flying Doc
Member
- Μηνύματα
- 200
- Likes
- 378
Κάθεσαι , που λες, 40 χρόνια στο σπιτάκι σου, ωραία και καλά, δεν ενοχλείς κανέναν, πας στη δουλίτσα σου, πληρώνεις τους φόρους σου, τρως το φαγάκι σου, εξαερίζεσαι κανονικά, μέχρι που έρχεται ενα πρωί και βγαίνει ένας ημικαραφλός μουστάκιας πάνω σε μία βάρκα κι αντί να δώσει μια και να πέσει στη θαλασσα, λέει τη συβιλλική φράση " Λεφτά υπάρχουν"...
" ....και ιδού το καταπέτασμα του ναού εσχίσθη εις δύο από άνωθεν έως κάτω, και η γη εσείσθη, και αι πέτραι εσχίσθησαν και τα μνημεία ανεώχθησαν...." (Ματθ. κζ' 33-54)
Οικογενειακά συμβούλια, ιατρικά συμβούλια, τραπεζικά συμβούλια κι ένα ωραίο απόγευμα ξεκινάς με φορτωμένο το αυτοκίνητο και μετά από 3 μέρες φτάνεις στο ολοκαίνουριο σπιτάκι σου εν Βρυξέλλαις, συν γυναιξί και τέκνοις, αρχίζοντας μια καινούρια ζωή. Ο μισθός αστρονομικός αλλά και η δουλειά γαλέρα. Μόνη ελπίς οι διακοπές. Κι επειδή για 6 μήνες τράβηξες πολύ κουπί, αποφασίζεις να κάνεις διακοπές μέγκλα. ΜΟΝΟΣ ( η υπόλοιπη φαμίλια πίσω στο πατρίντα για μπάνια) και κάπου μακρυά, με πολλές ώρες πτήσης και πολύ spotting.
Χάρτες ανοίγουν μύτες ανοίγουν, μπύρες ανοίγουν, χαρτιά ρίχνεις , κόκκαλα διαβάζεις, τα άστρα συμβουλεύεσαι και το ταξιδιοδικείο ρίχνει την απόφαση : " Το δικαστήριον σκεφθέν κατά νόμον, καταδικάζει τον κατηγορούμενον εἲς μίαν ἐβδομάδαν ἐν Άγίω Φραγκίσκῳ και τῷ αμαρτολῲ Λάς Βέγκας"
Μένει πλέον ο τρόπος εκτέλεσης της απόφασης. Επιλογές πολλές αλλά ο αλγόριθμος περιλαμβάνει "ΟΧΙ πτήση με φάλαινα, όσο πιο λίγα Αirbus γινεται, όσα περισσότερα Boeing γίνεται" οπωσδήποτε 747 μέσα και εταιρεία που δεν έχει δοκιμαστεί" . Το μυαλό καίγεται, ο Mozilla δουλεύει υπερωρίες και τελικά η κληρωτίδα βγάζει το συνδυασμό Air Canada + United+ Lufthansa, τα πάντα όλα σε Business . To δρομολόγιο διαμορφώνεται ως εξής :
BRU-FRA , LH 1025 , B737-330
FRA-YYZ, AC 873, B777-333ER
YYZ-SFO, AC 753 , A320-211
SFO-LAS, UA 358, A319-131
LAS-SFO, UA 1148 , B737-924
SFO-YVR, UA 1666, B737-824
YVR-FRA, LH 493, B747-430
FRA-BRU, LH 1012, B737-530
Για τους επόμενους 3 μήνες το μαστίγιο οργώνει την πλάτη μέχρι που έρχεται η πολυπόθητη ημέρα αναχώρησης. Το αυτοκίνητο κλειδώνεται στο parking του Zaventem για τις επόμενες 9 μέρες και το lounge της Lufthansa προσφέρει την απαραίτητη zen κατάσταση για να απολαύσω στο έπακρο τον μαραθώνιο αεροπορικών μιλίων που θα ακολουθήσουν.
Το 13χρονο D-ABEI , έχει βγει από την κατάψυξη από τον Απρίλιο του 2013 και με περιμένει καρτερικά στη φυσούνα της Α47 για τη σύντομη πτήση (μόλις 40 λεπτά) για Φρανκφούρτη. Επιτέλους, κι ο τελευταίος επιβάτης έχει καθήσει στη θέση του, η πόρτα κλεινει και το "Bamberg" τροχοδρομεί σιγά σιγά για τον 25R χαρίζοντάς μου την πρώτη επαφή με το 330 των "Κόκκινων Διαβόλων" (Εθνική ποδοσφαίρου του Βελγίου) κατά κόσμον OO-SFO ( ΣΗΜΑΔΙΑΚΟ !!!!).
Μόλις το σήμα για τις ζώνες σβήνει, το πλήρωμα βάζει νέφτι στον απαυτό του για να προλάβει να ολοκληρώσει το service στη λίγη ώρα που υπολείπεται. Το πρωϊνό νόστιμο και χορταστικό και λίγο πριν αρχίσουμε την κάθοδο για το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης , διασταυρωνόμαστε με τον Moby Dick (pun intended ). Προσγείωση στον 25R κάτω από έναν μουντό καλοκαιριάτικο ουρανό και κατα την τροχοδρόμηση για την πύλη διασταύρωση με έναν Samurai και μια Βασίλισσα με αθλητικές ανησυχίες. Γρήγορο φρεσκάρισμα στο lounge και βουρ για την Β48 όπου με περιμένει η Καναδή κούκλα, το μόλις 6 έτων C-FIVQ που φορτώνεται με τα απαραίτητα για τα επόμενα 450 λεπτά που θα ακολουθούσαν μέχρι να ξαναπατήσει στον 24R του ΥΥΖ/CYYZ aka Pearson International Airport of Toronto.
Η συνέχεια στο επόμενο...
" ....και ιδού το καταπέτασμα του ναού εσχίσθη εις δύο από άνωθεν έως κάτω, και η γη εσείσθη, και αι πέτραι εσχίσθησαν και τα μνημεία ανεώχθησαν...." (Ματθ. κζ' 33-54)
Οικογενειακά συμβούλια, ιατρικά συμβούλια, τραπεζικά συμβούλια κι ένα ωραίο απόγευμα ξεκινάς με φορτωμένο το αυτοκίνητο και μετά από 3 μέρες φτάνεις στο ολοκαίνουριο σπιτάκι σου εν Βρυξέλλαις, συν γυναιξί και τέκνοις, αρχίζοντας μια καινούρια ζωή. Ο μισθός αστρονομικός αλλά και η δουλειά γαλέρα. Μόνη ελπίς οι διακοπές. Κι επειδή για 6 μήνες τράβηξες πολύ κουπί, αποφασίζεις να κάνεις διακοπές μέγκλα. ΜΟΝΟΣ ( η υπόλοιπη φαμίλια πίσω στο πατρίντα για μπάνια) και κάπου μακρυά, με πολλές ώρες πτήσης και πολύ spotting.
Χάρτες ανοίγουν μύτες ανοίγουν, μπύρες ανοίγουν, χαρτιά ρίχνεις , κόκκαλα διαβάζεις, τα άστρα συμβουλεύεσαι και το ταξιδιοδικείο ρίχνει την απόφαση : " Το δικαστήριον σκεφθέν κατά νόμον, καταδικάζει τον κατηγορούμενον εἲς μίαν ἐβδομάδαν ἐν Άγίω Φραγκίσκῳ και τῷ αμαρτολῲ Λάς Βέγκας"
Μένει πλέον ο τρόπος εκτέλεσης της απόφασης. Επιλογές πολλές αλλά ο αλγόριθμος περιλαμβάνει "ΟΧΙ πτήση με φάλαινα, όσο πιο λίγα Αirbus γινεται, όσα περισσότερα Boeing γίνεται" οπωσδήποτε 747 μέσα και εταιρεία που δεν έχει δοκιμαστεί" . Το μυαλό καίγεται, ο Mozilla δουλεύει υπερωρίες και τελικά η κληρωτίδα βγάζει το συνδυασμό Air Canada + United+ Lufthansa, τα πάντα όλα σε Business . To δρομολόγιο διαμορφώνεται ως εξής :
BRU-FRA , LH 1025 , B737-330
FRA-YYZ, AC 873, B777-333ER
YYZ-SFO, AC 753 , A320-211
SFO-LAS, UA 358, A319-131
LAS-SFO, UA 1148 , B737-924
SFO-YVR, UA 1666, B737-824
YVR-FRA, LH 493, B747-430
FRA-BRU, LH 1012, B737-530
Για τους επόμενους 3 μήνες το μαστίγιο οργώνει την πλάτη μέχρι που έρχεται η πολυπόθητη ημέρα αναχώρησης. Το αυτοκίνητο κλειδώνεται στο parking του Zaventem για τις επόμενες 9 μέρες και το lounge της Lufthansa προσφέρει την απαραίτητη zen κατάσταση για να απολαύσω στο έπακρο τον μαραθώνιο αεροπορικών μιλίων που θα ακολουθήσουν.
Το 13χρονο D-ABEI , έχει βγει από την κατάψυξη από τον Απρίλιο του 2013 και με περιμένει καρτερικά στη φυσούνα της Α47 για τη σύντομη πτήση (μόλις 40 λεπτά) για Φρανκφούρτη. Επιτέλους, κι ο τελευταίος επιβάτης έχει καθήσει στη θέση του, η πόρτα κλεινει και το "Bamberg" τροχοδρομεί σιγά σιγά για τον 25R χαρίζοντάς μου την πρώτη επαφή με το 330 των "Κόκκινων Διαβόλων" (Εθνική ποδοσφαίρου του Βελγίου) κατά κόσμον OO-SFO ( ΣΗΜΑΔΙΑΚΟ !!!!).
Μόλις το σήμα για τις ζώνες σβήνει, το πλήρωμα βάζει νέφτι στον απαυτό του για να προλάβει να ολοκληρώσει το service στη λίγη ώρα που υπολείπεται. Το πρωϊνό νόστιμο και χορταστικό και λίγο πριν αρχίσουμε την κάθοδο για το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης , διασταυρωνόμαστε με τον Moby Dick (pun intended ). Προσγείωση στον 25R κάτω από έναν μουντό καλοκαιριάτικο ουρανό και κατα την τροχοδρόμηση για την πύλη διασταύρωση με έναν Samurai και μια Βασίλισσα με αθλητικές ανησυχίες. Γρήγορο φρεσκάρισμα στο lounge και βουρ για την Β48 όπου με περιμένει η Καναδή κούκλα, το μόλις 6 έτων C-FIVQ που φορτώνεται με τα απαραίτητα για τα επόμενα 450 λεπτά που θα ακολουθούσαν μέχρι να ξαναπατήσει στον 24R του ΥΥΖ/CYYZ aka Pearson International Airport of Toronto.
Η συνέχεια στο επόμενο...