυχαία επίσκεψη μου στα jumbo πρόσφατα είδα οτιδήποτε αγόρασα με 50 ευρώ διαφορά, οπότε μη τη πατήσετε, εκτός κι αν θέλετε κάτι απεγνωσμένα πολύ.) Όταν περνούσες από τις στοές, κυριαρχούσε μια συγκεκριμένη μυρωδιά, πολύ έντονη και για εμένα αποπνικτική, δε θέλω να ξέρω τι συμβαίνει το καλοκαίρι. Αυτή η μυρωδιά φυσικά και προερχόταν από τυρί. Το όνομα αυτού munster. Το αγόρι μου μάλιστα πήρε μακαρόνια τύπου mac & cheese, που εμένα μου φάνηκαν άθλια, αλλά υποθέτω αν σε κάποιον αρέσουν τα περίεργα τυριά θα ξετρελαθεί.
Το χωριό ήταν κουκλίστικο αν και από τα τρία που είδαμε μου έκανε λιγότερο εντύπωση. Σταματήσαμε σε μια υπόγεια στοά, στην οποία βρισκόταν ένα wine bar, δοκιμάσαμε διάφορα κρασιά και πήραμε από δύο μπουκάλια στα 11 ευρώ έκαστο. Αν έχετε τη δυνατότητα να πάρετε ένα κρασάκι από την Αλσατία, λευκό κυρίως. Εμένα δε μου αρέσουν τα γαλλικά κρασιά, γενικά θεωρώ πως τους Ιταλούς δε μπορεί να τους ξεπεράσει κανείς, αλλά αυτό που πήραμε ήταν εξαιρετικό. Ένα μικρό tip για αυτά τα χωριά: Τα μαγαζιά κυρίως τα εστιατόρια, έχουν ωράρια που δεν έχουμε συνηθίσει ως Έλληνες, δηλαδή γύρω στις 14:00 έχουν κλείσει όλα και ανοίγουν ξανά στις 18:00. Δεν έτυχε λόγω ημερών, Στρασβούργο είχαμε πάει Γενάρη και τα εστιατόρια είχαν το ίδιο ωράριο, οπότε αν θέλετε να φάτε, είτε επιχειρήστε το νωρίτερα, είτε τσιμπήστε κάτι από τις αγορές και περιμένετε το απόγευμα. Αν πάτε όμως ημέρες Χριστουγέννων ή γενικά αργία, μη περιμένετε να ανοίξουν και πολλά μαγαζιά. Πήγαμε στο αμάξι και συνεχίσαμε για Eguisheim, το χωριό της Belle..
Φωτογραφικό υλικό από το Riquewhir:
(αυτό το μπλε σπιτάκι το ερωτεύτηκα..)
RIQ.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg

Δεύτερη στάση: Eguisheim

Το παρκάρισμα ήταν πιο εύκολο, βρήκαμε σχεδόν αμέσως. Το χωριό αυτό είναι κουκλίστικο και οι στολισμοί ήταν εντυπωσιακοί και πολύ προσεγμένοι μέχρι τη τελευταία λεπτομέρεια. Στις εισόδους των περισσότερων σπιτιών υπήρχαν επιγραφές με περίεργα γράμματα, σχεδόν σαν σύμβολα, αν γνωρίζει κάποιος ας μας διαφωτίσει. Το χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει το Eguisheim είναι η κυκλική ρυμοτομία του,
Ξεκινήσαμε λοιπόν τη περιήγηση, η οποία αποδείχθηκε χρονοβόρα, όχι λόγω της έκτασης του χωριού, αλλά γιατί πολύ απλά κάθε πέντε μέτρα σταματούσες για φωτογραφίες. Δεν ήξερες που να πρωτοκοιτάξεις, κάθε κτίριο, κάθε σοκάκι, είχαμε εκστασιαστεί. Κάποτε φτάσαμε στη κεντρική πλατεία με το συντριβάνι, εκεί έπαιζαν 3 παιδιά πνευστά, χριστουγεννιάτικα τραγούδια, έτσι για τη πλάκα τους. Ο κόσμος είχε συγκεντρωθεί γύρω από τη πλατεία και πολλοί χορέψαμε και τραγουδήσαμε στον αντίστοιχο σκοπό. Βρήκαμε ένα μικρό christmas market, το οποίο στην είσοδο του είχε φτιάξει ένα advent calendar με δράσεις του χωριού για κάθε μέρα του Δεκεμβρίου. Αφού είδαμε κάθε γωνιά του χωριού και πήραμε και τα αντίστοιχα αναμνηστικά/γλυκά, μπήκαμε στο αμάξι για Κόλμαρ. Θέλαμε να τη δούμε και μέρα, αλλά κυρίως νύχτα. γι'αυτό και οργανώσαμε έτσι το πρόγραμμά μας.
Φωτογραφικό υλικό από Eguisheim:
1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg

