Στην easy εμάς στο τελευταίο ταξίδι μας συνέφερε η επιλογή hands free Cabin bags and hold luggage | easyJet
Last edited by a moderator:
Πριν ενα εξαμηνο το χρησιμοποιησα! Αλλαζουν γρηγορα τα πραγματα!To simplify our baggage options we’re no longer offering Hands Free, however we still have a wide range of other bag choices available including a large cabin bag option from £5.99, or hold bags from just £6.99. If you’ve already booked or have a voucher for Hands Free, you can of course still use the service.
Όντως, αλλάζουν αστραπή!Πριν ενα εξαμηνο το χρησιμοποιησα! Αλλαζουν γρηγορα τα πραγματα!
Φαντασου κ εγώ voucher είχα γιατί είχα κλείσει πτήση πριν αλλαξει η πολιτική και αρχίσουν να χρεώνουν τις χειραποσκευές. Κάνεις κανονικά check in και πας στο γκισε priority (βοηθησε αυτο γιατι γινόταν χαμός) δίνεις την χειραποσκευή και στην τσεκάρουν (οπότε μπορείς να βάλεις κ υγρα-αλλά πρόσεχε διαστασεις κιλα βαλιτσας) και την δίνεις κάτω. Καλό είναι να έχεις εκτυπωμένο το voucher γιατί και στα δύο ταξίδια μου πήγαν να μου την χρεωσουν γιατι δεν ηξεραν τι ειναι.Όντως, αλλάζουν αστραπή!
Να σε ρωτήσω και κάτι επί της ευκαιρίας.
Έχω ένα voucher για hands free για μια πτήση μου που είχε ακυρωθεί και την άλλαξα. Υποθέτω ισχύει ακόμα.
Τι ακριβώς είναι αυτό; Πάω στο γκισέ και δίνω τη βαλίτσα κάτω; Πρέπει να προηγηθεί check in διαδικτυακό;
Ναι ναι θα έχω και το mail έτοιμο να το δείξω. Σκέψου, εγώ θα ταξιδέψω καλοκαίρι του 22 με πτήση ακυρωμένη από το 20, η οποία ξανα ακυρώθηκε το 21. Οπότε σίγουρα θα απορούν και θα ζητάν χαρτιά.Φαντασου κ εγώ voucher είχα γιατί είχα κλείσει πτήση πριν αλλαξει η πολιτική και αρχίσουν να χρεώνουν τις χειραποσκευές. Κάνεις κανονικά check in και πας στο γκισε priority (βοηθησε αυτο γιατι γινόταν χαμός) δίνεις την χειραποσκευή και στην τσεκάρουν (οπότε μπορείς να βάλεις κ υγρα-αλλά πρόσεχε διαστασεις κιλα βαλιτσας) και την δίνεις κάτω. Καλό είναι να έχεις εκτυπωμένο το voucher γιατί και στα δύο ταξίδια μου πήγαν να μου την χρεωσουν γιατι δεν ηξεραν τι ειναι.
Στο mail αναφέρουν τον αριθμό κράτησης, αυτός ίδιος δεν είναι?Ναι ναι θα έχω και το mail έτοιμο να το δείξω. Σκέψου, εγώ θα ταξιδέψω καλοκαίρι του 22 με πτήση ακυρωμένη από το 20, η οποία ξανα ακυρώθηκε το 21. Οπότε σίγουρα θα απορούν και θα ζητάν χαρτιά.
Το τσέκαραν μετά με κάποιον τρόπο;
Ναι! Κι αν μπω στην εφαρμογή φαίνεται ότι οι κρατήσεις μου έγιναν πριν τον Φλεβάρη του 21 που άλλαξε η πολιτική για τις αποσκευές.Στο mail αναφέρουν τον αριθμό κράτησης, αυτός ίδιος δεν είναι?
Αυτο με το Priority το εγραφε στο mail που μου ήρθε με την περιγραφη της διαδικασίας hands free. Aφου εχεις ενα mail που αναφερει τον αριθμο μιας συγκεκριμενης κρατησης δεν χρειαζεται να αποδειξεις κατι αλλοΝαι! Κι αν μπω στην εφαρμογή φαίνεται ότι οι κρατήσεις μου έγιναν πριν τον Φλεβάρη του 21 που άλλαξε η πολιτική για τις αποσκευές.
Απλά για priority δεν αναφέρει κάτι.
Σε μένα δεν το αναφέρει, αλλά δεν πειράζει.Αυτο με το Priority το εγραφε στο mail που μου ήρθε με την περιγραφη της διαδικασίας hands free. Aφου εχεις ενα mail που αναφερει τον αριθμο μιας συγκεκριμενης κρατησης δεν χρειαζεται να αποδειξεις κατι αλλο
Tώρα τσεκαρα το μέιλ. Ούτε εμένα, αλλά μάλλον έτσι περιέγραφε τότε την διαδικασία του hands free, που πλεον δεν υπάρχει στο site. Kαλα ταξίδια κ σε σενα!Σε μένα δεν το αναφέρει, αλλά δεν πειράζει.
Θα περιμένω στην ουρά από το να πληρώνω για βαλιτσάκι.
Το μόνο κακό είναι ότι πάει κάτω και θα περιμένω στην άφιξη!!
Ευχαριστώ πολύ για τη συνομιλία. Καλή συνέχεια και καλά ταξίδια!