• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Thalia!!

Member
Μηνύματα
49
Likes
22
Ένας πολύ καλός οδηγός για να διεκδικήσετε αποζημιώσεις μέχρι και 600 ευρο για ακυρωμένες πτήσεις!

Για να δικαιούστε αποζημίωση για την ακυρωμένη πτήση σας, σύμφωνα με τα κριτήρια που ορίζονται στον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 261/04, είναι απαραίτητο η πτήση σας να έχει χειριστεί από αεροπορική εταιρεία που είναι νηολογημένη στο έδαφος της ΕΕ ή είχε αναχωρηθεί από αερολιμένα εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Τα τμήματα του κανονισμού που αφορούν την ακύρωση της πτήσης εφαρμόζοναται επίσης στην Αλβανία, Βοσνία και Ερζεγοβίνη, την Ισλανδία, το Κοσσυφοπέδιο, τη F.Y.R.O.M., τη Νορβηγία, τη Σερβία, το Μαυροβούνιο και την Ελβετία.

Το δεύτερο σημαντικότερο κριτήριο που καθορίζει εάν δικαιούστε αποζημίωση είναι η προθεσμία κατά την οποία η αεροπορική εταιρεία σας έχει ειδοποιήσει για την ακύρωση της πτήσης.

https://skyrefund.com/el/apozimiosi-akyrosi-ptisi
Είναι κάποιος που έχει κάνει τη διαδικασία κ έχει πάρει χρήματα?
 

chris7

Member
Μηνύματα
3.213
Likes
26.786
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο
Ταξίδι-Όνειρο
Καναδάς

connosp

Member
Μηνύματα
486
Likes
1.068
Τον Οκτώβριο του 2019 αγόρασα από RYANAIR με κάρτα ALPHA bonus δύο εισιτήρια SKG-CIAM, NAP-SKG για τέλη Ιουνίου. 1/6 έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στις 24/6 με ζήτησαν επιπλέον αντίγραφο της κράτησης, ακολούθησαν 5,6 τηλέφωνα χωρίς αποτέλεσμα. Τον Αύγουστο έγινα πιο πιεστικός και στις 13/8 με ενημέρωσαν ότι θα πιστωθούν προσωρινά τα χρήματα και στις 14/8 τα είδα στην κάρτα μου. Καλή συνέχεια σε όσους το επιχειρήσουν!!!!!!!!!!
 

orck

Member
Μηνύματα
662
Likes
1.011
Γιατι εκανες αμφισβητηση συναλλαγης; Εσυ δεν εκανες την αγορα;
Να υποθεσω οτι το ταξιδι σου ακυρωθηκε; Εαν ναι τοτε δεν εχει να κανει με αμφισβητηση αλλα με επιστροφη χρηματων απο την εταιρια.
Μπορεις να μας εξηγησεις τι εχει γινει ακριβως, ειμαστε αρκετοι που μας χρωστανε εταιριες και οι περισσοτεροι απο εμας ψαχνομαστε
;
 

connosp

Member
Μηνύματα
486
Likes
1.068
Γιατι εκανες αμφισβητηση συναλλαγης; Εσυ δεν εκανες την αγορα;
Να υποθεσω οτι το ταξιδι σου ακυρωθηκε; Εαν ναι τοτε δεν εχει να κανει με αμφισβητηση αλλα με επιστροφη χρηματων απο την εταιρια.
Μπορεις να μας εξηγησεις τι εχει γινει ακριβως, ειμαστε αρκετοι που μας χρωστανε εταιριες και οι περισσοτεροι απο εμας ψαχνομαστε
;
Στη αίτηση ζητούσα να με επιστραφούν τα χρήματα λόγω ότι η ryanair ακύρωσε τις πτήσεις(μόνο αυτό) ούτε καν αν δέχτηκα το voucher ή επιστροφή χρημάτων. Αίτηση και sceenshot με ακυρωμένα τα ταξίδια από την ryanair. Μετά από 23 ημέρες με ζήτησαν τις πληροφορίες πτήσεις από τα εισιτήρια την ημέρα της αγοράς. Καλή συνέχεια.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.615
Likes
51.131
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Pamediakopes επεισόδιο 1564

Κι ενώ σε όλες τις τελευταίες επικοινωνίες μας η απάντηση ήταν «κοντεύουμε» και «λίγο υπομονή ακόμα», διαβάζοντας παράλληλα κάποιες θετικές εξελίξεις από άλλα μέλη, είπα να δοκιμάσω να κάνω ακόμα ένα τηλεφώνημα μιας και είναι πλέον 5μιση μήνες από την ακύρωση του ταξιδιού.

Για να λάβω την μεγαλειώδη, εκθαμβωτική, διθυραμβική απάντηση «καλά δεν έχετε μιλήσει με την εταιρεία;» :shock::shock::shock:
Όταν ανέφερα ότι αυτό έγινε από τη πρώτη στιγμή και η εταιρεία ενέκρινε επιστροφή χρημάτων και ότι αρμόδιο είναι αποκλειστικά το πρακτορείο γι' αυτό, έλαβα ακόμα μια πολύ ωραία αισιόδοξη :)haha:) απάντηση του τύπο «δε βλέπω καν τους κωδικούς κράτησης σας στο σύστημα».
Ενημερώθηκα ότι η υπόθεση μου θα παραπεμφθεί στο τμήμα ακυρώσεων και ότι δε πρέπει να κάνω καμία άλλη ενέργεια και θα με καλέσουν αυτοί (ναι σίγουρα).

