• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Air France Air France - Ερωτήσεις & Πληροφορίες

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.750
Likes
8.160
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Να ρωτήσω σας που ξέρετε τα πολλά κι ο νους σας κατεβάζει. Είχε ποτέ καμία ή κανείς πρόβλημα με το gmail στην Air France? Το θέμα μου είναι το εξής:

Κλείνω εισιτήρια με Air France, δε δίνω το γμαιλ αλλά άλλο μέηλ, το οποίο το έχω προωθήσει στο γμαιλ, όπερ σημαίνει ότι ό,τι μηνύματα μου έρχονται στο άλλο το μέηλ μου έρχονται αυτόματα και στο γμαιλ. Πουθενά όμως το μήνυμα επιβεβαίωσης κράτησης. Ταυτόχρονα με την κράτηση αεροπορικών αγόρασα και μία απ αυτές τις ασφαλίσεις που σου προτείνουν. Ε το μήνυμα της ασφάλισης (mondial) έφτασε κανονικά στο γμαιλ.

Να μην πλατειάζω, μπαίνω στο άλλο το μέηλ και βλέπω ότι τα μηνύματα η Air France τα έχει στείλει κανονικά, απλά δεν μου ήρθαν στο γμαιλ (ενώ δεν ξαναείχα ποτέ θέμα με την προώθηση από το α στο β). Τσέκαρα στις ρυθμίσεις του "ταχυδρομείου" για τίποτα μπλοκαρισμένες διευθύνσεις, τσέκαρα στα σπαμ, στις προσφορές τιποτα. Δε πα στα διάλα λέω. Και το άφησα να πα.

Ωστόσο μετά αποφάσισα να γραφτώ για να πάρω τα μίλια και γράφτηκα με ΤΗΝ Δ/ΝΣΗ του γμαιλ. Ενώ η εγγραφή έγινε κανονικά και μπορώ να δώ τα μίλια που θα πάρω κλπ, στο γμαιλ πάλι δε μου ήρθε κανένα μήνυμα ότι έκανα εγγραφή κλπ κλπ

Και ερωτώ: τίς πταίει;

υγ. η συνάδελφος έχει ακόμη μεγαλύτερο θέμα, ενώ της έβγαλε ότι η συναλλαγή ολοκληρώθηκε επιτυχώς, δεν της έχει κρατήσει λεφτά ούτε προφανώς της έχει έρθει επιβεβαιωτικό μήνυμα από την αεροπορική, ωστόσο από την ασφαλιστική (η αγορά της ασφάλειας γίνεται ενιαία μαζί με την κράτηση των αεροπορικών) της ήρθε μνμ κανονικότατα ότι αγοράστηκε η ασφάλειά της
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ?
 
Last edited:

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.750
Likes
8.160
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Συνεχίζοντας τον παραλογισμό...
Εκεί όπου δουλεύω η πολιτική για τα συνέδρια είναι η εξής:
Κλείνεις εσύ τα εισιτήρια, ζητώντας invoice με συγκεκριμένο VAT number, το δίνεις στο hr στη δουλειά σου και σου επιστρέφουν τα χρήματα. Ενώ σε μένα όλα καλά, στη συνάδελφο, δεν εμφανίστηκε ποτέ η επιλογή να ζητήσει invoice. Επειδή είναι ιταλίδα και είχε το chrome συνδεδεμενο με το ιταλικο gmail της, η κράτηση έγινε από το ιταλικό σάητ της αεροπορικής. Η συνάδελφος στέλνει μέηλ στο ισπανικό παράρτημα ζητώντας το με τα απαραίτητα στοιχεία, το οποίο την παραπέμπει στο ιταλικό (της απαντάει με 10 μέρες καθυστέρηση). Στο ιταλικό της λένε ότι δε γίνεται να της δώσουν invoice εκ των υστέρων (ενώ στο σάητ δεν της εμφανίστηκε ποτέ η επιλογή να ζητήσει ξαναλέω). Δοκιμάζουμε στο γαλλικό σάητ, κι απο κεί τα ίδια.

Το θέμα είναι ότι η κοπέλα δε μπορεί να πάρει τα λεφτά πίσω χωρίς το invoice με το VAT number και δε ξέρουμε τι αλλο να κάνουμε. Γνωρίζει κανείς ή καμία τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις (εκτός από φοτοσοπ);
 

Pilgrim

Member
Μηνύματα
90
Likes
137
@mikrh tsopana Γιατι τετοιο μπερδεμα; ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω, μηπως δεν μας εκθετεις ολα τα γεγονοτα;
1. Η φιλη σου η Ιταλιδα κλεινει μεσω του ιταλικου gmail εισιτηρια, σε ιταλικο ιστοτοπο και απορει γιατι δεν της βγαζει την δυνατοτητα για invoice και αντι να κανει το φυσιολογικο να επικοινωνησει με τον ιταλικο ιστοτοπο προσπαθει να "παρει" invoice απο το ισπανικο παραρτημα ;;; το οποιο την παραπεμπτει φυσιολογικοτατα στο ιταλικο που εκανε την κρατηση. Που ειναι το παραλογο; Ειτε προκειται για προσωπικη γκαφα της φιλης σου η για κομπινα του τυπου "να παρουμε διπλο invoice" !
2. Κανεις κρατηση αεροπορικων μεσω αλλου email, και εγγραφη για bonus miles με αλλο λογαριασμο email και παραπονιεσαι για την αεροπορικη ;;; Σοβαρευτειτε....
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Δεν έχει καμία σχέση έχει το email που δίνεις όταν κάνεις κράτηση εισιτηρίων με το email που δίνεις όταν κάνεις εγγραφή στο πρόγραμμα μιλίων της εταιρείας. Μπορείς να δίνεις όσα διαφορετικά emails θέλεις όταν κάνεις κράτηση εισιτηρίου για να λαμβάνεις τις ειδοποιήσεις. Φυσικά το καλύτερο θα ήταν να είσαι logged-in στο site της αεροπορικής με τους κωδικούς του προγράμματος μιλίων έτσι ώστε να σου βγάζει αυτόματα τα στοιχεία σου, αριθμό κάρτας κτλ χωρίς το φόβο να πληκτρολογήσεις λάθος όνομα όπως πολύ συχνά συμβαίνει.

Πουθενά όμως το μήνυμα επιβεβαίωσης κράτησης.
Για να είσαι σίγουρη την επόμενη φορά σημείωσε κάπου τον κωδικό κράτησης τη στιγμή που ολοκληρώνεται η κράτηση στην οθόνη ώστε να μπορείς να δεις την κράτηση στο site της εταιρείας χωρίς να σε απασχολεί αν ήρθε ή όχι email.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.727
Likes
15.151
Τιμολόγιο μπορεί να βγει μόνον απο το Ιταλικό site που έγινε και η αγορά.Δεν έχουν καμιά δουλειά το Ισπανικό ή το Γαλλικό.Αν δεν έβγαλε την επιλογή για τιμολόγιο μάλλον δύσκολα θα βγει εκ των υστέρων.Και η Aegean δεν το κάνει.Την έχω πάθει μια φορά.
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.750
Likes
8.160
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
@mikrh tsopana Γιατι τετοιο μπερδεμα; ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω, μηπως δεν μας εκθετεις ολα τα γεγονοτα;
1. Η φιλη σου η Ιταλιδα κλεινει μεσω του ιταλικου gmail εισιτηρια, σε ιταλικο ιστοτοπο και απορει γιατι δεν της βγαζει την δυνατοτητα για invoice και αντι να κανει το φυσιολογικο να επικοινωνησει με τον ιταλικο ιστοτοπο προσπαθει να "παρει" invoice απο το ισπανικο παραρτημα ;;; το οποιο την παραπεμπτει φυσιολογικοτατα στο ιταλικο που εκανε την κρατηση. Που ειναι το παραλογο; Ειτε προκειται για προσωπικη γκαφα της φιλης σου η για κομπινα του τυπου "να παρουμε διπλο invoice" !
Ναι βλακεία αυτό με το ιταλικό και το ισπανικό, απλά επειδή είμαστε στην Ισπανία, αυτό έκρινε εκείνη τη στιγμή σωστό και αυτό έπραξε. Την κομπίνα δεν τη σχολιάζω καν.

2. Κανεις κρατηση αεροπορικων μεσω αλλου email, και εγγραφη για bonus miles με αλλο λογαριασμο email και παραπονιεσαι για την αεροπορικη ;;; Σοβαρευτειτε...
Και η απάντηση
Δεν έχει καμία σχέση έχει το email που δίνεις όταν κάνεις κράτηση εισιτηρίων με το email που δίνεις όταν κάνεις εγγραφή στο πρόγραμμα μιλίων της εταιρείας.
Ρωτάω γιατί δε μου έρχονται στο gmail μηνύματα της Air France. Μιας και είναι από τα πλέον χρησιμοποιούμενα mails ανα τον κόσμο, απορώ γιατί.[/user]
 

arabickostas

Member
Μηνύματα
525
Likes
1.906
Ναι βλακεία αυτό με το ιταλικό και το ισπανικό, απλά επειδή είμαστε στην Ισπανία, αυτό έκρινε εκείνη τη στιγμή σωστό και αυτό έπραξε. Την κομπίνα δεν τη σχολιάζω καν.

Και η απάντηση

Ρωτάω γιατί δε μου έρχονται στο gmail μηνύματα της Air France. Μιας και είναι από τα πλέον χρησιμοποιούμενα mails ανα τον κόσμο, απορώ γιατί.[/user]
Επι της ουσίας.

Πες στη κοπέλα να προσπαθήσει να παρει τηλ στο Ιταλικό τμημα απο οπου εκανε και τη κρατηση και να τους εξηγησει γιατι χριεαζεται το τιμολογιο. Πιθανοτατα η επιλογη ηταν καπου κρυμμενη, ισως σε βελακι που ανοιγει εξτρα χωρο, και δε το προσεξε. Εναλλακτικα να τυπωσει τη κρατηση που αναγραφεται ουτως η αλλως η τιμη και να εξηγησει στο HR της τι εγινε. Ειμαι σιγουρος οτι θα εχουν ξαναδεχτει κατι παρομοιο και ισως εχει τυχη. Ας προσπαθησει για αυτο το τελευταιο, κριμα ειναι να χασει τα χρηματα για μια δυσλειτουργια του συστηματος.

Οσον αφορα τα εμαιλ σου καλη λυση ειναι αυτο που ειπε καποιος παραπανω να κανεις ενα screenshot ή μια φωτο τη κρατηση τη στιγμη που γινεται ωστε να μη σε αγχωνει και πολυ το θεμα με τα εμαιλ. Παντως δοκιμασε και το εξης στο gmail. Αν χρησιμοποιεις την εφαρμογη της Gmail δοκιμασε να μπεις στα εμαιλ σου απο το browser, Chrome, Mozilla κτλ ανοιγωντας την σελιδα τους. Μου εχει τυχη στο παρελθον εμαιλ στα εισερχομενα να εμφανιζεται εκει αλλα οχι στην εφαρμογη που χρησιμοποιω μονιμα, ποτε δε μπορεσα να βρω το γιατι.

Τελος οσον αφορα το "κομπινα" ορισμενοι προσπαθηστε, οσο δυσκολο και αν ειναι, να σκεφτειτε και λιγο παραεξω απο τη μυτη σας... Ρωταει η κοπελα μια βοηθεια ή μια γνωμη για ενα προβλημα, παραθετωντας στοιχεια και γεγονοτα. Δεν ειναι ολα λαμογιά και κομπινα στη ζωη, υπαρχει και αλλος κοσμος....
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.750
Likes
8.160
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Ευχαριστώ. Για τη συνάδελφο, μάλλον η λύση είναι να το εξηγήσουμε στο hr της δουλειάς, και αν δεν, να προσπαθήσουμε με τηλέφωνο.

Όσο για το γμαιλ, από Chrome εμπαινα παντα, δοκιμασα και απο το Opera, επίσης τίποτα. Τον κωδικό τον έχω (κάπου) οπότε δεν είναι μεγάλο πρόβλημα. Περισσότερο απορία ήταν, γιατί μου φαίνεται περίεργο να έχω τόσο θέμα.
 

mysteredgar

Member
Μηνύματα
328
Likes
1.193
Επόμενο Ταξίδι
Αργεντινή
Ταξίδι-Όνειρο
Κιλιμάντζαρο
Αν δεν έβγαλε την επιλογή για τιμολόγιο μάλλον δύσκολα θα βγει εκ των υστέρων.Και η Aegean δεν το κάνει.Την έχω πάθει μια φορά.
Στην aegean κάνεις αίτηση μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας και στο στέλνουν κανονικά σε 1-2 εργάσιμες.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.727
Likes
15.151
Στην aegean κάνεις αίτηση μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας και στο στέλνουν κανονικά σε 1-2 εργάσιμες.
΄Ισως άλλαξε.Αίτηση είχα κάνει και απάντησαν ότι δεν εκδίδεται εκ των υστέρων.Δεν θυμάμαι ακριβώς πόσος καιρός είχε περάσει αλλά δεν πρέπει να ήταν πάνω από εβδομάδα από την κράτηση.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.745
Μηνύματα
910.919
Μέλη
39.483
Νεότερο μέλος
Chryssa03

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom