Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

psilos3

Member
Μηνύματα
6.748
Likes
52.150
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Για την αμφισβήτηση εχει συγκεριμένο περιθώριο;
Έχει τεθεί στη κουβέντα μόλις λιγες σελίδες πριν.
Το συμπέρασμα που προέκυψε από τα μέλη είναι ότι εκτός από τη Eurobank που είχε συγκεκριμένο περιθώριο, οι υπόλοιπες τράπεζες δεν είχαν κάποιο περιορισμό.
Καλύτερα βέβαια να κάνεις ένα τηλέφωνο στη τράπεζα σου.
 

nikoletta1982

Member
Μηνύματα
139
Likes
25
Καλημερα! Τελικά με την Alitalia βγάλαμε άκρη. Έστειλα μνμ στο messenger οτι δ μ εχουν επιστρέψει τα χρήματα ενώ μ είχαν πει για refund κ μ απάντησαν οτι θα το προωθήσουν στο κατάλληλο τμήμα. Μετά απο 2 μέρες, με πήραν τηλέφωνο (μια κυρία που δ μίλαγε αγγλικά, με το ζόρι συνενοηθήκαμε) κ την ίδια μέρα μ έστειλε μειλ οτι μας έβαλε τα λεφτά. Οπότε σήμερα το πρωί, φάνηκαν στην τράπεζα μας κ όλα καλα!
 
Μηνύματα
57
Likes
45
Καλημέρα. Να σας ενημερώσω και εγώ την ευχάριστη κατάληξη για εισιτήρια που αγόρασα για ταξίδι στις ΗΠΑ από το pamediakopes και to eDreams αξίας περίπου 2,500 ευρώ. Έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στην Εurobank στις 24/6 και εχθές τα χρήματα πιστώθηκαν στη κάρτα μου.
 

aikaterinib

Member
Μηνύματα
98
Likes
402
Επόμενο Ταξίδι
Who Knows
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Καλημέρα. Να σας ενημερώσω και εγώ την ευχάριστη κατάληξη για εισιτήρια που αγόρασα για ταξίδι στις ΗΠΑ από το pamediakopes και to eDreams αξίας περίπου 2,500 ευρώ. Έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στην Εurobank στις 24/6 και εχθές τα χρήματα πιστώθηκαν στη κάρτα μου.
Μπορειτε να μου πειτε το χρονικο περιθωριο απο την ημερομηνια αγορας των εισητηρίων εως την ημερομηνια αμφισβήτησης?
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Μπορειτε να μου πειτε το χρονικο περιθωριο απο την ημερομηνια αγορας των εισητηρίων εως την ημερομηνια αμφισβήτησης?
Μπορείς να δεις σελίδα 174 και 175 ;)
 
Μηνύματα
57
Likes
45
Μπορειτε να μου πειτε το χρονικο περιθωριο απο την ημερομηνια αγορας των εισητηρίων εως την ημερομηνια αμφισβήτησης?
Καλησπέρα, δεν ξέρω για τα περιθώρια που βάζουν οι τράπεζες, εγώ τα εισιτήρια τα αγόρασα τον Ιανουάριο και την αμφισβήτηση την έκανα τέλη Ιουνίου
 