Είμαι σχεδόν πεπεισμένος ότι δε πρόκειται να δω ούτε σεντ με τους αναξιόπιστους...
 

connosp

Member
Μηνύματα
486
Likes
1.068
Pamediakopes επεισόδιο 1564

Κι ενώ σε όλες τις τελευταίες επικοινωνίες μας η απάντηση ήταν «κοντεύουμε» και «λίγο υπομονή ακόμα», διαβάζοντας παράλληλα κάποιες θετικές εξελίξεις από άλλα μέλη, είπα να δοκιμάσω να κάνω ακόμα ένα τηλεφώνημα μιας και είναι πλέον 5μιση μήνες από την ακύρωση του ταξιδιού.

Για να λάβω την μεγαλειώδη, εκθαμβωτική, διθυραμβική απάντηση «καλά δεν έχετε μιλήσει με την εταιρεία;» :shock::shock::shock:
Όταν ανέφερα ότι αυτό έγινε από τη πρώτη στιγμή και η εταιρεία ενέκρινε επιστροφή χρημάτων και ότι αρμόδιο είναι αποκλειστικά το πρακτορείο γι' αυτό, έλαβα ακόμα μια πολύ ωραία αισιόδοξη :)haha:) απάντηση του τύπο «δε βλέπω καν τους κωδικούς κράτησης σας στο σύστημα».
Ενημερώθηκα ότι η υπόθεση μου θα παραπεμφθεί στο τμήμα ακυρώσεων και ότι δε πρέπει να κάνω καμία άλλη ενέργεια και θα με καλέσουν αυτοί (ναι σίγουρα).

Είμαι σχεδόν πεπεισμένος ότι δε πρόκειται να δω ούτε σεντ με τους αναξιόπιστους...
Κάνε άμεσα αμφισβήτηση συναλλαγής.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.615
Likes
51.131
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Κάνε άμεσα αμφισβήτηση συναλλαγής.
Νομίζω ότι είναι η μόνη περίπτωση να υπάρξει ίσως κάποια πιθανή δικαίωση, επισυνάπτοντας τα αποδεικτικά της επικοινωνίας με την αεροπορική.
Βασικά είναι η ύστατη προσπάθεια, καθώς εξαντλήθηκαν όλοι οι υπόλοιποι τρόποι...
Ευχαριστώ
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.057
Likes
20.465
Νομίζω ότι είναι η μόνη περίπτωση να υπάρξει ίσως κάποια πιθανή δικαίωση, επισυνάπτοντας τα αποδεικτικά της επικοινωνίας με την αεροπορική.
Βασικά είναι η ύστατη προσπάθεια, καθώς εξαντλήθηκαν όλοι οι υπόλοιποι τρόποι...
Ευχαριστώ
Σε αντίστοιχες περιπτώσεις πρακτορείου (το ίδιο με σένα) και αεροπορικών που πέταγαν αετό, έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής και πήρα πίσω όλα τα χρήματα που είχα λαμβάνειν.
 

zade

Member
Μηνύματα
172
Likes
749
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου...
Pamediakopes επεισόδιο 1564

Κι ενώ σε όλες τις τελευταίες επικοινωνίες μας η απάντηση ήταν «κοντεύουμε» και «λίγο υπομονή ακόμα», διαβάζοντας παράλληλα κάποιες θετικές εξελίξεις από άλλα μέλη, είπα να δοκιμάσω να κάνω ακόμα ένα τηλεφώνημα μιας και είναι πλέον 5μιση μήνες από την ακύρωση του ταξιδιού.

Για να λάβω την μεγαλειώδη, εκθαμβωτική, διθυραμβική απάντηση «καλά δεν έχετε μιλήσει με την εταιρεία;» :shock::shock::shock:
Όταν ανέφερα ότι αυτό έγινε από τη πρώτη στιγμή και η εταιρεία ενέκρινε επιστροφή χρημάτων και ότι αρμόδιο είναι αποκλειστικά το πρακτορείο γι' αυτό, έλαβα ακόμα μια πολύ ωραία αισιόδοξη :)haha:) απάντηση του τύπο «δε βλέπω καν τους κωδικούς κράτησης σας στο σύστημα».
Ενημερώθηκα ότι η υπόθεση μου θα παραπεμφθεί στο τμήμα ακυρώσεων και ότι δε πρέπει να κάνω καμία άλλη ενέργεια και θα με καλέσουν αυτοί (ναι σίγουρα).

Είμαι σχεδόν πεπεισμένος ότι δε πρόκειται να δω ούτε σεντ με τους αναξιόπιστους...

Είμαι ακριβώς στην ίδια μοίρα με εσένα. Με το gotogate.gr το οποίο όμως είναι ακριβώς το ίδιο με την pamediakopes.gr
Και επειδή διάβαζα κι εγώ διάφορα αισιόδοξα από άλλα μέλη του forum , είπα δεν θα κάνω κάτι όπου να ναι θα φανούν...

Τώρα με έζωσαν λίγο τα φίδια...
 

Μάγδα

Member
Μηνύματα
358
Likes
1.379
Επόμενο Ταξίδι
Άμστερνταμ
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Μόλις η mondial μου επέστρεψε το ποσό της ασφάλισης για το ταξίδι μου που ακυρώθηκε για Ρωσία. Το αίτημα είχε γίνει πριν δυόμιση μήνες. Δεν το περίμενα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.639
Μηνύματα
905.261
Μέλη
39.377
Νεότερο μέλος
Vrankovic

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom