Παιδια εχω κλεισει εισιτηριο για το Βερολινο για την Κυριακη με την easyjet και ξενοδοχειο μεσω του booking.com.
Αν δεν γινει η πτηση λογω του ηφαιστειου ειδα στο σιτε της easyjet οτι ή θα παρω αποζημιωση ή θα "ανταλλαξω" το εισιτηριο δωρεαν για αλλη πτηση.
Το προβλημα ειναι με το ξενοδοχειο το οποιο μεταξυ αλλων στους όρους του αναφερει οτι αν ακυρωθει η κρατηση την τελευταια εβδομαδα κραταει σχεδον το 80% απο την πιστωτικη. Επικοινωνησα μαζι με το ξενοδοχειο αλλα μου ειπαν οτι δεν τους νοιαζει που δεν θα γινει η πτηση. Εχετε να μου προτεινετε καποια λυση? Αν ακυρωσω την πιστωτικη πως μπορουν να παρουν τα χρηματα? Υπαρχει περιπτωση να το πανε δικαστικα αν το κανω? Ρωταω γιατι δεν ειναι και δικια μου η πιστωτικη.Ειναι μιας φιλης που με διευκολυνε
Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων για τις απαντησεις σας.
Αν δεν γινει η πτηση λογω του ηφαιστειου ειδα στο σιτε της easyjet οτι ή θα παρω αποζημιωση ή θα "ανταλλαξω" το εισιτηριο δωρεαν για αλλη πτηση.
Το προβλημα ειναι με το ξενοδοχειο το οποιο μεταξυ αλλων στους όρους του αναφερει οτι αν ακυρωθει η κρατηση την τελευταια εβδομαδα κραταει σχεδον το 80% απο την πιστωτικη. Επικοινωνησα μαζι με το ξενοδοχειο αλλα μου ειπαν οτι δεν τους νοιαζει που δεν θα γινει η πτηση. Εχετε να μου προτεινετε καποια λυση? Αν ακυρωσω την πιστωτικη πως μπορουν να παρουν τα χρηματα? Υπαρχει περιπτωση να το πανε δικαστικα αν το κανω? Ρωταω γιατι δεν ειναι και δικια μου η πιστωτικη.Ειναι μιας φιλης που με διευκολυνε
Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων για τις απαντησεις σας.