dimitris1968

New Member
Μηνύματα
3
Likes
2
Καλημέρα. Έκλεισα εισιτήρια με Ryanair στις 2/9, βασιζόμενος σε προσφορά της ότι μπορώ να αλλάξω τις ημερομηνίες χωρίς χρέωση. Προηγουμένως, είχα διαβάσει προσεκτικά τους όρους της προσφοράς σε σελίδα της Ryanair στα Ελληνικά. Όμως όταν θέλησα να τα αλλάξω, υπήρχε μεγάλη χρέωση. Παλεύοντας επί 4 ημέρες, μπόρεσα τελικά να συνομιλήσω με customer care agent, ο οποίος με παρέπεμψε σε Αγγλική σελίδα της προσφοράς με διαφορετικό περιεχόμενο από την Ελληνική και με όρο για τον οποίο δεν είχα ενημερωθεί.
Πως μπορώ να βρω το δίκιο μου?
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.137
Καλημέρα. Έκλεισα εισιτήρια με Ryanair στις 2/9, βασιζόμενος σε προσφορά της ότι μπορώ να αλλάξω τις ημερομηνίες χωρίς χρέωση. Προηγουμένως, είχα διαβάσει προσεκτικά τους όρους της προσφοράς σε σελίδα της Ryanair στα Ελληνικά. Όμως όταν θέλησα να τα αλλάξω, υπήρχε μεγάλη χρέωση. Παλεύοντας επί 4 ημέρες, μπόρεσα τελικά να συνομιλήσω με customer care agent, ο οποίος με παρέπεμψε σε Αγγλική σελίδα της προσφοράς με διαφορετικό περιεχόμενο από την Ελληνική και με όρο για τον οποίο δεν είχα ενημερωθεί.
Πως μπορώ να βρω το δίκιο μου?
Για τι ποσό μιλάμε(τα εισιτήρια);Και ποια είναι η χρέωση που ζητάνε;Οι όροι υπάρχουν ακόμη στα Ελληνικά;
 

dimitris1968

New Member
Μηνύματα
3
Likes
2
Για τι ποσό μιλάμε(τα εισιτήρια);Και ποια είναι η χρέωση που ζητάνε;Οι όροι υπάρχουν ακόμη στα Ελληνικά;
Αρχικά καταβλήθηκαν 157 Ευρώ.
Εάν έκανα την αλλαγή, θα έπρεπε να πληρώσω επιπλέον 230 Ευρώ.
Εάν έχανα το εισιτήριο και το ξαναέβγαζα, θα πλήρωνα λιγότερα συνολικά.
Οι όροι στα Ελληνικά (βλ. Image.1) είναι στο https://www.ryanair.com/gr/el/useful-info/no-change-fee
Οι όροι στα Αγγλικά (βλ. Image.2) είναι στο https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/no-change-fee
Επομένως, η χρέωση φαίνεται να έγινε βάσει του British Jurisdiction, ενώ η ενημέρωση του Έλληνα καταναλωτή πριν την αγορά ήταν ελλειπής και παραπλανητική.
Κατάφερα με μεγάλη δυσκολία να επικοινωνήσω με customer agent μέσω chat, ο οποίος και μου παρέθεσε τους Αγγλικούς όρους. Όταν ανέφερα την Ελληνική σελίδα και ότι είναι διαφορετική, μου έλεγε ότι δεν βλέπει να γράφω κάτι και ότι η επικοινωνία μας θα κλείσει (όπως και έγινε) αν δεν έχω κάτι άλλο να πω. Πράγμα "περίεργο", καθότι πρώτη φορά το βλέπω να συμβαίνει σε γραπτή συνομιλία.
Επιπλέον, δεν υπάρχει ούτε μία τηλεφωνική γραμμή για άμεσα προβλήματα παρά μόνο για τους Πολωνούς πελάτες.
Αισθάνομαι ότι με έκλεψαν και μάλιστα πολύ άσχημα.
 

Attachments

Last edited:

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Αρχικά καταβλήθηκαν 157 Ευρώ.
Εάν έκανα την αλλαγή, θα έπρεπε να πληρώσω επιπλέον 230 Ευρώ.
Εάν έχανα το εισιτήριο και το ξαναέβγαζα, θα πλήρωνα λιγότερα συνολικά.
Οι όροι στα Ελληνικά (βλ. Image.1) είναι στο https://www.ryanair.com/gr/el/useful-info/no-change-fee
Οι όροι στα Αγγλικά (βλ. Image.2) είναι στο https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/no-change-fee
Επομένως, η χρέωση φαίνεται να έγινε βάσει του British Jurisdiction, ενώ η ενημέρωση του Έλληνα καταναλωτή πριν την αγορά ήταν ελλειπής και παραπλανητική.
Κατάφερα με μεγάλη δυσκολία να επικοινωνήσω με customer agent μέσω chat, ο οποίος και μου παρέθεσε τους Αγγλικούς όρους. Όταν ανέφερα την Ελληνική σελίδα και ότι είναι διαφορετική, μου έλεγε ότι δεν βλέπει να γράφω κάτι και ότι η επικοινωνία μας θα κλείσει (όπως και έγινε) αν δεν έχω κάτι άλλο να πω. Πράγμα "περίεργο", καθότι πρώτη φορά το βλέπω να συμβαίνει σε γραπτή συνομιλία.
Επιπλέον, δεν υπάρχει ούτε μία τηλεφωνική γραμμή για άμεσα προβλήματα παρά μόνο για τους Πολωνούς πελάτες.
Αισθάνομαι ότι με έκλεψαν και μάλιστα πολύ άσχημα.
Χμ... Δεν πληρώνεις τέλος αλλαγής εισιτηρίου, αλλά πληρώνεις τη διαφορά ναύλου, γράφουν οι όροι. Είσαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται για διαφορά στην τιμή του ναύλου; Επίσης, η δωρεάν αλλαγή εισιτηρίου ισχύει μέχρι επτά ημέρες πριν την ημερομηνία αναχώρησης, μήπως είσαι σε αυτή την περίπτωση; Η κράτηση έγινε 2/9; Δεν μας λες και τις ημερομηνίες αναχώρησης/επιστροφής, μπας και βγάλουμε άκρη;
Όσον αφορά τη διαφορά στις δύο γλώσσες, αναφέρεσαι στον αστερίσκο; Έκλεισες εισιτήρια με 5€;
 

elenara88

Member
Μηνύματα
1.788
Likes
1.815
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική, Περού, Ινδία

orck

Member
Μηνύματα
662
Likes
1.011
Αρχικά καταβλήθηκαν 157 Ευρώ.
Εάν έκανα την αλλαγή, θα έπρεπε να πληρώσω επιπλέον 230 Ευρώ.
Εάν έχανα το εισιτήριο και το ξαναέβγαζα, θα πλήρωνα λιγότερα συνολικά.
Οι όροι στα Ελληνικά (βλ. Image.1) είναι στο https://www.ryanair.com/gr/el/useful-info/no-change-fee
Οι όροι στα Αγγλικά (βλ. Image.2) είναι στο https://www.ryanair.com/gb/en/useful-info/no-change-fee
Επομένως, η χρέωση φαίνεται να έγινε βάσει του British Jurisdiction, ενώ η ενημέρωση του Έλληνα καταναλωτή πριν την αγορά ήταν ελλειπής και παραπλανητική.
Κατάφερα με μεγάλη δυσκολία να επικοινωνήσω με customer agent μέσω chat, ο οποίος και μου παρέθεσε τους Αγγλικούς όρους. Όταν ανέφερα την Ελληνική σελίδα και ότι είναι διαφορετική, μου έλεγε ότι δεν βλέπει να γράφω κάτι και ότι η επικοινωνία μας θα κλείσει (όπως και έγινε) αν δεν έχω κάτι άλλο να πω. Πράγμα "περίεργο", καθότι πρώτη φορά το βλέπω να συμβαίνει σε γραπτή συνομιλία.
Επιπλέον, δεν υπάρχει ούτε μία τηλεφωνική γραμμή για άμεσα προβλήματα παρά μόνο για τους Πολωνούς πελάτες.
Αισθάνομαι ότι με έκλεψαν και μάλιστα πολύ άσχημα.
Και στο ελληνικο και στο αγγλικο κειμενο αναφερουν για "πληρωστε μονο την διαφορα ναυλου" και "fare difference will still be applied"
Ειναι πολυ προσεκτικα διατυπωμενο και οντως σε μπερδευεει.
Αλλα παρολαυτα εδωσες εσυ ηδη 157€ και σημερα ζητανε αλλα 230€ για την αλλαγη;
Εαν σημερα το εισητηριο που θες να αγορασεις εχει 387€ τοτε καλως σου ζητανε την διαφορα.
Αλλα κατι μου λεει οτι δεν εχει τοσα σημερα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.740
Μηνύματα
910.537
Μέλη
39.474
Νεότερο μέλος
Dio1985

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom