ZephX
Member
- Μηνύματα
- 401
- Likes
- 199
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Azerbaijan/Bhutan
Η φιλοσοφία μου γύρω απο τις αεροπορικές εταιρίες είναι ότι δείχνουν πραγματικά ποιές και τι είναι στις άσχημες στιγμές. Εδώ και αρκετούς μήνες είχαμε κλείσει ένα πολύ όμορφο sun-break (07/02 - 14/02) στη Hurghada (συγκεκριμένα στο Kempinski Soma Bay) για τα γενέθλια ενός φίλου μετά απο μια καταπληκτική κριτική στο travel section των Sunday Times. Ενώ όλη την εβδομάδα τα γεγονότα δεν μας είχαν τρομάξει καθόλου και το FCO μιλούσε μόνο για Cairo-Luxor, δυστηχώς την Κυριακή διάφορες χώρες εβγάλαν τις ανακοινώσεις για την αποφυγή ταξιδιών σε όλη την Άιγυπτο. Επειδή κάτι τέτοιο όχι μόνο μας έβαλε σε διάφορες σκέψεις αλλά και ακυρώνει insurance policies ( από ταξιδιωτική μέχρι ασφάλεια ζωής) αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε το ταξίδι.
Όλη την εβδομάδα η U2 έλεγε ότι πετούσε κανονικά. Χτές το βράδυ όμως έβγαλε ανακοίνωση οτι επιτρέπει την αλλαγή (προορισμού, χρόνου κτλ) ή απλά την ακύρωση έναντι χρηματικού ποσού. Εντυπωσιάστικα θετικά γιατί διάβασα οτι πολλοί απο τους budget ταξιδιωτικούς όμιλους αρνούνταν να αλλάξουν ή να δώσουν τα λεφτά πίσω στους πελάτες που ταξίδευαν για Sharm El Sheikh ή Hurghada. Μετά απο πολλούς τσακωμούς, διαφωνίες και ένα γενικότερα δράμα καταλήξαμε στα Grand Canaria (εγώ ήθελα Agadir αλλά τέσπα...).
Σήμερα το πρωί λοιπόν πήρα τηλέφωνο την easy για να κάνω την αλλάγη. Ο χρόνος αναμονής μόλις 1-2 λεπτά και η κοπέλα ευγενέστατη. Δεν με ρώτησε κάν για τους λόγους και μου είπε οτι η εταιρία καταλαβαίνει γιατί οι πελάτες δεν θέλουν να πάνε στην Αίγυπτο. Με ρώτησε τι προορισμό σκεφτόμασταν, κοίταξε για θέσεις και μας μετέφερε στο LGW-Las Palmas για τους χρόνους που θέλαμε (μεταφέρθηκαν επίσης τα speedy boarding και έξτρα βαλίτσες). Μιας και είχαμε κλείσει διαφορετικά εισητήρια μου έκανε εντύπωση ότι απλά έκανε confirm τις κρατήσεις των φίλων μου (όνομα, αριθμός κράτησης και email) και τους άλλαξε και αυτούς. Μόνο για τους φίλους που είχαν πάρει ταξιδιωτική ασφάλιση απο την easy μου είπε ότι θα έπρεπε να επικοινωνήσουν άλλα τα εισητήρια κτλ όλα μια χαρα. Η όλη διαδικάσια ήταν εντελώς ανώδυνη και κράτησε μόλις 12 λεπτά (μετρημένα στο κινητό μου).
Πραγματικά εντυπωσιάστικα.
Όλη την εβδομάδα η U2 έλεγε ότι πετούσε κανονικά. Χτές το βράδυ όμως έβγαλε ανακοίνωση οτι επιτρέπει την αλλαγή (προορισμού, χρόνου κτλ) ή απλά την ακύρωση έναντι χρηματικού ποσού. Εντυπωσιάστικα θετικά γιατί διάβασα οτι πολλοί απο τους budget ταξιδιωτικούς όμιλους αρνούνταν να αλλάξουν ή να δώσουν τα λεφτά πίσω στους πελάτες που ταξίδευαν για Sharm El Sheikh ή Hurghada. Μετά απο πολλούς τσακωμούς, διαφωνίες και ένα γενικότερα δράμα καταλήξαμε στα Grand Canaria (εγώ ήθελα Agadir αλλά τέσπα...).
Σήμερα το πρωί λοιπόν πήρα τηλέφωνο την easy για να κάνω την αλλάγη. Ο χρόνος αναμονής μόλις 1-2 λεπτά και η κοπέλα ευγενέστατη. Δεν με ρώτησε κάν για τους λόγους και μου είπε οτι η εταιρία καταλαβαίνει γιατί οι πελάτες δεν θέλουν να πάνε στην Αίγυπτο. Με ρώτησε τι προορισμό σκεφτόμασταν, κοίταξε για θέσεις και μας μετέφερε στο LGW-Las Palmas για τους χρόνους που θέλαμε (μεταφέρθηκαν επίσης τα speedy boarding και έξτρα βαλίτσες). Μιας και είχαμε κλείσει διαφορετικά εισητήρια μου έκανε εντύπωση ότι απλά έκανε confirm τις κρατήσεις των φίλων μου (όνομα, αριθμός κράτησης και email) και τους άλλαξε και αυτούς. Μόνο για τους φίλους που είχαν πάρει ταξιδιωτική ασφάλιση απο την easy μου είπε ότι θα έπρεπε να επικοινωνήσουν άλλα τα εισητήρια κτλ όλα μια χαρα. Η όλη διαδικάσια ήταν εντελώς ανώδυνη και κράτησε μόλις 12 λεπτά (μετρημένα στο κινητό μου).
Πραγματικά εντυπωσιάστικα.