spor_os
Administrator
- Μηνύματα
- 1.951
- Likes
- 618
Εθνική πρωτοβουλία της Aegean. 2 Νέα Airbus, o «Κλεισθένης» και ο «Φειδίας» ταξιδεύουν το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης και την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο.
Αθήνα, 26 Νοεμβρίου 2009. Η Aegean , η μεγαλύτερη ελληνική αεροπορική εταιρεία, ανακοίνωσε την ανάληψη μίας εθνικής πρωτοβουλίας πολιτιστικού χαρακτήρα με απώτερο στόχο την ενίσχυση της διεθνούς εικόνας της χώρας, αλλά και τη στήριξη του ελληνικού τουρισμού. Συγκεκριμένα σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην τεχνική βάση της εταιρείας παρουσιάστηκαν τα δύο νέα Αirbus Α320 με την εικόνα της Κόρης από το Μουσείο της Ακρόπολης. Παράλληλα είναι γραμμένη η προτροπή «Discover the New Acropolis Museum» καθώς και το site του Μουσείου www.theacropolismuseum.gr . O «Κλεισθένης» και o «Φειδίας» γίνονται ζωντανή πρόσκληση στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης σε εκατομμύρια επιβάτες σε όλο τον κόσμο. Θα καλούν σε μια ξενάγηση στον πολιτισμό, σε κάθε προορισμό που φτάνουν, σε κάθε αεροδρόμιο που επισκέπτονται.
Η προβολή όμως του Μουσείου και της χώρας μας δεν περιορίζεται σε αυτά τα 2 αεροπλάνα. Και στα 22 ολοκαίνουργια Airbus της AEGEAN, από τις αρχές του 2010 θα προβάλλεται κατά τη διάρκεια όλων των πτήσεων εξωτερικού ειδικό βίντεο το οποίο θα παραχωρηθεί από το Μουσείο με στόχο να παρουσιάζει στους ταξιδιώτες το πιο καινούργιο στολίδι της Ελλάδας και της Αθήνας, να προκαλέσει το ενδιαφέρον τους και φυσικά την επίσκεψή τους.
Τα ονόματα «Κλεισθένης» και «Φειδίας» που δόθηκαν στα αεροσκάφη τα πρότεινε ο Πρόεδρος του Μουσείου της Ακρόπολης, καθηγητής κ. Δημήτρης Παντερμαλής, ενώ την εκδήλωση χαιρέτησε και τίμησε με την παρουσία της και η Υφυπουργός Τουρισμού και Πολιτισμού, κυρία Αγγελική Γκερέκου. Επίσης παρευρέθησαν εκπρόσωποι της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας καθώς και τουριστικών και επιχειρηματικών φορέων.
Ο Πρόεδρος της Αegean Airlines κ. Θεόδωρος Βασιλάκης στην ομιλία του δήλωσε χαρακτηριστικά: «Στις δύσκολες σημερινές συνθήκες χρειάζονται νέες πρωτοβουλίες και κυρίως συλλογικότητα στην προώθηση της Ελλάδας. Αισθανόμαστε το βάρος που φέρουμε ως η μεγαλύτερη ελληνική αεροπορική εταιρεία. Eίναι ανάγκη να παντρέψουμε την συνεισφορά της αρχαίας Ελλάδας στον σύγχρονο πολιτισμό με ένα δημιούργημα της σύγχρονης Ελλάδας που οφείλουμε να προτείνουμε στην διεθνή κοινότητα. Το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης είναι το βλέμμα μας στον κόσμο. Τόσο για το ιστορικό όσο και για το σύγχρονο πρόσωπο της Ελλάδας. Αυτή την εικόνα της χώρας μας αξίζει να την προβάλλουμε όχι μόνο για να προσελκύσουμε τους επισκέπτες αλλά για να αισθανθούμε ξανά υπερήφανοι και οι ίδιοι».
Ο Πρόεδρος του Μουσείου της Ακρόπολης, καθηγητής κ. Δημήτρης Παντερμαλής, μεταξύ άλλων ανέφερε: Χάρηκα ιδιαίτερα ότι η διοίκηση της Aegean, υιοθέτησε τα δύο ονόματα, τα οποία σημαίνουν πολλά για εμάς, για το Μουσείο και ερμηνεύουν και τα έργα που είναι μέσα στο Μουσείο. Ο Κλεισθένης είναι ο άνθρωπος ο οποίος για πρώτη φορά στην ιστορία θέλησε να αναδιοργανώσει την πολιτική ζωή της Αθήνας προσφέροντας αυτό που το ξέρουμε και το απαιτούμε σήμερα, την ισονομία, την δημοκρατία δηλαδή, γιατί λίγο αργότερα ονομάστηκε δημοκρατία. Η νέα αντίληψη για τον άνθρωπο, για το δικαίωμα του ανθρώπου, για την ελευθερία του ανθρώπου, για την δυνατότητα να σχεδιάζει ο ίδιος την ζωή του, είναι αυτά που από πολιτικά μηνύματα έγιναν τέχνη από το δεύτερο όνομα, τον Φειδία. Αυτός κατάφερε να κάνει όλη αυτή την ιδεολογία της κλασσικής Αθήνας να την κάνει εικόνα».
Η Υφυπουργός Πολιτισμού & Τουρισμού κ. Αγγελική Γκερέκου στον χαιρετισμό της είπε:” Το πολιτιστικό κεφάλαιο της χώρας μας είναι μια κοινή κληρονομιά. Ανήκει σε όλους μας και ο καθένας από όπου βρίσκεται ανάλογα με τους στόχους που έχει, με τις ικανότητες που έχει, μπορεί πραγματικά να προσφέρει πολλά. Είμαι, λοιπόν, ευτυχής για αυτή την πρωτοβουλία σας. Αλλά θέλω να στείλω και το δικό μας μήνυμα. Ότι εμείς σαν Κυβέρνηση, σαν πολιτική ηγεσία αυτού του Υπουργείου Πολιτισμού-Τουρισμού θα είμαστε κοντά -σας δίνουμε συγχαρητήρια για αυτή την πρωτοβουλία- όπως και σε κάθε πρωτοβουλία που θα κινείται προς αυτό το στόχο. Το να δώσουμε στην Ελλάδα μας τη δύναμη που μπορεί να έχει προς τα έξω, μια καινούργια δυναμική ταυτότητα αυτή που της αξίζει στο επίπεδο πολιτισμού, στο επίπεδο του τουρισμού που βεβαίως είναι ο κυρίαρχος άξονας της οικονομίας μας και πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε την εθνική μας ταυτότητα και τις τοπικές μας τουριστικές ταυτότητες. Σε αυτή, λοιπόν, την προσπάθεια είμαστε κοντά για τον κάθε έναν”.
Η AEGEAN προβάλλοντας το Μουσείο ενισχύει τον ελληνικό τουρισμό, την μεγαλύτερη ελληνική βιομηχανία. Ειδικά τώρα σε μία κρίσιμη εποχή για τον τουρισμό της χώρας μας και ιδιαίτερα της Αθήνας είναι ανάγκη να δημιουργήσουμε ευκαιρίες ανάδειξής του. Είναι μία ευκαιρία, άλλος ένας λόγος, να μπει η Αθήνα μας στα προγράμματα των City Breaks. Είναι μία ευκαιρία να επισκεφθούν οι ξένοι για πρώτη φορά την Αθήνα ή ένας εξαιρετικός λόγος να ξαναέλθουν όσοι την έχουν ήδη γνωρίσει.
Αυτή η νέα πρωτοβουλία της AEGEAN είναι κυρίως μία ανοικτή πρόσκληση σε όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις που μπορούν να προβούν σε αντίστοιχες ενέργειες. Αυτή η αίσθηση συλλογικότητας είναι ίσως η πιο σημαντική τάση που πρέπει να δημιουργήσουμε ώστε να πετύχουμε. Είναι ένα μικρό έναυσμα, για άλλες τέτοιου είδους ενέργειες που ωφελούν πολλαπλασιαστικά και που φέρνουν άμεσα σημαντικά αποτελέσματα στην λειτουργία όλων μας.
πηγή: aegeanair.com
Αθήνα, 26 Νοεμβρίου 2009. Η Aegean , η μεγαλύτερη ελληνική αεροπορική εταιρεία, ανακοίνωσε την ανάληψη μίας εθνικής πρωτοβουλίας πολιτιστικού χαρακτήρα με απώτερο στόχο την ενίσχυση της διεθνούς εικόνας της χώρας, αλλά και τη στήριξη του ελληνικού τουρισμού. Συγκεκριμένα σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην τεχνική βάση της εταιρείας παρουσιάστηκαν τα δύο νέα Αirbus Α320 με την εικόνα της Κόρης από το Μουσείο της Ακρόπολης. Παράλληλα είναι γραμμένη η προτροπή «Discover the New Acropolis Museum» καθώς και το site του Μουσείου www.theacropolismuseum.gr . O «Κλεισθένης» και o «Φειδίας» γίνονται ζωντανή πρόσκληση στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης σε εκατομμύρια επιβάτες σε όλο τον κόσμο. Θα καλούν σε μια ξενάγηση στον πολιτισμό, σε κάθε προορισμό που φτάνουν, σε κάθε αεροδρόμιο που επισκέπτονται.
Η προβολή όμως του Μουσείου και της χώρας μας δεν περιορίζεται σε αυτά τα 2 αεροπλάνα. Και στα 22 ολοκαίνουργια Airbus της AEGEAN, από τις αρχές του 2010 θα προβάλλεται κατά τη διάρκεια όλων των πτήσεων εξωτερικού ειδικό βίντεο το οποίο θα παραχωρηθεί από το Μουσείο με στόχο να παρουσιάζει στους ταξιδιώτες το πιο καινούργιο στολίδι της Ελλάδας και της Αθήνας, να προκαλέσει το ενδιαφέρον τους και φυσικά την επίσκεψή τους.
Τα ονόματα «Κλεισθένης» και «Φειδίας» που δόθηκαν στα αεροσκάφη τα πρότεινε ο Πρόεδρος του Μουσείου της Ακρόπολης, καθηγητής κ. Δημήτρης Παντερμαλής, ενώ την εκδήλωση χαιρέτησε και τίμησε με την παρουσία της και η Υφυπουργός Τουρισμού και Πολιτισμού, κυρία Αγγελική Γκερέκου. Επίσης παρευρέθησαν εκπρόσωποι της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας καθώς και τουριστικών και επιχειρηματικών φορέων.
Ο Πρόεδρος της Αegean Airlines κ. Θεόδωρος Βασιλάκης στην ομιλία του δήλωσε χαρακτηριστικά: «Στις δύσκολες σημερινές συνθήκες χρειάζονται νέες πρωτοβουλίες και κυρίως συλλογικότητα στην προώθηση της Ελλάδας. Αισθανόμαστε το βάρος που φέρουμε ως η μεγαλύτερη ελληνική αεροπορική εταιρεία. Eίναι ανάγκη να παντρέψουμε την συνεισφορά της αρχαίας Ελλάδας στον σύγχρονο πολιτισμό με ένα δημιούργημα της σύγχρονης Ελλάδας που οφείλουμε να προτείνουμε στην διεθνή κοινότητα. Το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης είναι το βλέμμα μας στον κόσμο. Τόσο για το ιστορικό όσο και για το σύγχρονο πρόσωπο της Ελλάδας. Αυτή την εικόνα της χώρας μας αξίζει να την προβάλλουμε όχι μόνο για να προσελκύσουμε τους επισκέπτες αλλά για να αισθανθούμε ξανά υπερήφανοι και οι ίδιοι».
Ο Πρόεδρος του Μουσείου της Ακρόπολης, καθηγητής κ. Δημήτρης Παντερμαλής, μεταξύ άλλων ανέφερε: Χάρηκα ιδιαίτερα ότι η διοίκηση της Aegean, υιοθέτησε τα δύο ονόματα, τα οποία σημαίνουν πολλά για εμάς, για το Μουσείο και ερμηνεύουν και τα έργα που είναι μέσα στο Μουσείο. Ο Κλεισθένης είναι ο άνθρωπος ο οποίος για πρώτη φορά στην ιστορία θέλησε να αναδιοργανώσει την πολιτική ζωή της Αθήνας προσφέροντας αυτό που το ξέρουμε και το απαιτούμε σήμερα, την ισονομία, την δημοκρατία δηλαδή, γιατί λίγο αργότερα ονομάστηκε δημοκρατία. Η νέα αντίληψη για τον άνθρωπο, για το δικαίωμα του ανθρώπου, για την ελευθερία του ανθρώπου, για την δυνατότητα να σχεδιάζει ο ίδιος την ζωή του, είναι αυτά που από πολιτικά μηνύματα έγιναν τέχνη από το δεύτερο όνομα, τον Φειδία. Αυτός κατάφερε να κάνει όλη αυτή την ιδεολογία της κλασσικής Αθήνας να την κάνει εικόνα».
Η Υφυπουργός Πολιτισμού & Τουρισμού κ. Αγγελική Γκερέκου στον χαιρετισμό της είπε:” Το πολιτιστικό κεφάλαιο της χώρας μας είναι μια κοινή κληρονομιά. Ανήκει σε όλους μας και ο καθένας από όπου βρίσκεται ανάλογα με τους στόχους που έχει, με τις ικανότητες που έχει, μπορεί πραγματικά να προσφέρει πολλά. Είμαι, λοιπόν, ευτυχής για αυτή την πρωτοβουλία σας. Αλλά θέλω να στείλω και το δικό μας μήνυμα. Ότι εμείς σαν Κυβέρνηση, σαν πολιτική ηγεσία αυτού του Υπουργείου Πολιτισμού-Τουρισμού θα είμαστε κοντά -σας δίνουμε συγχαρητήρια για αυτή την πρωτοβουλία- όπως και σε κάθε πρωτοβουλία που θα κινείται προς αυτό το στόχο. Το να δώσουμε στην Ελλάδα μας τη δύναμη που μπορεί να έχει προς τα έξω, μια καινούργια δυναμική ταυτότητα αυτή που της αξίζει στο επίπεδο πολιτισμού, στο επίπεδο του τουρισμού που βεβαίως είναι ο κυρίαρχος άξονας της οικονομίας μας και πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε την εθνική μας ταυτότητα και τις τοπικές μας τουριστικές ταυτότητες. Σε αυτή, λοιπόν, την προσπάθεια είμαστε κοντά για τον κάθε έναν”.
Η AEGEAN προβάλλοντας το Μουσείο ενισχύει τον ελληνικό τουρισμό, την μεγαλύτερη ελληνική βιομηχανία. Ειδικά τώρα σε μία κρίσιμη εποχή για τον τουρισμό της χώρας μας και ιδιαίτερα της Αθήνας είναι ανάγκη να δημιουργήσουμε ευκαιρίες ανάδειξής του. Είναι μία ευκαιρία, άλλος ένας λόγος, να μπει η Αθήνα μας στα προγράμματα των City Breaks. Είναι μία ευκαιρία να επισκεφθούν οι ξένοι για πρώτη φορά την Αθήνα ή ένας εξαιρετικός λόγος να ξαναέλθουν όσοι την έχουν ήδη γνωρίσει.
Αυτή η νέα πρωτοβουλία της AEGEAN είναι κυρίως μία ανοικτή πρόσκληση σε όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις που μπορούν να προβούν σε αντίστοιχες ενέργειες. Αυτή η αίσθηση συλλογικότητας είναι ίσως η πιο σημαντική τάση που πρέπει να δημιουργήσουμε ώστε να πετύχουμε. Είναι ένα μικρό έναυσμα, για άλλες τέτοιου είδους ενέργειες που ωφελούν πολλαπλασιαστικά και που φέρνουν άμεσα σημαντικά αποτελέσματα στην λειτουργία όλων μας.
πηγή: aegeanair.com