• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

διπλή χρέωση σε ξενοδοχείο

sezar7

Member
Μηνύματα
748
Likes
606
πληρώσαμε κας το πρωινό και μας το χρέωσε στην κάρτα παρα τα απανωτά email απάντηση καμια τον- γερμανό -τι κάνουμε?:shock:
Treff Hotel München City Centre
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.220
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Λογικά έχεις μία απόδειξη απ' την πληρωμή με μετρητά και μία απόδειξη έγκρισης χρέωσης της πιστωτικής σου κάρτας για την τιμή του πρωινού με την υπογραφή σου. Έτσι, μπορείς να αποδείξεις τη διπλοχρέωση στην πιστωτική σου κάρτα και να αμφισβητήσεις την πληρωμή στην τράπεζά σου.

Αν το ξενοδοχείο πήρε την πρωτοβουλία να χρεώσει την πιστωτική σου για το πρωινό χωρίς να πάρει την έγκρισή σου (άρα και την υπογραφή σου), τους έχεις στο χέρι.

Μια φορά με είχαν διπλοχρεώσει με 130e για μια βραδιά ξενοδοχείου (πρώτη χρέωση με το booking λόγω non-refundable τιμής και δεύτερη χρέωση μερικές ημέρες πριν το check-in), όταν έκανα check-in μου είπαν ότι έφταιγε το σύστημα της FastBooking για τη διπλοχρέωση και θα μου επέστρεφαν το ποσό την ίδια μέρα, όμως γύρισα απ' το ταξίδι και μετά από δυο βδομάδες τα χρήματα δεν είχαν επιστραφεί, οπότε τους έστειλα ένα ψιλοαυστηρό email ότι θα λάβω μέτρα εναντίον του ξενοδοχείου (νομικά αλλά και ενημέρωση της διοίκησής τους μιας και πρόκειται για τοπική αλυσίδα ξενοδοχείων σε μια χώρα) και το ποσό επιστράφηκε την επόμενη μέρα στην κάρτα μου.

*Τελείως τυχαία κοιτάζοντας τα reviews του tripadvisor είδα δυο-τρία ακόμα άτομα που είχαν το ίδιο πρόβλημα με μένα στο ίδιο ξενοδοχείο, άρα δεν ήταν μεμονωμένο γεγονός.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.655
Μηνύματα
906.610
Μέλη
39.405
Νεότερο μέλος
Ioanna Kara

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom