• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ταξιδιωτικά παράδοξα

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.152
Likes
10.974
Ταξιδιωτικά παράδοξα όπως τα κατέγραψε ένας βρετανός δημοσιογράφος, ο Χάρβεϊ Ελιοτ, ταξιδιωτικός συντάκτης των «Τάιμς» του Λονδίνου, αποφάσισε να συντάξει μια λίστα με τα πιο κραυγαλέα «γιατί» της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας, τις εύλογες δηλαδή απορίες ενός κοινού θνητού για τα πλείστα ταξιδιωτικά παράδοξα. Ανάμεσά τους:


* Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες των οργανωμένων πακέτων επιμένουν για κάποιο ανεξήγητο λόγο να σε βάζουν για check in δύο ώρες πριν από την αναχώρηση, εξασφαλίζοντας έτσι τη συμμετοχή σου σε τεράστιες ουρές. Γιατί;

* Οταν μια πτήση έχει καθυστέρηση δεν υπάρχει ποτέ κανένας αρμόδιος να δώσει μια ικανοποιητική εξήγηση. Συνήθως όλοι κατηγορούν τους δυστυχείς ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Γιατί;

* Με το που προσγειώνεται το αεροσκάφος, όλοι οι επιβάτες στέκονται όρθιοι στους διαδρόμους, φορτωμένοι με τις χειραποσκευές τους, και ας επιμένει το πλήρωμα ότι οι πόρτες δεν θα ανοίξουν προτού περάσουν πέντε λεπτά. Γιατί;

* Ακόμη και στις πιο μικρές πτήσεις, όλες οι αεροπορικές εταιρείες είναι πεπεισμένες ότι οι επιβάτες έχουν ανάγκη από κάποιο είδος τροφής. Γιατί;

* Οι καντίνες στα αεροδρόμια κλείνουν μια συγκεκριμένη ώρα χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους τις στρατιές των ταλαιπωρημένων επιβατών που περιμένουν εναγωνίως την καθυστερημένη πτήση τους. Γιατί;

* Στα ξενοδοχεία οι πελάτες καλούνται να εγκαταλείψουν το δωμάτιό τους πριν από τις 12 το μεσημέρι και ας φεύγει η πτήση τους στις 12 τα μεσάνυχτα και ας μην υπάρχει κανένας υποψήφιος πελάτης. Γιατί;

* Τα περισσότερα ξενοδοχεία αρνούνται πεισματικά να εφοδιάσουν τους πελάτες τους με έξτρα πετσέτες μπάνιου, ακόμη και όταν διαθέτουν πισίνες. Γιατί;
* Τα ταξιδιωτικά γραφεία προσλαμβάνουν ανίδεους πράκτορες, οι οποίοι έχουν μια ιδιάζουσα μελιστάλαχτη διάλεκτο και αντιμετωπίζουν τους πελάτες σαν να είναι ηλίθιοι. Γιατί;

ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ



Γιατί? :) Γιατί? :) Γιατί? :)
 
Last edited by a moderator:

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.980
Likes
52.507
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Όχι ότι θα τα διαβάσει ο συμπαθής Χάρβεϊ αλλά ας δοκιμάσω να απαντήσω μερικά που δε με παίρνει ο ύπνος:
1. Διότι αν λόγω overbooking υπάρχουν λιγότερες θέσεις, οι τελευταίοι που θα πάνε χάνουν την πτήση τους και μετά τα ακούσει ο πράκτορας χωρίς να φταίει.
2. Συχνά φταίνε οι καιρικές συνθήκες (στον τόπο καθυστέρησης ή εκεί απ' όπου έρχεται το αεροπλάνο) που δε μπορούν να εμφανιστούν για να δώσουν εξηγήσεις. Εκτός κι αν έχει δει ποτέ ο κύριος Χάρβεϊ καταιγίδα να κάνει δηλώσεις.
3. Γιατί περάσανε πολλή ώρα (ή ώρες) σε μια θέση καθηλωμένοι και θέλουν να τεντώσουν τα πόδια τους, ήνα μείνουν όρθιοι για κανένα πεντάλεπτο, έτσι για αλλαγή. Τι τον πειράζει το Χάρβεϊ;
4. Στις περισσότερες μικρές πτήσεις δε σερβίρεται φαγητό.Κι απ' ό,τι φαίνεται, ακόμη κι όταν σερβίρεται, κάποιος κακεντρεχής δημοσιογράφος θα βρεθεί να αναρωτηθεί γιατί.
5. Στα μεγάλα αεροδρόμια υπάρχουν καντίνες όλο το 24ωρο. Στα μικρά δε βγαίνει το κόστος λειτουργίας τις βάρβαρες ώρες, εκτός κι αν θέλει να το καλύψει ο κύριος Χάρβεϊ πληρώνοντας κάτι έξτρα στο εισιτήριό του.
6. Διότι οι καμαριέρες θα πρέπει να καθαρίσουν μέχρι μια συγκεκριμένη ώρα, αφού δεν εργάζονται 24ωρο. Αν θέλει ο κύριος Χάρβεϊ, ας πληρώσει τα έξτρα χρήματα που απαιτούται για late check out, να καλυφθεί κι αυτό το κόστος.
7. Δεν το κάνουν τα περισσότερα ξενοδοχεία. Πάντως πλέον η τάση είναι να παροτρύνονται οι πελάτες να χρησιμοποιούν όσο το δυνατόν περισσότερες φορές την ίδια πετσέτα (ή τέλος πάντω λιγότερες πετσέτες) για λόγους εξοικονόμησης νερού, πολλοί τόνοι του οποίου χάνονται κάθε μέρα για κάποιους που σκέφτονται σαν τον κύριο Χάρβεϊ.
8. Αν νομίζει ότι γενικώς όλα "τα ταξιδιωτικά γραφεία" προσλαμβάνουν ανίδεους, μάλλον χρησιμοποιεί επανειλημμένα άχρηστα γραφεία. Οπότε ας κοιταχτεί στον καθρέφτη κι ας ξανα-αναρωτηθεί αν όντως είναι ηλίθιος πελάτης. Η απάντηση είναι μάλλον καταφατική.
 

marydim

Member
Μηνύματα
1.631
Likes
411
Επόμενο Ταξίδι
Μεσόγειος
Ταξίδι-Όνειρο
Δρόμος Αγ. Ιακώβου-Ισπανί
Το κραυγαλέο ταξιδιωτικό παράδοξο όπως το καταγράφει μια Ελληνίδα ταξιδιώτισσα, μέλος του travelstories.gr:
Τα αγγλικά αεροδρόμια είναι από τα ελάχιστα (όλο και κάποιο άλλο θα υπάρχει) που θεωρούν ότι μια μικρή γυναικεία τσάντα είναι χειραποσκευή??? Γιατί??????
 

renata

Member
Μηνύματα
5.544
Likes
1.964
Επόμενο Ταξίδι
μαλαισία
Όχι ότι θα τα διαβάσει ο συμπαθής Χάρβεϊ αλλά ας δοκιμάσω να . Οπότε ας κοιταχτεί στον καθρέφτη κι ας ξανα-αναρωτηθεί αν όντως είναι ηλίθιος πελάτης. Η απάντηση είναι μάλλον καταφατική.
giorgo οι απαντήσεις σου καλύπτουν κάθε λογικό μυαλό!οι υπόλοιποι που δεν το καταλαβαίνουν μάλον ο εγκέφαλός τους κατοικείται απο άχυρα!!! έδωσες μιά εξήγηση για όλα τα παραπάνω που υπερκαλύπτει τα ερωτήματα του κυρίου χάρβευ.....;)
όσο για το θέμα των πετσετών,δεν έχει επισκευτεί φαίνεται μέρη που σέβονται την φύση και το περιβάλλον,και δεν εχει το καλάθι απο μπαμπού που γράφει "μονο άν λερώνει πολύ ρίξτε το μέσα" .
να σου πώ οτι στην βιρμανία χρησιμοποιούσα μιά πετσετα για τις 7 πρώτες μέρες ?σε χλιδάτο μπαγκαλόου παρακαλώ,το μόνο που έκανε το παλληκάρι ήταν να παίρνει πίσω την διπλωμένη πάντα πετσέτα που έφερνε κάθε πρωί!
μάλον ολα ειναι θέμα παιδείας !!!
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.152
Likes
10.974
Ειδικά στο θέμα της πετσέτας νομίζω ότι κανένας νορμάλ άνθρωπος στο σπίτι του δεν χρησιμοποιεί κάθε μέρα καινούρια......οπότε γιατί το απαιτείς από το ξενοδοχείο σου?
Αλλά τι να πείς? Αφού Βρετανούλης είναι ο Χάρβεϊ...:bleh::haha:
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.152
Likes
10.974
Το κραυγαλέο ταξιδιωτικό παράδοξο όπως το καταγράφει μια Ελληνίδα ταξιδιώτισσα, μέλος του travelstories.gr:
Τα αγγλικά αεροδρόμια είναι από τα ελάχιστα (όλο και κάποιο άλλο θα υπάρχει) που θεωρούν ότι μια μικρή γυναικεία τσάντα είναι χειραποσκευή??? Γιατί??????

Έχεις κι εσύ τα δίκια σου....:D:D:D
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Ειδικά στο θέμα της πετσέτας νομίζω ότι κανένας νορμάλ άνθρωπος στο σπίτι του δεν χρησιμοποιεί κάθε μέρα καινούρια......οπότε γιατί το απαιτείς από το ξενοδοχείο σου?
Αλλά τι να πείς? Αφού Βρετανούλης είναι ο Χάρβεϊ...:bleh::haha:
Από την άλλη, ο κάθε νορμάλ άνθρωπος στο σπίτι του ξέρει πότε λέρωσε την πετσέτα του, και τότε την βάζει στα άπλυτα. Δεν ανησυχεί αν ο ξενοδόχος θα δει ή όχι τη βρωμιά για να αποφασίσει να την αλλάξει...

Αν βρεθώ στο δίλημα από τη μία να πρέπει να ρισκάρω να σκουπίσω το πρόσωπό μου με πετσέτα που μπορεί να είναι βρώμικη (και μάλλιστα με σωματικές ακαθαρισίες) ή από την άλλη να κάψω λίγο ρεύμα και λίγο νερό παραπάνω για να είμαι σίγουρος ότι ειναι καθαρή η πετσέτα μου, σαφώς και θα προτιμήσω τη δεύτερη επιλογή.
 

vagantos

Member
Μηνύματα
2.030
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
Θιβέτ, K.Aμερική ή Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
στου Ν.Καββαδία τα μέρη
Ταξιδιωτικά παράδοξα όπως τα κατέγραψε ένας βρετανός δημοσιογράφος, ο Χάρβεϊ Ελιοτ, ταξιδιωτικός συντάκτης των «Τάιμς» του Λονδίνου, αποφάσισε να συντάξει μια λίστα με τα πιο κραυγαλέα «γιατί» της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας, τις εύλογες δηλαδή απορίες ενός κοινού θνητού για τα πλείστα ταξιδιωτικά παράδοξα.
ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ
Το δημοσίευμα είναι τελείως "μουφα".
Κρίμα οχι για τον Χάρβει ( σαμπως τον ξέραμε;) αλλά για τις "εγκυρες" Τάιμς (Λονδίνου) και Βήμα που δημοσιευουν οτιδηποτε.
 
Last edited by a moderator:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.222
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom