Εχω κάνει καμμιά δεκαριά φορές κράτηση μαζί τους και ποτέ το ξενοδοχείο δέν έστειλε την φόρμα που λές.Βέβαια η τελευταία φορά ήταν το 2008/2009 και πιθανόν να άλλαξαν κάποια πράγματα.
Αν κατάλαβα καλά πρέπει να στείλεις την φόρμα με φάξ ή e-mail.Τσέκαρε τον αριθμό του φάξ από την σελίδα του ξενοδοχείου(για προφύλαξη) και μετά το στέλνεις.Τι έχεις να χάσεις.αφού εχουν ήδη τα στοιχεία της κάρτας από hrs?
Προαφανως το ξενοδοχειο εχει δικους του αριθμους κρατησεις διαφορετικους απο αυτους που δινει η μηχανη αναζητησης. Αυτο μου φαινεται απολυτως λογικο: δεν ειναι δυνατον να χρησιμοποιουν τον ιδιο αριθμο που δινει η μηχανη αναζητησηςη, οποτε καθε φορα που θα επικοινωνεις με το ξενοδοχειο, θα δινεις τον αριθμο κρατησης που σου εχουν δωσει οι ιδιοι.
Τωρα ισως θελουν απο εσενα μια εξτρα επιβεβαιωση για την πιστωτικη σου καρτα, ισως παλι για δικους τους λογους να θελουν και μια εικονα της υπογραφης σου.
Παντως μη σε παρουμε στο λαιμο μας και σου λεμε το ενα και το αλλο. Αν εχεις οποιαδηποτε απορια και δε σου απαντουν, παρε τους απευθειας τηλεφωνο.
Και κάτι για τον διαφορετικό αριθμό κράτησης.Την περασμένη εβδομάδα έκλεισα ξενοδοχείο απο δικτυακό πρακτορείο(πρώτη φορά με το συγκεκριμένο).Εκανα την κλασσική επίβεβαίωση στέλνοντας μήνυμα στο ξενοδοχείο.Επιβεβαίωσαν την κράτηση με διαφορετικό αριθμό.Νομίζω οτι αυτό δεν είναι περίεργο.
Οντως δεν ειναι περιεργο: ο πρωτος αριθμος κρατησης αφορα την hrs.com.
Οποτε μολις διαβιβαζεται η κρατηση στο ξενοδοχειο αποκτα αλλον αριθμο κρατησης- του ξενοδοχειου πλεον.
Δεν νομιζω οτι εχει προβλημα η καρτα σου. Πιο πολυ μου κανει οτι θελουν μια εξτρα εξασφαλιση. Αλλα οπως λεει ο fotast καλο ειναι να εισαι σιγουρος οτι το φαξ θα φτασει στα σωστα χερια.
Το θεμα ειναι οτι δεν θα επρεπε να μπω καν στη διαδικασια να στειλω φαξ,που θα μπορουσε να φτασει σε λαθος χερια,αν ειναι δυνατον!
Τους εστειλα ξανα e-mail ρωτωντας αν θελουν να τους στειλω τη φορμα με φαξ και να ειναι ξεκαθαροι στην απαντηση τους!
Παντως στην πρωτη φορμα ειχαν λαθος τα ονοματα μας,με ορθογραφικο λαθος και διαφορα στην τιμη σε σχεση με την hrs.com και οταν τους το ειπα,μου εστειλαν τη σωστη.Πολυ ερασιτεχνικο αυτο και θελουν και επιβεβαιωση.
Θα περιμενω αυριο να μου απαντησουν,μετα τηλ στην hrs και,αν δεν γινει δουλεια ,τηλ στο ξενοδοχειο.
Στη χειροτερη θα το ακυρωσω ,αν και το ξενοδοχειο εχει αυτα που θελω.
Ακριβώς περίμενε και αύριο που είναι εργάσιμη και αν δεν απαντήσουν τηλ. η e-mail στο hrs για να επιβεβαιώσουν αν χρειάζεται να στείλεις την φόρμα.Αυτοί θα απαντήσουν.Τον αριθμό του φάξ μπορείς να τον τσεκάρεις και απο το μήνυμα του hrs όπου έχουν τα στοιχεία επικοινωνίας του ξενοδοχείου.
Aμεση η απαντηση απο το ξενοδοχειο,οταν τους ειπα ,''επιτελους ξεκαθαριστε τι θελετε!''
Regarding your request, we have your credit card and expiration date.
Our pdf confirmation always asks for the credit card to fill but we already have your credit card from the website you booked with. Therefore, we do not need that you send us the fax.
Ειναι λιγο αργοι αλλα τελοσπαντων.
Παιδια ευχαριστω για τη βοηθεια!
Μάλλον έστειλαν την φόρμα που στέλνουν οταν κάνεις κράτηση κατευθείαν με το ξενοδοχείο,παραβλέποντας οτι είχαν ήδη τα στοιχεία της κάρτας.΄Ολα καλά λοιπόν και καλά να περάσεις.