Τρίτη στάση: Colmar
Το parking εξίσου εύκολο, αν και ήταν σχεδόν όλα γεμάτα. Η colmar έξω από το κέντρο της σου δίνει μια περίεργη αίσθηση, δηλαδή δεν είναι μονάχα χωριό. Υπάρχουν σπίτια που παραπέμπουν στο Παρίσι, όμως όσο προχωράς στο κέντρο της όλα έχουν το κλασσικό Αλσατικό στυλ. Για τη Colmar είχα μεγάλες προσδοκίες. Ο στολισμός, αν και υπερβολικός για κάποιον που θέλει πιο λιτά πράγματα, ήταν ο καλύτερος που έχω δει. Είναι σαν να έφαγε κάποιος τα Χριστούγεννα και να τα ξέρασε σε κάθε γωνιά της Colmar. Μεγάλο ρόλο παίζουν και τα λαμπιόνια, τα οποία είχαν τοποθετηθεί με τέτοιο τρόπο, που μονάχα μαγεία ανάβλυζε σε κάθε σοκάκι. Μεγάλο ρόλο παίζουν και προτζέκτορες, οι οποίοι φωτίζουν τους τοίχους των σπιτιών και είτε τους αλλάζουν χρώματα, είτε δείχνουν χριστουγεννιάτικες σκηνές. Στην Αλσατία δεν αστειεύονται με τα ωράρια, γύρω στις 6 είχαν κλείσει όλα τα μαγαζιά εστίασης, ακόμη και στις Χριστουγεννιάτικες αγορές. Από τη μία εκνευρίζεσαι, από την άλλη μπράβο τους που σέβονται τον εργαζόμενο και τα δικαιώματά του. Είχαν πολύ καλή Χριστουγεννιάτικη αγορά και ως εικόνα, αλλά και τα εμπορεύματα τους, ειδικά τα χριστουγεννιάτικα στολίδια. Ένα μαγαζί που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν ένα winebar σε στυλ βαρελιού με υπέροχη είσοδο σαν στοά. Η Colmar εκτός από χωριό είναι και πόλη, που σημαίνει πως έχει πολλά μαγαζιά για αγορές, όχι μονάχα φούρνους, εστιατόρια και φαρμακεία. Αν έπρεπε να διαλέξω ένα μέρος της Αλσατίας που πρέπει να πάει κάποιος οπωσδήποτε αυτό είναι η Colmar. Περάσαμε από όλα τα γνωστά σημεία, όπως το μπισκοτόσπιτο, τη γωνιά με τα φωτισμένα σπίτια και φυσικά τη μικρή Βενετία aka Little Venice. Δε περίμενα αυτό που θα δω όταν έφτασα στην Little Venice. Μπαίνει σίγουρα στο top 4 από τα αγαπημένα μου μέρη. Ειδικά το βράδυ, απλά καταλήγεις να κοιτάς αποχαυνωμένος. Τα φώτα, τα σπιτάκια, το υγρό στοιχείο. Είχα κοκαλώσει για 25 λεπτά, ειλικρινά αν δεν επέμβαινε το κρύο, νομίζω θα στεκόμουν εκεί μία ώρα να ρεμβάζω την ομορφιά. Η διαδρομή από τη little venice μέχρι τη ρόδα του λούναπαρκ είναι επίσης μαγική. Δεν σου πάει η καρδιά να φύγεις. Δώσαμε μία ακόμη υπόσχεση, να επανέλθουμε και να μείνουμε στο ξενοδοχείο πάνω στο κανάλι έστω για ένα βράδυ.. Το στομάχι είχε αρχίσει το τραγούδι, μιας που είχαμε να το γεμίσουμε ώρες. Μαγαζί ανοιχτό γιοκ, τόσο στη Γερμανία, όσο και στη Γαλλία, ακόμη και τα μακ. Με μια απελπισία πήγαμε στη χριστουγεννιάτικη αγορά του λούναπαρκ που είχε πάγκους με φαγητό. Αυτοί οι Γάλλοι δεν έχουν το θεό τους. Το έχω παράπονο να φάω καλά μια φορά κάτι αλμυρό. Σαλιγκάρια, αχνιστά μύδια, φουά γκρα, φασιανοί, βατραχοπόδαρα, ροκφόρ. Είναι που είναι αυτές οι γεύσεις αμφίβολες σε κάποιο καλό εστιατόριο, φανταστείτε σε χριστουγεννιάτικη αγορά. Επειδή δεν άντεχα πήρα μια vegeterian κρέπα, αφού οι κανοικές είχαν πάπια. Η κρέπα μου επιφύλασσε έκπληξη καθώς κρύωνε, αφού για τυρί είχαν ροκφόρ και Munster, τα οποία σιχαίνομαι και τα δύο. Ευτυχώς φτάσαμε στο δωμάτιο και φάγαμε σαν άνθρωποι.
Την επόμενη ημέρα είχαμε μεγάλο ταξίδι και έπρεπε να ξεκουραστούμε..
Φωτογραφικό υλικό από Colmar:
Μπισκοτόσπιτο
1.jpg


Little Venice:

2.jpg


4.jpg


5.jpg


8.jpg

Σοκάκια:

3.jpg


6.jpg


7.jpg


10.jpg


Winebar κελάρι:
9.jpg


Την επόμενη ημέρα τη περίμενα περισσότερο από όλες, αφού ΜΠΕΝΕΛΟΥΞ=ΕΡΩΤΑΣ για εμένα, τα υπόλοιπα στο επόμενο κεφάλαιο (to be continued..)
 

Attachments

  • 226,2 KB Προβολές: 0
  • 140,4 KB Προβολές: 0

ΣΟΦΙΑ

Member
Μηνύματα
106
Likes
32
Επόμενο Ταξίδι
Ν.Υ.
Ταξίδι-Όνειρο
μπορα μπορα
Σκεφτόμαστε να πάμε οικογενειακώς τον Ιούνιο εκεί και περιμένω με ανυπομονησία την υπόλοιπη περιγραφή σου!!! Ήθελα να σε ρωτήσω από που πετάξατε? Αθήνα ή Θεσσαλονίκη και πόσο?
 

Xrhraki

Member
Μηνύματα
33
Likes
218
Επόμενο Ταξίδι
Γερμανία, Ελβετία, Γαλλία
Ταξίδι-Όνειρο
Rovaniemi & Norway..
ΗΜΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ
Φτάνουμε στην πέμπτη ημέρα του ταξιδιού μας και ανυπομονούσα πιο πολύ από κάθε άλλη φορά. Πέρσι επισκεφθήκαμε το Βέλγιο και πάθαμε ακαριαίο έρωτα, βλέποντας και τις άλλες δύο κυρίες των ''κάτω χωρών΄' καταλήξαμε στο οτι μάλλον μας ταιριάζει το ύφος τους, οπότε δε μπορούσε να λείπει από το τουρ μας το Λουξεμβούργο. Τόσο το Λουξεμβούργο, όσο και το Βέλγιο είναι αδικημένοι προορισμοί. Στο forum ειδικά για το Λουξεμβούργο βρήκα ελάχιστες ιστορίες, οι οποίες ωστόσο ήταν λεπτομερείς.
Επειδή η απόσταση που θα διανύαμε ήταν κοντά στις 3,5 ώρες, κλείσαμε μία διανυκτέρευση. Το ξενοδοχείο που κλείσαμε ήταν το Parc Hotel Alvisse, το οποίο είχε πολύ καλές κριτικές, δωρεάν parking, εγκαταστάσεις σπα και ήταν πολύ κεντρικά. ΜΗ ΠΑΤΕ ΠΟΤΕ! Από που να αρχίσω; Το τηλέφωνο του ντουζ ήταν βιδωμένο στο τοίχο, οπότε αναγκαστικά κάθε φορά που ήθελες να πλυθείς έπρεπε να πλύνεις και τα μαλλιά σου ή να κάνεις τη κομανέτσι για να μη βραχούν. Το κρεβάτι ήταν μεγάλο, αλλά έπρεπε να κοιμάσαι στο κέντρο, γιατί στις άκρες το στρώμα ήταν περίεργο και κατέληγες να βρίσκεσαι στο πάτωμα, μαξιλάρια δε ξέρω καν γιατί τα έβαλαν, καλύτερα να κοιμόμασταν στις πετσέτες, το δωμάτιο δε φαινόταν και πολύ καθαρό, αλλά το χειρότερο ήταν το σύστημα θέρμανσης. Δεν είχαμε κανέναν έλεγχο από κάποιον θερμοστάτη, ήταν κάποιου τύπου ερκο ή αντλία θέρμανσης; Έβγαζε στην ίδια ένταση στη θερμότητα και ήταν τόσο ζεστή η ατμόσφαιρα που πραγματικά φλέρταρες με την ιδέα να κοιμηθείς γυμνός, όμως αυτό που έκανε τη κατάσταση τραγική ήταν η ποιότητα του αέρα, ειλικρινά πρέπει να είχαν να καθαρίσουν τα φίλτρα από τα 90s. Κι όλα αυτά στη προνομιακή τιμή των 150 ευρώ με δωρεάν ακύρωση. Αν ήθελες πρωινό ήταν στα 20 ευρώ το άτομο. Το πρωινό btw τα άξιζε τα 20 ευρώ του, ατελείωτος μπουφές, ποιοτικά πράγματα, όλοι στην αίθουσα βέβαια βήχαμε σαν τα γαϊδούρια, τυχαίο;
Αν εξαιρέσεις τη διαμονή, το Λουξεμβούργο μας γοήτευσε και από όσα είδαμε στη φετινή μας περιπέτεια, ήταν κι αυτό που μας άρεσε περισσότερο.
Για να πας στο Λουξεμβούργο περνάς από διόδια, ωστόσο μπορείς να διαλέξεις διαδρομή που περνάς έξω από τη Nancy και δε πληρώνεις τίποτα. Αυτό κάναμε κι εμείς. Σε κάποια φάση περάσαμε από ένα ορεινό γαλλικό χωριό και πάθαμε τη πλάκα μας. Κατά τ'άλλα μάλλον επειδή περνούσαμε από κατοικημένες περιοχές τα όρια ήταν λιγάκι αλλοπρόσαλλα, στην εθνική τους επίσης διαφοροποιούνται ανάλογα τις καιρικές συνθήκες. Η οδήγηση στη πόλη δεν είναι καθόλου δύσκολη, υπάρχουν αρκετά parking, τα οποία είναι φθηνά αν αναλογιστείς πως βρίσκεσαι σε μία από τις πλουσιότερες χώρες στο κόσμο, τόσο πλούσια που όλα τα ΜΜΜ είναι δωρεάν. Το parking μας βγήκε γύρω στα 7 ευρώ για 6 ώρες.
Αφού τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο, πήγαμε κατευθείαν για φαγητό, φοβούμενοι τον γενικό ευρωπαϊκό κανόνα, όλα κλειστά την ημέρα των χριστουγέννων. Προς έκπληξη μας, τα περισσότερα μαγαζιά ήταν ανοιχτά. Βρήκαμε ένα μικρό bistrot, το: Bistrot Presse (Bistrot de la Presse), σε πολύ κεντρικό σημείο. Κούτσικο μαγαζί, με πολύ ωραία διακόσμηση, πολύ ωραίο φαγητό, μεγάλος κατάλογος και πραγματικά γενναίες μερίδες. Εμείς πήραμε ένα σνίτσελ και ένα γκόρντον μπλου, πολύ ωραίες γεύσεις, ακόμη και τα βραστά λαχανικά ήταν υπέροχα. Οι μερίδες έρχονταν με σαλάτα, σάλτσες και συνοδευτικό, όπως στην Ελλάδα, κάτι που δε συμβαίνει εύκολα σε μη μεσογειακές χώρες, στα 28 ευρώ, που για Λουξεμβούργο καλά το λες. Επίσης πήραμε από 4 μπύρες και ένα carrtot cake (έπος) και ένα cheesecake φυστίκι. Η εξυπηρέτηση άψογη! Αργότερα, πιάνοντας κουβέντα με τα παιδιά που δούλευαν εκεί, μάθαμε πως είναι Ιταλοί, μας είπαν μάλιστα πως η ζωή είναι πολύ καλή στο Λουξεμβούργο και δε θα επέστρεφαν Ιταλία. Αν ξέραμε εξαρχής για τις ιταλικές ρίζες, φυσικά και θα παίρναμε πίτσα. Το προτείνω ανεπιφύλακτα κι αν πάω ξανά Λουξεμβούργο θα τους προτιμήσω.
Αφού γεμίσαμε τις λαίμαργες κοιλίτσες μας είχε έρθει η ώρα.. Το πιο όμορφο μπαλκόνι της Ευρώπης μας περίμενε. Wenzel walk δεν έπαιζε βραδιάτικα, τον αφήσαμε για το πρωί. Η πόλη του Λουξεμβούργου χωρίζεται σε δυο μέρη, τη πάνω πόλη και τη κάτω πόλη. Ο καλύτερος τρόπος για να τη γυρίσετε είναι το φημισμένο Wenzel walk. Ωστόσο αν δεν σας ψήνει να περπατήσετε 1,5 ώρα, υπάρχει ασανσέρ που σε πάει από πάνω, κάτω και το αντίστροφο.
Ξεκινήσαμε τη περιήγηση μας από τη πάνω πλευρά. Όπου και να στεκόσουν η θέα ήταν απίστευτη. Φυσικά τις εντυπώσεις κλέβει το chemin de la corniche. Πρέπει να ρεμβάζαμε για 40 κάτι λεπτά. Το ψιλόβροχο που έριχνε δε μας ενοχλούσε. Κάποια στιγμή με βαριά καρδιά αποφασίσαμε να περάσουμε στη κάτω πόλη. Στη διαδρομή χαζεύαμε τα σπίτια. Ειδικά αυτά που ήταν χτισμένα στον βράχο.. Πολλοί μάλιστα, είχαν κομμάτια του βράχου στον εσωτερικό τοίχο του σπιτιού τους. Ήταν τόσο θεαματικό. Γενικά τα σπίτια ήταν πολύ όμορφα. Η κάτω πλευρά της πόλης ήταν εξίσου ωραία. Κάποια στιγμή αποφασίσαμε να πάμε σε μία pub, την Oscar's bar, η οποία είναι πολύ δημοφιλής. Γενικά ο κόσμος σύχναζε στη κάτω πλευρά, αφού εκεί ήταν τα περισσότερα καταστήματα.
