Χρέωση παρά την ακύρωση

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Bill7

Member
Μηνύματα
183
Likes
200
Επόμενο Ταξίδι
Νεα Υορκη
Ταξίδι-Όνειρο
Νεα Υορκη
Μααααλιστα...το νου μας λοιπον..Η αληθεια ειναι οτι δεν μπορει μια διαδυκτιακη πλατφορμα να ελεγξει τις κινησεις των ανωνυμων υπαλληλων..αρκει μερικα λαμογια και την εκαναν τη ζημια..Με ληστεψε εταιρεια κολοσσος στη αγγλια,τα περιφημα Μπουτς..Ευτυχως βρηκα την ακρη..Μια κλικα ινδων υπαλληλων αλωνιζε...
θελει μεγαλη προσοχη... ειδικα οταν πληρωνουμε μεσο καρτας..
 

-MariaK-

Member
Μηνύματα
17
Likes
6
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
Στείλε στον ευρωπαϊκό συνήγορο email και θα σε κατευθύνουν αυτοί.φαντασου με μια διπλή κράτηση που μου έκαναν στα λεωφορεία της easybus ασχολήθηκαν πολυ μέ το περιπτωση μου,μέχρι και που συνάντησαν τους υπεύθυνους απο κοντά για να τακτοποιηθεί το θέμα.απλα λίγη υπομονή γιατί θέλει χρόνο αυτή η διαδικασια
Έχετε κάποια απευθείας φόρμα ή σχετικό λινκ ή διεύθυνση email (ακόμα καλύτερα); Στο site με γυρίζει στη σελίδα του Ελληνικού, δεν μου είναι σαφές πού πρέπει να γράψω τι. Εσείς, αν κατάλαβα καλά, βρήκατε άκρη; κ όταν λέμε "θέλει χρόνο" εννοούμε χρόνια;
 

travelsgeo

Member
Μηνύματα
29
Likes
37
Μου είχε τύχει κατι πιο αναλαφρο περυσι, ειχα βαλει προπληρωμενη και χρεωστικη λόγω καπιταλ κοντρολς το booking δεν μπορουσε να με χρεωσει (σε καποια απο τα ξενοδοχεια σε καποια μπορεσε)- εμβασμα δεν δεχονταν οποτε μου ακυρωθηκαν κρατησεις σε 2 ξενοδοχεια. Στην συνεχεια τις αδειασα και ενημερωθηκα για προσπαθεια χρεωσης 100 ευρω 10 μερες μετα στην μια απο αυτες η οποια δεν εγινε επειδη δεν ειχα υπολοιπο. Δεν εδωσα συνεχεια απλα απο τοτε ειμαι ακομη πιο βεβαιος 5 ευρω στην καρτα ωστε να κανουν αυτη την προσωρινη αν θελουν να ελεγξουν αν ειναι αληθινη καρτα και τελος ποτε λεφτα. Αποψη μου απειλησε τους οτι θα το γραψεις παντου σε φεισμπουκ τριπαντβαιζορ κλπ και θα βαλεις και πριντσκριν πες και οτι εισαι μελος σε πολλα ταξιδιωτικα φορουμ και που το ανεφερες επικρατει προβληματισμος.
 

coco

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
2.285
Επόμενο Ταξίδι
ιταλια παλι
Ταξίδι-Όνειρο
ρωσια
αυτα που γραφεις δεν τα διαβαζει καποιος που θα μπορουσε να κανει κατι...συνηθως τα σβηνουν οι υπαλληλοι που και αν ακομα δεν εχουν αναμειξη ,καλυπτουν συναδελφους..ειναι θεμα τυχης..Νομιζω μονο οι αδειες καρτες ειναι λυση.
 

-MariaK-

Member
Μηνύματα
17
Likes
6
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
Νομιζω μονο οι αδειες καρτες ειναι λυση.
Είμαι ασυγχώρητη που δεν το είχα σκεφτεί νωρίτερα κ εξέθεσα έτσι τον εαυτό μου βάζοντας την κανονική πιστωτική μου. Μετά από αυτό έχω βγάλει την πιστωτική από παντού (ελπίζω) online κ την έχω αντικαταστήσει με virtual prepaid. Θα δείξει αν θα δουλέψει παντού.

Μήπως έχετε υπόψη κάποιο φορέα για θέματα τουρισμού που μπορώ να κάνω καταγγελία για τέτοια θέματα ίσως κ που να χει αποτέλεσμα; Ή κάποιον για αγορές τουριστικών υπηρεσιών μέσω διαδικτύου;
 

rev26

Member
Μηνύματα
195
Likes
119
Έχετε κάποια απευθείας φόρμα ή σχετικό λινκ ή διεύθυνση email (ακόμα καλύτερα); Στο site με γυρίζει στη σελίδα του Ελληνικού, δεν μου είναι σαφές πού πρέπει να γράψω τι. Εσείς, αν κατάλαβα καλά, βρήκατε άκρη; κ όταν λέμε "θέλει χρόνο" εννοούμε χρόνια;
Δεν έχω κρατήσει το τηλ,νομίζω ότι το είχα βρει απο αναζήτησή στο google.δεν είμαι σίγουρη.ναι έβγαλα άκρη ,μου έβαλε η εταιρεία τα χρήματα στον λογαριασμό μου και λίγους μήνες πήρε όλη αυτή η διαδικασία.
 

vanda

Member
Μηνύματα
908
Likes
4.560
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή
Είμαι ασυγχώρητη που δεν το είχα σκεφτεί νωρίτερα κ εξέθεσα έτσι τον εαυτό μου βάζοντας την κανονική πιστωτική μου. Μετά από αυτό έχω βγάλει την πιστωτική από παντού (ελπίζω) online κ την έχω αντικαταστήσει με virtual prepaid. Θα δείξει αν θα δουλέψει παντού.

Μήπως έχετε υπόψη κάποιο φορέα για θέματα τουρισμού που μπορώ να κάνω καταγγελία για τέτοια θέματα ίσως κ που να χει αποτέλεσμα; Ή κάποιον για αγορές τουριστικών υπηρεσιών μέσω διαδικτύου;
Γιατί δεν ρωτάς στην Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού εγκλήματος; 11188
http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=8194&Itemid=378&lang
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
Συγνώμη αλλά τι δουλειά έχει η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος;΄Εγινε κάποια απάτη από άγνωστους απατεώνες;Είναι η booking η το ξενοδοχείο άγνωστοι εγκληματίες;Πρόκειται για μια αμφισβήτηση συναλλαγής που δεν ακυρώθηκε σωστά από αμέλεια/λάθος της μιας πλευράς.Η φίλη πρέπει να διεκδικήσει τα δικαιώματα της με τραπεζικά/προστασίας καταναλωτή/νομικά μέσα.
 

vanda

Member
Μηνύματα
908
Likes
4.560
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Βιετνάμ και Αργεντινή
Συγνώμη αλλά τι δουλειά έχει η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος;΄Εγινε κάποια απάτη από άγνωστους απατεώνες;Είναι η booking η το ξενοδοχείο άγνωστοι εγκληματίες;Πρόκειται για μια αμφισβήτηση συναλλαγής που δεν ακυρώθηκε σωστά από αμέλεια/λάθος της μιας πλευράς.Η φίλη πρέπει να διεκδικήσει τα δικαιώματα της με τραπεζικά/προστασίας καταναλωτή/νομικά μέσα.
Μπορεί να υπάρχει απάτη. Γιατί δεν στάλθηκε το mail επιβεβαίωσης της ακύρωσης; Τί ακριβώς έγινε;
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
Αν υπάρχει απάτη τότε είναι νομική δουλειά για να αποδειχθεί.Ο συμβαλλόμενος(booking) είναι γνωστός και όχι άγνωστος για να τον ξετρυπώσει η δίωξη...
 

Aniretak18

New Member
Μηνύματα
3
Likes
4
Επόμενο Ταξίδι
Θα το ξέρω μια μέρα πριν
Ταξίδι-Όνειρο
Ισλανδία, Κούβα, Αφρική
Ελπίζω στην υπομονή σας για το μακροσκελές ποστ και παρακαλώ για την εμπειρία σας, προτάσεις σας, ότι προαιρείσθε που ενδεχομένως θα με βοηθήσει σε αυτόν τον κυκεώνα που έχω μπλέξει:

Σχεδιάζοντας τις διακοπές μου έκανα κράτηση με δωρεάν ακύρωση μέσω booking (από τη σελίδα της Aegean) σε ένα, ακριβό για τα δεδομένα μου, ξενοδοχείο, θέλοντας να προσφέρω στα παιδιά μου μία μικρή πολυτελεια. Στην πορεία είδα ότι δεν έβγαινα με τα υπόλοιπα έξοδα και βρήκα εναλλακτική (με λιγότερα χρήματα all inclusive).

Ακύρωσα την προηγούμενη κράτηση (τον Μάιο που μας πέρασε αυτό) και στην οθόνη μου εμφανίστηκε το "Ακυρώθηκε" της booking με μήνυμα "σε λίγο θα λάβετε email με την ακύρωση". Στην οθόνη αυτή επισημαίνω δεν φαίνεται πουθενά ημερομηνία...

Δεν το σκέφτηκα περαιτέρω, δεν είδα αν ήρθε email (αποδείχθηκε εκ των υστέρων ότι δεν είχε έρθει κάτι). Με μεγάλη ευλάβεια και προσοχή ήλεγξα την λίστα με τις "Οι κρατήσεις μου" στο λογαριασμό μου της booking, προκειμένου να μην ξεχάσω να ακυρώσω καμία κράτηση (είχα κάνει κι άλλες, ήταν δωρεάν η ακύρωση και έψαχνα την καλύτερη ευκαιρία). Η συγκεκριμένη δεν εμφανιζόταν ούτε ως κράτηση ούτε ως ακύρωση και δεν με απασχόλησε περαιτέρω.

Ενώ τελευταία εβδομάδα Ιουνίου έχω ξεκινήσει τις διακοπές μου και περνάμε όμορφα με τα παιδάκια, με παίρνουν από το κατάλυμα που είχα ακυρώσει, με ενημερώνουν ότι δεν έχουν ενημερωθεί για καμία ακύρωση, με καταγράφουν ως "μη εμφάνιση" και με χρεώνουν μέσω της πιστωτικής όλο το ποσό!

Μπήκα στη σελίδα της Aegean, εκεί εμφανιζόταν η ίδια οθόνη που είδα αρχικά "Ακυρώθηκε", πήρα screenshot και πήγα να συνεννοηθώ με το κατάλυμα. Δεν υπήρξε καμία συνεννόηση εκεί, παρόλο που παραδέχτηκαν - προφορικά - ότι δεν ήταν δικό μου το λάθος [και μάλιστα ο αρμόδιος προσπαθούσε για ώρα να επικοινωνήσει με τη booking για να διαμαρτυρηθεί που ταλαιπωρούν έτσι τους πελάτες...], με χρέωσαν μια χαρά και ακατέβατα, όλο το ποσό, αφού, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, έτσι έλεγε η πολιτική ακύρωσής τους.

Ζητάω από την εξυπηρέτηση της Aegean λεπτομέρειες, εφόσον η κράτηση έγινε μέσω της σελίδας τους, μου λένε εμείς είμαστε ενδιάμεσοι, ρωτήστε την booking.

Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της booking δεν δίνουν στοιχεία. Στα email τους δεν δίνουν τίποτα πέρα από ένα screenshot που εμφανίζει την κράτηση, όχι με το "Ακυρώθηκε" που είχα εγώ αρχικά αλλά με "Μη εμφάνιση". Ό,τι και να ρωτάω με email μου στέλνουν την ίδια οθόνη χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες.

Φαίνεται ότι κάπου έχει γίνει λάθος σε όλες τις συνεργασίες τους, αλλά αν το λάθος ήταν της aegean, της booking ή του ξενοδοχείου δεν επηρρεάζει το αποτέλεσμα, το οποίο είναι ότι *εγώ* βρέθηκα με τον "μουτζούρη" στο χέρι και πλήρωσα τα πάντα.

Ψάχνω να βρω το δίκιο μου και να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Αν έχετε κάποια ιδέα σχετικά θα εκτιμήσω πάρα πολύ τη συνδρομή σας.

Ευχαριστώ!
Ίσως μπλόκαρε το σύστημα και δεν ολοκληρώθηκε η ακύρωση. Το σίγουρο είναι ότι για να σου δείχνουν από την Booking την κράτησή σου με status "μη εμφάνιση" η κράτηση ήταν ενεργή και το ξενοδοχείο ακολούθησε την διαδικασία που έπρεπε να ακολουθήσει, δηλαδή να την δηλώσει με status "μη εμφάνιση" και να την χρεώσει. Εσύ στις δικές σου κρατήσεις μέσω του site της booking την βλέπεις ακυρωμένη, ή δεν την βλέπεις καν?
 

-MariaK-

Member
Μηνύματα
17
Likes
6
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
Ίσως μπλόκαρε το σύστημα και δεν ολοκληρώθηκε η ακύρωση. Το σίγουρο είναι ότι για να σου δείχνουν από την Booking την κράτησή σου με status "μη εμφάνιση" η κράτηση ήταν ενεργή και το ξενοδοχείο ακολούθησε την διαδικασία που έπρεπε να ακολουθήσει, δηλαδή να την δηλώσει με status "μη εμφάνιση" και να την χρεώσει. Εσύ στις δικές σου κρατήσεις μέσω του site της booking την βλέπεις ακυρωμένη, ή δεν την βλέπεις καν?
Έχω αρχικό screenshot από το site της Aegean, που ευτυχώς μου κοψε και τράβηξα αμέσως μόλις με πήραν τηλέφωνο προσπαθώντας να δω τι έχει γίνει, που λέει ΑΚΥΡΩΣΗ "γεια σας MARIA η κράτησή σας ακυρώθηκε". Στις κρατήσεις μου στο booking δεν φαίνεται ούτε κράτηση ούτε ακύρωση του συγκεκριμένου καταλύματος.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.124
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom