Περιεχόμενα
Όλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2011 που ψαχνόμασταν να κάνουμε ένα ταξιδάκι. Η αδερφή μου είναι στο Κατάρ εδώ και 6 χρόνια αλλα δεν την είχα επισκεφτεί ακόμη. Ηταν ακριβά τα εισιτήρια και όλο το αφήναμε παραπίσω. Εγώ ήθελα να το συνδυάσω και με κάποιον άλλον ενδιάμεσο προορισμό έτσι και άρχισα να ψάχνω πιθανούς προορισμούς. Η Ινδία ήταν η καλύτερη περιπτωση για την τιμή που ψάχναμε. Το θέμα ήταν αν θα συμφωνούσαν και οι υπόλοιπες της παρέας. Η απόφαση πάρθηκε πολύ γρήγορα και έτσι κλεισαμε με 480 ευρω για Νοέμβριο μια εβδομαδα στην Ινδία και στην συνέχεια 5 μέρες Κατάρ.
Στην Ινδία θα επισκεπτόμασταν την περιοχή Ρατζαστάν. Η ανυπομονησία ήταν μεγάλη και περιμέναμε πως και πώς να περάσουν οι μήνες. Είχα πάρει πολλές πληροφορίες από το siteείχαμε πάρει και τα χαπάκια μας για τη μαλάρια και επιτέλους ο Νοέμβρης έφτασε. Πρώτη στάση στο Κατάρ όπου μείναμε μερικές ώρες πήραμε και την αδερφή μου και ξεκινήσαμε 4 κοπέλες για Δελχί. Είχα διαβάσει ότι το αεροδρόμιο στο Δελχι είναι τριτοκοσμικό και ήμουν προετοιμασμενη για διαφορετικο θέαμα από αύτο που αντίκρισα δηλ ενα αεροδρόμιο ολοκαίνουριο, καθαρό και υπερσύγχρονο.. Ρε παιδιά σίγουρα στο σωστό μέρος είμαστε λέω? Μετά έμαθα ότι μόλις πρίν λίγους μήνες είχε ξεκινήσει να λειτουργεί. Από την Ελλάδα είχαμε κλείσει με ένα Ινδικό πρακτορείο ένα πακέτο που περιελάμβανε μετακινήσεις, ξενοδοχεία, ξεναγήσεις, μία διαδρομή με τρένο και διανυκτέρευση και μία εσωτερική πτήση. Όλα αυτά με 320 ευρω η καθεμιά μας.
Ο οδηγός μας περίμενε για να ξεκινήσουμε κατευθείαν για Τζαιπούρ. Ο καιρός μουντός που στην αρχή νομίζαμε ότι ήταν συννεφια. Σύντομα όμως καταλάβαμε ότι δεν ήταν σύννεφα αλλα νέφος. Με τόσα εκατομμύρια πληθυσμό καθόλου παράξενο. Μετά από 6 ώρες φτάσαμε εξουθενωμένες στην Τζαιπούρ. Ξεκουραστήκαμε και μετα πήγαμε για φαγητο και μια βόλτα στην πόλη.
Την επόμενη είχαμε ξεναγηση στο Amber fort όπου ανεβήκαμε με τους ελέφαντες. Μετά βόλτα στην ρόζ πόλη με τον ξεναγο και επίσκεψη στα αξιοθεατα της. Ειχαμε και λίγο ελέυθερο χρόνο να περπατήσουμε την πόλη, να παζαρέψουμε στα πολυάριθμα μαγαζάκια, να βγάλουμε φωτογραφίες. Παντού χρώματα και αρώματα. Εκεί είναι η χαρά του φωτογράφου. Η κουμπάρα μου που ασχολείται με την φωτογραφία είχε απίστευτο υλικό. Οι γυναίκες με τα πολύχρωμα σάρι, οι μικροπωλητές με τις πραμάτειες του στοιβαγμένες στο δρόμο, οι αγελάδες που αμέριμνες περπατουν μέσα στην μέση εμποδίζοντας μηχανάκια και αμάξια, τα παιδάκια από το σχολείο με τις στολές τους χαμογελαστα όλα αυτά μαζί συνθέτουν ένα μαγικό σκηνικό. Από την άλλη οι ζητιάνοι να σε παρακαλάνε για λίγες ρούπιες, οι άστεγοι να κοιμούνται στα πεζοδρόμια, τα παιδάκια ξυπόλητα να τρέχουν μέσα στα λασπόνερα, στους δρόμους να επικρατεί ένα κομφούζιο με αμαξια, αγελάδες, μηχανάκια, ρίκσο όλα αυτά στον ίδιο δρόμο να προσπαθούν να περάσουν χωρίς να συγκρουστούν. Και κόρνα, πολύ κόρνα, και βρωμιά πολύ βρωμιά.. Μας έκανε εντύπωση ένα παιδάκι ξυπόλητο στο δρόμο περίπου εναμισι χρονών και ένα μηχανάκι να περναει πανω από τα ποδαράκια του. Το παιδάκι να κλαίει και κανείς να μην είναι μαζί του. Να περάσεις τον δρόμο απέναντι δεν είναι εύκολη υπόθεση.. Μετά μας πήγε ο ξεναγος να δούμε πως φτιάχνουν τα περίφημα Ινδικά χειροποίητα χαλιά. Ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε την όλη διαδικασία. Φοβερα χαλιά μεταξωτα, μάλλινα, με υπέροχα χρώματα για όλα τα γούστα. Μετά βέβαια προσπαθούσαν να μας πουλήσουν αλλα τελικα δεν αγοράσαμε. Συγκριτικά με Ελλάδα ήταν πολύ φτηνότερα αλλα δεν είχαμε τόσα χρήματα. Ακομη και με κάρτα πλήρωνες και στο έστελναν σπίτι σου στην Ελλάδα. Το μόνο που πήραμε ήτανε από ένα σάρι η καθεμιά μας.
Το βράδυ φορέσαμε τα καινούρια μας σάρι και ξεκινήσαμε για το Chokhi Dhani. Εκει είναι ένας χώρος αρκετά έξω από το κέντρο της Τζαιπούρ όπου πληρώνεις είσοδο για να μπείς και μέσα στην τιμή είναι και το φαγητό. Επίσης έχει διαφορες δραστηριοτητες, χορούς παραδοσιακούς, βόλτα με καμήλα, βαρκαδα σε μια μικρη λιμνούλα κλπ. Είναι πολύ ωραία!! Εμεις κατά την εισοδό μας είχαμε 2 επιλογές φαγητού. Real Rajastan menu και Multi Ethnic menu. Λέμε μιας και βρισκόμαστε Ρατζασταν επιβάλλεται να δοκιμάσουμε τοπικές γευσεις. Τι το θέλαμε.. Μπήκαμε σε μια αίθουσα που είχε και ζωντανη μουσικη και σου έφερναν από ένα στρογγυλό δίσκο πού είχε πολλά μπωλάκια με διάφορα φαγητά. Φαινόταν πολύ δελεαστικά όλα αλλα μόλις δοκιμάσαμε βγάζαμε καπνούς. Ετρωγα και δεν καταλάβαινα την γεύση από την πολύ καούρα. Τελικά καταλήξαμε να χορτάσουμε με κατι ψωμακια και με ρύζι. Και το παγωτο στο τέλος ωραιο. Γενικά στο Ρατζασταν το παραδοσιακό φαγητό είναι χωρίς καθόλου κρέας αρα αν είστε κρεατοφαγοι και δεν τρώτε καυτερα αφήστε το καλύτερα. Μετα περιηγηθήκαμε στους χώρους για φωτογραφίες και δραστηριότητες. Συνεχώς είχαμε και ένα πλήθος από πίσω να μας ακολουθει για να βγαλουν φωτογραφία μαζί μας. Τους φαινότανε περίεργο λευκες να φοράνε σάρι. Τα παιδάκια ήθελαν να μας ακουμπησουν να μας μιλήσουν. Οι άνθρωποι πολύ φιλικοί και χαμογελαστοι παρόλες τις δυσκολίες επιβίωσης που περνάνε.
Στην Ινδία θα επισκεπτόμασταν την περιοχή Ρατζαστάν. Η ανυπομονησία ήταν μεγάλη και περιμέναμε πως και πώς να περάσουν οι μήνες. Είχα πάρει πολλές πληροφορίες από το siteείχαμε πάρει και τα χαπάκια μας για τη μαλάρια και επιτέλους ο Νοέμβρης έφτασε. Πρώτη στάση στο Κατάρ όπου μείναμε μερικές ώρες πήραμε και την αδερφή μου και ξεκινήσαμε 4 κοπέλες για Δελχί. Είχα διαβάσει ότι το αεροδρόμιο στο Δελχι είναι τριτοκοσμικό και ήμουν προετοιμασμενη για διαφορετικο θέαμα από αύτο που αντίκρισα δηλ ενα αεροδρόμιο ολοκαίνουριο, καθαρό και υπερσύγχρονο.. Ρε παιδιά σίγουρα στο σωστό μέρος είμαστε λέω? Μετά έμαθα ότι μόλις πρίν λίγους μήνες είχε ξεκινήσει να λειτουργεί. Από την Ελλάδα είχαμε κλείσει με ένα Ινδικό πρακτορείο ένα πακέτο που περιελάμβανε μετακινήσεις, ξενοδοχεία, ξεναγήσεις, μία διαδρομή με τρένο και διανυκτέρευση και μία εσωτερική πτήση. Όλα αυτά με 320 ευρω η καθεμιά μας.
Ο οδηγός μας περίμενε για να ξεκινήσουμε κατευθείαν για Τζαιπούρ. Ο καιρός μουντός που στην αρχή νομίζαμε ότι ήταν συννεφια. Σύντομα όμως καταλάβαμε ότι δεν ήταν σύννεφα αλλα νέφος. Με τόσα εκατομμύρια πληθυσμό καθόλου παράξενο. Μετά από 6 ώρες φτάσαμε εξουθενωμένες στην Τζαιπούρ. Ξεκουραστήκαμε και μετα πήγαμε για φαγητο και μια βόλτα στην πόλη.
Την επόμενη είχαμε ξεναγηση στο Amber fort όπου ανεβήκαμε με τους ελέφαντες. Μετά βόλτα στην ρόζ πόλη με τον ξεναγο και επίσκεψη στα αξιοθεατα της. Ειχαμε και λίγο ελέυθερο χρόνο να περπατήσουμε την πόλη, να παζαρέψουμε στα πολυάριθμα μαγαζάκια, να βγάλουμε φωτογραφίες. Παντού χρώματα και αρώματα. Εκεί είναι η χαρά του φωτογράφου. Η κουμπάρα μου που ασχολείται με την φωτογραφία είχε απίστευτο υλικό. Οι γυναίκες με τα πολύχρωμα σάρι, οι μικροπωλητές με τις πραμάτειες του στοιβαγμένες στο δρόμο, οι αγελάδες που αμέριμνες περπατουν μέσα στην μέση εμποδίζοντας μηχανάκια και αμάξια, τα παιδάκια από το σχολείο με τις στολές τους χαμογελαστα όλα αυτά μαζί συνθέτουν ένα μαγικό σκηνικό. Από την άλλη οι ζητιάνοι να σε παρακαλάνε για λίγες ρούπιες, οι άστεγοι να κοιμούνται στα πεζοδρόμια, τα παιδάκια ξυπόλητα να τρέχουν μέσα στα λασπόνερα, στους δρόμους να επικρατεί ένα κομφούζιο με αμαξια, αγελάδες, μηχανάκια, ρίκσο όλα αυτά στον ίδιο δρόμο να προσπαθούν να περάσουν χωρίς να συγκρουστούν. Και κόρνα, πολύ κόρνα, και βρωμιά πολύ βρωμιά.. Μας έκανε εντύπωση ένα παιδάκι ξυπόλητο στο δρόμο περίπου εναμισι χρονών και ένα μηχανάκι να περναει πανω από τα ποδαράκια του. Το παιδάκι να κλαίει και κανείς να μην είναι μαζί του. Να περάσεις τον δρόμο απέναντι δεν είναι εύκολη υπόθεση.. Μετά μας πήγε ο ξεναγος να δούμε πως φτιάχνουν τα περίφημα Ινδικά χειροποίητα χαλιά. Ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε την όλη διαδικασία. Φοβερα χαλιά μεταξωτα, μάλλινα, με υπέροχα χρώματα για όλα τα γούστα. Μετά βέβαια προσπαθούσαν να μας πουλήσουν αλλα τελικα δεν αγοράσαμε. Συγκριτικά με Ελλάδα ήταν πολύ φτηνότερα αλλα δεν είχαμε τόσα χρήματα. Ακομη και με κάρτα πλήρωνες και στο έστελναν σπίτι σου στην Ελλάδα. Το μόνο που πήραμε ήτανε από ένα σάρι η καθεμιά μας.
Το βράδυ φορέσαμε τα καινούρια μας σάρι και ξεκινήσαμε για το Chokhi Dhani. Εκει είναι ένας χώρος αρκετά έξω από το κέντρο της Τζαιπούρ όπου πληρώνεις είσοδο για να μπείς και μέσα στην τιμή είναι και το φαγητό. Επίσης έχει διαφορες δραστηριοτητες, χορούς παραδοσιακούς, βόλτα με καμήλα, βαρκαδα σε μια μικρη λιμνούλα κλπ. Είναι πολύ ωραία!! Εμεις κατά την εισοδό μας είχαμε 2 επιλογές φαγητού. Real Rajastan menu και Multi Ethnic menu. Λέμε μιας και βρισκόμαστε Ρατζασταν επιβάλλεται να δοκιμάσουμε τοπικές γευσεις. Τι το θέλαμε.. Μπήκαμε σε μια αίθουσα που είχε και ζωντανη μουσικη και σου έφερναν από ένα στρογγυλό δίσκο πού είχε πολλά μπωλάκια με διάφορα φαγητά. Φαινόταν πολύ δελεαστικά όλα αλλα μόλις δοκιμάσαμε βγάζαμε καπνούς. Ετρωγα και δεν καταλάβαινα την γεύση από την πολύ καούρα. Τελικά καταλήξαμε να χορτάσουμε με κατι ψωμακια και με ρύζι. Και το παγωτο στο τέλος ωραιο. Γενικά στο Ρατζασταν το παραδοσιακό φαγητό είναι χωρίς καθόλου κρέας αρα αν είστε κρεατοφαγοι και δεν τρώτε καυτερα αφήστε το καλύτερα. Μετα περιηγηθήκαμε στους χώρους για φωτογραφίες και δραστηριότητες. Συνεχώς είχαμε και ένα πλήθος από πίσω να μας ακολουθει για να βγαλουν φωτογραφία μαζί μας. Τους φαινότανε περίεργο λευκες να φοράνε σάρι. Τα παιδάκια ήθελαν να μας ακουμπησουν να μας μιλήσουν. Οι άνθρωποι πολύ φιλικοί και χαμογελαστοι παρόλες τις δυσκολίες επιβίωσης που περνάνε.