• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Aeroflot Aeroflot - Νέα, Πληροφορίες & Ερωτήσεις

arabickostas

Member
Μηνύματα
516
Likes
1.801
Είχα κάνει check-in online για την πτήση Ντουμπάι-Αθήνα 11:50 στις 11 Δεκεμβρίου 2019. Το ταξί μου έφτασε στις 10:40 λόγω ασυνήθιστα έντονης βροχής εκείνη την ημέρα, οπότε έτρεξα για να αφήσω τις αποσκευές μου. Ένας υπάλληλος της Emirates προσπάθησε να καλέσει για περίπου 5 λεπτά, χωρίς ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ απάντηση. Στη συνέχεια, αρνήθηκε να με βάλει στην πτήση.

Τι έκαναν λάθος:
  • Ξόδεψαν 5 λεπτά καλώντας την επιβίβαση, κανείς δεν απάντησε.....τότε απλά είπαν "Συγγνώμη είστε 2 λεπτά αργοπορημένος».
  • Δεν προσπάθησαν να βρουν μια λύση.....απλά επαναλάμβαναν σαν ρομπότ «κάναμε ό,τι μπορούσαμε».
  • Αγνόησαν την ανάγκη μου να βρίσκομαι σε αυτή την πτήση......δεν πρότειναν να ταξιδέψω χωρίς τις αποσκευές μου, παρόλο που ήξεραν ότι θα μπορούσα καθώς είχα κάνει check-in online και πρότειναν λάθος πτήση για να επιστρέψω στο σπίτι την ίδια μέρα.
  • Μου είπαν να υποβάλλω παράπονο.....για να λάβω μια τυποποιημένη απάντηση μπλα μπλα μπλα αναφορικά με τους χρόνους ΧΩΡΙΣ να αναφερθούν συγκεκριμένα σε καμία από τις ερωτήσεις μου.
Οι άνθρωποι της Emirates Airlines σίγουρα χαμογελούν και μιλάνε καλά, αλλά όταν τα πράγματα σοβαρεύουν δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για τον πελάτη τους, δεν έχουν ενσυναίσθηση, κάνουν λάθη και ακόμη χειρότερα προσποιούνται ότι νοιάζονται και ενδιαφέρονται. Λαμπερή αεροπορική εταιρεία στο εξωτερικό, ανεύθυνη στο εσωτερικό.
Εσυ πιστευεις οτι εκανες καποιο λαθος απο τη πλευρα σου ή ειναι 100% υπαιτιοτητα τους το γεγονος οτι εχασες τη πτηση?
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Πριν βιαστείς να αποδώσεις ταμπέλες σε μια αεροπορική πρέπει να ξέρεις κάποια πράγματα. Άπαξ και κλείσει η πόρτα ενός αεροσκάφους δε γίνεται να ανοίξει απλά για να μπει ένας επιβάτης. Ανοίγει μόνο αν υπάρχει σοβαρό προβλημα και χρήζει εκκένωσης το αεροσκάφος.
Δεύτερον το να ταξιδεψεις χωρίς αποσκευές και αυτες να παραμείνουν στο Ντουμπάϊ ή να έρθουν με την επόμενη πτήσης είναι επίσης ανέφικτο. Μπορεί να επρόκειτο για τρομοκρατική ενέργεια κλπ, αποσκευές δε ταξιδεύουν μόνες ΠΟΤΕ εκτός αν είναι ευθύνη της αεροπορικής.
Καταλαβαίνω την άσχημη κατάσταση στην οποια βρέθηκες αλλά η αεροπορική όντως έκανε ο,τι μπορούσε για σένα. Η ευθύνη είναι αποκλειστικά δική σου.
Άλλο πράγμα το τελειώνει το boarding ("κλείνει η πύλη") κι άλλο το να κλείνουν οι πόρτες του αεροσκάφους. Τα δυο γεγονότα απέχουν και χρονικά αρκετά (ο gate agent και το πλήρωμα εδάφους έχουν αρκετούς ελέγχους και προετοιμασίες να κάνουν ενδιάμεσα), και δεν προκύπτει άλλωστε από πουθενά το κλείσιμο της πόρτας.

Το να ταξιδέψει χωρίς αποσκευές ασφαλώς και γίνεται. Τις δίνει σε κάποιον που τον συνοδεύει ως το check-in ή τις αφήνει σε κάποιο left luggage για να πάει κάποιος δικός του (ή κι ο ίδιος αργότερα) να τις πάρει. Δε γίνεται να ταξιδέψουν με άλλη πτήση, όντως, αλλά αυτό δεν τέθηκε και είναι και αυτό εκτός θέματος. Ασφαλώς ως τακτικός επιβάτης για κει, κάποιο δεσμό πρέπει να έχει με τον τόπο (και δε μας αφορά).

Υ.Γ. Φυσικά η εταιρία δεν έχει καμία ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να κάνει το κάτι παραπάνω όταν έχεις ήδη αργήσει να πας στο αεροδρόμιο. To check-in deadline με αποσκευές είναι 90' και χωρίς αποσκευές τα 60'. Είναι deadline επειδή είναι το απολύτως κατώτατο όριο. Αν δεν αφήσεις και κάποιο χρονικό περιθώριο για τυχαίες καθυστερήσεις (π.χ. κίνηση) και ξεκινήσεις οριακά, δε σου φταίει κανείς...
 
Last edited:

fenia42

Member
Μηνύματα
3.980
Likes
15.751
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Ο άνθρωπος λέει πως το ταξι του έφτασε την ώρα που κλείνει το boarding δηλαδή μισή ώρα πριν την πτήση. Μέχρι να πάει στο γκισέ για να αφήσει τις αποσκευές θα πέρασε ένα εύλογο διάστημα συν το διάστημα που θα χρειαζόταν μέχρι να περάσει έλεγχο. Θεωρώ πως έκλεισε η πόρτα του αεροσκάφους στο μεταξύ, εξού κι η αρνητική απάντηση του προσωπικού εδάφους.
Όσο για τις βαλίτσες, δεν υπήρχε χρονικό περιθώριο να τις αφήσει κάπου φυλασσόμενες. Σε καμία περίπτωση δε μπορεί να τις αναλάβει η εταιρία. Αυτό εννοώ.
 

eperakis

New Member
Μηνύματα
3
Likes
0
Πριν βιαστείς να αποδώσεις ταμπέλες σε μια αεροπορική πρέπει να ξέρεις κάποια πράγματα. Άπαξ και κλείσει η πόρτα ενός αεροσκάφους δε γίνεται να ανοίξει απλά για να μπει ένας επιβάτης. Ανοίγει μόνο αν υπάρχει σοβαρό προβλημα και χρήζει εκκένωσης το αεροσκάφος.
Δεύτερον το να ταξιδεψεις χωρίς αποσκευές και αυτες να παραμείνουν στο Ντουμπάϊ ή να έρθουν με την επόμενη πτήσης είναι επίσης ανέφικτο.
Το να ταξιδέψει χωρίς αποσκευές ασφαλώς και γίνεται. Τις δίνει σε κάποιον που τον συνοδεύει ως το check-in ή τις αφήνει σε κάποιο left luggage για να πάει κάποιος δικός του (ή κι ο ίδιος αργότερα) να τις πάρει. Δε γίνεται να ταξιδέψουν με άλλη πτήση, όντως, αλλά αυτό δεν τέθηκε και είναι και αυτό εκτός θέματος. Ασφαλώς ως τακτικός επιβάτης για κει, κάποιο δεσμό πρέπει να έχει με τον τόπο (και δε μας αφορά).
Ο άνθρωπος λέει πως το ταξι του έφτασε την ώρα που κλείνει το boarding δηλαδή μισή ώρα πριν την πτήση. Μέχρι να πάει στο γκισέ για να αφήσει τις αποσκευές θα πέρασε ένα εύλογο διάστημα συν το διάστημα που θα χρειαζόταν μέχρι να περάσει έλεγχο. Θεωρώ πως έκλεισε η πόρτα του αεροσκάφους στο μεταξύ, εξού κι η αρνητική απάντηση του προσωπικού εδάφους.
Όσο για τις βαλίτσες, δεν υπήρχε χρονικό περιθώριο να τις αφήσει κάπου φυλασσόμενες. Σε καμία περίπτωση δε μπορεί να τις αναλάβει η εταιρία. Αυτό εννοώ.
Για να μην υπάρχουν παρερμηνείες και αναφέρονται πράγματα που δεν έχω πει και δεν ισχύουν: Όπως εξήγησα, έφτασα 70 λεπτά πριν λόγω βροχής που στο Ντουμπάι είναι σπάνια και όταν συμβαίνει δημιουργείτε κυκλοφοριακό χάος. Το αντίστοιχο για Αθήνα είναι βαριά χιονόπτωση. Κρίνω την υποκριτική στάση της Emirates ότι και καλά προσπάθησαν. Δεν έκαναν τίποτα. Τη βαλίτσα μου δεν θα την παρατούσα εκεί, θα την έπαιρνε φίλος και θα μου την έστελνε. Αυτές είναι δικαιολογίες της Emirates. Ξαναλέω είχα κάνει check in και αν δεν υπήρχε η βαλίτσα θα προλάβαινα χωρίς πρόβλημα. Καμία πόρτα αεροσκάφους δεν είχε κλείσει ούτε boarding δεν είχε αρχίσει. Φυσικά και θα αποδώσω ταμπέλα, για εμένα η Emirates Airlines είναι απλά γυαλιστερή απ' έξω και εντελώς αδιάφορη στην ουσία.
 

Thalassaki

Member
Μηνύματα
767
Likes
4.755
Επόμενο Ταξίδι
........
Emirates: Καλύπτει τα ιατρικά έξοδα σε όποιον διαγνωστεί με κορωνοϊό στις πτήσεις της.


Την κάλυψη τυχόν ιατρικών εξόδων έως 150.000 ευρώ και κόστος καραντίνας 100 ευρώ την ημέρα για 14 ημέρες, εάν διαγνωστούν με COVID-19 κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους θα παρέχει δωρεάν σε όλους τους πελάτες της η Emirates.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η Emirates είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο που προσφέρει δωρεάν, παγκόσμια κάλυψη για τα κόστη που προκύπτουν από τον COVID-19.

https://m.naftemporiki.gr/story/162...poion-diagnostei-me-koronoio-stis-ptiseis-tis
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.158
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom