Ελπίζω στην υπομονή σας για το μακροσκελές ποστ και παρακαλώ για την εμπειρία σας, προτάσεις σας, ότι προαιρείσθε που ενδεχομένως θα με βοηθήσει σε αυτόν τον κυκεώνα που έχω μπλέξει:
Σχεδιάζοντας τις διακοπές μου έκανα κράτηση με δωρεάν ακύρωση μέσω booking (από τη σελίδα της Aegean) σε ένα, ακριβό για τα δεδομένα μου, ξενοδοχείο, θέλοντας να προσφέρω στα παιδιά μου μία μικρή πολυτελεια. Στην πορεία είδα ότι δεν έβγαινα με τα υπόλοιπα έξοδα και βρήκα εναλλακτική (με λιγότερα χρήματα all inclusive).
Ακύρωσα την προηγούμενη κράτηση (τον Μάιο που μας πέρασε αυτό) και στην οθόνη μου εμφανίστηκε το "Ακυρώθηκε" της booking με μήνυμα "σε λίγο θα λάβετε email με την ακύρωση". Στην οθόνη αυτή επισημαίνω δεν φαίνεται πουθενά ημερομηνία...
Δεν το σκέφτηκα περαιτέρω, δεν είδα αν ήρθε email (αποδείχθηκε εκ των υστέρων ότι δεν είχε έρθει κάτι). Με μεγάλη ευλάβεια και προσοχή ήλεγξα την λίστα με τις "Οι κρατήσεις μου" στο λογαριασμό μου της booking, προκειμένου να μην ξεχάσω να ακυρώσω καμία κράτηση (είχα κάνει κι άλλες, ήταν δωρεάν η ακύρωση και έψαχνα την καλύτερη ευκαιρία). Η συγκεκριμένη δεν εμφανιζόταν ούτε ως κράτηση ούτε ως ακύρωση και δεν με απασχόλησε περαιτέρω.
Ενώ τελευταία εβδομάδα Ιουνίου έχω ξεκινήσει τις διακοπές μου και περνάμε όμορφα με τα παιδάκια, με παίρνουν από το κατάλυμα που είχα ακυρώσει, με ενημερώνουν ότι δεν έχουν ενημερωθεί για καμία ακύρωση, με καταγράφουν ως "μη εμφάνιση" και με χρεώνουν μέσω της πιστωτικής όλο το ποσό!
Μπήκα στη σελίδα της Aegean, εκεί εμφανιζόταν η ίδια οθόνη που είδα αρχικά "Ακυρώθηκε", πήρα screenshot και πήγα να συνεννοηθώ με το κατάλυμα. Δεν υπήρξε καμία συνεννόηση εκεί, παρόλο που παραδέχτηκαν - προφορικά - ότι δεν ήταν δικό μου το λάθος [και μάλιστα ο αρμόδιος προσπαθούσε για ώρα να επικοινωνήσει με τη booking για να διαμαρτυρηθεί που ταλαιπωρούν έτσι τους πελάτες...], με χρέωσαν μια χαρά και ακατέβατα, όλο το ποσό, αφού, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, έτσι έλεγε η πολιτική ακύρωσής τους.
Ζητάω από την εξυπηρέτηση της Aegean λεπτομέρειες, εφόσον η κράτηση έγινε μέσω της σελίδας τους, μου λένε εμείς είμαστε ενδιάμεσοι, ρωτήστε την booking.
Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της booking δεν δίνουν στοιχεία. Στα email τους δεν δίνουν τίποτα πέρα από ένα screenshot που εμφανίζει την κράτηση, όχι με το "Ακυρώθηκε" που είχα εγώ αρχικά αλλά με "Μη εμφάνιση". Ό,τι και να ρωτάω με email μου στέλνουν την ίδια οθόνη χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες.
Φαίνεται ότι κάπου έχει γίνει λάθος σε όλες τις συνεργασίες τους, αλλά αν το λάθος ήταν της aegean, της booking ή του ξενοδοχείου δεν επηρρεάζει το αποτέλεσμα, το οποίο είναι ότι *εγώ* βρέθηκα με τον "μουτζούρη" στο χέρι και πλήρωσα τα πάντα.
Ψάχνω να βρω το δίκιο μου και να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Αν έχετε κάποια ιδέα σχετικά θα εκτιμήσω πάρα πολύ τη συνδρομή σας.
Ευχαριστώ!
Σχεδιάζοντας τις διακοπές μου έκανα κράτηση με δωρεάν ακύρωση μέσω booking (από τη σελίδα της Aegean) σε ένα, ακριβό για τα δεδομένα μου, ξενοδοχείο, θέλοντας να προσφέρω στα παιδιά μου μία μικρή πολυτελεια. Στην πορεία είδα ότι δεν έβγαινα με τα υπόλοιπα έξοδα και βρήκα εναλλακτική (με λιγότερα χρήματα all inclusive).
Ακύρωσα την προηγούμενη κράτηση (τον Μάιο που μας πέρασε αυτό) και στην οθόνη μου εμφανίστηκε το "Ακυρώθηκε" της booking με μήνυμα "σε λίγο θα λάβετε email με την ακύρωση". Στην οθόνη αυτή επισημαίνω δεν φαίνεται πουθενά ημερομηνία...
Δεν το σκέφτηκα περαιτέρω, δεν είδα αν ήρθε email (αποδείχθηκε εκ των υστέρων ότι δεν είχε έρθει κάτι). Με μεγάλη ευλάβεια και προσοχή ήλεγξα την λίστα με τις "Οι κρατήσεις μου" στο λογαριασμό μου της booking, προκειμένου να μην ξεχάσω να ακυρώσω καμία κράτηση (είχα κάνει κι άλλες, ήταν δωρεάν η ακύρωση και έψαχνα την καλύτερη ευκαιρία). Η συγκεκριμένη δεν εμφανιζόταν ούτε ως κράτηση ούτε ως ακύρωση και δεν με απασχόλησε περαιτέρω.
Ενώ τελευταία εβδομάδα Ιουνίου έχω ξεκινήσει τις διακοπές μου και περνάμε όμορφα με τα παιδάκια, με παίρνουν από το κατάλυμα που είχα ακυρώσει, με ενημερώνουν ότι δεν έχουν ενημερωθεί για καμία ακύρωση, με καταγράφουν ως "μη εμφάνιση" και με χρεώνουν μέσω της πιστωτικής όλο το ποσό!
Μπήκα στη σελίδα της Aegean, εκεί εμφανιζόταν η ίδια οθόνη που είδα αρχικά "Ακυρώθηκε", πήρα screenshot και πήγα να συνεννοηθώ με το κατάλυμα. Δεν υπήρξε καμία συνεννόηση εκεί, παρόλο που παραδέχτηκαν - προφορικά - ότι δεν ήταν δικό μου το λάθος [και μάλιστα ο αρμόδιος προσπαθούσε για ώρα να επικοινωνήσει με τη booking για να διαμαρτυρηθεί που ταλαιπωρούν έτσι τους πελάτες...], με χρέωσαν μια χαρά και ακατέβατα, όλο το ποσό, αφού, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, έτσι έλεγε η πολιτική ακύρωσής τους.
Ζητάω από την εξυπηρέτηση της Aegean λεπτομέρειες, εφόσον η κράτηση έγινε μέσω της σελίδας τους, μου λένε εμείς είμαστε ενδιάμεσοι, ρωτήστε την booking.
Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της booking δεν δίνουν στοιχεία. Στα email τους δεν δίνουν τίποτα πέρα από ένα screenshot που εμφανίζει την κράτηση, όχι με το "Ακυρώθηκε" που είχα εγώ αρχικά αλλά με "Μη εμφάνιση". Ό,τι και να ρωτάω με email μου στέλνουν την ίδια οθόνη χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες.
Φαίνεται ότι κάπου έχει γίνει λάθος σε όλες τις συνεργασίες τους, αλλά αν το λάθος ήταν της aegean, της booking ή του ξενοδοχείου δεν επηρρεάζει το αποτέλεσμα, το οποίο είναι ότι *εγώ* βρέθηκα με τον "μουτζούρη" στο χέρι και πλήρωσα τα πάντα.
Ψάχνω να βρω το δίκιο μου και να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Αν έχετε κάποια ιδέα σχετικά θα εκτιμήσω πάρα πολύ τη συνδρομή σας.
Ευχαριστώ!