Συντριβή αεροσκάφους με 148 επιβαίνοντες στη νότια Γαλλία

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587
Δεν ρισκαρει καμμια εταιρεια,απο ελλιπη συντηρηση,να χασει αεροπλανο...μπορει να κανει αλλες περικοπες,αλλα οχι σε αυτον τον τομεα.
Και γω δε πιστεύω πως κάνουν περικοπές σχετικές με την συντήρηση αλλά τα ατυχήματα δεν προέρχονται μόνο από αυτό. Έβλεπα πρόσφατα ένα βίντεο όπου πιλότοι της ryanair έκαναν παράπονα και εξέθεταν τους φόβους τους. Το σημαντικότερο που τόνιζαν ήταν ότι η εταιρία επιτρέπει στις πτήσεις το κατώτατο νόμιμο όριο καυσίμων (γιατί όσα περισσότερα καύσιμα κουβαλάς τόσο περισσότερα "καις") ενώ κανονικά έπρεπε να αφήνει τον πιλότο να αποφασίσει αναλογα με τις αναγκες της πτήσεις ποια είναι η ιδανική ποσότητα καυσίμων. Αυτή η πολιτική είχε ως αποτελεσμα μια μέρα (όπου λόγω κακοκαιρίας έπρεπε να προσγειωθούν σε άλλο αεροδρόμιο) τρια αεροπλάνα να εκπέμψουν mayday γιατί τους τελείωναν τα καύσιμα. Έλεγαν και για άλλα προβλήματα, δεν ξέρω αν είναι αλήθεια ή αυτοί του βίντεο ήταν "βαλτοί", αλλά όπως και να'χει το περιστατικό ισχύει.
http://www.independent.ie/irish-news/three-ryanair-mayday-calls-go-out-on-same-day-26886838.html
Aκόμα και έρευνα του 2013 που έγινε σε πάνω από 1000 πιλότους της δείχνει πως ανησυχούν..
http://www.mirror.co.uk/news/world-news/most-ryanair-pilots-surveyed-have-2154309
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.433
ενώ κανονικά έπρεπε να αφήνει τον πιλότο να αποφασίσει αναλογα με τις αναγκες της πτήσεις ποια είναι η ιδανική ποσότητα καυσίμων.
Τι είναι αυτά που λέτε ρε παιδιά;Υπάρχει ειδικό τμήμα που κάνει ελέγχους,παίρνει μετεωρολογικά για την διαδρομή,το αεροδρόμιο άφιξης,το αεροδρόμιο εκτροπής σε
περίπτωση αδυναμίας προσγείωσης στο κανονικό.Αυτό το τμήμα θα αποφασίσει πόσα καύσιμα θα βάλει γιατί ξέρει και πόσους επιβάτες έχει η πτήση αλλά και πόσο βάρος.
Η δουλειά του πιλότου είναι να πάει από το σημείο Α στο σημείο Β.Είναι χειριστής .
Ούτε μηχανικός,ούτε λογιστής,ούτε βενζινάς.
Καλά αυτό για τις πλημμελείς συντηρήσεις δεν το σχολιάζω.
http://en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_maintenance_checks
 

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.284
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Οι πιλότοι έχουν την τελική τζίφρα παντού. Είναι ο θεός κάτω απο τον όποιο θεό όταν πετάμε.

Μπορούν να βάλουν παραπάνω καύσιμα εάν νομίζουν οτι υπάρχει η Χ ανάγκη.
Κάνουν περίπατο γύρω απο το αεροπλάνο να δουν εάν υπάρχει θέμα και ελέγχουν τα φτερά για να ζητήσουν de-icing.

Είναι και χειριστές, και μηχανικοί και εξαιρετικοί λογιστές.
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587
Αυτό το τμήμα θα αποφασίσει πόσα καύσιμα θα βάλει γιατί ξέρει και πόσους επιβάτες έχει η πτήση αλλά και πόσο βάρος.
Οι ίδιοι οι πιλότοι έλεγαν πως κανονικά αυτοί παίρνουν την τελική απόφαση για την ποσότητα καυσίμων (πλέον του νόμιμου) αλλά δεν τους άφηναν για λόγους κέρδους, δε το έβγαλα απ'το μυαλό μου..
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.433
Οι πιλότοι έχουν την τελική τζίφρα παντού. Είναι ο θεός κάτω απο τον όποιο θεό όταν πετάμε.

Μπορούν να βάλουν παραπάνω καύσιμα εάν νομίζουν οτι υπάρχει η Χ ανάγκη.
Κάνουν περίπατο γύρω απο το αεροπλάνο να δουν εάν υπάρχει θέμα και ελέγχουν τα φτερά για να ζητήσουν de-icing.

Είναι και χειριστές, και μηχανικοί και εξαιρετικοί λογιστές.
Χασάπη πολύ αμερικάνικη ταινία βλέπεις και μάλιστα παλιές.
Ο πιλότος μπαίνει από την φυσούνα κατευθείαν στο πιλοτήριο,κάνει τους ελέγχους του στα όργανα και αν παρατηρήσει κάτι συνεννοείται με το γραφείο ελέγχου κίνησης, με μηχανικό κλπ Σιγά μην παίρνει σφυρί και κατσαβίδι.Το να βάλει παραπάνω καύσιμα θα πρέπει να το δικαιολογήσει και να έρθει σε συμφωνία με το
γραφείο κίνησης.Δεν λέει από μόνος του ψιτ φιλαράκι βάλε 2 τόνους καύσιμα παραπάνω έτσι για να βρίσκονται.
Εννοείται ότι αυτός έχει την τελική τζίφρα αλλά πάντα συνεργάζεται με τους κάτω.
Κανένας δεν ρισκάρει την ζωή του με πλημμελείς ελέγχους.
 

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.284
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Προφανώς και σε μια μεγάλη εταιρεία και σε μεγάλο αεροδρόμιο δεν γίνονται τόσο κινηματογραφικά που τα περιγράφω.

Αλλά αφού εσύ το ξεφτίλισες και τον έκανες εντελώς "χειριστή" είπα να το πάω στην άλλη άκρη. ;)

Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση.
Ο ένας εκ των πιλότων που με πήγε πάντως στας Ασίας πριν καιρό ήταν κάτου και βόλταρε όταν επιβιβαστήκαμε. Κάτι θα είχε χάσει μάλλον :D
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.433
Ο ένας εκ των πιλότων που με πήγε πάντως στας Ασίας πριν καιρό ήταν κάτου και βόλταρε όταν επιβιβαστήκαμε. Κάτι θα είχε χάσει μάλλον
Εννοείτε ότι πιλότος ( δεν ξέρω γιατί δεν σου αρέσει το χειριστής αεροσκαφών)
κάνει οπτικούς ελέγχους.Δεν πήγε να αλλάξει λάδια.
http://aeroporilikia.blogspot.com.es/2012/09/blog-post_4168.html
Αλλά αφού εσύ το ξεφτίλισες και τον έκανες εντελώς "χειριστή" είπα να το πάω στην άλλη άκρη.
έχουμε 2015 όχι 1990
 

Lexuss

Member
Μηνύματα
315
Likes
169
οι πιλότοι πριν την πτήση μπαίνουν σε μια αίθουσα όπου ελέγχουν το πλάνο πτήσης και σημαντικές λεπτομέρειες όπως το βάρος που θα έχει το A/F πόσους τόνους καύσιμα θα χρειαστεί για την πτήση,τον καιρό που θα έχει το δρομολόγιο τους.o κυβερνήτης μετά το check list στο cockpit κατεβαίνει να κάνει οπτικό έλεγχο στο σύστημα τροχοπέδησης στους κινητήρες και στα φτερά . μετά του παραδίνει το Α/Φ ο μηχανικός και βαζει την υπογραφή του εφόσον είναι όλα ok.όσο για το ποσα επιπλέον καυσιμα θα χρειαστούν για περίπτωση ανάγκης. να σου δώσω παράδειγμα ότι σε μια υπερατλαντική πτήση από athens προς new york θα βάλουν σίγουρα παραπάνω καύσιμα για το ενδεχόμενο μεγάλης κίνησης στο αεροδρόμιο τις νέας υόρκης (JFK) οποτε θα χρειαστεί να είναι στον αέρα περισσότερη ώρα μεχρι να προσγειωθει.
 
Last edited:

jousis

Member
Μηνύματα
544
Likes
1.284
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Εννοείτε ότι πιλότος ( δεν ξέρω γιατί δεν σου αρέσει το χειριστής αεροσκαφών)
Δεν ξέρω, είναι πιο σωστό το χειριστής; Λάθος μου.

Σου λέω κάνει βόλτα γύρω γύρω, μετά διαφωνείς (μπαίνει απο φυσούνα), μετά συμφωνείς (κάνει οπτικούς ελέγχους) και μετά μου λες οτι είμαι στο '90 ;
Θα δω ποστ πάλι στο "κρασιά του κόσμου" με τα σημερινά νομίζω...
:haha::haha::haha:
(το κάναμε κώλο το θέμα, πάω στο καβούκι μου)

@Lexuss
+100% ?
Περίεργο μου φαίνεται. Μπερδεύτηκες ;
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.053
Likes
28.433
να σου δώσω παράδειγμα ότι σε μια υπερατλαντική πτήση από athens προς new york θα βάλουν 100% παραπάνω καύσιμα για το ενδεχόμενο μεγάλης κίνησης στο αεροδρόμιο τις νέας υόρκης (JFK) οποτε θα χρειαστεί να είναι στον αέρα περισσότερη ώρα μεχρι να προσγειωθει.[/QUOTE]
Μάλιστα για μια πτήση 8-9 ωρών θα βάλουν 100% παραπάνω καύσιμα δηλαδή για άλλες 10-11 ώρες πτήσης (είναι παραπάνω οι ώρες γιατί το αεροπλάνο μετά από τις πρώτες ώρες πτήσεις είναι ελαφρύτερο,αρα μεγαλυτερη οικονομία)για να έχει να τριγυρνάει πάνω από το αεροδρόμιο.
Εγώ σταματάω.
 
Last edited:

Lexuss

Member
Μηνύματα
315
Likes
169
100% δεν ενοω οτι θα βαλει τα διπλασια καυσιμα , ενοοω οτι ειναι σιγουρο οτι θα βαλει καποιον τονο παραπανω :) το αλαξα
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.105
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom