Earth Citizen
Member
- Μηνύματα
- 2.866
- Likes
- 7.097
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
H μόνη που δε φταίει εδώ είναι η καημένη η Turkish...έχω πάθει ένα σοκ με την Turkish.
H μόνη που δε φταίει εδώ είναι η καημένη η Turkish...έχω πάθει ένα σοκ με την Turkish.
Έχουν chat/WhatsApp, μετά τα πρώτα / διαδικαστικά με το smart travel assistant γράψε "representative" και θα σου απαντήσει αντιπρόσωπος με τον οποίο θα μπορείς να συνεννοηθεί για τις επιλογές που έχεις και να ζητήσεις αλλαγή πτήσεων κλπ.Έχω κλείσει εισιτήρια με Turkish Airlines από Αθήνα για Κολωνία με ανταπόκριση Τουρκία. Έλαβα ένα μειλ πως η πτήση μου από Κολωνία- Τουρκία μετατίθεται για την επομένη 10/03 ενώ η πτήση μου από Τουρκία- Αθήνα παραμένει στις 09/03.
Καθώς δεν μου έχει ξανά τύχει και παίρνω στην γραμμή εξυπηρέτησης αλλά δεν απαντάει κανείς θα μπορούσατε να μου πείτε πως να κινηθώ;
Ευχαριστώ πολύ...
Από που έχεις κλείσει τα εισιτήρια; Μιλάς μαζί τους....Έχω κλείσει εισιτήρια με Turkish Airlines από Αθήνα για Κολωνία με ανταπόκριση Τουρκία. Έλαβα ένα μειλ πως η πτήση μου από Κολωνία- Τουρκία μετατίθεται για την επομένη 10/03 ενώ η πτήση μου από Τουρκία- Αθήνα παραμένει στις 09/03.
Καθώς δεν μου έχει ξανά τύχει και παίρνω στην γραμμή εξυπηρέτησης αλλά δεν απαντάει κανείς θα μπορούσατε να μου πείτε πως να κινηθώ;
Ευχαριστώ πολύ...
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Τα έκλεισα μέσω skyscanner με την Mytrip.Από που έχεις κλείσει τα εισιτήρια; Μιλάς μαζί τους....
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Επικοινώνησα μαζί τους, ωστόσο μου είπαν πως για λόγους “maintenance” δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν προς το παρόν. Μήπως να πάω από τα γραφεία στην Αθήνα; Θα βγάλω άκρη;Έχουν chat/WhatsApp, μετά τα πρώτα / διαδικαστικά με το smart travel assistant γράψε "representative" και θα σου απαντήσει αντιπρόσωπος με τον οποίο θα μπορείς να συνεννοηθεί για τις επιλογές που έχεις και να ζητήσεις αλλαγή πτήσεων κλπ.
Απλά ενδεχομένως ο αντιπρόσωπος καθυστερήσει να εμφανιστεί ανάλογα με το φόρτο εργασίας (μη σου φανεί παράξενο αν αυτό γίνει μετά από 1 ώρα για παράδειγμα), οπότε θα πρέπει να έχεις το νου σου στο τηλέφωνο
Εύχομαι πραγματικά να βγάλεις άκρη. Όλες αυτές οι εταιρείες που μεταπωλούν εισιτήρια είναι διάσημες για την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών. Στο tripadvisor υπάρχουν 100 σελίδες αγωνίας και πόνου για τη συγκεκριμένη εταιρεία mytrip.com - Air Travel Forum - TripadvisorΣε ευχαριστώ για την απάντηση. Τα έκλεισα μέσω skyscanner με την Mytrip.
Ωστόσο την ενημέρωση την έλαβα από την ίδια την εταιρία, όποτε νομίζω πως θα μπορώ να συνεννοηθώ απευθείας με αυτούς.Άρα θα καλέσεις τη Mytrip, όχι την αεροπορική εταιρία
Σε ευχαριστώ πολύ!! Ωστόσο επειδή επικοινώνησε η ίδια η εταιρία για την αλλαγή ευελπιστώ πως θα μπορέσω να συνεννοηθώ μαζί τους…Εύχομαι πραγματικά να βγάλεις άκρη. Όλες αυτές οι εταιρείες που μεταπωλούν εισιτήρια είναι διάσημες για την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών. Στο tripadvisor υπάρχουν 100 σελίδες αγωνίας και πόνου για τη συγκεκριμένη εταιρεία mytrip.com - Air Travel Forum - Tripadvisor
Όσοι πάθαμε μάθαμε και πλέον αγορά μόνο από τα επίσημα sites των αεροπορικών.
Καλή τύχη!
Αν θες πληροφορίες για την πτήση σου, φαντάζομαι η αεροπορική μπορεί να σε βοηθήσει. Αν θες να κάνεις κάποια αλλαγή στα εισιτήρια τότε πρέπει να απευθυνθείς στη mytrip...Σε ευχαριστώ πολύ!! Ωστόσο επειδή επικοινώνησε η ίδια η εταιρία για την αλλαγή ευελπιστώ πως θα μπορέσω να συνεννοηθώ μαζί τους…
Προς ενημέρωση και βοήθειαΑν θες πληροφορίες για την πτήση σου, φαντάζομαι η αεροπορική μπορεί να σε βοηθήσει. Αν θες να κάνεις κάποια αλλαγή στα εισιτήρια τότε πρέπει να απευθυνθείς στη mytrip...