Παρόλο που έχω διαβάσει πως στο Λουξεμβούργο επικρατεί μια νέκρα, οι δρόμοι και τα μαγαζιά ήταν γεμάτα κόσμο και μου έκανε εντύπωση ειδικά λόγω της ημέρας. Σε άλλες χώρες-πόλεις που έχω επισκεφθεί στο παρελθόν δε κυκλοφορεί πολύς κόσμος αυτές τις μέρες. Οπότε εμείς πήραμε μια αίσθηση ζωντάνιας από τη πόλη, μάλιστα μαζευτήκαμε στο δωμάτιο μετά τις δώδεκα και πάλι οι δρόμοι είχαν έντονη κίνηση.
Καθίσαμε και στο bar του ξενοδοχείου για ένα κοκτέιλ. Την επόμενη ημέρα ξυπνήσαμε νωρίς, το check-out ήταν στις δώδεκα. Φάγαμε εξαιρετικό πρωινό, φορτώσαμε το αμάξι και ακολουθήσαμε τα βήματα του Wenzel walk. Δεν ήταν κουραστική η διαδρομή. Η θέα και τα τοπία ήταν πολύ όμορφα και υπό το φως της ημέρας. Το πρωί δεν είδαμε πολύ κόσμο. Το μόνο ντεφό της διαδρομής αυτής ήταν πως οι περιγραφές και οι ιστορικές αναδρομές που υπήρχαν σε κάθε στάση ήταν στα γαλλικά.. Νομίζω θα έπρεπε να υπάρχουν και στα αγγλικά. Αργότερα περάσαμε από τη χριστουγεννιάτικη αγορά στην place de la constitution. Πολύ όμορφη χριστουγεννιάτικη αγορά, με ωραίες μυρωδιές, εκπληκτικά στολίδια για να αγοράσεις, αλλά πανάκριβα, ωραίος στολισμός, μουσική, φαγητό (είχε και βάφλες Λιέγης..) και παιχνίδια για μικρούς. Είδαμε και το χρυσό άγαλμα, Gelle Fra. Πρόκειται για ένα μνημείο, αφιερωμένο στη μνήμη των στρατιωτών που πολέμησαν στους παγκοσμίους πολέμους και στο πόλεμο της Κορέας. Εντάξει, δεν ήταν και κάτι ιδιαίτερο ως θέαμα, αλλά αφού ήμασταν εκεί το είδαμε. Στη συνέχεια πήγαμε σε ένα πολυδιαφημισμένο cafe, το chocolate house nathalie bonn, η απόλυτη τουριστοπαγίδα, τουλάχιστον στα γλυκά και στα ροφήματα, γιατί είχε και πρωινό και γεύμα. Αλλά θεωρητικά το main θέμα του μαγαζιού ήταν τα γλυκά. Ενώ οπτικά φαίνονται σούπερ, ήταν τουλάχιστον 5 ημερών, βρήκαμε και τρίχα και στα 2 κεικ που πήραμε. Ο καφές άθλιος, καθώς και η ζεστή σοκολάτα. Επίσης αργότερα είχαμε μια τάση προς εμετό.. Μας πήγε γύρω στα 26 ευρώ. Η εξυπηρέτηση ήταν κακή, αλλά οκ είχε αρκετό κόσμο, οπότε τους καταλαβαίνω. Ειλικρινά μη πάτε, θα πετάξετε τα λεφτά σας. Στη συνέχεια κάναμε βόλτα στα μαγαζιά με τους μεγάλους οίκους, κοντά στη πλατεία συντάγματος. Εκεί υπήρχε πολύς κόσμος και τα περισσότερα εστιατόρια ήταν ανοιχτά. Μπήκαμε και σε διάφορους ναούς, μπορείτε να τους σκιππάρετε, δεν είναι και τόσο αξιοσημείωτοι. Κατά το μεσημεράκι άρχισε ο δρόμος της επιστροφής.
Όπως είπα και στην αρχή το Λουξεμβούργο είναι ένας αδικημένος προορισμός. Δεν έχει μεγάλη έκταση ωστόσο, οπότε καλό θα ήταν να συνδυάσετε την επίσκεψη σας με κάποιον άλλο προορισμό. Εγώ θέλω να ξαναπάω. Οι άνθρωποι στη πλειονότητα τους είναι ευγενικοί, έχει ωραίο φαγητό και η θέα απ'όπου κι αν κοιτάξεις είναι μαγευτική. Βρέχει συχνά, αλλά η βροχή δεν είναι εκνευριστική όπως αυτή της Βιέννης. Η αρχιτεκτονική είναι εντυπωσιακή, γενικά ως χώρα έχει πολύ ωραίο combo. Όπως θα δείτε και σε άλλες ιστορίες εδώ, μπορείς να πας και σε άλλα χωριουδάκια του Λουξεμβούργου, σε κάστρα κλπ, αλλά εμείς ήμασταν πολύ κουρασμένοι από τις υπόλοιπες ημέρες και το αφήσαμε για κάποιο επόμενο ταξίδι μας προς τα εκεί.
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό.
Φαγητοποτόκαταστάσεις:
1.jpg


2.jpg


5.jpg


3.jpg


4.jpg


Le Chemin de la Corniche/Άνω πόλη:

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


Κάτω πόλη:
0.jpg


01.jpg


1.jpg


2.jpg


3.jpg

Πλατεία Συντάγματος, Στολισμοί & Ναοί:
1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


Προπέρσινο γλυκό:
6.jpg


Το ίδιο βράδυ σταματήσαμε στο Freiburg, αφού απείχε μία ώρα από το δωμάτιο μας στη Γερμανία.
Το Freiburg είναι κυρίως μια πανεπιστημιούπολη και συνδυάζει το παραδοσιακό με το σύγχρονο. Υπέροχα κτίρια, αφού τα μακ φανταστείτε, ήταν σε ένα παραδοσιακό καστράκι. Τέλειοι στολισμοί, μεγάλος πεζόδρομος με ένα σωρό μαγαζιά, μπυραρίες, εστιατόρια. Βέβαια 26/12 τα περισσότερα από αυτά ήταν κλειστά. Αφού φάγαμε σε μία παμπ, περάσαμε κι από five guys που ήθελε να δοκιμάσει το αγόρι μου. ΤΙ ΒΡΩΜΑ μέσα στο μαγαζί. Δεν άντεχα τη μυρωδιά. Ακριβό για το είδος του και κακοφτιαγμένο, ωστόσο παίζει ρόλο λένε που θα φας, γιατί του Λονδίνου φημολογείται πως είναι τοπ. Εγώ ένιωθα τρομερή κούραση και κρύο. Καταλάβαινα πως κάτι δε πάει καλά. Την επόμενη είχαμε κλείσει να πάμε στις νεροτσουλήθρες στη Rulantica και τη προτελευταία στο Europapark.. Κάπου στις 3 το βράδυ άρχισα να τρέμω.. 38,5 πυρετός.. Η κατάσταση συνεχίστηκε έτσι όλες τις ημέρες, με πυρετούς, εμετούς, πονοκεφάλους.. Να κάνω rapid test αρνητική.. Παρακάλεσα το αγόρι μου να πάει μόνο του στις νεροτσουλήθρες ανένδοτος. Το ίδιο και για το europapark, ωστόσο είχαμε δώσει πολλά λεφτά και τουλάχιστον τον έψησα για το europapark, που όπως πήγε ήρθε πίσω στο μισάωρο. Θεωρητικά δεν ενθουσιάστηκε, εγώ πιστεύω έπαιξε ρόλο που δε πήγαμε παρέα και ήμουν άρρωστη..
Είχαμε πει πως στην επιστροφή θα βλέπαμε και τη Φρανκφούρτη, πάει κι αυτό το όνειρο. Έκανα ένα τεστ ακόμη πριν τη πτήση, ανένδοτο. Φόρεσα τετραπλή μάσκα καθόλη τη διάρκεια της πτήσης, καθώς και στο αεροδρόμιο. Κόλαση η πτήση της επιστροφής, έβγαινε δύσκολη η αναπνοή με τόσες μάσκες, ενώ στη προσγείωση με πέθαναν τα αυτιά μου, μάλιστα βούλωσαν τόσο πολύ που για 2 ημέρες δεν άκουγα καλά. Φτάνουμε Αθήνα, σταματάμε σε ένα φαρμακείο, θετική. Περίμενε να εκδηλωθεί ο ιός στα πάτρια εδάφη και μου κράτησε συντροφιά για μερικές ημέρες, ασυμπτωματική πλέον. Στεναχωρήθηκα πολύ γιατί αφενός δεν ήθελα να κολλήσω κάποιον, αφετέρου έχασα τα θεματικά πάρκα. Δώσαμε μια ακόμη υπόσχεση να επιστρέψουμε στο μέλλον.
Φωτογραφίες από Freiburg:
1.jpg


2.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


Αμυδρό Europa park:


park.jpg


europ.jpg

Επίλογος:
Ήταν ένα πολύ ωραίο τουρ, ιδανικό για τη περίοδο των Χριστουγέννων, είδαμε αρκετές χώρες σε μερικές ημέρες, φάγαμε καλά, αρρωστήσαμε, πήραμε μια γερή χριστουγεννιάτικη δόση, κουραστήκαμε αρκετά και σχεδιάσαμε μελλοντικά ταξίδια. Δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι επιχειρούν αυτή τη διαδρομή, είτε ίδια, είτε με παραλλαγές θα είναι ένα από τα καλύτερα σας ταξίδια.
Aufiderzen..
 

Attachments

  • 207,5 KB Προβολές: 0

Xrhraki

Member
Μηνύματα
33
Likes
218
Επόμενο Ταξίδι
Γερμανία, Ελβετία, Γαλλία
Ταξίδι-Όνειρο
Rovaniemi & Norway..
Σκεφτόμαστε να πάμε οικογενειακώς τον Ιούνιο εκεί και περιμένω με ανυπομονησία την υπόλοιπη περιγραφή σου!!! Ήθελα να σε ρωτήσω από που πετάξατε? Αθήνα ή Θεσσαλονίκη και πόσο?
Είναι εκπληκτικό τουρ, κουραστικό βέβαια. Εμείς πετάξαμε από Αθήνα με sky express. Πήραμε έναν ναύλο πριν την business που είχε και την 23κιλη βαλίτσα, προσωπικό αντικείμενο, την 8κιλη, επιλογή θέσης, δωρεάν ακύρωση στα 271 το άτομο. Τα κλείσαμε μέσα Αυγούστου για τέλη Δεκεμβρίου. Κατά τον Οκτώβρη είχε φθηνότερα εισιτήρια για τη Φρανκφούρτη με τις ίδιες παροχές. Παίζει ρόλο που πετάξαμε και στη καρδιά της εορταστικής εποχής. Το προτείνω το ταξίδι αυτό ανεπιφύλακτα, ειδικά αν έχετε παιδάκια να πάτε στα πάρκα, ωστόσο αντί για Βέρνη θα πήγαινα Βασιλεία που είναι πιο κοντά στη Γερμανία..
 

Xrhraki

Member
Μηνύματα
33
Likes
218
Επόμενο Ταξίδι
Γερμανία, Ελβετία, Γαλλία
Ταξίδι-Όνειρο
Rovaniemi & Norway..

ΣΟΦΙΑ

Member
Μηνύματα
106
Likes
32
Επόμενο Ταξίδι
Ν.Υ.
Ταξίδι-Όνειρο
μπορα μπορα
Εκλεισα απο θεσσαλονικη για Βασιλεια με 20 ευρω το ατομο . Θα παμε κομαρ , Εuropa park - rulantica, Στρασβουργο. Για 6-7 νυχτες. Ειναι καλα? Προλαβαινουμε να δοτμε και κατι αλλο? για επιστροφή ποιο ειναι κοντινο αεροδρομιο εκτος απο Στρασβουργο που ειναι ακριβο? να μετακινηθουμε με τρενο σε ολα αυτα?
 

Xrhraki

Member
Μηνύματα
33
Likes
218
Επόμενο Ταξίδι
Γερμανία, Ελβετία, Γαλλία
Ταξίδι-Όνειρο
Rovaniemi & Norway..
Εκλεισα απο θεσσαλονικη για Βασιλεια με 20 ευρω το ατομο . Θα παμε κομαρ , Εuropa park - rulantica, Στρασβουργο. Για 6-7 νυχτες. Ειναι καλα? Προλαβαινουμε να δοτμε και κατι αλλο? για επιστροφή ποιο ειναι κοντινο αεροδρομιο εκτος απο Στρασβουργο που ειναι ακριβο? να μετακινηθουμε με τρενο σε ολα αυτα?
Πολύ καλή τιμή τα 20 ευρώ! Θα σας πω, προσωπικά το Στρασβούργο δεν μου είχε αρέσει όταν το επισκέφτηκα, δηλαδή προτείνω εκτός από Κόλμαρ να πάτε και σε αυτά τα 2 Αλσατικά χωριά: το Eguisheim και το Riquewihr, σε πολύ κοντινές αποστάσεις μεταξύ τους. Το Στρασβούργο είναι περισσότερο σαν πόλη με το γνωστό αλσατικό στυλ, μόνο ο καθεδρικός αξίζει. Δε ξέρω ποιο είναι το μπάτζετ σας, εγώ θα πρότεινα εφόσον είστε και με παιδάκια την ενοικίαση κάποιου αμαξιού, ειδικά με το πρόβλημα των κοριών στη Γαλλία, θα θέλατε να αποφύγετε τα ΜΜΜ τους. Αν νοικιάσετε το αμάξι από Γερμανία με early booking μπορεί να σας βγει και στα 350 για τόσες ημέρες. Από βασιλεία δεν έχει πτήσεις; Μετά το κοντινότερο με πιο νορμάλ τιμές είναι της Φρανκφούρτης, αλλά από Κόλμαρ απέχει κανένα τρίωρο; Θα πρότεινα από εκεί που ήρθατε να γυρίσετε, αν είναι εφικτό!
 

ΣΟΦΙΑ

Member
Μηνύματα
106
Likes
32
Επόμενο Ταξίδι
Ν.Υ.
Ταξίδι-Όνειρο
μπορα μπορα
Πολύ καλή τιμή τα 20 ευρώ! Θα σας πω, προσωπικά το Στρασβούργο δεν μου είχε αρέσει όταν το επισκέφτηκα, δηλαδή προτείνω εκτός από Κόλμαρ να πάτε και σε αυτά τα 2 Αλσατικά χωριά: το Eguisheim και το Riquewihr, σε πολύ κοντινές αποστάσεις μεταξύ τους. Το Στρασβούργο είναι περισσότερο σαν πόλη με το γνωστό αλσατικό στυλ, μόνο ο καθεδρικός αξίζει. Δε ξέρω ποιο είναι το μπάτζετ σας, εγώ θα πρότεινα εφόσον είστε και με παιδάκια την ενοικίαση κάποιου αμαξιού, ειδικά με το πρόβλημα των κοριών στη Γαλλία, θα θέλατε να αποφύγετε τα ΜΜΜ τους. Αν νοικιάσετε το αμάξι από Γερμανία με early booking μπορεί να σας βγει και στα 350 για τόσες ημέρες. Από βασιλεία δεν έχει πτήσεις; Μετά το κοντινότερο με πιο νορμάλ τιμές είναι της Φρανκφούρτης, αλλά από Κόλμαρ απέχει κανένα τρίωρο; Θα πρότεινα από εκεί που ήρθατε να γυρίσετε, αν είναι εφικτό!
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Απο βασιλεία για γυρισμό έχει στις 7.30 το πρωι οποτε φανταζομαι κατα τις 5 τα ξημερωματα θα πρεπει να ειμαστε εκει και με τα παιδια λιγο δυσκολο
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.652
Μηνύματα
906.154
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom