Θα γίνω μάντης κακών αλλά η Aeroflot κράτησε αεροπλάνα ξένων εταιριών, στις αποζημιώσεις θα κολλήσει; 🫤Νομίζω το βασικό είναι να τους γράψετε. Μέσω τηλεφώνου από ότι διαβάζω δεν βρίσκουν άκρη.
Κάποιο λάθος υπάρχει. Δεν μπορεί από εδώ να μας στέλνουν στο Καζακστάν. Πάρτε την απάντηση πρώτα από την εταιρεία.
Σε παρακαλώ επειδή προφανώς δε σε ενδιαφέρει άμεσα το θέμα άφησε το νήμα καθαρό για να πάρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται όσοι έχουν πρόβλημα.Νομίζω το βασικό είναι να τους γράψετε. Μέσω τηλεφώνου από ότι διαβάζω δεν βρίσκουν άκρη.
Κάποιο λάθος υπάρχει. Δεν μπορεί από εδώ να μας στέλνουν στο Καζακστάν. Πάρτε την απάντηση πρώτα από την εταιρεία.
Απαντάνε άραγε στα social η μέσω της φόρμας επικοινωνίας;θέλω να κλείσωένα εισιτήριο για Μπανγκοκ και σκέφτηκα να δω μήπως μπορω να πάω από Κωνσταντινουπολη και να χρησιμοποιήσω το βάουτσερ της αεροφλοτ. Δε μου το αναγνωρίζει όμως όταν το βάζω στο πεδίο. Βέβαια είχε ημερομηνία λήξης τον Αύγουστο. Χάθηκε τελικά ή πρέπει να επικοινωνήσω με την εταιρεία για επαναενεργοποιηση κι αν ναι με ποιο τρόπο, ξέρει κανείς να μου πει. Κάποιος είχε πει ότι έχουμε περιθώριο ενός χρόνου από τη λήξη.
Εδώ μία απάντηση που πήρα από τον εκπρόσωπο της αεροφλοτ στα social.θέλω να κλείσωένα εισιτήριο για Μπανγκοκ και σκέφτηκα να δω μήπως μπορω να πάω από Κωνσταντινουπολη και να χρησιμοποιήσω το βάουτσερ της αεροφλοτ. Δε μου το αναγνωρίζει όμως όταν το βάζω στο πεδίο. Βέβαια είχε ημερομηνία λήξης τον Αύγουστο. Χάθηκε τελικά ή πρέπει να επικοινωνήσω με την εταιρεία για επαναενεργοποιηση κι αν ναι με ποιο τρόπο, ξέρει κανείς να μου πει. Κάποιος είχε πει ότι έχουμε περιθώριο ενός χρόνου από τη λήξη.
Δες εδώ μήπως "Upon expiration of the e-Voucher validity period (unless otherwise specified in Clause 3 of this section), the funds not used to pay for air tickets and services are subject to refund in the appropriate payment form at the request of the passenger submitted on the website of Aeroflot PJSC, by mail or by personal application to the sales offices of Aeroflot PJSC."θέλω να κλείσωένα εισιτήριο για Μπανγκοκ και σκέφτηκα να δω μήπως μπορω να πάω από Κωνσταντινουπολη και να χρησιμοποιήσω το βάουτσερ της αεροφλοτ. Δε μου το αναγνωρίζει όμως όταν το βάζω στο πεδίο. Βέβαια είχε ημερομηνία λήξης τον Αύγουστο. Χάθηκε τελικά ή πρέπει να επικοινωνήσω με την εταιρεία για επαναενεργοποιηση κι αν ναι με ποιο τρόπο, ξέρει κανείς να μου πει. Κάποιος είχε πει ότι έχουμε περιθώριο ενός χρόνου από τη λήξη.
@depy!!! Ισχύει ότι έχουμε ένα χρόνο αφού λήξουν τα vouchers να κάνουμε ότι διαδικασία χρειάζεται για να λύσουμε με κάποιο τρόπο το πρόβλημα μας. Εγώ έχω ληγμένο το δικό μου από τον Ιούνιο. Όμως δυστυχώς επειδή δε φαίνεται να βγάζω άκρη με την επιστροφή των χρημάτων μου. Θα ζητήσω την έκδοση νέων vouchers. Αυτό που έγραψες ότι να κάνεις κράτηση απο κωνσταντινουπολη το σκέφτηκα κι εγώ όμως απ'οτι κατάλαβα επειδή μπαίνω στο site τους από ευρωπαϊκή χώρα δε με αφήνει να κάνω οποιαδήποτε κράτηση. Δε ξέρω όμως αν μπορείς μέσω τηλ να σου κλείσουν εισιτήρια για όπου θες. Βέβαια αν υπάρχει διαφορά στη τιμή εισιτηρίου και voucher πως θα μπορέσεις να τους πληρώσεις αφού δε μπορούν να κάνουν καμία οικονομική πράξη με Ευρώπη.θέλω να κλείσωένα εισιτήριο για Μπανγκοκ και σκέφτηκα να δω μήπως μπορω να πάω από Κωνσταντινουπολη και να χρησιμοποιήσω το βάουτσερ της αεροφλοτ. Δε μου το αναγνωρίζει όμως όταν το βάζω στο πεδίο. Βέβαια είχε ημερομηνία λήξης τον Αύγουστο. Χάθηκε τελικά ή πρέπει να επικοινωνήσω με την εταιρεία για επαναενεργοποιηση κι αν ναι με ποιο τρόπο, ξέρει κανείς να μου πει. Κάποιος είχε πει ότι έχουμε περιθώριο ενός χρόνου από τη λήξη.
Δεν νομίζω να σας κούρασα. Εάν θα υπάρχουν καλά νέα θα σας τα γράψω. Προς το παρόν πολύ δύσκολα τα πράγματα. Υπομονή και καλό κουράγιο. Για τα ορθογραφικά λάθη να με συγχωρέστε. Όταν γράφω στα ρωσοφωνα φόρουμ ακόμα πιο πολλά κάνω.Αγαπητέ επιβάτη!
Σε σχέση με τους περιορισμούς που εισήγαγαν τα διεθνή συστήματα πληρωμών Visa, Mastercard, JCB, China Union Pay, American Express, Diners Club/Discover, UATP και οι υπηρεσίες πληρωμών Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay, τα οποία διέκοψαν/ανέστειλαν τις υπηρεσίες σε εταιρείες και οργανισμοί στη Ρωσική Ομοσπονδία, εν όλω ή εν μέρει, μια συναλλαγή επιστροφής χρημάτων για αεροπορικό εισιτήριο που εκδόθηκε από την Aeroflot PJSC στη διεύθυνσή σας απορρίφθηκε από την επεξεργασία από τον αγοραστή της Aeroflot PJSC. Η Aeroflot PJSC δεν μπορεί να επηρεάσει αυτήν την κατάσταση, αλλά είμαστε έτοιμοι να σας προσφέρουμε μια εναλλακτική μέθοδο επιστροφής. Για να κάνετε επιστροφή χρημάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με οποιοδήποτε γραφείο της Aeroflot PJSC στη Ρωσική Ομοσπονδία με τα πρωτότυπα της τραπεζικής κάρτας από την οποία έγινε η πληρωμή και την τραπεζική κάρτα στην οποία μπορεί να γίνει η επιστροφή χρημάτων, καθώς και ένα έγγραφο ταυτοποίησης. Η τραπεζική κάρτα στην οποία θα γίνει η επιστροφή χρημάτων πρέπει να έχει εκδοθεί στη Ρωσική Ομοσπονδία (με εξαίρεση τις κάρτες Diners Club/Discover, American Express). Το επώνυμο και το όνομα του κατόχου και στις δύο κάρτες πρέπει να ταιριάζουν. Εάν εσείς και ο πληρωτής (κάτοχος κάρτας πληρωμής εισιτηρίου) δεν είστε το ίδιο άτομο, τότε για να κάνετε επιστροφή χρημάτων πρέπει να επικοινωνήσετε με το γραφείο της Aeroflot PJSC στη Ρωσική Ομοσπονδία μαζί με τον πληρωτή ή, κατά την υποβολή της αίτησης, να παρουσιάσετε τη συμβολαιογραφική συγκατάθεση του ο κάτοχος της κάρτας/το πληρεξούσιο να κάνει επιστροφή χρημάτων σε άλλη κάρτα ή χρησιμοποιώντας άλλα μέσα πληρωμής.
Λάβετε υπόψη ότι η επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει μόνο εάν πάτε προσωπικά στα γραφεία που βρίσκονται μόνο στη Ρωσική Ομοσπονδία. )