ThanasisU2
Member
- Μηνύματα
- 3.469
- Likes
- 3.438
- Επόμενο Ταξίδι
- Brno
- Ταξίδι-Όνειρο
- RTW
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Little history
- Νεκροταφείο των Αετών του Λβοβ (Cmentarz Orląt Lwowskich)]Οι δρόμοι της Ουκρανίας δε θεωρούνται κι από τους καλύτερους. Μια απόσταση 80 χλμ, την κάναμε 2 ώρες σχεδόν , γεμάτες με λακκούβες (πως αυτή η χώρα θα κάνει Euro ένας θεός ξέρει). Η άφιξη στην πόλη του Λβοβ έγινε γύρω στις 10, κι να παραλάβουμε την τοπική ξεναγό μας. Πρώτος μας σταθμός το [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/048.jpg"]νεκροταφείο[/URL][URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/048.jpg"] Łyczakowski ([/URL][URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/048.jpg"]Лича́ківський)[/URL], χτισμένο το 1776, θεωρείτε μια από τις παλιότερες [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/056.jpg"]νεκρόπολης [/URL]της Ευρώπης. Η είσοδος στο νεκροταφείο κοστίζει μερικά Hryvna όπως κι η άδεια για φωτογράφιση (πράγμα που κανείς μας δε πλήρωσε). Στο [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/058.jpg"]νεκροταφείο [/URL]αυτό είναι θαμμένοι οι ποιο γνωστοί κάτοικοι του Λβοβ όπως η διάσημη Πολωνέζα ποιήτρια Maria Konopnicka ή ο Ουκρανός ποιητής Ivan Franco (Іван Франко). Στο [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/062.jpg"]νεκροταφείο [/URL]αυτό, βρίσκεται επίσης το [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/070.jpg"]νεκροταφείο [/URL]των [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/069.jpg"]Ηρώων Ουκρανών που προστάτευαν το Λβοβ[/URL], όπως κι το ποιο μισητό νεκροταφείο για τους Ουρανούς, το Νεκροταφείο των Αετών του Λβοβ ([URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/072.jpg"][I]Cmentarz Orląt Lwowskich[/I][/URL]). Σε αυτό το μέρος του [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/075.jpg"]νεκροταφείου [/URL]είναι θάμενοι, το μεγαλύτερο μέρος των πεσόντων Πολωνών στρατιωτών/πολιτών που κατά την διάρκεια το 1918-1920 πολεμούσαν στο πλευρό της Πολωνίας, για να γίνει το Λβοβ ξανά πολωνική πόλη. Το τμήμα του νεκροταφείου άνοιξε το 1924, κι αριθμούσε πάνω απο [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/073.jpg"]3000 [/URL]νεκρούς. Δυστυχώς μετά το Β Παγκόσμιο Πολέμο, το νεκροταφείο άρχισε να χάνει την φήμη του. Οι κομουνιστές κατέστρεψαν τις κατακόμβες του, κι στην θέση τους φτιάχτηκαν γκαράζ κι λατομεία ( :( ). To 89 μετά από χρόνια γραφειοκρατίας, κι με εθελοντική ομάδα πολώνων, άρχισαν την ανακαίνιση του νεκροταφείου. Μετά από 16 χρόνια, στις 19/5/2005 το [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/079.jpg"]νεκροταφείο[/URL
- Διάλειμμα στο Λβοβ]Μετά από 1 ½ 2 ώρες βόλτα στο νεκροταφείο, αρχίσαμε με μεγάλη προσοχή να μαζευόμαστε στο λεωφορείο. Οι Ουκρανοί, έχουν ένα κακό συνήθειο, ποτέ μα ποτέ δε πετάνε άμμο στο [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/086.jpg"]χιόνι [/URL
- Alternative Lviv]Μετά το λουλουπούτειο γεύμα, καιρός ήταν να δούμε την πόλη. Αποχωριστήκαμε από το γκρουπ, μιας κι θα μας ξεναγούσε μια γνώστη μου από το Λβοβ η Olya. Αγορά τσιγάρων για τον φίλο μου (τα Malboro εκεί κάνουν 3 UAH πάνω κάτω 1 ευρώ) κι αναμονή, κάτω από το [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/113.jpg"]δημαρχείο [/URL
- Τελευταίες ώρες!]Μετά την βόλτα, κι μερικά vodka shots στα μαγαζιά, κι ακόμη μπορούσαμε να σταθούμε στα δυο μας πόδια, κατευθυνθήκαμε στην παλιά οδό Wały Hetmańskie (τώρα λέγετε Проспект Свободи) κι από εκεί στρίψαμε αριστερά προς το άγαλμα της [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/123.jpg"]Παρθένο Μαρία (Діви Марії)[/URL] κι μετά στο άγαλμα του Πολώνου συγγραφέα [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/124.jpg"]Adam Mickiewicz.[/URL] Περάσαμε τον δρόμο (ένας θεός ξέρει πως δε φάγαμε σαβούρα) κι περάσαμε απέναντι για να πάμε στο [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/128.jpg"]Πανεπιστήμιο του Lwow (Львівський національний університет імені Івана Франка)[/URL]. Κτίστηκε στο XVII αιώνα από τον βασιλιά Jan II Kazimierz Waza, σαν ακαδημία κι τώρα το πανεπιστήμιο έχει σαν προστάτη τον [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/127.jpg"]Ivan Franco (Іван Франко)[/URL]. Ακριβώς απέναντι υπάρχει κι το άγαλμα του ποιητή. Ξανά πίσω στο δρόμο Проспект Свободи, οπού για πρώτη φορά στην ζωή μου θαύμασα ένα [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/129.jpg"]Volga (Волга)[/URL] σε τόσο καλή κατάσταση, κι κατευθυνθήκαμε στο διάσημο [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/131.jpg"]θέατρο της όπερας κι μπαλέτου (Львівський Державний академічний театр опери та балету)[/URL], κι από κει στον [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/138.jpg"]Αρμένικο Καθεδρικό Ναό της Αγίας Μητέρας (Вірменський кафедральний собор Успіння Пресвятої Богородиці/ Հայկական տաճար[/URL][URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/138.jpg"]). [/URL]Μετά το προσκύνημα κι σε αυτό το ναό, επόμενη στάση το μπαράκι [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/148.jpg"]KerosineLamp (гасова лампа)[/URL] στο οποίο βρίσκετε κι το άγαλμα του Ignacy Łukasiewicz, του Πολώνου που την ανακάλυψε. Τελευταίος σταθμός μας πριν την επιστροφή στο [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/168.jpg"]πάρκο [/URL]που θα μαζευτούμε για να πάμε στο λέωφορειο, η εκκλησιά του [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Lviv%202010/150.jpg"]Αγίου Πνεύματος,[/URL
Ένα παλιό πολωνικό τραγούδι, το Hej Sokoły, που αναφέρει για τους Πολωνούς στρατιώτες που πολέμαγαν για το Lviv μετά την λήξη του πρώτου Παγκοσμίου πολέμου, για να γίνει πολωνικό. Ο τίτλος αποτελεί στοίχο του τραγουδιού, για μια Ουκρανέζα, που την βρήκα στην πράσινη Ουκρανία, κι θα ήθελα να με φάψετε δίπλα της.
Αφορμή για το ταξίδι αυτό, ήταν στα γενέθλια, όσαν ζάντα, πίνοντας με κάτι φίλους τη καταπληκτική ουκρανική βότκα Nemiroff με πάπρικα κι μέλλι, ότι τι καλά θα ήταν πάμε Ουκρανία να δούμε την ξακουστή πόλη από την οποία κατάγεται κι ο μέγας προπονητής Górski. Στην κατάσταση που ήμασταν συμφωνήσαμε όλοι μας, κι την επόμενη μέρα ψάχναμε πως να πάμε. Εδώ μας βοήθησε ένα πρακτορείο το οποίο στην τιμή των 100 ζλότυ μας παραχωρούσε ξενάγηση , ασφάλεια κι μεταφορά προς την Ουκρανία. Η αναχώρηση από την Κρακοβία θα γινόταν την Παρασκευή βράδυ, κι θα περνάγαμε τα σύνορα Σαββάτο νώρις το πρωί κι θα ήμασταν στο Lwów πρώι κι από αναχώρηση το βράδυ κι τούμπαλιν το ίδιο.
Η αναχώρηση ήταν προγραμμάτισμενο για της 4/12/2010. Αφίξη του πούλμαν κι αναχώρηση για το συνοριακό πέρασμα Korczowa – Krakovets (Кракiвець). Δυστυχώς εκεί το καλώς όρισμα δε ήταν κι το καλύτερο. Στο πέρασμα από την Πολώνια στην πράσινη γραμμή περιμέναμε 3 ώρες στο λεωφορείο, λόγο ότι στα 3 λεωφορεία μπροστά μας, ήταν γεμάτα Ουκρανούς που γύρναγαν για διακοπές, κι έπρεπε ο Πολωνός να ελέγξει αν η κάθε visa schengen είχε λήξει ή όχι. Μόλις περάσαμε αυτό το βάσανο, χλατς, μπήκαμε στην γραφειοκρατία κι στην κομπίνα της Ουκρανίας. Εκεί επόμενες 2 ώρες αναμονής, επειδή οι μισοί φύλακες ήταν σε hang over μιας κι η προηγούμενη μέρα, ήταν η μέρα (γιορτή) του τελωνειακού κι έγινε το σώσε στο πέρασμα. Κάτα την είσοδο του στρατιώτη, καθένας μας, στο διαβατήριο είχε κι από ένα χαρτονόμισμα του 1$. Εκτός από αυτό έπεσε φακελάκι μερικά $$, επειδή ο στρατιώτης παρατήρησε ότι η ροδα είχε μια ελαφριά κλίση στα αριστερά shock:). Μετά από τα πολλά βασανιστήρια μπήκαμε στην πολυπόθητη Ουκρανία!
Αφορμή για το ταξίδι αυτό, ήταν στα γενέθλια, όσαν ζάντα, πίνοντας με κάτι φίλους τη καταπληκτική ουκρανική βότκα Nemiroff με πάπρικα κι μέλλι, ότι τι καλά θα ήταν πάμε Ουκρανία να δούμε την ξακουστή πόλη από την οποία κατάγεται κι ο μέγας προπονητής Górski. Στην κατάσταση που ήμασταν συμφωνήσαμε όλοι μας, κι την επόμενη μέρα ψάχναμε πως να πάμε. Εδώ μας βοήθησε ένα πρακτορείο το οποίο στην τιμή των 100 ζλότυ μας παραχωρούσε ξενάγηση , ασφάλεια κι μεταφορά προς την Ουκρανία. Η αναχώρηση από την Κρακοβία θα γινόταν την Παρασκευή βράδυ, κι θα περνάγαμε τα σύνορα Σαββάτο νώρις το πρωί κι θα ήμασταν στο Lwów πρώι κι από αναχώρηση το βράδυ κι τούμπαλιν το ίδιο.
Η αναχώρηση ήταν προγραμμάτισμενο για της 4/12/2010. Αφίξη του πούλμαν κι αναχώρηση για το συνοριακό πέρασμα Korczowa – Krakovets (Кракiвець). Δυστυχώς εκεί το καλώς όρισμα δε ήταν κι το καλύτερο. Στο πέρασμα από την Πολώνια στην πράσινη γραμμή περιμέναμε 3 ώρες στο λεωφορείο, λόγο ότι στα 3 λεωφορεία μπροστά μας, ήταν γεμάτα Ουκρανούς που γύρναγαν για διακοπές, κι έπρεπε ο Πολωνός να ελέγξει αν η κάθε visa schengen είχε λήξει ή όχι. Μόλις περάσαμε αυτό το βάσανο, χλατς, μπήκαμε στην γραφειοκρατία κι στην κομπίνα της Ουκρανίας. Εκεί επόμενες 2 ώρες αναμονής, επειδή οι μισοί φύλακες ήταν σε hang over μιας κι η προηγούμενη μέρα, ήταν η μέρα (γιορτή) του τελωνειακού κι έγινε το σώσε στο πέρασμα. Κάτα την είσοδο του στρατιώτη, καθένας μας, στο διαβατήριο είχε κι από ένα χαρτονόμισμα του 1$. Εκτός από αυτό έπεσε φακελάκι μερικά $$, επειδή ο στρατιώτης παρατήρησε ότι η ροδα είχε μια ελαφριά κλίση στα αριστερά shock:). Μετά από τα πολλά βασανιστήρια μπήκαμε στην πολυπόθητη Ουκρανία!
Attachments
-
171 KB Προβολές: 106