Booking - Μπήκαν μέσα ...

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.489
Likes
2.521
Το ξενοδοχειο ειναι με πρωινο ή χωρις; Καλυτερα θα ηταν να μη φας (αν πας) γιατι μπορει να εχει φτυσει κανεις στον καφε σου...
Καλά ναι και εγώ θα αισθανόμουν πολύ περίεργα όταν πήγαινα στο ξενοδοχείο και μάλλον δεν θα έτρωγα τίποτα από εκεί μέσα.Αυτό περί του καφέ
το έχω ακούσει σε άλλες περιπτώσεις παρόμοιες ότι έγινε πραγματικότητα αλλά καλύτερα να μην πω λεπτομέρειες...
 

nenena

Member
Μηνύματα
979
Likes
154
Επόμενο Ταξίδι
αναζητείται
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Δηλαδή να μην τολμήσουμε να ζητήσουμε αυτό που δικαιούμαστε ή να μην εκφραστούμε αν δεν μας αρέσει κάτι από φόβο μην φτύσει κάποιος στον καφέ μας? Ας καθήσουμε σπίτι μας τότε!
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.489
Likes
2.521
Βρε τόλμα ότι θέλεις και πάνε όπου θέλεις.Εγώ απλά είπα ότι δεν θα έτρωγα από εκεί μέσα.
 

EIRHNH2

Member
Μηνύματα
1.364
Likes
1.747
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
ο κόσμος ΟΛΟΣ!!!!
off topic αλλα δεν θα ξεχασω ποτε σε ξενοδοχειο στη Γλυφαδα το σερβιτορο που για να ξεσκονισει τα φλιτζανια του καφε (που χρησιμοποιουν για πρωινο) εκανε στο καθενα πρωτα "χο - χο" με την ανασα του και μετα να τα σκουπιζει με πανι.... Απο τοστε εχω ενα θεμα με τα φλιτζανια! Εγω ημουν για καποιο σεμιναριο και τον κοιταζα 2 ωρες να κανει αυτη τη δουλεια...
Τωρα για τους Ιταλους, εχουν και ενα ιδιαιτερο ταμπεραμεντο....
 

sdoe21

Member
Μηνύματα
327
Likes
127
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Ρε παιδιά, δεν τίθεται τέτοιο θέμα όταν υπάρχει μπουφές και πάς και σερβίρεσαι μαζί με άλλους!! Άσε που γενικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει τέτοιο θέμα...ειδικά σε 4άστερο, που χρεώνει το δωμάτιο 250 την βραδιά!!

Τώρα αν θες και το πρωινό σου με τον καφέ στο δωμάτιο...εκεί αλλάζει το πράγμα!! :lol:
 

Zephyrous

Member
Μηνύματα
294
Likes
69
Επόμενο Ταξίδι
Πάτμος & Αλικαρνασσός
Ταξίδι-Όνειρο
Ν.Υ - Σαν Φραν. με πατινι
Εκτος αυτου, ειναι δυνατον καποιος απο τους υπαλληλους να παρει σοβαρα οτι το ξενοδοχειο εχασε λεφτα και να θελησει να εκδικηθει για λογαριασμο του ξενοδοχειου? Αυτο θα μπορουσε να συμβει σε μια μικρη ισως επιχειρηση, που τη δουλευει το αφεντικο, αλλα οταν μιλαμε για υπαλληλους, δεν εχουν λογο να νοιαστουν για κατι τετοιο. Μικρη η χασουρα εξαλλου, δεδομενων των μεγεθων και δεδομενου οτι αυτο το δωματιο μπορουσε να μεινει και αδειο στο τελος.
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.440
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
άμα σας πω, τι έχω κάνει εγώ σαν μπάρμαν, σε μαλάκες πελάτες, θα γίνετε παναγίτσες προς τους μπάρμεν
 

danev

Member
Μηνύματα
519
Likes
253
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρια-Τσεχια-Σλοβακια.
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΟΡΒΗΓΙΚΑ ΦΙΟΡΔ
Προφανώς τα περί φτυσίματος, ειπώθηκε για αστείο αλλά προσωπικά εχω δει λόγω της δουλειάς μου, τόσα πολλά που θα συμβούλευα (αν βεβαια μου το επιτρέπετε) να μην γελάσετε....:lol:
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.175
Likes
12.779
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Τα βαζω ολα για να βγαλει ο καθενας τα συμπερασματα του. Αν ειναι σωστοι επαγγελματιες θα επρεπε να τηρουν τους ορους συμβολαιου που εχουν υπογραψει με τη booking.

2.5 Κράτηση, Κράτηση Πελάτη, παράπονα και Εγγύηση Καλύτερης Τιμής

2.5.1 Αφού γίνει η κράτηση στην Ιστοσελίδα από τον Πελάτη, το Ξενοδοχείο λαμβάνει ένα φαξ επιβεβαίωσης για κάθε κράτηση μέσω της Booking.com. Η Booking.com δε φέρει ευθύνη για την ορθότητα και την πληρότητα των πληροφοριών (συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων των πιστωτικών καρτών) και τις ημερομηνίες που παρέχονται από τον Πελάτη και η Booking.com δεν είναι υπεύθυνη για την πληρωμή των σχετικών με την (online) κράτηση υποχρεώσεων του Πελάτη. Για την αποφυγή αμφιβολίας, το Ξενοδοχείο πρέπει σε τακτική βάση (τουλάχιστον σε καθημερινή βάση) να ελέγχει και να επαληθεύει στο Extranet την κατάσταση των κρατήσεων που έχουν γίνει.

2.5.2 Με την πραγματοποίηση μιας κράτησης μέσω του Ιστοχώρου, δημιουργείται ένα άμεσο συμβόλαιο (και ως εκ τούτου, νομική σχέση) αποκλειστικά μεταξύ του Ξενοδοχείου και του Πελάτη (η "Κράτηση Πελάτη"). Στο βαθμό που είναι αναγκαίο, το Ξενοδοχείο εξουσιοδοτεί την Booking.com και της χορηγεί ρητή άδεια να συνάπτει τις Κρατήσεις Πελατών για λογαριασμό του, που προκύπτει από τις online κρατήσεις ξενοδοχείων για το Ξενοδοχείο που πραγματοποιούνται από τους Πελάτες μέσω των ιστοσελίδων.

2.5.3 Το Ξενοδοχείο είναι υποχρεωμένο να δέχεται τον Πελάτη ως συμβαλλόμενο μέρος και να χειρίζεται τις online κρατήσεις, σύμφωνα με τις Πληροφορίες Ξενοδοχείου που περιέχονται στις ιστοσελίδες κατά τη στιγμή που γίνεται η κράτηση
, συμπεριλαμβανομένων τυχόν συμπληρωματικών πληροφοριών και/ή επιθυμιών που γνωστοποιούνται από τον Πελάτη.

2.5.4 Εκτός από τέλη, επιπλέον χρεώσεις και πρόσθετα έξοδα, όπως διατυπώνονται στην επιβεβαιωμένη κράτηση, το Ξενοδοχείο δεν θα πρέπει να χρεώσει τον πελάτη με οποιαδήποτε κόστη διεκπεραίωσης/διαχείρησης ή χρέωση για χρήση οποιουδήποτε τρόπου πληρωμής (για παράδειγμα, χρέωση πιστωτικής κάρτας).

2.5.5 Τα παράπονα ή οι απαιτήσεις σχετικά με (τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρονται, ή που παρέχονται από) το Ξενοδοχείο ή τα ειδικά αιτήματα των Πελατών θα πρέπει να διαχειρίζονται από το Ξενοδοχείο, χωρίς τη μεσολάβηση ή παρέμβαση της Booking.com. H Booking.com δεν φέρει ευθύνη και αποποιείται κάθε ευθύνης σχετικά με τις απαιτήσεις των Πελατών. Η Booking.com μπορεί κατά την κρίση της να προσφέρει υπηρεσία υποστήριξης πελατών σε έναν Πελάτη ή να λειτουργήσει ως μεσάζων για το ξενοδοχείο και έναν Πελάτη ή διαφορετικά να βοηθήσει τον Πελάτη με την επικοινωνία ή ενέργειές του κατά ενός Ξενοδοχείου.

2.5.6 Στην περίπτωση έγκυρου αιτήματος ενός Πελάτη σχετικά με την Εγγύηση Καλύτερης Τιμής, η Booking.com πρέπει να γνωστοποιήσει άμεσα στο Ξενοδοχείο το εν λόγω αίτημα και να παράσχει στο Ξενοδοχείο τα σχετικά στοιχεία του αιτήματος. Το Ξενοδοχείο πρέπει αμέσως να προσαρμόσει -στον κατάλληλο βαθμό- τις τιμές που διατίθενται στον Ιστοχώρο της Booking.com έτσι ώστε η χαμηλότερη τιμή να είναι διαθέσιμη για περαιτέρω κρατήσεις. Επιπλέον, το Ξενοδοχείο πρέπει αμέσως να προσαρμόσει την τιμή στην κράτηση που έγινε από τον εν λόγω Πελάτη κατά τη διαχείρισή της. Κατά το check out του Πελάτη, το Ξενοδοχείο πρέπει προσφέρει το δωμάτιο στην χαμηλότερη τιμή και πρέπει είτε (i) να διευθετήσει τη διαφορά μεταξύ της τιμής της κράτησης και της χαμηλότερης τιμής, χρεώνοντας τον Πελάτη με τη χαμηλότερη τιμή, ή (ii) να επιστρέψει στον Πελάτη τη διαφορά μεταξύ των δύο τιμών σε μετρητά.

2.6 Υπερκράτηση, ακύρωση και μη εμφάνιση
2.6.1 Τα Ξενοδοχεία πρέπει να παρέχουν τα δωμάτια για τα οποία έχει γίνει κράτηση και σε περίπτωση που ένα Ξενοδοχείο δεν είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του βάσει του παρόντος Συμφωνητικού, για οποιονδήποτε λόγο, το σχετικό Ξενοδοχείο πρέπει να ενημερώσει αμέσως την Booking.com μέσω της Υπηρεσίας Εξυπηρέτησης Πελατών ([email protected]· όπου στο θέμα του κάθε email θα πρέπει να αναγράφεται "υπερκράτηση"). Το Ξενοδοχείο θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την παροχή εναλλακτικών ρυθμίσεων της ίσης ή ανώτερης ποιότητας σε βάρος του σχετικού Ξενοδοχείου. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο Δωμάτιο κατά την άφιξη, το Ξενοδοχείο θα πρέπει: (α) να βρει ένα κατάλληλο εναλλακτικό κατάλυμα ισοδύναμων ή καλύτερων προδιαγραφών του Ξενοδοχείου που έχει την εγγυημένη κράτηση του Πελάτη και (β) να παράσχει δωρεάν μεταφορά προς το εναλλακτικό ξενοδοχείο για τον Πελάτη και τα υπόλοιπα πρόσωπα που αναφέρονται στην εγγυημένη κράτηση του Πελάτη.

2.6.2 Το Ξενοδοχείο δεν έχει το δικαίωμα να ακυρώσει οποιαδήποτε online κράτηση.

2.6.3 Για ακυρώσεις που πραγματοποιούνται από τον Πελάτη πριν από την ώρα και την ημερομηνία για τις οποίες ισχύει χρέωση ακύρωσης, δε χρεώνεται προμήθεια. Για ακυρώσεις που πραγματοποιούνται από τον Πελάτη μετά την ώρα και την ημερομηνία για τις οποίες ισχύει χρέωση ακύρωσης, χρεώνεται προμήθεια σύμφωνα με τους όρους του παρόντος Συμφωνητικού.
 

nyxtopouli

New Member
Μηνύματα
2
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Λονδίνο
Ταξίδι-Όνειρο
ΑΙΓΥΠΤΟΣ
Γειά σας παιδιά. Θα κάνω το πρώτο μου ταξίδι στη Ρώμη (και γενικά στο εξωτερικό). Έχω διαβάσει τις περισσότερες δημοσιεύσεις σας και θα ήθελα την βοήθεια από εσάς τους πιο έμπειρους. Ρομα-πας- πρέπει πιστεύεται να την πάρουμε? Και ποιά αξιοθέατα πιστεύεται οτι αξίζει να δούμε (καθώς τα χρήματα μας είναι ολίγον περιορισμένα). Ευχαριστώ πολύ :D
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.742
Μηνύματα
910.662
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom