• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Καμερούν Στη γη των Γορίλων...Καμερουν

KLEOPATRA

Member
Μηνύματα
5.870
Likes
2.265
Ταξίδι-Όνειρο
Ειρηνικος ..παντου
Πως τους φερνει βολτα ολους αυτους ?
 

skoumpi

Member
Μηνύματα
1.206
Likes
1.101
Μόλις "ανακάλυψα" την ιστορία σου!
Μου αρέσει πολυ! Μπράβο σου.... και περιμένω να ξεσκονίσεις και τις επόμενες σελίδες απο το ημερολόγιο σου!
 

renata

Member
Μηνύματα
5.544
Likes
1.963
Επόμενο Ταξίδι
μαλαισία
εγω που ήμουνα ρέ ??????
ευτυχώς που κρατάς ημερολόγιο και θυμάσαι να γράφεις...
αμαν πια αυτο το ημερολόγιο εφιάλτης μου χεις γίνει!!
και μετά και μετά???
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.595
Likes
8.124
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
εγω που ήμουνα ρέ ??????
ευτυχώς που κρατάς ημερολόγιο και θυμάσαι να γράφεις...
αμαν πια αυτο το ημερολόγιο εφιάλτης μου χεις γίνει!!
και μετά και μετά???
Και εμένα είναι εφιάλτης γιατί τώρα πια δεν αναγνωρίζω τη γραφή μου !!!!!!!!:bleh:
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.595
Likes
8.124
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
Μόλις "ανακάλυψα" την ιστορία σου!
Μου αρέσει πολυ! Μπράβο σου.... και περιμένω να ξεσκονίσεις και τις επόμενες σελίδες απο το ημερολόγιο σου!
Πολλές οι σελίδες και ζητώ τη υπομονή και κατανόηση σας:lol:
 

efi.hania

Member
Μηνύματα
624
Likes
938
Ταξίδι-Όνειρο
papua
[ διαπιστώνοντας πως πολλά από τα γεγονότα που έχω καταγράψει έχουν σβηστεί από το σκληρό δίσκο… αχ αχ άτιμη ηλικία και Αλτσχαιμερ!!!..]


