• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Μάγδα

Member
Μηνύματα
358
Likes
1.379
Επόμενο Ταξίδι
Άμστερνταμ
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Δεν χάνεις τίποτα να μιλήσεις με την ασφαλιστική, καθώς οπως γράφεις πιο πάνω την αγόρασες πακέτο με το αεροπορικό εισιτήριο (έτσι κατάλαβα).


Τα μόνα ποσά που θα κλαις αν έχεις βγάλει, είναι της βίζας.
Ευτυχώς θα πήγαινα με e visa που ίσχυε μόνο για Αγία Πετρούπολη και ήταν δωρεάν. Τέλος πάντων, να χαμέ να λέγαμε
 
  • Like
Reactions: Ntt

Dina Z

Member
Μηνύματα
1.376
Likes
4.402
Ταξίδι-Όνειρο
Ονειρεύομαι ... γενικώς!
Ίσως να έχει ήδη απαντηθεί ή ενδεχομένως η απάντηση στην ερώτησή μου να θεωρηθεί αυτονόητη, πλην όμως χρειάζομαι την επιβεβαίωσή σας προκειμένου να αποφασίσω τι με συμφέρει.

Ακυρώνεται πτήση της SAS λόγω κορωνοϊού. Έχω εισιτήριο Go Smart κι έχω να επιλέξω ανάμεσα σε voucher και επιστροφή χρημάτων. Αντιγράφω από το σάιτ της SAS:
"Please note that if your ticket is a non-refundable ticket, only taxes are refunded."
Αυτό σημαίνει ότι τα fees δεν επιστρέφονται ή μήπως στην έννοια taxes συμπεριλαμβάνονται και τα fees (στο εισιτήριο αναγράφονται διακριτά) .
Ρωτώ γιατί η διαφορά μου είναι μεγάλη. Ευχαριστώ :)
Επανέρχομαι με την εξέλιξη: Εννεα ημέρες πριν την πτήση έλαβα μέιλ απο την SAS όπου με ενημέρωναν για την ακύρωση. Τότε υπέβαλα αίτημα πλήρους επιστροφής, το οποίο έγινε αποδεκτό (μου έστειλαν και μέιλ) Σήμερα το επιβεβαίωσα και τηλεφωνικά.
Σούπερ! ;)
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.898
Likes
18.701
Και πεστε ότι δεν παίρνω voucher και δεν κάνω και rebbooking εννοείται, στέλνω λοιπον στη κάρτα μου το email της ακύρωση της πτήσης και ζητάω να γινουν οι ενέργειες για επιστροφή χρημάτων αφού το προϊόν της δοσοληψίας δεν μου "απεδόθη" όπως λέει και το email ... δεν βάζω καθόλου μέσα την αεροπορική.. ας πάνε να τα βρούνε μόνοι τς .. τι γίνεται σε αυτη τη περίπτωση;; φαντάζομαι κάτι θα έχουμε γράψει και σκεφτεί εδω..
 
Last edited:

vangelis69

Member
Μηνύματα
172
Likes
217
Ταξίδι-Όνειρο
Αργεντινή - Παταγονία
δευτερη φορα ακυρωθηκε η πτηση για κρακοβια 30/08,εχω ξενερωσει,υπαρχει περιπτωση να παρω χρηματα πισω?η πτηση ηταν με aegean
Εμένα μου ακυρώθηκε η πτήση για Κρακοβία για 13/8 και έκανα αίτηση για voucher. Οπότε ή κάνεις και συ αίτηση για voucher ή αίτηση για επιστροφή χρημάτων. Πότε; άγνωστο λόγω φόρτου εργασίας της Aegean.
 

pettakos

Member
Μηνύματα
49
Likes
23
Καλημερα, λυστε μου σας παρακαλω μια απορια που λιγο πολυ οι περισσοτεροι αντιμετωπιζετε παρομοιο θεμα. Εχω κλεισει εισητηρια με Aegean για Βουκουρεστι για το περασμενο Πασχα, λιγο πριν το lockdown τα αλλαξα πληρωνοντας μονο τη διαφορα του ναυλου, πολυ μικρη εξαλλου, για τις αρχες Αυγουστου, απο χθες παρατηρω οτι δεν υπαρχει διαθεσιμοτητα στις πτησεις τις συγκεκριμενες πρωινη αναχωρηση βραδυνη επιστροφη, μπαινοντας στο λογαριασμο μου χωρις να ειδοποιηθω βλεπω οτι υπαρχουν 4 κρατησεις δυο αναχωρησεις πρωι-βραδυ και δυο επιστροφες βραδυ-πρωι. Να υποθεσω οτι εκοψε τις δικες μου και εβαλε μονο βραδυνη αναχωρηση και πρωινη επιστροφη πραγμα που δεν επιθυμώ. Τι μου συστήνετε να κανω. Να στειλω ενα mail μια και εικαζω οτι ακυρωσε τις συγκεκριμενες πτησεις, και να ζητησω επιστροφη των χρηματων? Να συμπληρωσω διευκρινιστικα, οτι τα αρχικα εισητηρια τα ειχα κλεισει απο το pettas.gr
 
Μηνύματα
35
Likes
16
Καλημέρα σας,

Επανέρχομαι ξανά με το θέμα που έχω εγώ και όπως πολλοί άλλοι με την αίτηση επιστροφής χρημάτων από Ryanair. Μετά από αναμονή και έχοντα ςμη δει χρήματα στον λογαριασμό απο τις 6 Απριλίου που έχω κάνει αίτηση, σήμερα κατάφερα ξαναμιλήσω στο chatbox στην σελίδα της Ryanair και αναφέροντας τους ότι έχω κάνω αίτηση από τις 6 Απριλίου κλπ κλπ μου είπαν ότι θα μου έρθει ξανά email σε 24-48 ώρες που θα μου λέει για άρνηση του voucher και επιμονή για επιστροφή.και τους αναφέρω μετά, από αυτό θα πρέπει να κάνω κάτι αλλο και μου λένε ότι υπομονή μέχρι να πιστωθουν τα χρήματα!

Δύο φωτογραφίες για του λόγου το αληθές...
 

Attachments

barkour

Member
Μηνύματα
1.279
Likes
6.286
Καλημερα, λυστε μου σας παρακαλω μια απορια που λιγο πολυ οι περισσοτεροι αντιμετωπιζετε παρομοιο θεμα. Εχω κλεισει εισητηρια με Aegean για Βουκουρεστι για το περασμενο Πασχα, λιγο πριν το lockdown τα αλλαξα πληρωνοντας μονο τη διαφορα του ναυλου, πολυ μικρη εξαλλου, για τις αρχες Αυγουστου, απο χθες παρατηρω οτι δεν υπαρχει διαθεσιμοτητα στις πτησεις τις συγκεκριμενες πρωινη αναχωρηση βραδυνη επιστροφη, μπαινοντας στο λογαριασμο μου χωρις να ειδοποιηθω βλεπω οτι υπαρχουν 4 κρατησεις δυο αναχωρησεις πρωι-βραδυ και δυο επιστροφες βραδυ-πρωι. Να υποθεσω οτι εκοψε τις δικες μου και εβαλε μονο βραδυνη αναχωρηση και πρωινη επιστροφη πραγμα που δεν επιθυμώ. Τι μου συστήνετε να κανω. Να στειλω ενα mail μια και εικαζω οτι ακυρωσε τις συγκεκριμενες πτησεις, και να ζητησω επιστροφη των χρηματων? Να συμπληρωσω διευκρινιστικα, οτι τα αρχικα εισητηρια τα ειχα κλεισει απο το pettas.gr
Την επιστροφη των χρηματων ,πρεπει να τη ζητησεις απο το petas.gr
Καλο κουραγιο ....
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.149
Likes
45.710
Ξημερώματα εβγαλα γραμμη στο call center της Aegean και εξασφαλισα refund και επιστροφή μιλίων για αλλα δυο award εισιτήρια Ιουλίου.
Απομένουν άλλα δύο εισιτήρια που έχω για τον Ιούλη για Ισπανία και επειδή βλέπω βροχή τις ακυρώσεις ακόμη και και για Αύγουστο, ακόμη και για χώρες που περιλαμβάνονται στη λίστα των 29 που άνοιξαν σύνορα, θεωρώ βέβαιη την ακύρωση των πτήσεων για Ισπανία. Ενδεικτικα, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ πτήση με την Aegean ολο το καλοκαίρι απ' ευθείας για Κροατία, με την οποία υποτίθεται ότι ανοίγουμε τα σύνορα.
Καλό κουράγιο σε όσους παίρνουν voucher και ξανακλείνουν πολύ ακριβότερες πτήσεις για να εισπράξουν πάλι ακύρωση, τα πράγματα δεν είναι καλά και στα social media ο κόσμος είναι εκνευρισμένος γιατί βάζει όλο και πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη συμπληρώνοντας ποσά πάνω από τα voucher ενώ η εταιρεία κρατάει τα χρήματά τους.
 
Last edited:

pettakos

Member
Μηνύματα
49
Likes
23
Την επιστροφη των χρηματων ,πρεπει να τη ζητησεις απο το petas.gr
Καλο κουραγιο ....
Δεν διαφωνω, εχω δωσει και ενα μικρο ποσο στην Aegean, να υποθεσω αυτο απο την ιδια την εταιρεια. Με τα λεγομενα μου συμπεραίνετε και εσεις
οτι τα συγκεκριμενα δρομολογια ακυρωθηκαν, η κανω καποιο λαθος.
 

barkour

Member
Μηνύματα
1.279
Likes
6.286
Δεν διαφωνω, εχω δωσει και ενα μικρο ποσο στην Aegean, να υποθεσω αυτο απο την ιδια την εταιρεια. Με τα λεγομενα μου συμπεραίνετε και εσεις
οτι τα συγκεκριμενα δρομολογια ακυρωθηκαν, η κανω καποιο λαθος.
Καλυτερα να πας , αν γινει η πτηση , παρα να μπλεξεις. Διαβαζεις τι γινεται
 

pettakos

Member
Μηνύματα
49
Likes
23
Μπηκα παλι στο λογαριασμο μου και αναφερει οτι η πτηση εχει ακυρωθει και να επικοινωνησω με την εξυπηρετηση πελατων στο τηλεφωνο
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.750
Μηνύματα
911.095
Μέλη
39.490
Νεότερο μέλος
ElenaCcc

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom