michalis87
Member
Βασικά δε θέλω mac κάτι σε sony, toshiba,dell. και να ρωτήσω , υπάρχει μεγάλη διαφορα στις τιμές από ελλάδα??
Εκεί δυστυχώς δεν έχω πάει.Ο άλλος ναός στο SoHo είναι καλύτερος...
Ευχαριστώ πόλυ για τις συμβουλές σας. Μάλλον θα κλείσω ξενοδοχείο κοντα στο αεροδρόμιο. Κάποιο μαγαζι για λαπτομ στην νέα υόρκη ή στο βέγκας?
Από τη στιγμή που θα εμφανιστείς στο Λονδίνο στην ώρα σου για να πετάξεις, όλες οι ευθύνες & τα έξοδα για τη διαμονή σας βαρύνουν την αεροπορική (με μια επιφύλαξη για τη διαμονή στο αεροδρόμιο αφετηρίας).Να ρωτήσω ακόμη κάτι? ταξιδεύω από λονδίνο με american airlines κάνω στάση νεα υόρκη όπως έχω αναφέρει και μετά από 12 ώρες πετάω για λας βέγκας. σε περίπτωση οπου τα αεροδρόμια είναι κλειστά λόγο καιρικών συνθηκών είτε στο λονδίνο είτε στη νεα υόρκη η αεροπορική εταιρία αναλαμβάνει τη διαμονή μας σε μεγάλο χρονικό διάστημα αναμονής η δεν φέρει ευθύνη??
Υπάρχουν εξαιρέσεις όταν οι λόγοι της καθυστέρησης είναι έξω από τον έλεγχο της αεροπορικής εταιρίας, ειδικά όταν μιλάμε για πτήσεις εκτός ΕΕ που δεν καλύπτονται από τους ευρωπαικούς κανόνες που είναι πιο ευνοικοί για τον επιβάτη. Για παράδειγμα, δες τους όρους πτήσεις της United United Airlines - Travel disruptions, Flight cancellations and delays - που αναγράφειΑπό τη στιγμή που θα εμφανιστείς στο Λονδίνο στην ώρα σου για να πετάξεις, όλες οι ευθύνες & τα έξοδα για τη διαμονή σας βαρύνουν την αεροπορική (με μια επιφύλαξη για τη διαμονή στο αεροδρόμιο αφετηρίας).
Προσοχή όμως: Έτσι και κλείσουν αεροδρόμια όπως το Heathrow ή το JFK, δεν υπάρχουν ούτε κατά διάνοια αρκετά δωμάτια στα ξενοδοχεία των πόλεων για να καλύψουν όλους τους επιβάτες. Οι περισσότεροι θα καταλήξουν σε ράντσα στο αεροδρόμιο...
Εφόσον το εισιτήριο έχει εκδοθεί (φυσικά, ηλεκτρονικά, ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο) από χώρα της ΕΕ, ο Ευρωπαϊκός κανονισμός 261 ισχύει και καλύπτει ολόκληρο το ταξίδι, ακόμη και τα σκέλη αυτού εκτός Ευρωπαϊκής ένωσης.Υπάρχουν εξαιρέσεις όταν οι λόγοι της καθυστέρησης είναι έξω από τον έλεγχο της αεροπορικής εταιρίας, ειδικά όταν μιλάμε για πτήσεις εκτός ΕΕ που δεν καλύπτονται από τους ευρωπαικούς κανόνες που είναι πιο ευνοικοί για τον επιβάτη.
Χωρίς να είμαι νομικός, αντιλαμβάνομαι πως το κείμενο που παραθέτεις είναι στο προοίμιο, περιγράφοντας την προϋπάρχουσα κατάσταση. Με την εφαρμογή του κανονισμού, υπερισχύει το άρθρο 5 αυτού, που διαφοροποιεί ως προς τα αίτια της ακυρωσης μόνο στην παράγραφο 3. Σύμφωνα με την παράγραφο 1β, η παροχή βοήθειας που περιγράφεται στο άρθρο 9 εφαρμόζεται ανεξάρτητα από τα αίτια της ακύρωσης / καθυστέρησης.Ακόμα και η Ευρωπαική οδηγία αναγράφει (δες http://www.aviationreg.ie/_fileupload/Image/Regulation EC261 2004.pdf) ότι
"4) As under the Montreal Convention, obligations on operating air carriers should be limited or excluded in cases
where an event has been caused by extraordinary
circumstances which could not have been avoided even
if all reasonable measures had been taken. Such circumstances may, in particular, occur in cases of political
instability, meteorological conditions incompatible with
the operation of the flight concerned, security risks,
unexpected flight safety shortcomings and strikes that
affect the operation of an operating air carrier"
Για τις 18:00.Αυτό το λες για την αναχώρηση στις 18.00 ή για της 20.30?
Εννοείται οτι δεν θα το αφηνα για τις 18.00