ΕΡΣΗ
Member
Πρωτον δε δεχομαι επ' ουδενι καμια κουβεντα περι "αδικιας". Απο που και ως που αδικειται κανεις, εφοσον δε δημοσιευθει καποια ιστορια του; Απο που απορεει η οποιαδηποτε υποχρεωση να δημοσιευθει με εξοδα ολων μας η ιστορια του ενος η του αλλου μελους; Ειμαστε τουλαχιστον 500 μελη που κατι εχουμε γραψει. Λογικα οι περισσοτεροι δε θα δουν την ιστορια τους να δημοσιευεται. Ας μην αρχισουμε τετοιες κουβεντεες γιατι προβλεπω να εχουμε 485 μελη "αδικημενα".
Δευτερον θεωρω οτι ως πρωτη προσπαθεια πρεπει να δωσουμε την καλυτερη δυνατη εικονα μας. Και αν αυτη αντιπροσωπευεται με δυο ιστοριες ενος συγγραφεα εμενα τουλαχιστον δε θα με χαλαγε καθολου. Δεν ειπα να ειναι ολο το βιβλιο με ιστοριες ενος, δυο η τριων ατομων, αλλα δεν θεωρω καπως απολυτο το μια ιστορια ανα συγγραφεα η ανα προορισμο.
Αλλα ας μην αναλωθουμε απο τωρα σε αυτην την κουβεντα, ειναι πολυ προοιμο.
Και επιπλεον: δε θεωρω οτι εχουμε δεκαδες καλους συγγραφεις. Αν βρουμε καμια δεκαπενταρια των οποιων οι ιστοριες να μπορουν να δημοσιευθουν με αυστηρα κριτηρια, τυχεροι θα ειμαστε.
Δευτερον θεωρω οτι ως πρωτη προσπαθεια πρεπει να δωσουμε την καλυτερη δυνατη εικονα μας. Και αν αυτη αντιπροσωπευεται με δυο ιστοριες ενος συγγραφεα εμενα τουλαχιστον δε θα με χαλαγε καθολου. Δεν ειπα να ειναι ολο το βιβλιο με ιστοριες ενος, δυο η τριων ατομων, αλλα δεν θεωρω καπως απολυτο το μια ιστορια ανα συγγραφεα η ανα προορισμο.
Αλλα ας μην αναλωθουμε απο τωρα σε αυτην την κουβεντα, ειναι πολυ προοιμο.
Και επιπλεον: δε θεωρω οτι εχουμε δεκαδες καλους συγγραφεις. Αν βρουμε καμια δεκαπενταρια των οποιων οι ιστοριες να μπορουν να δημοσιευθουν με αυστηρα κριτηρια, τυχεροι θα ειμαστε.