mikrh tsopana
Member
- Μηνύματα
- 1.750
- Likes
- 8.160
- Επόμενο Ταξίδι
- Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
- Ταξίδι-Όνειρο
- θα το αποφασίσω αύριο
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. 2 από τις άπειρες πτήσεις που έκλεισα για φέτος, συμπτωματικά και αυτή της Aegean, τις πλήρωσα με PayPal. Θα κάνω τη διαδικασία που λες και θα ενημερώσω.Καλησπέρα. Ίσως βοηθήσω κάποιους που έκλεισαν εισιτήρια με Aegean και πλήρωσαν με PayPal (ισχύει και για άλλες αεροπορικές) :
Είχα κλείσει εισιτήριο με επιστροφή(από Νοέμβριο) για Μάιο εξωτερικό και είχα πληρώσει με PayPal. Άνοιξα dispute στο PayPal και μετά από λίγες μέρες έκανα escalate. Είναι μια διαδικασία αναμονής περίπου 20+ ημερών μέχρι να βγει απόφαση, αλλά τελικά πήρα τα λεφτά μου πίσω για πτήση golight της Aegean. Το καλό με τα PayPal disputes είναι ότι έχεις περιθώριο 6 μήνες να τα ανοίξεις από την ημερομηνία πληρωμής , οπότε ήμουν εμπροθεσμος. Ουσιαστικά, διάλεξα την επιλογή ότι δεν παρέλαβα την παραγγελία μου (έχει διάφορες επιλογές, ήταν η 1η νομίζω), ανέβασα το pdf του εισιτηρίου μου, screenshot από το email ακύρωσης πτήσης της Aegean καθώς και link με τον ευρωπαϊκό νόμο . Έγραψα και 2-3 σειρές ότι η Aegean αρνείται να μου επιστρέψει τα λεφτά συν ότι δεν τους βρίσκω ποτέ στο τηλέφωνο.
Κατανοώ ότι πολλοί πληρώσατε με κάρτα, αλλά ενδεχομένως κάποιοι να χρησιμοποίησαν PayPal και να αγνοούν αυτή τη λύση. Εκτός και αν έχει αναφερθεί στο νήμα.