AERAS
Member
- Μηνύματα
- 804
- Likes
- 1.190
εκτός από την scoot έχει επιστρέψει άλλη εταιρία χρήματα από πτήσεις που δεν έγιναν?
Κι εγώ ακριβώς το ίδιο, μας ήρθε σήμερα η ακύρωση για Μαρόκο που το είχαμε αλλάξει από Μάρτιο για Ιούνη (τότε νομίζαμε αρχικά ότι σε 2 μήνες θα έχουμε ξεμπερδέψει με τον ιο, χαχαχαχα). Σκεφτόμαστε κι εμείς αν αξίζει να προσπαθήσουμε για refund δεδομένης της ΠΝΠ που πλέον τους καλύπτει..Μας έστειλε και η Aegean την ακύρωση για την Στοκχόλμη τον Ιούνη και κλείσαμε για όλο το καλοκαίρι.... για το εξοχικό αγκαλιά με τη θάλασσα τις ντοματιές και τις ελιές.. εντάξει μην είμαστε και αχάριστοι..
rebooking ή credit vouher λέει... όχι ρε παιδιά κρατήστε τα για τον κόπο σας....
επειδή δεν έχω παρακολουθήσει όλο το νημα τελικά έχει πάρει κανεις λεφτα απο Aegean μετα απο κυνήγι ή όχι; ...
Ελπιζω να παρεις τα χρήματα σου στις 7 μέρες που λες κ θα χαιρόμασταν μσς ενημερώνεις οταν με το καλο συμβεί.Μόλις έλαβα μεηλ απο Ryanair για ακύρωση πτήσεων 5 Ιουνίου από Αθήνα και επιστροφή 10 από Βουκουρέστι. Ακύρωση ή βαουτσερ.
Σε περίπτωση που επιλέξω επιστροφή τα χρήματα θα πιστωθουν σε 7 μέρες περίπου.
Σαφέστατο μεηλ και χωρίς αστερίσκους.
Την Δευτέρα θα πράξω τα δέοντα.
Επιλέγω πάντα απευθείας αεροπορική εταιρεία και όχι τα σαιτ πετάς, πάμε διακοπές κλπ.
Στη στραβή έχεις να κάνεις με έναν!
Καλησπερα. Εισητηρια απο turkish,μεσω πρακτορειου ομως, για 16/5. Η ακυρωση εγινε απριλιο. Πριν οποιαδηποτε επικοινωνια με το πρακτορειο ελαβα αυτο το mailΚαλησπέρα. Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Πριν 2 μήνες η Turkish Airlines ακύρωσε τα εισιτήρια για Dubai και κάλεσα στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης για να ζητήσω επιστροφή χρημάτων τότε που ακόμα επιτρεπόταν να ζητήσουμε refund. Από το αεροδρόμιο μου είπαν ότι θα έπαιρνε 4 εβδομάδες για να πιστωθούν τα χρήματα στο λογαριασμό μου. Ως τώρα δυστυχώς δεν έχω δει την επιτροφή. Επικοινώνησα και στο Μessenger μαζί τους και μου είπαν αυτό:
Hello, our passengers, who have the right to get a refund and whose request is registered, have the right to change their tickets or to issue tickets for any desired date depending on the availability of seats. Also, the refund amount for unused tickets may take longer to be credited to your account due to density. Thanks for your understanding.
Δυστυχώς η κράτηση δε φαίνεται καν στο site της Turkish πια και ανησυχώ. Υπάρχει κάποιος που έχει ανάλογη εμπειρία και να έκανε την αίτηση στο αεροδρόμιο?
20 εκατομύρια πήραν τα μέσα για διαφήμιση που βάσει νόμου είναι δωρεάν, ποιος θα βγει να κράξει εδώ. Ίσως με την ψήφο των ομογενών να αλλάξουν τα πράγματα και να αρχίσει το τάισμα και εκεί, τώρα τους ξέφυγε. Άσε την αναστολή καταβολής της δόσης για τις τηλεοπτικές άδειες για ένα έτος, για έναν κλάδο που δεν είχε ιδιαίτερη ζημιά. Κατά τα άλλα δημοκρατία...Στα ελληνικά μέσα της ομογένειας φαίνεται δεν ισχύει η ομερτά των εγχώριων.
https://www.thenationalherald.com/g...egean_wants_bailout_from_covid_19_hit-323196/
25% των πτησεων για Ιουλη και μαλιστα στο καλυτερο σεναριο, ειναι πολυ λιγοτερο απο οσο φανταζονται οι υπερμαχοι του ανοιγματος της τουριστικης σεζον. Και δεν ξεκαθαριζει αν εννοει εξωτερικο. Ειναι προφανες οτι θα κινηθει με πολυ αργα βηματα και οχι yolo.Στα ελληνικά μέσα της ομογένειας φαίνεται δεν ισχύει η ομερτά των εγχώριων.
https://www.thenationalherald.com/g...egean_wants_bailout_from_covid_19_hit-323196/
Καλησπερα. Εισητηρια απο turkish,μεσω πρακτορειου ομως, για 16/5. Η ακυρωση εγινε απριλιο. Πριν οποιαδηποτε επικοινωνια με το πρακτορειο ελαβα αυτο το mail
"Αγαπητέ επιβάτη,
Η παρακάτω κράτηση έχει ακυρωθεί .
Μπορείτε να επιλέξετε νέες ημερομηνίες από την 20 Μαϊου έως και τις 31/12/2020 σαν τελευταία ημερομηνία επιστροφής.
Εάν δεν γνωρίζεται τις νέες ημερομηνίες, μπορείτε να αφήσετε το εισιτήριο σας ανοικτό και να μας ενημερώσετε το αργότερο μέχρι τις 31/12/2020.
Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε ακύρωση και να προβείτε σε επιστροφή του ποσού του εισιτηρίου σας, θα πρέπει εφόσον το έχετε αγοράσει από την επίσημη ιστοσελίδα των Τουρκικών Αερογραμμών να μας στείλετε ένα αντίγραφο του διαβατηρίου ή της ταυτότητας σας και εμείς θα ακυρώσουμε την κράτηση σας και σε διάστημα όχι λιγότερο από 60 ημέρες θα γίνει η επιστροφή του ποσού.
Σε περίπτωση που η αγορά έχει πραγματοποιηθεί από κάποια άλλη ηλεκτρονική σελίδα/πλατφόρμα θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω email μαζί τους για τη διαδικασία της επιστροφής του ποσού.
Mε εκτίμηση,
TURKISH AIRLINES THESSALONIKI
Türk Hava Yolları A.O. / Τurkish Airlines Inc.
Thessaloniki Makedonia Airport 55103 - GREECE
( +30 2310 477541 / 46 / 47 / 86
* [email protected]
Σε επικοινωνια με την αεροπορικη με διαβεβαιωσαν οτι θα γινει refund αλλα θα χρειαστουν 2 μηνες μετα την επανεναρξη των πτησεων τους. Με τα μεχρι τωρα δεδομενα δεν πεταν μεχρι την 1/6. Αρα.... Μαλλον οι 4 εβδομαδες που σου ειπαν τοτε ηταν ευσεβεις ποθοι. Κανεις δεν ηξερε μεχρι που θα πηγαινε αυτη η κατασταση
Υ.Γ. Το mail το πηρα 26/4