varioAthens
Member
- Μηνύματα
- 6.152
- Likes
- 10.974
Ταξιδιωτικά παράδοξα όπως τα κατέγραψε ένας βρετανός δημοσιογράφος, ο Χάρβεϊ Ελιοτ, ταξιδιωτικός συντάκτης των «Τάιμς» του Λονδίνου, αποφάσισε να συντάξει μια λίστα με τα πιο κραυγαλέα «γιατί» της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας, τις εύλογες δηλαδή απορίες ενός κοινού θνητού για τα πλείστα ταξιδιωτικά παράδοξα. Ανάμεσά τους:
* Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες των οργανωμένων πακέτων επιμένουν για κάποιο ανεξήγητο λόγο να σε βάζουν για check in δύο ώρες πριν από την αναχώρηση, εξασφαλίζοντας έτσι τη συμμετοχή σου σε τεράστιες ουρές. Γιατί;
* Οταν μια πτήση έχει καθυστέρηση δεν υπάρχει ποτέ κανένας αρμόδιος να δώσει μια ικανοποιητική εξήγηση. Συνήθως όλοι κατηγορούν τους δυστυχείς ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Γιατί;
* Με το που προσγειώνεται το αεροσκάφος, όλοι οι επιβάτες στέκονται όρθιοι στους διαδρόμους, φορτωμένοι με τις χειραποσκευές τους, και ας επιμένει το πλήρωμα ότι οι πόρτες δεν θα ανοίξουν προτού περάσουν πέντε λεπτά. Γιατί;
* Ακόμη και στις πιο μικρές πτήσεις, όλες οι αεροπορικές εταιρείες είναι πεπεισμένες ότι οι επιβάτες έχουν ανάγκη από κάποιο είδος τροφής. Γιατί;
* Οι καντίνες στα αεροδρόμια κλείνουν μια συγκεκριμένη ώρα χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους τις στρατιές των ταλαιπωρημένων επιβατών που περιμένουν εναγωνίως την καθυστερημένη πτήση τους. Γιατί;
* Στα ξενοδοχεία οι πελάτες καλούνται να εγκαταλείψουν το δωμάτιό τους πριν από τις 12 το μεσημέρι και ας φεύγει η πτήση τους στις 12 τα μεσάνυχτα και ας μην υπάρχει κανένας υποψήφιος πελάτης. Γιατί;
* Τα περισσότερα ξενοδοχεία αρνούνται πεισματικά να εφοδιάσουν τους πελάτες τους με έξτρα πετσέτες μπάνιου, ακόμη και όταν διαθέτουν πισίνες. Γιατί;
* Τα ταξιδιωτικά γραφεία προσλαμβάνουν ανίδεους πράκτορες, οι οποίοι έχουν μια ιδιάζουσα μελιστάλαχτη διάλεκτο και αντιμετωπίζουν τους πελάτες σαν να είναι ηλίθιοι. Γιατί;
ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ
Γιατί? Γιατί? Γιατί?
* Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες των οργανωμένων πακέτων επιμένουν για κάποιο ανεξήγητο λόγο να σε βάζουν για check in δύο ώρες πριν από την αναχώρηση, εξασφαλίζοντας έτσι τη συμμετοχή σου σε τεράστιες ουρές. Γιατί;
* Οταν μια πτήση έχει καθυστέρηση δεν υπάρχει ποτέ κανένας αρμόδιος να δώσει μια ικανοποιητική εξήγηση. Συνήθως όλοι κατηγορούν τους δυστυχείς ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Γιατί;
* Με το που προσγειώνεται το αεροσκάφος, όλοι οι επιβάτες στέκονται όρθιοι στους διαδρόμους, φορτωμένοι με τις χειραποσκευές τους, και ας επιμένει το πλήρωμα ότι οι πόρτες δεν θα ανοίξουν προτού περάσουν πέντε λεπτά. Γιατί;
* Ακόμη και στις πιο μικρές πτήσεις, όλες οι αεροπορικές εταιρείες είναι πεπεισμένες ότι οι επιβάτες έχουν ανάγκη από κάποιο είδος τροφής. Γιατί;
* Οι καντίνες στα αεροδρόμια κλείνουν μια συγκεκριμένη ώρα χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους τις στρατιές των ταλαιπωρημένων επιβατών που περιμένουν εναγωνίως την καθυστερημένη πτήση τους. Γιατί;
* Στα ξενοδοχεία οι πελάτες καλούνται να εγκαταλείψουν το δωμάτιό τους πριν από τις 12 το μεσημέρι και ας φεύγει η πτήση τους στις 12 τα μεσάνυχτα και ας μην υπάρχει κανένας υποψήφιος πελάτης. Γιατί;
* Τα περισσότερα ξενοδοχεία αρνούνται πεισματικά να εφοδιάσουν τους πελάτες τους με έξτρα πετσέτες μπάνιου, ακόμη και όταν διαθέτουν πισίνες. Γιατί;
* Τα ταξιδιωτικά γραφεία προσλαμβάνουν ανίδεους πράκτορες, οι οποίοι έχουν μια ιδιάζουσα μελιστάλαχτη διάλεκτο και αντιμετωπίζουν τους πελάτες σαν να είναι ηλίθιοι. Γιατί;
ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ
Γιατί? Γιατί? Γιατί?
Last edited by a moderator: