hlhjac
Member
- Μηνύματα
- 418
- Likes
- 556
- Επόμενο Ταξίδι
- Ιορδανία
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αιγυπτος
Περιεχόμενα
Καλησπέρα σε όλους
επειδή μου αρέσει να ταξιδεύω αλλά και να αναπολώ τα ταξίδια διηγώντας τα, αλλά κυρίως επειδή μου αρέσει να προτείνω ταξίδια, θα σας διηγηθώ το τελευταίο ταξίδι αστραπή που κάναμε με την γυναίκα μου.Λόγω πρόσφατης γέννησης τέκνου, και λόγο του ότι δεν θέλαμε να το αφήσουμε πολλές μέρες στις γιαγιάδες, συν ότι δεν θέλαμε να πάμε ξανά σε ευρωπαικό προορισμό, με τα πολλά και τα λίγα καταλήξαμε στο Μαρόκο!
Η αλήθεια είναι ότι η ιδέα έπεσε λόγο φθηνών πτήσεων της ryanair.
Με τα διαδικαστικά ασχολήθηκα εγώ καθότι η σύζυγος ασχολιόταν με το μωρό, χώρια που μου αρέσει αυτή η ενασχόληση.Το ταξίδι κλείστηκε τον Μάρτιο για τον Ιούνιο. Πετούσαμε με ryan από την Θεσνικη μέσω Ρώμης για Μαρακές και επιστρέφαμε από Φεζ μέσω Dusseldorf. Οι αναμονές για transit βολικές- 2 ώρες στη Ρώμη, 3 ώρες στο Dusseldorf και το κόστος περίπου 400€ και για τους δύο alle retour.
Επειδή είχαμε να ταξιδέψουμε από την μέρα που μάθαμε για τον ερχομό του παιδιού (είχαμε ήδη κλεισμένο ταξίδι στη Βουδαπέστη, και παρόλο που ο γιατρός μας είχε ενημερώσει ότι ο 3ος μήνας της εγκυμοσύνης είναι λίγο επικίνδυνος, εμείς, δίνοντας περισσότερο βάρος στην ψυχική υγεία πήγαμε και όλα πηγαν μια χαρά), επιδόθηκα σε οργάνωση μέσω internet για την παραμικρή λεπτομέρεια.
Η οργάνωση είχε ως εξής:
Αναχώρηση Παρασκευή πρωί από Θεσσαλονίκη μέσω Ρώμης, άφιξη στο Μαρακές απογευματάκι. Μόλις φτάσαμε η ζέστη ήταν ανεκτή και ο καιρός καθαρός. Μας προώθησαν απευθείας στην αίθουσα αφίξεων, η οποία μέσα από κάποιες συστοιχίες από κολώνες με τα γνωστά μαροκινά ψηφιδωτά, οδηγούσαν στα check point για παραλαβή visas. Σημειωτέον, η visa είναι μία κόλλα Α4 που σου μοιράζουν στο αεροπλάνο και την συμπληρώνεις την ώρα της πτήσης στην οποία αναφέρεις από που έρχεσαι που πας για ποιο λόγο και που θα μείνεις. είναι δωρεάν και τυπική διαδικασία. Η ουρά, για να παραδώσουμε το έγγραφο στον μαροκινό αστυνομικό στο checkpoint, μεγάλη (3 αφίξεις είχε εκείνη τη στιγμή), οπότε αυτό μας πήρε περίπου 2,5 ώρες.
Έξω από το αεροδρόμιο μας περίμενε ταξί το οποίο είχε στείλει ο ιδιοκτήτης του riad που θα μέναμε.
To ξενοδοχείο το έκλεισα μέσω booking και πραγματικά άξιζε! Γενικά η άποψη μου είναι ότι στο Μαρόκο αξίζει να μείνεις σε riad τα οποία ουσιαστικά είναι παλιές κατοικίες μέσα στις μεδίνες (μεσαιωνικές πόλεις) τις οποίες έχουν ανακαινίσει συνήθως Ευρωπαίοι. Εμείς λοιπόν μείναμε στο riad dar nouba, το οποίο ήταν άκρως μαροκινά διακοσμημένο σε κάθε του λεπτομέρεια. Λόγω του ότι ο Ιούνιος και γενικά το καλοκαίρι είναι off season για το Μαρόκο όσον αφορά στον τουρισμό, το riad ήταν άδειο οπότε και είχαμε upgrade σε "σουίτα". Φτάσαμε στο riad βράδυ οπότε ξεκουραστήκαμε για να ξεκινήσουμε την επόμενη μέρα ακμαίοι. Το πρωινό λιτό αλλά θεσπέσιο, όλα φτιαγμένα από τους ίδιους. Στις 10:00 είχαμε ραντεβού με έναν private ξεναγό τον οποίο είχα κλείσει μέσω internet να έρθει να μας πάρει από το riad. Μετά από ένα ψιλομπέρδεμα με την ώρα (βλέπετε η ώρα αλλάζει συχνά στο Μαρόκο), ήμασταν έτοιμοι για την εξερεύνηση του μυστηριώδους Μαρακές. Από καιρό πριν είχαμε συννενοηθεί με τον ξεναγό σχετικά με το κόστος αλλά και τα μέρη που θέλαμε να επισκεφτούμε, όπως και έγινε.
Πρώτη στάση, οι διάσημοι κήποι του Yve Saint Laurent, γνωστοί και ως κήποι Majorelle. Μία όαση μέσα στη ζέστη του Μαρακές. Περικλείει όλη την κουλτούρα και φιλοσοφία των Βερβέρων, περιλαμβάνοντας τα χρώματα και την αρχιτεκτονική αυτής της χώρας.
Επόμενη στάση, Saabian tombs, όπως λέει και το όνομα είναι τάφοι δυναστείας του Μαρόκου. Όλοι στολισμένοι με τα γνωστά μαρονικά ψηφιδωτά. Αμέσως μετά περιήγηση στη μεδίνα του Μαρακές, η οποία περιλαμβάνει ότι φαντάζεται κάποιος για τα παζάρια της ανατολής. Πάγκοι με μπαχάρια, δερματινά, φρούτα διαδέχονταν ο ένας τον άλλο και μυρωδιές απλώνονταν παντού. Ο κόσμος παρ όλη τη ζέστη πολύς. Από το παλιότερο φαρμακείο στο Μαρακές στην πύλη Bab Agnaou αγοράσαμε μπαχάρια, τοπικά αρώματα και το γνωστό argan Oil. Αμέσως μετά στάση για φαγητό μέσα στην μεδίνα. Ο ξεναγός μας οδηγεί σε τοπικό εστιατόριο με τους γνωστούς τοίχους ντυμένους με πλακάκια από πάνω ως κάτω (όποιος έχει ταξιδέψει στη μέση ανατολή καταλαβαίνει τι εννοώ) στο οποίο θαμώνες είναι κυρίως ντόπιοι. Πράγμα πολύ θετικό κατ' εμέ. Φάγαμε ταζίν και τοπικές συνταγές, πεντανόστιμα σε πολύ χαμηλό αντίτιμο. Αν θυμάμαι καλά για κανονικό γεύμα για δύο πληρώσαμε περίπου 10€ (moroccon dirham είναι το τοπικό νόμισμα και αν θυμάμαι επίσης καλά η ισοτιμία είναι περίπου 1/10).
Να σημειώσω ότι η επιλογή του ξεναγού, όπως ήξερα εξ αρχής αποδείχτηκε σοφή, 1ον γιατί στην μεδίνα δεν υπάρχει περίπτωση να μην χαθείς, 2ον γιατί η ιστορία της χώρας είναι μεγάλη και αξίζει να στην αφηγηθούν, 3ον γιατί μας πήγε σε ασφαλή μέρη για φαγητό (εννοώ καθαρά-γιατί θέμα ασφάλειας δεν αντιμετωπίσαμε πουθενά στο Μαρόκο, παρόλο που όλοι πριν πάμε μας ρωτούσαν αν είναι επικίνδυνα) και 4ον γιατί μας οδήγησε σε ανταλλακτήριο το οποίο είχε την καλύτερη ισοτιμία συναλλάγματος από όπου αλλού και αν είδαμε.
Σημείωση στα περισσότερα μέρη (εστιατόρια, ξενοδοχεία) δέχονται και ευρώ.
Αφού φάγαμε και ξεκουραστήκαμε σειρά είχε η μεγαλύτερη πλατεία της Αφρικής, η πλατεία των νεκρών ή αλλιώς Jemaa el Fna. Αυτή την ώρα, μεσημέρι, δεν συνέβαιναν και πολλά οπότε και θα σας διηγηθώ καλύτερα το βράδυ που άξιζε. Περνώντας από την πλατεία κατευθυνθήκαμε προς το riad μας, με μια στάση στη Medressa Ben Youssef, γνωστό πανεπιστήμιο της ακμής του Μαρόκου.
Γενικά όλα τα αξιοθέατα που επισκεφτήκαμε αξίζουν και κατά την γνώμη μου δεν πρέπει να παραληφθεί κάποιο.
επειδή μου αρέσει να ταξιδεύω αλλά και να αναπολώ τα ταξίδια διηγώντας τα, αλλά κυρίως επειδή μου αρέσει να προτείνω ταξίδια, θα σας διηγηθώ το τελευταίο ταξίδι αστραπή που κάναμε με την γυναίκα μου.Λόγω πρόσφατης γέννησης τέκνου, και λόγο του ότι δεν θέλαμε να το αφήσουμε πολλές μέρες στις γιαγιάδες, συν ότι δεν θέλαμε να πάμε ξανά σε ευρωπαικό προορισμό, με τα πολλά και τα λίγα καταλήξαμε στο Μαρόκο!
Η αλήθεια είναι ότι η ιδέα έπεσε λόγο φθηνών πτήσεων της ryanair.
Με τα διαδικαστικά ασχολήθηκα εγώ καθότι η σύζυγος ασχολιόταν με το μωρό, χώρια που μου αρέσει αυτή η ενασχόληση.Το ταξίδι κλείστηκε τον Μάρτιο για τον Ιούνιο. Πετούσαμε με ryan από την Θεσνικη μέσω Ρώμης για Μαρακές και επιστρέφαμε από Φεζ μέσω Dusseldorf. Οι αναμονές για transit βολικές- 2 ώρες στη Ρώμη, 3 ώρες στο Dusseldorf και το κόστος περίπου 400€ και για τους δύο alle retour.
Επειδή είχαμε να ταξιδέψουμε από την μέρα που μάθαμε για τον ερχομό του παιδιού (είχαμε ήδη κλεισμένο ταξίδι στη Βουδαπέστη, και παρόλο που ο γιατρός μας είχε ενημερώσει ότι ο 3ος μήνας της εγκυμοσύνης είναι λίγο επικίνδυνος, εμείς, δίνοντας περισσότερο βάρος στην ψυχική υγεία πήγαμε και όλα πηγαν μια χαρά), επιδόθηκα σε οργάνωση μέσω internet για την παραμικρή λεπτομέρεια.
Η οργάνωση είχε ως εξής:
Αναχώρηση Παρασκευή πρωί από Θεσσαλονίκη μέσω Ρώμης, άφιξη στο Μαρακές απογευματάκι. Μόλις φτάσαμε η ζέστη ήταν ανεκτή και ο καιρός καθαρός. Μας προώθησαν απευθείας στην αίθουσα αφίξεων, η οποία μέσα από κάποιες συστοιχίες από κολώνες με τα γνωστά μαροκινά ψηφιδωτά, οδηγούσαν στα check point για παραλαβή visas. Σημειωτέον, η visa είναι μία κόλλα Α4 που σου μοιράζουν στο αεροπλάνο και την συμπληρώνεις την ώρα της πτήσης στην οποία αναφέρεις από που έρχεσαι που πας για ποιο λόγο και που θα μείνεις. είναι δωρεάν και τυπική διαδικασία. Η ουρά, για να παραδώσουμε το έγγραφο στον μαροκινό αστυνομικό στο checkpoint, μεγάλη (3 αφίξεις είχε εκείνη τη στιγμή), οπότε αυτό μας πήρε περίπου 2,5 ώρες.
Έξω από το αεροδρόμιο μας περίμενε ταξί το οποίο είχε στείλει ο ιδιοκτήτης του riad που θα μέναμε.
To ξενοδοχείο το έκλεισα μέσω booking και πραγματικά άξιζε! Γενικά η άποψη μου είναι ότι στο Μαρόκο αξίζει να μείνεις σε riad τα οποία ουσιαστικά είναι παλιές κατοικίες μέσα στις μεδίνες (μεσαιωνικές πόλεις) τις οποίες έχουν ανακαινίσει συνήθως Ευρωπαίοι. Εμείς λοιπόν μείναμε στο riad dar nouba, το οποίο ήταν άκρως μαροκινά διακοσμημένο σε κάθε του λεπτομέρεια. Λόγω του ότι ο Ιούνιος και γενικά το καλοκαίρι είναι off season για το Μαρόκο όσον αφορά στον τουρισμό, το riad ήταν άδειο οπότε και είχαμε upgrade σε "σουίτα". Φτάσαμε στο riad βράδυ οπότε ξεκουραστήκαμε για να ξεκινήσουμε την επόμενη μέρα ακμαίοι. Το πρωινό λιτό αλλά θεσπέσιο, όλα φτιαγμένα από τους ίδιους. Στις 10:00 είχαμε ραντεβού με έναν private ξεναγό τον οποίο είχα κλείσει μέσω internet να έρθει να μας πάρει από το riad. Μετά από ένα ψιλομπέρδεμα με την ώρα (βλέπετε η ώρα αλλάζει συχνά στο Μαρόκο), ήμασταν έτοιμοι για την εξερεύνηση του μυστηριώδους Μαρακές. Από καιρό πριν είχαμε συννενοηθεί με τον ξεναγό σχετικά με το κόστος αλλά και τα μέρη που θέλαμε να επισκεφτούμε, όπως και έγινε.
Πρώτη στάση, οι διάσημοι κήποι του Yve Saint Laurent, γνωστοί και ως κήποι Majorelle. Μία όαση μέσα στη ζέστη του Μαρακές. Περικλείει όλη την κουλτούρα και φιλοσοφία των Βερβέρων, περιλαμβάνοντας τα χρώματα και την αρχιτεκτονική αυτής της χώρας.
Επόμενη στάση, Saabian tombs, όπως λέει και το όνομα είναι τάφοι δυναστείας του Μαρόκου. Όλοι στολισμένοι με τα γνωστά μαρονικά ψηφιδωτά. Αμέσως μετά περιήγηση στη μεδίνα του Μαρακές, η οποία περιλαμβάνει ότι φαντάζεται κάποιος για τα παζάρια της ανατολής. Πάγκοι με μπαχάρια, δερματινά, φρούτα διαδέχονταν ο ένας τον άλλο και μυρωδιές απλώνονταν παντού. Ο κόσμος παρ όλη τη ζέστη πολύς. Από το παλιότερο φαρμακείο στο Μαρακές στην πύλη Bab Agnaou αγοράσαμε μπαχάρια, τοπικά αρώματα και το γνωστό argan Oil. Αμέσως μετά στάση για φαγητό μέσα στην μεδίνα. Ο ξεναγός μας οδηγεί σε τοπικό εστιατόριο με τους γνωστούς τοίχους ντυμένους με πλακάκια από πάνω ως κάτω (όποιος έχει ταξιδέψει στη μέση ανατολή καταλαβαίνει τι εννοώ) στο οποίο θαμώνες είναι κυρίως ντόπιοι. Πράγμα πολύ θετικό κατ' εμέ. Φάγαμε ταζίν και τοπικές συνταγές, πεντανόστιμα σε πολύ χαμηλό αντίτιμο. Αν θυμάμαι καλά για κανονικό γεύμα για δύο πληρώσαμε περίπου 10€ (moroccon dirham είναι το τοπικό νόμισμα και αν θυμάμαι επίσης καλά η ισοτιμία είναι περίπου 1/10).
Να σημειώσω ότι η επιλογή του ξεναγού, όπως ήξερα εξ αρχής αποδείχτηκε σοφή, 1ον γιατί στην μεδίνα δεν υπάρχει περίπτωση να μην χαθείς, 2ον γιατί η ιστορία της χώρας είναι μεγάλη και αξίζει να στην αφηγηθούν, 3ον γιατί μας πήγε σε ασφαλή μέρη για φαγητό (εννοώ καθαρά-γιατί θέμα ασφάλειας δεν αντιμετωπίσαμε πουθενά στο Μαρόκο, παρόλο που όλοι πριν πάμε μας ρωτούσαν αν είναι επικίνδυνα) και 4ον γιατί μας οδήγησε σε ανταλλακτήριο το οποίο είχε την καλύτερη ισοτιμία συναλλάγματος από όπου αλλού και αν είδαμε.
Σημείωση στα περισσότερα μέρη (εστιατόρια, ξενοδοχεία) δέχονται και ευρώ.
Αφού φάγαμε και ξεκουραστήκαμε σειρά είχε η μεγαλύτερη πλατεία της Αφρικής, η πλατεία των νεκρών ή αλλιώς Jemaa el Fna. Αυτή την ώρα, μεσημέρι, δεν συνέβαιναν και πολλά οπότε και θα σας διηγηθώ καλύτερα το βράδυ που άξιζε. Περνώντας από την πλατεία κατευθυνθήκαμε προς το riad μας, με μια στάση στη Medressa Ben Youssef, γνωστό πανεπιστήμιο της ακμής του Μαρόκου.
Γενικά όλα τα αξιοθέατα που επισκεφτήκαμε αξίζουν και κατά την γνώμη μου δεν πρέπει να παραληφθεί κάποιο.
Last edited by a moderator: