HummingBird
Member
- Μηνύματα
- 582
- Likes
- 826
Βασική αρχή της φωτογραφίας.καπου κερδιζεις και καπου χανεις....
Εγώ πάντως τον 1.8 τον χρησιμοποιώ σε συναυλίες, νύχτα όταν θέλω να βγάλω κτίρια που είναι μακρυά και δεν με πολυενδιαφέρει το βάθος πεδίου και σε εσωτερικούς χώρους όταν θέλω να βγάλω αντικείμενα με αυτό το λεγόμενο bokeh κτλ κτλ. Επίσης καλός είναι για πορτρέτα.
Ο 35άρης είναι νορμάλ στους κροπ αισθητήρες (πχ D60), αλλιώς είναι ευρυγώνιος.
Όχι ακριβώς. Το f επηρεάζει το βάθος πεδίου. Δηλαδή έστω ότι εστιάζεις στο σημείο Α. Το f θα επηρεάσει πόσο από ό,τι βρίσκεται μπροστά και πίσω από το Α θα βγει καθαρό στη φωτογραφία. Στο 1.8 που έχω χρησιμοποιήσει σε συναυλίες φαντάσου, εστιάζεις (όπου βρεις εκείνη την ώρα αλλά έστω ότι εστιάζεις) στα μάτια του τραγουδιστή, τα αυτιά του θα βγουν φλου. Και η μύτη του. Αν εστιάσεις στο μικρόφωνο την πάτησες.άχρηστο το f για θέμα εστίασης? Όσο πιο μεγάλο f τόσο πιο μακριά εστιάζει και είναι καθαρά?
Σε μακρυνά κτίρια νύχτα δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί εστιάζεις στο κτίριο και δεν σε ενδιαφέρει/ενοχλεί το μπροστά και το πίσω.
Για να απαντήσω στο δίλημμά σου, αν νιώθεις να μην σου αρκεί ο 18-55 γιατί θες να ζουμάρεις πιο πολύ, τότε πάρε τον 18-200. Αν θες να βγάζεις φωτογραφίες νύχτα σταθερά αντικείμενα, πάρε ένα τρίποδο. Αν θες ένα φακό-σταθερή αξία που θα σε βοηθήσει να καδράρεις και καλύτερα, πάρε τον 35άρη (που είναι και γρήγορος). Εγώ πάντως στα ταξίδια μου παίρνω έναν 18-105 και τον 35 f1.8, ο δεύτερος περνάει πιο πολύ χρόνο στο τσαντάκι όμως.
Last edited: