• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

414 πτησεις την εβδομάδα από/προς Γερμανία ακυρώνει η Ryanair

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
414 πτήσεις την εβδομάδα απο/προς Γερμανία ακυρώνει η Ryanair για αντίδραση στο νέο φόρο ταξιδιωτών που επέβαλε η χώρα 8Ε/άτομο..
http://www.ryanair.com/en/news/berlin-bremen-and-dusseldorf-weeze-travel-tax-cuts
η είδηση παρουσιάστηκε με τον ιδιαίτερο τρόπο της εταιρείας..κ τα νούμερά της..

  • Berlin – 122 weekly flights, 4 routes and 900,000 passengers p.a. with the loss of 900 jobs.
  • Bremen – 58 weekly flights, 8 routes, 400,000 passengers p.a. with the loss of 400 jobs.
  • Düsseldorf Weeze – 84 weekly flights, 13 routes, 700,000 passengers p.a. with the loss of 700 jobs in Weeze
  • Frankfurt Hahn - 150 weekly flights, 9 routes, 1m passengers p.a. with the loss of 1,000 jobs in Hahn.
δηλ 122 πτήσεις προκαλούν στο Βερολίνο απώλεια 900 (!!!) θέσεων εργασίας..
και στο Hahn 150 την απώλεια 1000 (!!!!!) θέσεων...λεπτομέρεια :πληθυσμός Hahn: 542 άτομα...
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
414 πτήσεις την εβδομάδα απο/προς Γερμανία ακυρώνει η Ryanair για αντίδραση στο νέο φόρο ταξιδιωτών που επέβαλε η χώρα 8Ε/άτομο..
News : Berlin, Bremen & Dusseldorf Weeze 'Travel Tax' cuts
η είδηση παρουσιάστηκε με τον ιδιαίτερο τρόπο της εταιρείας..κ τα νούμερά της..

  • Berlin – 122 weekly flights, 4 routes and 900,000 passengers p.a. with the loss of 900 jobs.
  • Bremen – 58 weekly flights, 8 routes, 400,000 passengers p.a. with the loss of 400 jobs.
  • Düsseldorf Weeze – 84 weekly flights, 13 routes, 700,000 passengers p.a. with the loss of 700 jobs in Weeze
  • Frankfurt Hahn - 150 weekly flights, 9 routes, 1m passengers p.a. with the loss of 1,000 jobs in Hahn.
δηλ 122 πτήσεις προκαλούν στο Βερολίνο απώλεια 900 (!!!) θέσεων εργασίας..
και στο Hahn 150 την απώλεια 1000 (!!!!!) θέσεων...λεπτομέρεια :πληθυσμός Hahn: 542 άτομα...
Το 414 πως ακριβώς προέκυψε? Ανάμεσα στις ακυρωμένες είναι και πτήσεις ανάμεσα στα παραπάνω αεροδρόμια... (που είναι μετρημένες και στα 2).
Όσο για τις θέσεις εργασίας.... έχουν φαντασία οι άνθρωποι. Δηλαδή, πόσες θέσεις εργασίας συντηρούσε στο Hann ή πτήση για Santiago?
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.981
Likes
52.557
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Δηλαδή, πόσες θέσεις εργασίας συντηρούσε στο Hann ή πτήση για Santiago?

Στο Hahn δεν ξέρω πόσους συντηρούσε, αλλά σύμφωνα με την El Correo Gallego (συντηρητική εφημερίδα της Γαλικίας), στο Σαντιάγο η απώλεια είναι 150 θέσεις εργασίας. Με τις διαδρομές που ακυρώνει (γιατί σε άλλες παραμένει απ' ό,τι κατάλαβα και μάλιστα προβλέπονται και νέες) το αεροδρόμιο του Σαντιάγο χάνει 150.000 επιβάτες το χρόνο (συνολικά έχει περίπου 2 εκατομμύρια, εκ των οποίων το 1/4 είναι με πτήσεις της FR).

Ryanair suprimir? las conexiones de Santiago con Roma, Frankfurt y Londres | Santiago | El Correo Gallego - Diario de la Capital de Galicia
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.541
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Και γιατι ηταν τοσο τραγικο στις συγκεκριμενες πτησεις προς τη Γερμανια η εταιρεια να χρεωνε 8 ευρω επιπλεον σε καθε ταξιδιωτη ως φορο αεροδρομιου; Αφου στο κατω κατω της γραφης παντα το κοστος μετακυλεται στον τελευταιο αγοραστη. Εκει συνηθως καθεται η καυτη πατατα.
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Και γιατι ηταν τοσο τραγικο στις συγκεκριμενες πτησεις προς τη Γερμανια η εταιρεια να χρεωνε 8 ευρω επιπλεον σε καθε ταξιδιωτη ως φορο αεροδρομιου; Αφου στο κατω κατω της γραφης παντα το κοστος μετακυλεται στον τελευταιο αγοραστη. Εκει συνηθως καθεται η καυτη πατατα.
Διότι πολύ απλά, εφόσον το κόστος της πτήσης για Santiago αυξάνεται κατά 8 ευρώ, ο κόσμος δε θα προτιμά πια να ταξιδεύει με τη RyanAir από το κολοχώρι, αλλά θα πάρει κανονικές εταιρίες. Οπότε δεν τους συμφέρει πια.
Και βέβαια, ο επιβάτης στο τέλος θα πάει στο Santiago (με άλλα μέσα). Οπότε η μείωση των θέσεων εργασίας λόγω πτώσης του τουρισμού είναι άτοπη...
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.541
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Μα και οι κανονικες εταιρεις θα αναγκαστουν να αυξησουν τις τιμες τους κατα 8 ευρω. Ολες τις αεροπορικες εταιρειες δεν αφορα ο φορος αυτος; Η μηπως κατι δεν καταλαβα καλα;
 

Borealis

Member
Μηνύματα
3.820
Likes
7.710
Μα και οι κανονικες εταιρεις θα αναγκαστουν να αυξησουν τις τιμες τους κατα 8 ευρω. Ολες τις αεροπορικες εταιρειες δεν αφορα ο φορος αυτος; Η μηπως κατι δεν καταλαβα καλα;
Φυσικά, ο φόρος δεν έχει να κάνει με εταιρεία αλλά με τον επιβάτη προς και από την Γερμανία. Ήδη οι τιμές της εντζίαν και της ήζυ από το νέο χρόνο δεν έχουν καμιά σχέση με τις περσινές (μιλώ από Θεσσαλονίκη- Γερμανία) η δε τζέρμαν γουίνγκς έχει ξεφύγει εντελώς
 

Borealis

Member
Μηνύματα
3.820
Likes
7.710
Διότι πολύ απλά, εφόσον το κόστος της πτήσης για Santiago αυξάνεται κατά 8 ευρώ, ο κόσμος δε θα προτιμά πια να ταξιδεύει με τη RyanAir από το κολοχώρι, αλλά θα πάρει κανονικές εταιρίες. Οπότε δεν τους συμφέρει πια.
Και βέβαια, ο επιβάτης στο τέλος θα πάει στο Santiago (με άλλα μέσα). Οπότε η μείωση των θέσεων εργασίας λόγω πτώσης του τουρισμού είναι άτοπη...
Και με τι άλλα μέσα φτηνότερα θα πάει ο επιβάτης από την Γερμανία στο σαντιάγκο? κρυμμένος στο αμπάρι κανενός εμπορικού πλοίου από το βρεμενχάφεν?
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Μα και οι κανονικες εταιρεις θα αναγκαστουν να αυξησουν τις τιμες τους κατα 8 ευρω. Ολες τις αεροπορικες εταιρειες δεν αφορα ο φορος αυτος; Η μηπως κατι δεν καταλαβα καλα;
Πριν την αύξηση, έστω ότι μπορούσε να ταξιδέψει κάπου με RyanAir με ?20.00 ή με Air Berlin με ?50.00 (τυχαία παραδείγματα). Η ryanair πούλαγε στο 40% της "νορμάλ" τιμής, οπότε κάποιος είχε σοβαρό κίνητρο να την προτιμήσει. Με το φόρο, η Ryan πουλάει στα ?28.00 και οι άλλοι στα ?58.00. Η έκπτωση, από 60%, πήγε αμέσως στο 52%. Λιγότερο καλός λόγος να τους προτιμήσει κάποιος....
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.981
Likes
52.557
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Δεν είναι ακριβώς 8 ευρώ... Είναι φόρος που ποικίλλει από 8 ως 45 ευρώ, ανάλογα με την πτήση. Η Ryan γενικώς χρηματοδοτείται (ή καλύτερα επιδοτείται) από τις τοπικές αρχές όπου πηγαίνει (ή τέλος πάντως σε πολλές περιπτώσεις, δεν γνωρίζω αν είναι όλες). Έτσι οι πτήσεις της είναι πάμφθηνες και προσελκύουν και κόσμο ο οποίος δεν θα πραγματοποιούσε ταξίδια από/προς τα συγκεκριμένα αεροδρόμια. Αν της βάλεις 45 ευρώ στο κεφάλι, όσο φτηνά κι αν βάλει το ναύλο της, αυτόν τον κόσμο τον χάνει, όχι επειδή θα πετάξει με άλλη εταιρεία από το συγκεκριμένο αεροδρόμιο, αλλά επειδή δε θα πετάξει.

Παράδειγμα: Εγώ πριν από λίγες μέρες επέστρεψα από την Αφρική. Τα μίλια μου έφταναν για να γυρίσω από το Ντακάρ μέχρι τη Μαδρίτη, από όπου θα πήγαινα στην Ελλάδα. Τσέκαρα τη Ryan και για ένα εντελώς γελοίο ποσό, με μετέφερε στο Σαντιάγο, από όπου για άλλο γελοίο ποσό με πήγαινε στο Βερολίνο 9μέσω Hahn, με εξαιρετικές ώρες και ανταποκρίσεις), από όπου η easyjet με πήγε στην Αθήνα με 34 ευρώ. Πήγα λοιπόν στο Σαντιάγο να δω τους φίλους και συμμαθητές, είδα και μια φίλη που ήρθε από τη Φρανκφούρτη μέχρι το Hahn να πιούμε ένα καφέ ανάμεσα στις πτήσεις και πήγα και στο Βερολίνο. Μάλιστα, ακριβώς επειδή οι τιμές ήταν τόσο εξευτελιστικές, ήρθαν κι άλλοι μαζί μου. Ε, αν μου έβαζες 45 ευρώ σε κάθε πτήση παραπάνω, μάλλον δε θα πήγαινα, θα είχα πάρει το Μαδρίτη-Αθήνα της Ιμπέρια και δεν θα έκανα τα έξτρα ταξίδια. Το Σαντιάγο, το Hahn (λιγότερο) και το Βερολίνο θα είχαν χάσει συνολικά μερικές εκατοντάδες ευρώ που ξόδεψα και αν πολλαπλασιάσεις αυτό το ποσό με τα εκατομμύρια επιβατών της Ryan στην Ευρώπη (είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία, μεταφέρει τριπλάσιο κόσμο από την Alitalia), καταλαβαίνεις την απώλεια σε συνάλλαγμα, θέσεις εργασίας κλπ. Άλλο παράδειγμα (πάλι για το Σαντιάγο): οι πολλές δεκάδες χιλιάδες φοιτητές της πόλης δέχονταν πολλούς επισκέπτες από τις πόλεις καταγωγής τους, που ενδεχομένως να μην είχαν σκεφτεί να πάνε ποτέ τους στο Σαντιάγο. Επειδή όμως η πτήση είναι σχεδόν τσάμπα, σου λέει "ρε δεν πάω και στο Σαντιάγο 4-5 μέρες να επισκεφθώ και το γιο μου/την ξαδέρφη/την πρώην γκόμενα/ το φίλο που διδάσκει ή την κόρη που κάνει Erasmus";

Στη Γαλικία (με συνολικό πληθυσμό 3 εκατομμύρια και κάκιστες τιμές), με τις τουριστικές αρχές του οποίου τυχαίνει να έχω κάποιες επαφές, η Ryan (και σε δεύτερο πλάνο η vueling, που μετά αγοράστηκε από την Ιμπέρια και τις ξέσκισε τις τιμές της) έφερε επανάσταση. Εκτός από τουρίστες που δε θα ερχόταν διότι οι ναύλοι της Ιμπέρια ήταν ληστρικοί και η πρόσβαση στη Μαδρίτη ήταν δύσκολη οδικά (αυτό θα αλλάξει μέσα στο 2011 με το ταχύτατο νέο τραίνο κι αν ποτέ σοβαρευτούν κι οι Πορτογάλοι και φτιάξουν το κομμάτι που τους αναλογεί δε θα χρειαζόμαστε καν τη Μαδρίτη, αλλά θα πετάμε από Πόρτο), έχει κι ένα τεράστιο φοιτητικό πληθυσμό, για τον οποίο η επίσκεψη σε ευρωπαϊκές πόλεις ήταν όνειρο θερινής νυκτός, αφού μένουν στην άκρη της Ευρώπης.

Οι τοπικές αρχές λοιπόν, βλέποντας τη δυναμική που φέρνει στον εισερχόμενο (κι όχι μόνο) τουρισμό μια low cost, τη χρηματοδότησαν. Συγκεκριμένα, για να τη φέρουν στο Σαντιάγο πλήρωσαν λιγότερα από όσο πλήρωναν για τις τουριστικές τους εκστρατείες αμφιβόλου αποτελεσματικότητας σε μανατζαραίους, κανάλια, αφίσες σε μετρό άλλων πόλεων, διεθνείς εκθέσεις κλπ. Το αποτέλεσμα τους δικαίωσε, ειδικά αφού προηγήθηκε έρευνα που απέδειξε πως οι low cost δεν μεταφέρουν low cost πελάτες, αλλά επιβάτες που έχουν τη διάθεση να ξοδέψουν όσο και οι επιβάτες των regular. Απλώς δεν έχουν τη διάθεση να τα δίνουν στις αεροπορικές για μετριότατες υπηρεσίες διάρκειας μιάμισης ώρας. Προφανώς αυτό δεν ισχύει για όλους, ισχύει όμως για μερικά εκατομμύρια επιβάτες. Εγώ π.χ δεν είχα πρόβλημα στο συγκεκριμένο ταξίδι να πληρώσω μερικές εκατοντάδες έξτρα ευρώ σε ξενοδοχεία, φαγητά, μουσεία, βιβλία (δεν ψωνίζω και κάτι άλλο, αλλά στα βιβλία ξεσκίζομαι) κλπ, αλλά δε γουστάρω να τα δώσω για μια μεταφορά 2-3 ωρών που τη βρίσκω τόσο απολαυστική όσο και τη μετακίνηση με το ΚΤΕΛ Φωκίδος. Για τον περισσότερο κόσμο η μετακίνηση είναι το κομμάτι του ταξιδιού στο οποίο είναι διατεθειμένος να πληρώσει τα λιγότερα, διότι είναι και το κομμάτι που απολαμβάνει το λιγότερο και αυτό που διαρκεί λιγότερο στο κάτω-κάτω.

Κοινώς, η απώλεια της Ryan από μια πόλη με τουριστική δυναμική αλλά κακή πρόσβαση όπως το Σαντιάγο (και δεκάδες άλλα αεροδρόμια στην Ευρώπη) είναι μεγάλη και σε συνάλλαγμα και σε θέσεις εργασίας. Η εναλλακτική του να πετάξει κάποιος με regular είναι ανελαστική διότι οι τιμές τους δεν είναι κατά... 8 ευρώ ακριβότερες, αλλά πολύ περισσότερα. Με δεδομένο πως το 30άρι ή 40άρι που φορτώνεται η Ryan είναι ανά σκέλος πτήσης, το ποσό είναι μεγάλο για όσους θα έκαναν σκάλα και πλέον σε μεγάλο βαθμό μειώνει την ελκυστικότητα του να κάνεις ένα ταξίδι που θα σου κοστίσει βέβαια (διότι και θα φας και θα μείνεις και θα πιεις), αλλά το έκανες επειδή η τιμή είναι πραγματικός κράχτης κι επειδή ξοδεύεις τα χρήματά σου εκεί που θες κι όχι στο ιπτάμενο ΚΤΕΛ.

H Ryan φυσικά δεν είναι καμία παρθενοπιπίτσα. Γνωρίζοντας τη δύναμη που έχει, πολύ συχνά εκβιάζει τις τοπικές αρχές: Δώσε μου τόσα (ή τόσα παραπάνω από όσα μου έδωσες πέρυσι), αλλιώς θα πάω στο Βίγκο, το Πόρτο ή την Κορούνια. Ή ακόμη χειρότερα, δε θα πάω σε κανένα από αυτά και θα πηγαίνω τους τουρίστες σου στη Ρόδο, όπου με θέλουνε. Οι πρόσφατες δηλώσεις από Υπουργούς Τουρισμού της Ισπανίας (κάθε αυτονομία έχει δική της τουριστική αρχή και πολιτική) περί "στυγνού εκβιασμού", αυτό δείχνουν. Επιπλέον, η όλη στάση της εταιρείας με πολύ επιθετική -έως ενοχλητική- επικοινωνιακή πολιτική έχει ενοχλήσει πολλούς, χώρια κάτι δηλώσεις περί φαντασιόπληκτων οικολόγων και η γενική της άποψη πως τα αεροπλάνα μάλλον συμβάλλουν στην καθαριότητα του αέρα παρά τον μολύνουν.

Ωστόσο, υπάρχει και άλλο θέμα, το οποίο ευρέως συζητείται στην Ισπανία, εσχάτως και στη Γερμανία, το κατά πόσο η επόμενη κυβέρνηση (που τα έχει πλακάκια με συγκεκριμένες αεροπορικές...), απλά βάζει εμπόδια με νέους φόρους ή κόβει τις επιδοτήσεις προκειμένου να αβαντάρει άλλες εταιρείες. Δηλαδή υπάρχει και το μικροπολιτικό στην όλη υπόθεση.

Το θέμα δεν είναι η ποιότητα που προσφέρουν οι loco στις πτήσεις τους: ελάχιστοι ασχολούνται με το αν σου σερβίρουν νερό ή αν θα πρέπει να το πάρεις από το περίπτερο, ή αν έχεις 5.1 εκατοστά περισσότερα για να χωρέσει η μύτη της μπότας σου. Κι αν μπορούσαν να προσφέρουν οικονομικές πτήσεις σε κεντρικότερα αεροδρόμια, θα γινόταν ακόμη μεγαλύτερη σφαγή για τα εισιτήριά τους κι ας σε έδερναν κιόλας στην πτήση.

Το θέμα είναι ποιος έχει περισσότερη ανάγκη ποιον: οι τοπικές οικονομίες τις loco ή οι loco τις επιδοτήσεις. Ειδικά η Ryan που το παίζει και τσαμπουκαλεμένη, δεν έχει πρόβλημα να αποσύρει πτήσεις ακόμη και για... παραδειγματισμό των τοπικών αρχών: Μη μου βάζετε φόρους, μην μου κόβετε επιδοτήσεις (που τις βαφτίζει... εκστρατείες διαφήμισης), διότι θα σας κάνω ό,τι έκανα και στη Βαλένθια ή τη Γρανάδα (όπου είχαμε το απίθανο φαινόμενο να ξεσηκωθεί όλο το οικοδομικό/μεσιτικό/γκολφικό μπλοκ διότι χωρίς τις απευθείας φτηνές πτήσεις των loco στην Αγγλία, οι Βρετανοί συνταξιούχοι που δεν έχουν τη διάθεση να αλλάζουν αεροπλάνα, σταμάτησαν να αγοράζουν κατοικίες στην Ισπανία με τον ίδιο ρυθμό).

Υπάρχουν κι άλλες παράμετροι στο θέμα, αλλά ήδη έγραψα ένα σεντόνι και πρέπει να πάω να απολογηθώ στην αδερφή μου που είναι έξαλλη επειδή πήγα τον 10χρονο ανιψιό μου για τα γενέθλια του σε αγώνα της Ευρωλίγκας και τώρα έχει απορίες που αδυνατεί να του εξηγήσει η μάνα του (τι είναι οι απόγονοι του στόλου; γιατί λέει το τραγουδάκι "στο Βερολίνο βαρέθηκα να χύνω", τι ακριβώς χύνουν; τι πάει να πει τρίφυλλο βαρβάτο και ωραίο; γιατί τα τσιγάρα που καπνίζουν στο γήπεδο είναι τόσο μεγάλα; ).

Ανάμεσα στη συζήτηση αυτή και την έξαλλη αδερφή μου, θα προτιμούσα να τσακώνομαι για τις loco, αλλά δυστυχώς δε γίνεται. Γεια χαρά νταν, χάρηκα που σας γνώρισα (σε δύο ώρες θα είμαι νεκρός από την αδελφοκτόνο).
 

KIKI

Member
Μηνύματα
2.809
Likes
7.852
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική Ναμιμπια
Εκτος απο τα πολυ σωστα που εγραψες Γιωργο για τις loco
και μπραβο σου για το σεντονι , να υποθεσω οτι το ανηψι ειδε τον Διαμαντιδη να βαζει 13 ποντους σε 70 δευτερα ;
Αν ναι , θα πηδηχτω απο το μπαλκονι !!
γα.. την επαρχια μου !!:xmas_evil:
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.981
Likes
52.557
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Πηδήξου απ' το μπαλκόνι λοιπόν, γιατί ήταν ματσάρα, με ατμοσφαιράρα, παρατασάρα ...

Τώρα πάω για να με πηδήξουν κι εμένα από το μπαλκόνι...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.655
Μηνύματα
906.610
Μέλη
39.405
Νεότερο μέλος
Ioanna Kara

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom