katerina
Member
- Μηνύματα
- 53
- Likes
- 3
«Η πτήση αναχωρεί σε λίγα λεπτά. Παρακαλούνται οι επιβάτες να δέσουν τις ζώνες τους. Οι τιμές των εισιτηρίων θα σας απογειώσουν. Αθήνα-Μπάρι με 9,99 ευρώ μόνο». Θα μπορούσε να είναι διαφήμιση. Κι όμως, είναι πραγματικότητα.
Οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους δίνουν την ευκαιρία σε χιλιάδες επιβάτες να ταξιδεύουν στους αγαπημένους τους προορισμούς με ελάχιστα χρήματα. Σε τακτά χρονικά διαστήματα, ακόμα και οι μεγάλες αεροπορικές εταιρίες πραγματοποιούν «καλές» προσφορές, ώστε να αυξήσουν την επιβατική κίνηση και να «χτυπήσουν» τις ταχύτατα αυξανόμενες «φθηνές» εταιρίες.
Περισσότερες από δέκα αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους δραστηριοποιούνται, πλέον, στη χώρα μας, εκτελώντας δρομολόγια από και προς κάθε γωνιά της Ευρώπης. Η κράτηση εισιτηρίων, συνήθως μέσω Ιντερνετ, πρέπει να γίνεται όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, ώστε οι επιβάτες να πετύχουν τις χαμηλότερες τιμές. Τα πολύ φθηνά εισιτήρια προορίζονται για περιορισμένο αριθμό θέσεων και συγκεκριμένες ημερομηνίες.
Δεν είναι, βέβαια, αυτός ο μοναδικός λόγος που πωλούνται σε τόσο χαμηλή τιμή. «Στις πτήσεις των εταιριών χαμηλού κόστους δεν παρέχονται ανέσεις. Συνήθως δεν προσφέρονται καν φαγητό και ποτό. Επιπλέον, υπάρχει απλουστευμένο σύστημα κρατήσεων και μικρός αριθμός υπαλλήλων», αναφέρει χαρακτηριστικά στον ΕΤ ο πρόεδρος του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων, κ. Γιάννης Ευαγγέλου. «Δεν τίθεται θέμα ασφάλειας των πτήσεων. Αν και τα αεροσκάφη δεν είναι τόσο σύγχρονα και πολυτελή όσο των μεγάλων εταιριών, είναι σίγουρα ασφαλή, εφόσον έχουν την ευρωπαϊκή σημαία», τονίζει ο ίδιος. Η εταιρία Easy Jet, η οποία διέδωσε τις πτήσεις χαμηλού κόστους στην Ευρώπη, πραγματοποιεί δρομολόγια από την Αθήνα στο Βερολίνο, στο Λονδίνο, στο Μιλάνο και το Παρίσι, διαθέτοντας εισιτήρια που ξεκινούν από τα 42 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των φόρων αεροδρομίου. Επιπλέον, έχει καθιερώσει δρομολόγια και από Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Ηράκλειο, Μύκονο και Ρόδο, όχι όμως και προς όλους τους παραπάνω προορισμούς. Ακόμα και να υπάρχει μεγάλη ζήτηση, οι τιμές παραμένουν σε σχετικά χαμηλά επίπεδα, ωστόσο σε μερικές περιπτώσεις το κόστος μπορεί να αγγίξει και τα 280 ευρώ.
Τα εισιτήρια των 9,99 ευρώ για το Μπάρι της Ιταλίας, που προσφέρει η My air, ισχύουν για περιορισμένο αριθμό θέσεων και μικρό χρονικό διάστημα. Υπό κανονικές συνθήκες η τιμή τους κυμαίνεται στα 80 ευρώ, ενώ σε περιόδους υψηλής ζήτησης «απογειώνεται» στα 170 ευρώ.
Η γερμανική Airberlin προσφέρει φθηνά εισιτήρια με τελικούς προορισμούς τις πόλεις της Γερμανίας. Ενα εισιτήριο από Αθήνα για Μόναχο, συμπεριλαμβανομένων των φόρων, διατίθεται έναντι 64 ευρώ, ενώ μπορεί να φτάσει και τα 137 ευρώ. Λίγο φθηνότερα στοιχίζουν οι πτήσεις από τη συμπρωτεύουσα προς Γερμανία, με κόστος 50-60 ευρώ.
Στο παιχνίδι του ανταγωνισμού προστίθεται και η Volare, θυγατρική της Alitalia. Με καθημερινή σύνδεση Αθήνας - Μιλάνου, η Volare εγκαινιάζει τις πτήσεις της στις 7 Απριλίου.
e-tipos
Οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους δίνουν την ευκαιρία σε χιλιάδες επιβάτες να ταξιδεύουν στους αγαπημένους τους προορισμούς με ελάχιστα χρήματα. Σε τακτά χρονικά διαστήματα, ακόμα και οι μεγάλες αεροπορικές εταιρίες πραγματοποιούν «καλές» προσφορές, ώστε να αυξήσουν την επιβατική κίνηση και να «χτυπήσουν» τις ταχύτατα αυξανόμενες «φθηνές» εταιρίες.
Περισσότερες από δέκα αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους δραστηριοποιούνται, πλέον, στη χώρα μας, εκτελώντας δρομολόγια από και προς κάθε γωνιά της Ευρώπης. Η κράτηση εισιτηρίων, συνήθως μέσω Ιντερνετ, πρέπει να γίνεται όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, ώστε οι επιβάτες να πετύχουν τις χαμηλότερες τιμές. Τα πολύ φθηνά εισιτήρια προορίζονται για περιορισμένο αριθμό θέσεων και συγκεκριμένες ημερομηνίες.
Δεν είναι, βέβαια, αυτός ο μοναδικός λόγος που πωλούνται σε τόσο χαμηλή τιμή. «Στις πτήσεις των εταιριών χαμηλού κόστους δεν παρέχονται ανέσεις. Συνήθως δεν προσφέρονται καν φαγητό και ποτό. Επιπλέον, υπάρχει απλουστευμένο σύστημα κρατήσεων και μικρός αριθμός υπαλλήλων», αναφέρει χαρακτηριστικά στον ΕΤ ο πρόεδρος του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων, κ. Γιάννης Ευαγγέλου. «Δεν τίθεται θέμα ασφάλειας των πτήσεων. Αν και τα αεροσκάφη δεν είναι τόσο σύγχρονα και πολυτελή όσο των μεγάλων εταιριών, είναι σίγουρα ασφαλή, εφόσον έχουν την ευρωπαϊκή σημαία», τονίζει ο ίδιος. Η εταιρία Easy Jet, η οποία διέδωσε τις πτήσεις χαμηλού κόστους στην Ευρώπη, πραγματοποιεί δρομολόγια από την Αθήνα στο Βερολίνο, στο Λονδίνο, στο Μιλάνο και το Παρίσι, διαθέτοντας εισιτήρια που ξεκινούν από τα 42 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των φόρων αεροδρομίου. Επιπλέον, έχει καθιερώσει δρομολόγια και από Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Ηράκλειο, Μύκονο και Ρόδο, όχι όμως και προς όλους τους παραπάνω προορισμούς. Ακόμα και να υπάρχει μεγάλη ζήτηση, οι τιμές παραμένουν σε σχετικά χαμηλά επίπεδα, ωστόσο σε μερικές περιπτώσεις το κόστος μπορεί να αγγίξει και τα 280 ευρώ.
Τα εισιτήρια των 9,99 ευρώ για το Μπάρι της Ιταλίας, που προσφέρει η My air, ισχύουν για περιορισμένο αριθμό θέσεων και μικρό χρονικό διάστημα. Υπό κανονικές συνθήκες η τιμή τους κυμαίνεται στα 80 ευρώ, ενώ σε περιόδους υψηλής ζήτησης «απογειώνεται» στα 170 ευρώ.
Η γερμανική Airberlin προσφέρει φθηνά εισιτήρια με τελικούς προορισμούς τις πόλεις της Γερμανίας. Ενα εισιτήριο από Αθήνα για Μόναχο, συμπεριλαμβανομένων των φόρων, διατίθεται έναντι 64 ευρώ, ενώ μπορεί να φτάσει και τα 137 ευρώ. Λίγο φθηνότερα στοιχίζουν οι πτήσεις από τη συμπρωτεύουσα προς Γερμανία, με κόστος 50-60 ευρώ.
Στο παιχνίδι του ανταγωνισμού προστίθεται και η Volare, θυγατρική της Alitalia. Με καθημερινή σύνδεση Αθήνας - Μιλάνου, η Volare εγκαινιάζει τις πτήσεις της στις 7 Απριλίου.
e-tipos