• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Τυνησία Σολο στην Τυνησία (εν έτει 2012)

katerina21

Member
Μηνύματα
40
Likes
27
Ταξίδι-Όνειρο
ΜΑΛΔΙΒΕΣ
Ωραίες περιγραφές. Τι μου θύμισες τώρα.. Είχα πάει γαμήλιο ταξίδι 7 ημερών τον γύρο της Τυνησίας εν έτει 1993. Ακόμα θυμάμαι την ησυχία της ερήμου τα μεσάνυχτα μέσα σε μια πισίνα, τη βόλτα με τις καμήλες στους αμμόλοφους με κελεμπία και σαρίκι, τα παζάρια, τις βουτιές στη Χαμαμέτ και τα extreme sports, τους τρωγλοδύτες, τις αλμυρές λίμνες στην έρημο Τοζέρ, το πανέμορφο Σίντι Μπου Σάιντ, την αρχαία Καρχηδόνα, το Κολοσσαίο και όλα αυτά με παρέα την ηθοποιό Χαριτίνη Καρόλου και τον Λάκη με τα ψηλά ρεβέρ (γκρουπάκι με λεωφορείο με ταξιδιωτικό γραφείο). Ο γάμος δεν κράτησε αλλά μου έμειναν οι ωραίες στιγμές....
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.894
Likes
44.646
Είχα πάει γαμήλιο ταξίδι 7 ημερών τον γύρο της Τυνησίας εν έτει 1993. παρέα .................τον Λάκη με τα ψηλά ρεβέρ (γκρουπάκι με λεωφορείο με ταξιδιωτικό γραφείο). Ο γάμος δεν κράτησε αλλά μου έμειναν οι ωραίες στιγμές....
Οιωνός. Ε, μα γαμήλιο με τον άνθρωπο που μελοποίησε τον ΥΜΝΟ του Κυριάκου Ντούμου;
 

kalove

Member
Μηνύματα
436
Likes
1.640
Επόμενο Ταξίδι
Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
Εθνικά πάρκα ΗΠΑ
Γύρος Ακρωτηρίου Μπόν
Θέλει πολύ προσοχή η επιλογή αυτής της οργανωμένης εκδρομής. Κάποια σού κάνει απλώς το γύρο τού ακρωτηρίου, σταματώντας σε κάποια σημεία με θέα, εντυπωσιακή οφείλω να ομολογήσω καί κάποια άλλη σού επιτρέπει να επισκεφθείς μερικά από τα αξιοθέατα της περιοχής. Οπότε ζητήστε να σας δώσουν λεπτομερές πρόγραμμα.
Το Ακρωτήριο Μπόν, λόγω της θέσης του καί της κοντινής απόστασης από την Καρχηδόνα, είχε χρησιμοποιηθεί τόσο από τού Φοίνικες όσο καί από τούς Ρωμαίους, κυρίως γιά τις καλλιέργειες αμπελιών γιά την παραγωγή κρασιού. Οί καλλιέργειες αυτές συνεχίστηκαν καί επί της Γαλλικής κυριαρχίας.
Κάνοντας τον γύρω του, θα έχετε την ευκαιρία να επισκεφθείτε αρκετούς σημαντικούς αρχαιολογικούς χώρους ,παραδοσιακά χωριά καί σημεία με εντυπωσιακή θέα.
Ξεκινώντας απο την Χαμμαμάτ καί με βόρεια κατεύθυνση, θα συναντήσετε λίγο βορειότερα από την Νάμπουλ, το χωριό των λιθοξόων Dar Chaabane. Οί πρώτοι κάτοικοί του ήταν Μαυριτανοί πού εκδιώχθηκαν από την Ανδαλουσία κατά τον 15ο αιώνα, φέρνοντας μαζί τους την τεχνογνωσία γιά την πέτρα. Εδώ θα δείτε πολλά εργαστήρια καί τεχνίτες επί το έργο, να δημιουργούν μικρά ή μεγάλα αριστουργήματα, από αντίγραφα ελληνικών - ρωμαϊκών γλυπτών μέχρι αραβουργήματα.
Συνεχίζοντας, θα περάσετε από το χωριό Μανζίλ Ταμίμ, γνωστό γιά τα μπαχαρικά του. Αν τύχει να έρθεται Τρίτη, θα έχετε την ευκαιρία να δείτε το τεράστιο παζάρι πού στήνεται εδώ.
Λίγο πιό έξω, θα συναντήσετε το γραφικό χωριό Κόρμπα, το «κόκκινο χωριό» όπως είναι γνωστό, λόγω των καλλιεργειών σε ντομάτες, φράουλες καί κόκκινες πιπεριές από τις οποίες παράγεται ή περίφημη καυτερή τυνησιακή σάλτσα χαρίσα.
Οταν θα φθάσεται στην Κελίμπια, θα ενθουσιαστείτε από το μεγάλο παλιό φρούριο πού βλέπει στο λιμάνι. Βυζαντινό κτίσμα τού 6ου μΧ αιώνα με μεταγενέστερες τροποιήσεις από Ισπανούς καί Τούρκους, είναι σε καλή κατάσταση καί αξίζει να τού αφιερώσετε χρόνο σκαρφαλώνοντας στις επάλξεις, απ’ όπου θα έχετε πανοραμική θέα της περιοχής. Τα πυροβολεία πού θα δείτε τα έβαλαν οι Γερμανοί κατά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο.
Συνεχίζοντας βορειότερα, θα φθάσετε σε έναν από τούς πιό σημαντικούς αρχαιολογικούς χώρους της Τυνησίας, σε ότι αφορά τον Καρχηδονιακό πολιτισμό: το Κερκουάν. Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς, ανακαλύφθηκε το 1952 από ένα Γάλλο αρχαιολόγο. Από τα καλοδιατηρημένα θεμέλια των σπιτιών της αρχαίας πόλης, παίρνουμε πολλές πληροφορίες σχετικά με την αρχιτεκτονική καί το πολεοδομικό σχέδιο. Το μέγεθος των σπιτιών καί των δρόμων μαρτυρούν ένα υψηλό επίπεδο διαβίωσης.
Στο βορειότερο σημείο τού Ακρωτηρίου Μπόν βρίσκεται η Ελ Χαουρίγια, σκαρφαλωμένη πάνω στα βράχια με εντυπωσιακή θέα στην θάλασσα. Εδώ, λίγο έξω από το χωριό, βρίσκονται τα παλιά ρωμαϊκά λατομεία. Από åäώ προέρχονται τα μάρμαρα πού θα δείτε στην Καρχηδόνα καί το Ελ Τζέμ. Αξίζει να επισκεφθείτε τις σπηλιές πού έχουν δημιουργηθεί από την εξόρυξη, κατά μήκος της παραλίας. Είναι πολύ εντυπωσιακές. Αξίζει επίσης να επισκεφθείτε το σπήλαιο Σοβ Σουρί όπου κατοικούν εκατοντάδες νυκτερίδες. Είναι επισκέψιμο καί καλό θα ήταν να έχετε μαζί σας φακό. Αν έρθετε στην Ελ Χαουρίγια τον Ιούνιο, μην παραλείψετε το Φεστιβάλ των Γερακιών. Είναι εντυπωσιακή ή επίδειξη των εκπαιδευμένων γερακιών.
Περνώντας τώρα στην δυτική πλευρά τού Ακρωτηρίου Μπόν, θα φθάσετε στο Καρμπούς, την κυριότερη λουτρόπολη της Τυνησίας, με ιαματικά λουτρά, με υψηλά ποσοστά θείου καί βαθμούς από 44 έως 60 C. Μάλλον αδιάφορη πόλη, ότι αξίζει να δείτε είναι το παλιό χαμάμ.

Συνεχίζεται...
 

kalove

Member
Μηνύματα
436
Likes
1.640
Επόμενο Ταξίδι
Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
Εθνικά πάρκα ΗΠΑ
Επειδή φεύγω σε λίγες μέρες γιά Μπαλί καί δεν θέλω να αφήσω την ιστορία στην μέση, σας αναφέρω εν συντομία μερικά ακόμη από αυτά πού επισκέφθηκα:

Πάρκο Φριγκία : Με απογευματινή οργανωμένη από Χαμμαμάτ. Ενα πολύ μεγάλο πάρκο όπου ζούν ζώα της Αφρικανικής Ηπείρου, υπό την αιγίδα της δασικής υπηρεσίας της Τυνησίας. Εδώ μπορείτε να ταϊσετε τις καμηλοπαρδάλεις καί τούς ελέφαντες. Είναι πολύ μεγάλο σε έκταση καί θα περάσετε αρκετές ευχάριστες ώρες, ιδίως αν έχετε παιδιά. Στο τέλος της επίσκεψης, μας πέρασαν στο εστιατόριο τού πάρκου όπου, εκτός από το δείπνο, είδαμε καί παράσταση με αφρικανικούς καί τυνησιακούς χορούς. Ιδιαίτερα εντυπωσιακός ο ΄τυνησιακός χορός με τα κανάτια. Οί χορεύτριες, κατά την διάρκεια τού χορού, έβαζαν στο κεφάλι τους κανάτια, το ένα μετά το άλλο δημιουργώντας έναν πύργο από αυτά με εξαίρετη ισορροπία.

Σούσα : Μία από τις σημαντικότερες πόλεις των Φοινίκων καί ναυτική βάση τού Αννίβα.
Ξεκίνησα την περιήγηση από την Πλατεία Μαρτύρων, όπου δεσπόζει το μνημείο γιά τούς βομβαρδισμούς τού 1943. Από εδώ μπαίνεις στην Μεδίνα, μία από τις μεγαλύτερες της Τυνησίας, η οποία κυκλώνει τα τείχη τού Ριμπάτ καί της Κάσμπα.
Το Ριμπάτ, σε πολύ καλή κατάσταση, χτισμένο την εποχή των Αγκλαβιδών, περιβάλλεται από τοίχους με ύψος 13 μέτρα. Πολύ εντυπωσιακοί οι ογκώδεις προμαχώνες καί ο Ναντόρ (πύργος) με ύψος 27 μέτρα. Από εδώ πάνω η θέα προς την πόλη είναι εντυπωσιακή. Η εσωτερική αυλή περιβάλλεται από κελιά .
Στην Κάσμπα, μην παραλείψετε να επισκεφθείτε το Αρχαιολογικό Μουσείο, όπου εκτίθενται εξαιρετικά ψηφιδωτά. Το τεραστίων διαστάσεων πρόσωπο τού Ποσειδώνα καί το πρόσωπο της Μέδουσας πού το βλέπετε μέσα από κάτοπτρο καθώς καί τα μοναδικά ψηφιδωτά Βαπτιστήρια είναι άκρως εντυπωσιακά καί θα σας ενθουσιάσουν. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, το μουσείο αυτό είναι εφάμιλλο τού Μπάρντο.

Μοναστίρ : Αλλο ένα λιμάνι των Φοινίκων, νότια της Σούσα.
Πήγα με λουάζ από την Σούσα. Από τον σταθμό των λουάζ, το υπέροχο Ριμπάτ είναι περίπου δέκα λεπτά με τα πόδια.
Το Ριμπάτ στο Μοναστίρ, είναι ένα από τα παλαιότερα καί πιό καλοδιατηρημένα στην Τυνησία. Δεν είναι τυχαίο πού ο Τζεφιρέλι το επέλεξε γιά να γυρίσει εδώ πολλές σκηνές της ταινίας «Ιησούς από την Ναζαρέτ».
Μπαίνοντας από την πλαϊνή είσοδο, θα βρεθείτε στην Μεγάλη Αυλή καί το σκηνικό θα σας φανεί πολύ γνωστό., ιδίως ανεβαίνοντας την μεγάλη ράμπα πού οδηγεί προς τις επάλξεις. Είναι πολύ μεγάλο καί αξίζει να τού αφιερώσετε χρόνο.
Στα βόρεια τού Ριμπάτ, βρίσκεται το Μαυσωλείο Χαμπίμπ Μπουργκίμπα, μέσα στο κοιμητήριο Σίντι ελ-Μεζερί. Πολύ εύκολο να το εντοπίσετε καθώς δεσπόζει ολομάρμαρο με τον επίχρυσο θόλο καί τούς δίδυμους μιναρέδες.
Οί Τυνήσιοι τρέφουν μεγάλο σεβασμό γιά τον Χαμπίμπ Μπουργκίμπα. Γεννημένος το 1903 με νομικές σπουδές στο Παρίσι, επιστρέφει στην γενέτειρά του, όπου ενεπλάκη ενεργά στην πολιτική, αγωνιζόμενος κατά της Γαλλικής κατοχής. Οταν η Τυνησία ανακτά την ανεξαρτησία της το 1956, έγινε ο πρώτος της Πρόεδρος.

Ελ - Τζέμ : Οσοι έχουν επισκεφθεί το Κολοσσαίο στην Ρώμη, δεν θα πιστεύουν στα μάτια τους. Σαν ένα χέρι το πήρε από κεί καί το μετέφερε εδώ, στο Ελ Τζέμ.
Το άριστα διατηρημένο καί μεγαλοπρεπές αμφιθέατρο τού 3ου αιώνα είναι Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς καί μάρτυρας τού πλούτου της Φοινικικής πόλης Θύσδρος (αρχαία ονομασία της σημερινής Ελ Τζέμ), αποικίας των Ρωμαίων καί μία από της πλουσιότερες στην Αφρική.
Το Αμφιθέατρο είναι το τρίτο μεγαλύτερο ρωμαϊκό αμφιθέατρο στον κόσμο καί η πιό καλοδιατηρημένη ρωμαϊκή αρχαιότητα στην Αφρική. Με χωρητικότητα 30.000 θεατών καί διάμετρο 427 μέτρα, διαθέτει ελλειπτική αρένα. Περιδιαβείτε στούς διαδρόμους του καί ανεβείτε στο ψηλότερο επίπεδο απ’ όπου η θέα είναι τουλάχιστον εντυπωσιακή.

Πορτ Ελ Καντάουϊ ; Πολύ τουριστικοποιημένο μεν πολύ γραφικό δέ. Γεμάτο βουκαμβίλιες καί λουλούδια, διαθέτει μία από τις μεγαλύτερες μαρίνες της Τυνησίας καί γήπεδο γκόλφ. Απέχει 10 χλμ βόρεια από την Σούσα απ’ όπου μπορείτε να πάτε με το γραφικό τρενάκι Τόντι (αν θυμάμαι σωστά το όνομά του). Από την μαρίνα του μπορείτε να κάνετε θαλασσινές βόλτες με ένα πλοιάριο αντίγραφο πειρατικού πλοίου, να κάνετε μπάνιο στην εκτεταμένη αμμουδερή παραλία ή να χαλαρώσετε στα πολλά όμορφα καφέ καί εστιατόρια.

Καϊρουάν : Ολόκληρη η πόλη είναι Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς καί θα χρειαστείτε τουλάχιστον μισή μέρα γιά να δείτε τα βασικά.
Το Μεγάλο Τέμενος πού βρίσκεται στο κέντρο της μεντίνας, αποτελεί έναν από τού παλαιότερους καί μεγαλύτερους προσκυνηματικούς τόπους των μουσουλμάνων, τέταρτο στην σειρά μετά την Μέκκα, την Μεδίνα καί την Ιερουσαλήμ. Επτά επισκέψεις εδώ ισοδυναμούν μέ ένα προσκύνημα στην Μέκκα.
Μπορείτε να εισέλθετε στην αυλή αλλά όχι στην αίθουσα προσευχής πού είναι μόνο γιά μουσουλμάνους. Ωστόσο, από τις ανοιχτές πόρτες μπορείτε να δείτε το εσωτερικό. Αξίζει να περιδιαβείτε τις στοές στα περιστύλια, όπου διακρίνονται κιονόκρανα πού προέρχονται από αρχαίους ναούς ακόμη καί χριστιανικούς. Πολύ εντυπωσιακός ο μιναρές, πού αν αποφασίσετε να ανεβείτε τα 129 σκαλοπάτια θα έχετε πανοραμική άποψη όλου τού Τεμένους.
Αν σας πλησιάσουν «φοιτητές» γιά να σας ξεναγήσουν στην πόλη καί σας πούν ότι δεν θέλουν χρήματα, μην τους πιστέψετε. Θα σας ζητήσουν «μπαξίς» στο τέλος της ξενάγησης αλλά θεωρώ ότι το αξίζουν. Η παλιά πόλη τού Καϊρουάν είναι δαιδαλώδης καί θα σας πάνε σε μέρη πού δεν θα μπορούσατε να βρείτε μόνοι σας.
Ετσι ακολούθησα κι’ εγώ κάποιον αυτοσχέδιο ξεναγό πού εκτός από την μεδίνα καί τα σούκ, μού έδειξε καί πολλά τζαμιά καί ενδιαφέροντα κτίσματα, με πήγε σε τοπικά εργαστήρια με παραδοσιακά προϊόντα, είδα πως κατασκευάζουν φέσια, την τοπική σάλτσα χαρίσα, ταπητουργεία με τα περίφημα χαλιά του Καϊρουάν, τοπικά γλυκά πού μας κεράσανε κιόλας χωρίς να χρειαστεί να αγοράσουμε καί καταλήξαμε στην Μπίρ Μπαρούτα. Είναι ένα πηγάδι τού 8ου αιώνα καί η παράδοση το θέλει να συνδέεται με την Μέκκα. Οι τροχοί τού μηχανισμού πού ανασύρει το νερό κινούνται από καμήλες.
Not camel, με διόρθωσε ο ξεναγός. Dromas!!! Είχε μία καμπούρα καί την ξεχωρίζουν με την ελληνικότατη λέξη Δρομάς. Καμήλα λένε την έχουσα δύο καμπούρες.
Καθίσαμε στο μικρό παραδοσιακό καφενεδάκι γιά τσάϊ μέντας ενώ άλλοι κάπνιζαν σισά.
Στο τέλος συμφωνήσαμε στο 10 ευρώ μπαξίς. Χαλάλι του.

Τύνιδα : Αλλο ένα Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς η παλιά μεδίνα της Τύνιδας, σε οδηγεί σε πολύβουα σούκς, στενά δρομάκια, παζάρια, πύλες, τζαμιά, τουρμπέδες όπως το Βασιλικό Μαυσωλείο Τουρμπέ ελ-Μπέι καί ... Παλάτια ; Το Νταρ Οτμάν, το Νταρ Μπεν Αμπνταλάχ. Το Νταρ Χουσείν καί το Νταρ ελ-Χαντάντ είναι τα σημαντικότερα καί τα περισσότερα στεγάζουν μουσεία. Είναι καλά κρυμμένα μέσα στη δαιδαλώδη μεντίνα, οπότε είναι απαραίτητος ένας καλός χάρτης ή ένας ξεναγός.
Στο Μεγάλο Τέμενος πού βρίσκεται στην καρδιά της μεντίνας, δεν επιτρέπεται η είσοδος σε μη μουσουλμάνους.
Η πύλη Μπαμπ ελ-Μπαρ οριοθετεί το σύνορο μεταξύ της παλιά πόλης (μεντίνα) καί της νέας πόλης (Βιλ Νουβελ).
Από εδώ ξεκινά η ραχοκοκαλιά της Βιλ Νουβέλ, η λεωφόρος Χαμπίμπ Μπουργκίμπα.
Εχοντας εμφανή την γαλλική επιρροή, κοσμείται με δεκάδες όμορφα αρ νουβό κτίρια, όπως το Δημοτικό Θέατρο.
Το Μουσείο Μπάρντο, στα περίχωρα της Τύνιδας, αποτελεί από μόνο του λόγο γιά να επισκεφθείτε την πόλη. Είναι το καλύτερο μουσείο στο είδος του παγκοσμίως με μία ασύλληπτη συλλογή ρωμαϊκών ψηφιδωτών. Ψηφιδωτά από τοίχους, από δάπεδα, διακοσμημένα ταβάνια, βαπτιστήρια, θέματα από την μυθολογία, από την καθημερινότητα, φοινικικές ταφικές μάσκες, αρχαιοελληνικά γλυπτά, ρωμαϊκές σαρκοφάγοι καί ο κατάλογος δεν έχει τέλος.

Καρχηδόνα : Επίσης Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς.
Πολύ κοντά στην Τύνιδα, πηγαίνετε με το τρένο TGM. Εχει δύο στάσεις πού εξυπηρετούν την επίσκεψη στον εκτενή αρχαιολογικό χώρο, καθώς τα μνημεία είναι διασκορπισμένα. Καλό είναι να ξεκινήσετε από τον λόφο της Βύρσας, απ’ όπου θα έχετε πανοραμική θέα τού χώρου καί τρόπον τινά θα προσανατολιστείτε. Ενας καλός χάρτης είναι απαραίτητος καί ετοιμαστείτε γιά πολύ περπάτημα.
Στον λόφο της Βύρσας θα επισκεφθείτε τον Καθεδρικό τού Αγίου Λουδοβίκου, γαλλικό κτίσμα τού 1890 καί το Μουσείο της Καρχηδόνας, με καρχηδονιακά, ρωμαϊκά, χριστιανικά καί αραβικά εκθέματα.
Αρκετά βορειότερα θα επισκεφθείτε το Ρωμαϊκό Αμφιθέατρο, ένα από τα μεγαλύτερα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας καθώς καί τις Θέρμες τού Αντωνίνου, τού 2ου αιώνα. Κάποτε ήταν τα μεγαλύτερα λουτρά στην Αφρική αλλά καταστράφηκαν από τούς Βανδάλους το 439 μΧ.
Εδώ κοντά βρίσκεται καί το Προεδρικό Μέγαρο πού περιβάλλεται από καταπράσινους κήπους καί φρουρείται συνεχώς. Προσέξτε όταν τραβάτε φωτογραφίες στην περιοχή, μην στρέφετε την κάμερα προς το μέγαρο. Στην Τυνησία απαγορεύεται η φωτογράφηση κυβερνητικών κτηρίων, στρατιωτών καί αστυνομικών καί ο νόμος εφαρμόζεται αυστηρά.
Ενας πολύ ιδιαίτερος χώρος αλλά αρκετά απομεμακρυσμένος, είναι το Τοφέτ, φοινικική νεκρόπολη, γνωστό καί ώς ιερό της Τανίτ καί τού Βάαλ Αμμωνα. Εδω είναι ενταφιασμένα χιλιάδες παιδιά πού θυσιάστηκαν στο όνομα αυτών των θεών.
Ενας εναλλακτικός τρόπος να περιηγηθείτε στον Αρχαιολογικό χώρο της Καρχηδόνας είναι η ιππήλατη άμαξα (μόνο το καλοκαίρι) πού ξεκινά από τον σταθμό Carthage Hannibal, με προσυμφωνημένη τιμή.

Σίντι Μπου Ζαίντ : ή άλλως πώς οι «Κυκλάδες στην Τυνησία». Αυτό ακριβώς μού θύμισε όταν κατέβηκα από το λεωφορείο. Με το λευκό καί το μπλέ να κυριαρχούν παντού, γεμάτο βουκαμβίλιες. Χωριό των καλλιτεχνών καί κέντρο τού σουφισμού, σφύζει από ζωή καί φώς. Εδώ επίσης κατασκευάζονται τα πανέμορφα κλουβιά των πουλιών πού μοιάζουν με μινιατούρες μαυσωλείων.
Είναι πολύ όμορφες οί βόλτες στα καθαρά δρομάκια του. Πολύ ενδιαφέρον επίσης έχει η επίσκεψη στο Ντάρ ελ-Αναμπί, ένα παραδοσιακό Τυνησιακό σπίτι, ανοικτό γιά το κοινό (ιδιωτικό μουσείο) όπου εκτός από την ενδιαφέρουσα αρχιτεκτονική καί την χαρακτηριστική τυνησιακή διακόσμηση, θα δείτε αναπαραστάσεις της καθημερινής ζωής, όπως την προετοιμασία της νύφης γιά τον γάμο όπου της βάφουν τα πέλματα με χένα, σκηνή από προξενιό, άντρες στον καφενέ , ανάγνωση κορανίου κτλ.
Τέλος, μην παραλείψετε μία επίσκεψη στο ιστορικό Cafe des Nattes (τώρα λέγεται Kahoua el Alia), το αγαπημένο στέκι της Σιμόν ντε Μπβουάρ καί τού Ζαν-Πολ Σάρτρ. Στις μικρές βεράντες του ή στο γραφικότατο γεμάτο ενθύμια εσωτερικό του, θα χαλαρώσετε πίνοντας τσάι μέντας με κουκουνάρι καί θα γευθείτε τα νοστιμότατα μικρά τοπικά γλυκά του.

Τέλος...

Καλό καλοκαίρι σε όλους καί καλά ταξίδια!!!
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.010
Likes
13.028
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Πολύ χορταστικός ο επίλογος. Ευχαριστούμε πολύ.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.636
Μηνύματα
905.138
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom