ikarialover
Member
- Μηνύματα
- 679
- Likes
- 845
Fotast σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.. Μάλλον θα χρειαστεί να επικοινωνήσω με το booking..
Αυτό είναι το θέμα! Ότι έστειλα μέιλ στο ξενοδοχείο και από εκεί άρχισε το μπέρδεμα!!Με ενα απλο mail στο ξενοδοχειο ολα λυνονται. Εγω οσες φορες εκλεισα μεσω booking παντα στελνω mail στο ξενοδοχειο για επιβεβαιωση και μαλιστα μια φορα επειδη ηταν χωρις επιλογη ακυρωσης τα δωματια δεν μου δεχοταν την pre paid καρτα, με ενημερωσαν και αυτοι οπως και το booking για τις 24 ωρες προθεσμια να δωσω αλλη καρτα και ολα καλα. Εγω δεν δινω καν τα στοιχεια απο το booking. μονο ονοματεπωνυμο και ημερομηνιες και κανενα προβλημα.