γλυκια lullu,δεν εχουν σβηστει απο το σκληρο λογο ηλικιας,απλα κι αυτος ο καημενος ο σκληρος εχει υπερφορτωθεί με τοσα ταξιδια και τοσες εικονες:)
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.595
Likes
8.124
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
Πήραμε ένα ανηφορικό και τραχύ δρόμο. Το 4ωρο ταξίδι μας χάρισε εικόνες και εντυπώσεις μιας ζωής διαφορετικών συνθηκών και προτεραιοτήτων. Περάσαμε από τα ορεινά χωριά των Kirdi και από τα πεδινά χωριά των Fulan που αν και μουσουλμάνοι πολλοί από αυτούς προσηλυτίστηκαν από τους ιεραπόστολους που έφτασαν μέχρι εδώ για να κηρύξουν το λόγο του θεού και να σώσουν ντε και καλά με το ζόρι τους κακούς , άπιστους κατά τα όπως λέει η εκκλησία. Και επειδή η αδικία και το κακό ξεπληρώνονται πάραυτα καμιά φορά ακόμη και αν πρόκειται και για εκλεκτούς απεσταλμένους αυτά όχι χωρίς κόστος βέβαια μια και πολλοί έχασαν τη ζωή τους στο βωμό του προσηλυτισμού .Ανηφορίσαμε και πάλι περνώντας τα βουνά MADARA που απέχουν μόλις 3 χιλιόμετρα από τη Νιγηρία και που κατοικούνται από την ίδιου ονόματος φυλή, για να περάσουμε στα χωριά Mora, Koza που είναι σχεδόν θαμμένα και σπαρμένα ανάμεσα σε κοιλάδες και φαράγγια. Στο πρόβγαρμα από ένα τέτοιο φαράγγι βρισκόμαστε μπροστά στα βουνά Kapsiki που περικλείουν την ηφαιστιογενή περιοχή Rhumsiki ματιά μας απλώνεται πάνω στις τεράστιες βραχώδης ογκώδης μορφές σχήματος δαχτύλου το μεγαλύτερο, με το όνομα Kapsiki Peak έχει ύψος 1220 μέτρα, που υψώνονται προς τον ουρανό, τα σπαρμένα επίπεδα βράχια σαν Tepui που δίνουν στο τοπίο μια σεληνιακή εικόνα. Φτάσαμε στο camping που φιλοξενεί εκτός από εμάς τους 17 και άλλους 5 μισοχαμένους στη ερημιά ψαγμένους τουρίστες.
Μετά το φαγητό μας περιμένει ένα σόου παραδοσιακών χορών και μουσικής από ντόπιους καλλιτέχνες . Οι χοροί και τραγούδια είναι παρμένα από τη ζωή και τις δυσκολίες της. Προς τιμή των επισκεπτών ο εναρκτήριος χορός είναι εκείνος του καλωσορίσματος και στη συνέχεια οι χοροί αφιερωμένοι στην ενηλικίωση αγοριών και κοριτσιών, στο αγώνα ενάντια στο προσηλυτισμό, ενάντια στη σκλαβιά και βεβαίως δεν μπορεί να λείπει ο χορός για τη δοξασία του άρχοντα.. ..και όταν επιτέλους έλαβαν τέλος οι χοροί παραδόθηκα εξουθενωμένη από το πολύωρο κουραστικό ταξίδι σε ένα λυτρωτικό ύπνο λέγοντας στη Όλγα …΄΄ταχω φτύσει ..καληνύχτα!’’
Το πρωί θα επισκεφτούμε το ομώνυμο χωριό και το μάγο ο οποίος προβλέπει το μέλλον με τη χρήση καβουριών…
Σιγά τη ατραξιόν δηλαδή .. να διασχίσω τέτοια απόσταση για να μου πει ένας κάβουρας το ριζικό μου!!!!! Αν και το χωριό έχει ραγδαία τουριστική ανάπτυξη δεν υπάρχουν αξιοθέατα για τους τουρίστες εκτός από σιδεράδες και επιπλοποιούς, οπότε σαν τοπ αξιοθέατο συγκαταλέγεται ο μάγος με του συνεργούς κάβουρες.. .(οι οποίοι θεωρούνται θεοί της γονιμότητας Πώς να χαρακτηρίσω τώρα αυτή τη επίσκεψη στο μάγο ? Εμπειρία?? Δεν θα τολεγα! Δεν ήταν ούτε συγκλονιστική ούτε μοναδική και χωρίς ενδιαφέρον.. Τι ενδιαφέρον δηλαδή να περίμενα από ένα άνθρωπο καθήμενο πάνω σε ένα σκαμνί στη αυλή του σπιτιού του, έχοντας μπρος του ένα σταμνί με ανοιχτό στόμιο που μέσα βρίσκονταν 2 κάβουρες ( μάλλον νηστικοί) σκεπασμένοι με ένα πανί , οι οποίοι, μετά από δυό τρία τροπάρια που απήγγειλε ο μάγος και αφού τραβούσε το πανί, έπαιρναν των αματιών τους προσπαθώντας να βγουν από το σταμνί. Και να η μαγεία.. !!! από το αν έπεφταν προς τα πίσω και πόσες φορές, έβγαινε το συμπέρασμα και η απάντηση στα ερωτήματα που του είχε θέσει το κοινό…. Μπορεί η όλη παρουσίαση του θεάματος να ήταν για γέλια, αλλά το κοινό, δηλαδή εμείς και οι ερωτήσεις ξεπέρασαν το όριο του γελοίου και μας έμειναν μόνο τα κλάματα για τα χάλια μας.. Πώς να χαρακτηρίσω τη αγωνιώδη ερώτηση στο αν τεκνοποιήσει και πόσα, η συνταξιδιώτισσα που έχει κλίσει ο παραγωγικός της κύκλος από δεκαετία και βάλε? Η θετική απάντηση του μάγου καλύφτηκε από τη οργισμένη μου φωνή …’ ’ναι εσύ και η Σάρα!!!’’ , που μάλλον δεν κατάλαβε γιατί έφυγε χαμογελώντας πανευτυχής… ίσως να μην γνώριζε την Σάρα…
Ικανοποιημένοι από τις ερωτήσεις πήραμε το δρόμο της φυγής.. Η διαδρομή θα είναι η ίδια ως το Mokolo μέσα από το ίδιο σεληνιακό τοπίο και φυσικά κάτω από τον ίδιο καυτό ήλιο, αφόρητη ζέστη, άφθονο ιδρώτα και σκόνη! Σε όλα αυτά προστίθεται και το βαν χωρίς κλιματισμό, χωρίς αναρτήσεις, ευτυχώς που υπάρχει τιμόνι, για φρένα δεν παίρνω όρκο, που μας πάει σαν σακιά και μας απογειώνει κάθε φορά που θα χωθεί στις εκατοντάδες λακκούβες του χωματένιου καρόδρομου!! Το μαρτύριο αυτό, γιατί περί μαρτυρίου πρόκειται ( οι διαδρομές είναι πολύ μεγάλες ) διακόπτεται από τις λιγόλεπτες στάσεις αναζήτησης νερού και αφοδευτηρίου πίσω από δένδρα η μαντρότοιχους και πάντα κάτω από το γουρλωμένο βλέμμα των όσων επέμεναν να μας παρακολουθούν.. Το μεσημέρι κατά τις 2.30 φτάσαμε Mora και μην αντέχοντας άλλη ταλαιπωρία καθίσαμε σε ένα καθαρό ( το μοναδικό ) εστιατόριο να δαμάσομε τη πείνα και τη δίψα μας.. Αντοχή για περιπλάνηση στο χωριό κάτω από το ήλιο ουδείς είχε, οπότε φύγαμε για Garua...
 
Last edited by a moderator:

xenos

Member
Μηνύματα
2.414
Likes
804
Επόμενο Ταξίδι
Ν.Α Ασια
Ταξίδι-Όνειρο
Bανουατου/Tαιλανδη
E βαλε και καμμια φωτογραφια απο το σεληνιακο τοπιο και κεινο το καβουρομαγο.:D
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.142
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom