Π.Ν.Ο. 24ωρη Πανελλαδική απεργία, την Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2023

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.027
Likes
13.053
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Ας κλειδωθεί το θέμα (ως νηματοθέτης) διότι δεν προσφέρει τίποτε περισσότερο από έριδες. Σκοπός ήταν η ενημέρωση όλων για το γεγονός τις απεργίας και ΌΧΙ για τον σκοπό της.
Να διορθώσω δηλαδή το αρχικό μήνυμα του νηματοθέτη σε απλή ενημέρωση;
 

dik-7

Member
Μηνύματα
1.530
Likes
2.143
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νησια μπορα μπορα
Το πάγιο καθεστώς της υπερεργασίας των Ναυτικών μας και η παραβίαση των ορίων και ωρών απασχόλησης και ανάπαυσης, από τον μη εξορθολογισμό των δρομολογίων, οδηγούν μαθηματικά στην διακινδύνευση της ασφάλειας των ίδιων των πλοίων, των επιβατών και των δρομολογίων.


Οι σχετικές διατάξεις και μάλιστα από τις Διεθνείς Συμβάσεις, είναι σαφείς και δεν πρέπει να εφαρμόζονται ευκαιριακά και με χαλαρότητα, ώστε να διαιωνίζεται το πρόβλημα της μη ορθής και μη ασφαλούς εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.


Δυστυχώς, η όλη κατάσταση επιβαρύνεται περισσότερο και από τις πραγματικές ελλείψεις και ιδιαιτερότητες των λιμανιών, τις οποίες έχουμε επισημάνει πλείστες όσες φορές και παρόλα αυτά εξακολουθούν να διαιωνίζονται, ειδικά δε στα νησιωτικά λιμάνια όπου οι υποδομές είναι υποτυπώδεις και έχουν παραμείνει κυριολεκτικά στην δεκαετία του ’60. Όμως οι σημερινές πραγματικές ανάγκες, το μέγεθος των πλοίων, ο αριθμός των διακινούμενων επιβατών και αυτοκινήτων και οι καιρικές συνθήκες δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα που κάνει τον Έλληνα Πλοίαρχο και το πλήρωμα να παίζουν το κεφάλι τους καθημερινά, κορώνα γράμματα.


Διαβάζω αυτά στην ανακοινωση και αναρωτιεμαι έχουν επαφή με την πραγματικότητα οι συντάκτες,

Προέρχομαι από ναυτική οικογενεια, αλλά δεν καταλαβαίνω τι σχέση εχουν τα ανωτέρω με την εγκληματική ενέργεια μεμονωμένων ναυτικών, που προφανώς δεν χαρακτηριζουν την πλειονότητα τους
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Το πάγιο καθεστώς της υπερεργασίας των Ναυτικών μας και η παραβίαση των ορίων και ωρών απασχόλησης και ανάπαυσης, από τον μη εξορθολογισμό των δρομολογίων, οδηγούν μαθηματικά στην διακινδύνευση της ασφάλειας των ίδιων των πλοίων, των επιβατών και των δρομολογίων.


Οι σχετικές διατάξεις και μάλιστα από τις Διεθνείς Συμβάσεις, είναι σαφείς και δεν πρέπει να εφαρμόζονται ευκαιριακά και με χαλαρότητα, ώστε να διαιωνίζεται το πρόβλημα της μη ορθής και μη ασφαλούς εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.


Δυστυχώς, η όλη κατάσταση επιβαρύνεται περισσότερο και από τις πραγματικές ελλείψεις και ιδιαιτερότητες των λιμανιών, τις οποίες έχουμε επισημάνει πλείστες όσες φορές και παρόλα αυτά εξακολουθούν να διαιωνίζονται, ειδικά δε στα νησιωτικά λιμάνια όπου οι υποδομές είναι υποτυπώδεις και έχουν παραμείνει κυριολεκτικά στην δεκαετία του ’60. Όμως οι σημερινές πραγματικές ανάγκες, το μέγεθος των πλοίων, ο αριθμός των διακινούμενων επιβατών και αυτοκινήτων και οι καιρικές συνθήκες δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα που κάνει τον Έλληνα Πλοίαρχο και το πλήρωμα να παίζουν το κεφάλι τους καθημερινά, κορώνα γράμματα.


Διαβάζω αυτά στην ανακοινωση και αναρωτιεμαι έχουν επαφή με την πραγματικότητα οι συντάκτες,

Προέρχομαι από ναυτική οικογενεια, αλλά δεν καταλαβαίνω τι σχέση εχουν τα ανωτέρω με την εγκληματική ενέργεια μεμονωμένων ναυτικών, που προφανώς δεν χαρακτηριζουν την πλειονότητα τους
Το εκοψες ακριβως στο σημειο που λενε το αιτημα της απεργιας και λενε τη λεξη "Υπουργος" και "Πολιτεια".
Λεγεται cherry picking αυτο και δημιουργει συγχυση στην κατανοηση.
"Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, όπως αναφέρουμε και παραπάνω, οι δρομολογήσεις όπως αποφασίζονται από το Σ.Α.Σ. και εγκρίνονται από τον εκάστοτε Υπουργό, ακόμη και στα χαρτιά – και χωρίς να υπολογίζουμε τις έκτακτες δρομολογήσεις – παραβιάζουν με τον πιο εμφατικό τρόπο και στην πράξη όλα τα παραπάνω.

Η Πολιτεία οφείλει και πρέπει να λάβει άμεσα και χωρίς καμία αναβολή όλα τα απαραίτητα μέτρα που σκοπό έχουν την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα"
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.162
Likes
1.792
Καλημέρα αδιάφορε, όπως και στο ξεκίνημα του νήματος δεν μπορώ να καταλάβω η εγκληματική ενέργεια κάποιου γιατι να ενεργοποιεί με λάθος κατ εμέ τρόπο μια τέτοια αντίδραση (απεργία ρε φίλε, απεργία να τους γαμ@@@με) , και επειδή είμαι πρώην εκ των έσω του κλάδου, για το χάλι στην Ραφήνα και όχι μόνο ? Σιγή ιχθύος... Και πάλι θα επαναλάβω, γμτ για συνδικαλιστές.
Στα σωματεία και τις Ομοσπονδίες υπάρχει διοίκηση, υπάρχουν παρατάξεις, υπάρχουν μειοψηφίες και πλειοψηφίες. Το τσουβάλιασμα βολεύει μόνο την εκάστοτε κυβέρνηση και κανέναν άλλο, γι' αυτό και η στοχευμένη απαξίωση εδώ και χρόνια. Αλλά οι συνδικαλιστές δεν είναι ισόβια μέλη, κάθε δύο ή τρία χρόνια κάποιοι τους ψηφίζουν, ξέρεις. Αν η διοίκηση της όποιας Ομοσπονδίας χωλαίνει, ε, δεν φταίει ούτε η κυβέρνηση, ούτε ο εργοδότης, ούτε τα μέσα, πρωτίστως φταίνε τα μέλη της.
Προέρχομαι από ναυτική οικογενεια, αλλά δεν καταλαβαίνω τι σχέση εχουν τα ανωτέρω με την εγκληματική ενέργεια μεμονωμένων ναυτικών, που προφανώς δεν χαρακτηριζουν την πλειονότητα τους
Γιατί αλίμονο αν είμαστε στο έλεος του εκάστοτε ναυτικού, μπάτσου (που έχει και όπλου), πορτιέρη, προσώπου σε θέση ισχύος, κλπ. που θα πάρει μια επιπόλαια απόφαση και από τη μια στιγμή στην άλλη θα θρηνήσουμε νεκρό. Γιατί αποτελεί ευθύνη της πολιτείας να λειτουργήσουν οι κανόνες που έχει θέσει και θα παράσχουν ασφάλεια ή, σε περίπτωση που δεν λειτουργούν ή είναι ανεπαρκείς, να θέσει νέους. Γιατί είναι ο συνδικαλισμός που έχει το θεσμικό ρόλο της παρέμβασης σε εργοδότη και πολιτεία για τη διεκδίκηση του όποιου αιτήματος αφορά έναν κλάδο.

Όσον αφορά την ίδια την ανάρτηση, σε ταξιδιωτικό φόρουμ είμαστε, προφανώς είναι δεκτή στο πλαίσιο ενημέρωσης. Οι προσωπικές κρίσεις όμως, γμτ τους συνδικαλιστές και σία, δεν νομίζω ότι αποτελούν ταξιδιωτικό επίκαιρο, πιο πολύ για social μου φέρνει εμένα, όπου ο καθένας γράφει ότι θέλει σε τελική, και δεν νομίζω να ασχολούμασταν τόσο.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.977
Likes
52.469
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Προέρχομαι από ναυτική οικογενεια, αλλά δεν καταλαβαίνω τι σχέση εχουν τα ανωτέρω με την εγκληματική ενέργεια μεμονωμένων ναυτικών, που προφανώς δεν χαρακτηριζουν την πλειονότητα τους
Ένας κακόβουλος θα μπορούσε να πει ότι δικαιολογούν τη δολοφονία επειδή οι συνθήκες εργασίας είναι άσχημες, οπότε είναι εξουθενωμένοι οι ναυτικοί (που είναι, δεν αμφιβάλλω) ε και πάνω στη σύγχυση και τα νεύρα πετάνε και κανέναν ανάπηρο στη θάλασσα. Οπότε πατάμε και μια απεργία μη μας πουν ότι δεν κάναμε και τίποτε.

Δεν είμαι κακόβουλος, αλλά αυτός που την έγραψε δεν πρέπει να ξαναγράψει ανακοίνωση ποτέ στη ζωή του.
 

Triplover

Member
Μηνύματα
1.211
Likes
4.157
Σκότωσαν τον άνθρωπο και τώρα απεργούν. Φταίει ο εργοδότης ή ο υπουργός που πέταξαν τον άνθρωπο στη θάλασσα; Να έκαναν απεργία οι επιβάτες να το καταλάβω. Αλλά οι ίδιοι οι εργαζόμενοι που σκότωσαν τον άνθρωπο; Όσο για την απόδοση τιμής για το παιδί, μεγαλύτερο νόημα βγάζει η απεργία τωνν ΜΜΜ ή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας ή του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, παρά της συγκεκριμένης ομάδας
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Σκότωσαν τον άνθρωπο και τώρα απεργούν. Φταίει ο εργοδότης ή ο υπουργός που πέταξαν τον άνθρωπο στη θάλασσα; Να έκαναν απεργία οι επιβάτες να το καταλάβω. Αλλά οι ίδιοι οι εργαζόμενοι που σκότωσαν τον άνθρωπο; Όσο για την απόδοση τιμής για το παιδί, μεγαλύτερο νόημα βγάζει η απεργία τωνν ΜΜΜ ή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας ή του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, παρά της συγκεκριμένης ομάδας
Κανουν οι επιβατες απΕΡΓια?
Τι διαβαζουμε σημερα...
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Εμ... Αστείο, ε; Ίσως και ειρωνικό. Εδώ απεργούν οι συναγωνιστές των δολοφόνων.
Δεν ειναι ειρωνικο, πραγματικα η απεργια ειναι συνταγματικο δικαιωμα των εργαζομενων, οχι των πελατων. Και η δυσαρεσκεια των πελατων δεν εχει καμια σημασια ουτε των μελων ενος φορουμ, ειδικα για πανισχυρα σωματεια οπως αυτο.
Εγω το κατανοω απο ανθρωπους που δεν εχουν απεργησει ποτε στη ζωη τους.
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.826
Likes
18.205
Γιατι ρε παιδια αυτο το τσουβάλιασμα δεν το καταλαβαινω.. δηλαδη 4 5 ναυτικοι προέβησαν σε αποτροπαιες πράξεις αρα ολοι οι ναυτικοί ειναι έτσι;; ε οχι βεβαια τοτε την άλλη μέρα που αρνηθηκε λιμενικός σε οδηγο την επιβιβαση σε πλοιο και αυτός τον πάτησε σημαινει ότι ολοι οι οδηγοι ειμαστε ίδιοι, ετσι δεν είναι...

Η δήλωση κατα την άποψη μου ειναι λάθος γραμμένη γιατί δινει την εντυπωση ότι ναι μεν εγινε αυτό το έγκλημα αλλά η μη ορθή εφαρμογή των Νόμων , η παραβίαση των ορίων και ωρών απασχόλησης, διαιωνίζεται το πρόβλημα της μη ορθής και μη ασφαλούς εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, η όλη κατάσταση επιβαρύνεται περισσότερο και από τις πραγματικές ελλείψεις και ιδιαιτερότητες των λιμανιών κλ προκάλεσε το γεγονός δηλαδή θα μπορουσε να σκεφθει κάποιος κατι σαν να τον σκότωσε εν βρασμώ ψυχής ...

Η απεργια ειναι δικαιωμα των εργαζομένων και οταν γινεται σωστα ειναι όπλο.. γινεται όμως σωστα;; επρεπε να γίνει τωρα;; άποψη μου ειναι οχι ας περάσουν 1 η 2 μήνες και ισως θα επρεπε να γινουν και πιο συγκεκριμένοι με μια λίστα αιτηματων ...
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Νομιζω οτι η παραιτηση υπουργου που κοιταζε τους καταπελτες να περνουν ειναι καλυτερη συγκυρια απο το να περιμενουν 2 μηνες, γνωμη μου.
Αλλα η γνωμη ενος τυχαιου σε τυχαιο φορουμ δεν εχει σημασια.
 

McElk

Member
Μηνύματα
1.136
Likes
2.083
Ταξίδι-Όνειρο
Novaya Zemlya
Αυτή η απεργία την συγκεκριμένη στιγμή είναι πέρα για πέρα υποκριτική. Κάνει χειρότερη τη θέση τους στα μάτια του κόσμου. Το καλύτερο γι’ αυτούς θα ήταν αφού καταδικάσουν απερίφραστα την ενέργεια των συναδέλφων τους, μια ξεκάθαρη καταδίκη της συμπεριφοράς τους χωρίς διανθίσματα περί Λιμενικού, υπουργείου, εταιρείας κλπ, να εργαστούν εκείνη την ημέρα και το ημερομίσθιο να το προσφέρουν στην οικογένεια του θύματος. Θα έκανε πολύ μεγαλύτερη αίσθηση σαν κάτι το πρωτοφανές (κοινές απεργίες εξ άλλου κάθε μέρα γίνονται) και θα ήταν μια κάποια εξιλέωση για το σωματείο τους.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.130
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom