maria91
Member
- Μηνύματα
- 2.256
- Likes
- 2.091
Αν παει προς τα κατω οκ αλλα πολυ το αμφιβαλλω...οσο για τα λεωφορεια τοσα χρονια και με τοσες επιδοτησεις και με τοσα λεφτα που υπηρχαν θα μπορουσαν να χαν παρει κατι καλυτερο και οχι να τα κανουν μπουζουκια αλλα ας μην μπουμε σ αυτη τη κουβεντα,ξερουμε ολοι πως λειτουργουσαν αυτα..αλλα εστω και μ αυτα που υπαρχουν δε διανοειται να υπαρχουν λεωφορεια στο τερμα και οι οδηγοι να μην ξεκινανε τα δρομολογια στην ωρα τους ή να κανουν δρομολογια ανα 1 ωρα γιατι ετσι...γενικα για τις παροχες που δινει δεν αξιζει ουτε 1ε...καθε περσυ και καλυτερα δυστηχως!Συνέχεια τα χρησιμοποιώ τα μέσα μεταφοράς και ξέρω ακριβώς το χάλι που επικρατεί, ωστόσο δεν είμαι της άποψης "ας μου προσφέρουν καλύτερα ΜΜΜ και ύστερα θα αρχίσω να πληρώνω", γιατί και ο ΟΑΣΑ θα σου πει "αν θες καλύτερα ΜΜΜ, πρώτα πρέπει να πληρώσεις, αλλιώς με τι λεφτά θα αγοραστούν νέα λεωφορεία για να μην περιμένεις ώρα στη στάση;". Πάντως, παρά το χάλι των λεωφορείων, θεωρώ ότι το μετρό μας (με εξαίρεση την τραγική Γραμμή 1) δεν έχει να ζηλέψει κάτι σε σχέση με το μετρό πολλών άλλων χωρών, ακόμα και πιο πλούσιων από τη δική μας.
Όσον αφορά τη ζωνική χρέωση, ως ελάχιστη χρέωση πάντως δεν θα είναι το 1,40€, αλλά γύρω στο 1€. Μένει να το δούμε βέβαια.