bellerophontes
Member
- Μηνύματα
- 16
- Likes
- 10
Ναι τα γνωρίζω αυτά, αλλά αυτά είναι τεχνικά θέματα και δεν αφορούν τον πελάτη, αφορούν τη σχέση του εμπόρου με την τράπεζα. Γιαυτό και τους διορθώνει η τράπεζα αν τους καλέσεις και το ζητήσεις. Η μόνη εξαίρεση για να μην αποδοθούν οι σωστοί πόντοι είναι όταν εξοφλείται μέσω ηλεκτρονικών πυλών τύπου PayPal, Viva κλπ.Οταν το πρατηριο BP περάσει την κάρτα της Alpha μεσω τερματικου της Eurobank ας πουμε , αποτελει για την τραπεζα μια κοινη συναλλαγή = 1 ποντος ανα ευρώ.
Το ιδιο ισχυει και με το προγραμμα Επιστροφη της Eurobank , αν ο συνεργατης περασει την καρτα απο τερματικο που δεν ειναι της Eurobank δεν παιρνεις επιστροφη.
Το περιεργο, κατα τη γνωμη μου, ειναι που πιστωσαν τους χ4 ποντους μετά απο τηλεφώνημα και οχι το οτι δεν μπορουν αυτοι οι ποντοι να μετατραπουν σε μιλια.