MARCANGELO
Member
Η βόμβα στα γραφεία της εταιρείας είχε μόλις σκάσει....Επαγγελματικό μίτιγκ στι Παρίσι σε πέντε μόλις μέρες κι εγώ μέσα. Δεν είχα πάει ποτέ μου, έβλεπα, άκουγα, διάβαζα τόσα χρόνια αλλά να πάω ποτέ. Ξάφνου ένας ...μύθος μπροστά μου τόσο απτός αλλά και τόσο άγνωστος συνάμα, ένα ταξιδιωτικό δέος, μία πρόκληση αρχίζει να με συνεπαίρνει να το γνωρίσω κι όλα αυτά βέβαια υπό την προυπόθεση ότι πρώτιστα πήγαινα για δουλειά κι όχι για τουρισμό...
Τα κορίτσια στην εταιρεία ψάχνουν για δωμάτιο και βρίσκουν τιμές πάνω από 200 ευρώ οπότε αναλαμβάνω με μία μικρή δόση ...ειρωνίας το ψάξιμο για καλύτερη τιμή. Μάταιο, δε το πίστευα, όλα πανάκριβα, όλα κλεισμένα κι όλα στο 200άρι με το ελαφρυντικό βέβαια ότι σεπέντε μόλις μέρες ταξιδεύαμε. Αφού γίνoνται σκόνη και φτερό το booking το expedia και το trip advisor κι ύστερα από απανωτές πόρτες κλείνουμε στο Citadines Tour Εiffel άρον άρον με 217 ευρώ το δίκλινο χωρίς πρωινό παρακαλώ (άλλη παριζιάνικη μόδα κι αυτή, η έξτρα χρέωση πρωινού) γιατί κινδυνεύαμε ή να μείνουμε στο δρόμο ή να μείνουμε πολύ μακριά από το κέντρο...
1η ΗΜΕΡΑ
Ύστερα από τρεις ώρες και δέκα λεπτά με την Aegean φτάνουμε στο terminal 1 του Charles de Gaulle στο Παρίσι. Οι κυλιόμενες σκάλες των διαδρόμων σε ένα αίθριο καλύπτονται από γυαλί και σχεδόν διασταυρώνονται δίνοντας μια high tech ψαρωτική αισθητική και σε λίγα λεπτά με τις βαλίτσες στο χέρι ψάχνουμε για τη γραμμή RER, αυτή που θα μας πήγανε στην πόλη. Εκεί και για να μεταφερθούμε από terminal σε terminal όπου υπήρχε η εν λόγω γραμμή πέρνουμε ένα πολύ μικρό τρενάκι για μία εσωτερική δε, πολύ μεγάλη όμως για εσωτερική διαδρομή απόσταση και στην ουσία συνειδητοποιούμε το μέγεθος αυτού του αεροδρομίου.
Το τρένο είναι και η πρώτη...ψυχρολουσία. Κακοσμία, βρωμιά κι underground αισθητική του κόσμου.
Σε 45 λεπτά παίρνουμε τη γραμμή 6 του μετρό αφού έχουμε ανεβοκατέβει σκάλες με τις αποσκευές ανά χείρας και διερωτόμενοι τι να γίνεται άραγε για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Δε λέω, οι περισσότεροι σταθμοί έχουν κατασκευαστεί 50-60 χρόνια πιο παλιά με άλλες φυσικά προδιαγραφές, αλλά η λέξη εκσυχρονισμός υπάρχει για να θυμίζει την αναγκαιότητα εξέλιξης....
Στο ξενοδοχείο τα γαλλοαγγλικά των ρεσεπσιονίστ δίνουν και πέρνουν, το χαμόγελο του καλοσωρίσματος υπό εξαφάνιση κι η μόνη τους μέριμνα να μας ζητήσουν να τους προπληρώσουμε... Ελαφρώς πικαρισμένοι από αυτή τη στάση κι αφού προεξοφλήσαμε το...χρέος μας πάμε για το 612 δωμάτιο. Αξιοπρεπές, καθαρό και σχετικά ευρύχωρο αλλά για 217 ευρώ το λες καθαρά κλοπή, αλλά τι να κάνουμε.
Κι εκεί που έχω αρχίσει να τα βλέπω όλα μαύρα κι άραχνα κατευθύνομαι προς το παράθυρο και τι να δω....ο Πύργος του Άιφελ. Τα λόγια περιττεύουν και το μυαλό αδειάζει. Κάθομαι για κανένα δεκάλεπτο εκεί στην άκρη του παραθύρου και τον αγναντεύω μη πιστεύοντας ότι ένα από τα ονομαστότερα αξιοθέατα του πλανήτη στέκεται εκεί μπροστά μου, ολόχρυσος φωτισμένος, επιβλητικός μ' ένα διπλό προβολέα στην κορυφή του να φέγγει στο απέραντο της παριζιάνικης νύχτας. Έντεκα παρά ένα το βράδυ κι ετοιμαζόμαστε να τον επισκεφτούμε από κοντά, ώσπου σε λίγο ο συνάδελφός μου με παροτρύνει αιφνιδιασμένος να ξανακοιτάξω από το παράθυρο. Κάθε έξήντα λεπτά και για ένα δεκάλεπτο, χιλιάδες λαμπιόνια αναβοσβήνουν σαν τρελλά πάνω στο πύργο δίνοντάς του μία ακόμη πιο διασκεδαστική, φαντασμαγορική θα 'λεγα διάθεση. Το βλέμμα ασυναίσθητα αιχμαλωτίζεται, η φωτογραφική αρχίζει να κλικάρει από μόνη της....
Τα κορίτσια στην εταιρεία ψάχνουν για δωμάτιο και βρίσκουν τιμές πάνω από 200 ευρώ οπότε αναλαμβάνω με μία μικρή δόση ...ειρωνίας το ψάξιμο για καλύτερη τιμή. Μάταιο, δε το πίστευα, όλα πανάκριβα, όλα κλεισμένα κι όλα στο 200άρι με το ελαφρυντικό βέβαια ότι σεπέντε μόλις μέρες ταξιδεύαμε. Αφού γίνoνται σκόνη και φτερό το booking το expedia και το trip advisor κι ύστερα από απανωτές πόρτες κλείνουμε στο Citadines Tour Εiffel άρον άρον με 217 ευρώ το δίκλινο χωρίς πρωινό παρακαλώ (άλλη παριζιάνικη μόδα κι αυτή, η έξτρα χρέωση πρωινού) γιατί κινδυνεύαμε ή να μείνουμε στο δρόμο ή να μείνουμε πολύ μακριά από το κέντρο...
1η ΗΜΕΡΑ
Ύστερα από τρεις ώρες και δέκα λεπτά με την Aegean φτάνουμε στο terminal 1 του Charles de Gaulle στο Παρίσι. Οι κυλιόμενες σκάλες των διαδρόμων σε ένα αίθριο καλύπτονται από γυαλί και σχεδόν διασταυρώνονται δίνοντας μια high tech ψαρωτική αισθητική και σε λίγα λεπτά με τις βαλίτσες στο χέρι ψάχνουμε για τη γραμμή RER, αυτή που θα μας πήγανε στην πόλη. Εκεί και για να μεταφερθούμε από terminal σε terminal όπου υπήρχε η εν λόγω γραμμή πέρνουμε ένα πολύ μικρό τρενάκι για μία εσωτερική δε, πολύ μεγάλη όμως για εσωτερική διαδρομή απόσταση και στην ουσία συνειδητοποιούμε το μέγεθος αυτού του αεροδρομίου.
Το τρένο είναι και η πρώτη...ψυχρολουσία. Κακοσμία, βρωμιά κι underground αισθητική του κόσμου.
Σε 45 λεπτά παίρνουμε τη γραμμή 6 του μετρό αφού έχουμε ανεβοκατέβει σκάλες με τις αποσκευές ανά χείρας και διερωτόμενοι τι να γίνεται άραγε για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Δε λέω, οι περισσότεροι σταθμοί έχουν κατασκευαστεί 50-60 χρόνια πιο παλιά με άλλες φυσικά προδιαγραφές, αλλά η λέξη εκσυχρονισμός υπάρχει για να θυμίζει την αναγκαιότητα εξέλιξης....
Στο ξενοδοχείο τα γαλλοαγγλικά των ρεσεπσιονίστ δίνουν και πέρνουν, το χαμόγελο του καλοσωρίσματος υπό εξαφάνιση κι η μόνη τους μέριμνα να μας ζητήσουν να τους προπληρώσουμε... Ελαφρώς πικαρισμένοι από αυτή τη στάση κι αφού προεξοφλήσαμε το...χρέος μας πάμε για το 612 δωμάτιο. Αξιοπρεπές, καθαρό και σχετικά ευρύχωρο αλλά για 217 ευρώ το λες καθαρά κλοπή, αλλά τι να κάνουμε.
Κι εκεί που έχω αρχίσει να τα βλέπω όλα μαύρα κι άραχνα κατευθύνομαι προς το παράθυρο και τι να δω....ο Πύργος του Άιφελ. Τα λόγια περιττεύουν και το μυαλό αδειάζει. Κάθομαι για κανένα δεκάλεπτο εκεί στην άκρη του παραθύρου και τον αγναντεύω μη πιστεύοντας ότι ένα από τα ονομαστότερα αξιοθέατα του πλανήτη στέκεται εκεί μπροστά μου, ολόχρυσος φωτισμένος, επιβλητικός μ' ένα διπλό προβολέα στην κορυφή του να φέγγει στο απέραντο της παριζιάνικης νύχτας. Έντεκα παρά ένα το βράδυ κι ετοιμαζόμαστε να τον επισκεφτούμε από κοντά, ώσπου σε λίγο ο συνάδελφός μου με παροτρύνει αιφνιδιασμένος να ξανακοιτάξω από το παράθυρο. Κάθε έξήντα λεπτά και για ένα δεκάλεπτο, χιλιάδες λαμπιόνια αναβοσβήνουν σαν τρελλά πάνω στο πύργο δίνοντάς του μία ακόμη πιο διασκεδαστική, φαντασμαγορική θα 'λεγα διάθεση. Το βλέμμα ασυναίσθητα αιχμαλωτίζεται, η φωτογραφική αρχίζει να κλικάρει από μόνη της....