fitziano
Member
- Μηνύματα
- 1.934
- Likes
- 535
- Επόμενο Ταξίδι
- Αθήνα
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νέα Ζηλανδία
Φτάνουν τα mail αλλά μία μέρα αργότερα. Λογικά το κάνουν για να αποφύγουν τα "10 minute mail".
Μην ξεχνας παντως οτι ο ιδιος ο επιβατης εδωσε στην Aegean τη συναινεση του για την αποστολη μηνυματων οταν κατα την ηλεκτρονικη κρατηση κλικαρε το κουτακι περι αποδοχης αποστολης προσφορων κλπ.Αυτό που γράφει στο κάτω μέρος του e-mail:
δεν ισχύει.
Αφενός, δεν είναι η αναγραφή ή όχι αυτών των στοιχείων επαρκές κριτήριο.
Αφετέρου, στην ουσία του πράγματος, πρόκειται για "καραμπινάτη" περίπτωση spam/συγκέντρωσης προσωπικών δεδομένων, όπου οι e-mail διευθύνσεις των παραληπτών καταχωρούνται στο σύστημα μαζικά, και χωρίς τη συναίνεσή τους, και μάλιστα πιστοποιούνται ως έγκυρες από το "πατήστε εδώ" που κάνει κάθε φορά ο εκάστοτε παραλήπτης.
Ο όρος 4.2:
απλώς δεν επαρκεί. Και το κίνητρο που δίνεται για παράβαση του όρου, είναι αρκετά δελεαστικό.
Αν κάποιος ήθελε να μαζέψει λίστα από έγκυρες e-mail διευθύνσεις, αυτό θα έκανε. Και βέβαια, το site από το οποίο μας στέλνει το chain letter, είναι 1000miles.gr (όχι της Aegean). Και όλως παραδόξως, το site της Aegean δεν έχει καμιά αναφορά σε τέτοιο promotion.
Δεν ξέρω αν είναι πραγματικό promotion ή phishing, πάντως θα ήμουν επιφυλακτικός πριν πατήσω το κουμπάκι...
Συναίνεση για αποστολή στον εαυτό του. Εδώ η αποστολή αφορά σε τρίτους, τα e-mail των οποίων καταχωρεί...Μην ξεχνας παντως οτι ο ιδιος ο επιβατης εδωσε στην Aegean τη συναινεση του για την αποστολη μηνυματων οταν κατα την ηλεκτρονικη κρατηση κλικαρε το κουτακι περι αποδοχης αποστολης προσφορων κλπ.
Σε αυτο συμφωνω μαζι σου, ψαχνουν για δυνητικους πελατες αλλα αν θελουμε τους κανουμε τη χαρη...Συναίνεση για αποστολή στον εαυτό του. Εδώ η αποστολή αφορά σε τρίτους, τα e-mail των οποίων καταχωρεί...
O taver έχει απόλυτο δίκηο. Πρόκειται για περίπτωση phishing 1000%. Το μήνυμα δεν έρχεται απο την Aegean - άσχετο πώς δείχνει (που αν έχεις λάβει πραγματικό μήνυμα απο την εταιρία μπορείς να τα συγκρίνεις και να δείς τη διαφορά). Πέραν τούτου, τα πραγματικά μηνύματα απευθύνονται προσωπικά στον παραλήπτη, όχι έτσι στο άσχετο. Το μήνυμα το έλαβα και εγώ παρ'όλο που δεν έχω την κάρτα της Aegean αλλά της Lufthansa. Φυσικά το αγνόησα...Σε αυτο συμφωνω μαζι σου, ψαχνουν για δυνητικους πελατες αλλα αν θελουμε τους κανουμε τη χαρη...