Πολυ οριακο να παρεις βαλιτσες, να βγεις, να δωσεις βαλιτσεις και να περασεις ξανα ελεγχο. Μιση ωρα καθυστερηση να εχει μια απο τις δυο πρωτες πτησεις θα την χασετε την πτηση.Θα ήθελα την άποψή σας. Επιστρέφουμε τον Απρίλιο από Λίμα σε Μιλάνο μέσω Παρισίων με την Air France. H προγραμματισμένη άφιξή μας στο Μιλάνο είναι στις 17:05. Ενώ είχαμε κανονίσει πτήση από Μιλάνο στις 20:45 για Θεσσαλονίκη, η AEGEAN μας ακυρώνει την πτήση και μας προτείνει να πετάξουμε στις 18:50 για Αθήνα και μετά για Θεσσαλονίκη.
Αναρωτιόμαστε αν είναι μεγάλο το ρίσκο να αποδεχθούμε τη νέα πρόταση, καθώς δεν ξέρουμε αν ο χρόνος (17:05 με 18:50) στο αεροδρόμιο του Μιλάνου είναι επαρκής για να πάρουμε αποσκευές και να επιβιβαστούμε για Ελλάδα. Επίσης, συνηθίζονται καθυστερήσεις στις υπερατλαντικές πτήσεις της Air France;
Επίσης, μια απλοϊκή ερώτηση για τους πολυταξιδεμένους: εμείς που κλείσαμε την πτήση Μιλάνο-Λίμα μετ' επιστροφής, θα παραδώσουμε την αποσκευή μας στο Μιλάνο και θα την παραλάβουμε απευθείας στη Λίμα; Ή θα την παραλάβουμε και στο Παρίσι που είναι ο ενδιάμεσος σταθμός;Θα ήθελα την άποψή σας. Επιστρέφουμε τον Απρίλιο από Λίμα σε Μιλάνο μέσω Παρισίων με την Air France.
αν ο κωδικός κράτησης είναι ένας για όλες τις πτήσεις δίνετε τις αποσκευές στο Μιλάνο και τις παραλαμβάνετε λίμα.
Σε καποια αεροδρομια προλαβαινεις.Να ρωτήσω εγώ κάτι αφελές;
Εαν μια ανταπόκριση αφορά 45 λεπτά μεταξύ των πτήσεων, κάτι που εκ των πραγμάτων δεν είναι ασφαλές, γιατί προσφέρεται προς πώληση από την εταιρεία; Μπορεί να σου διασφαλίσει ότι προλαβαίνεις, πέρα απ' το δεδομένο να σε βάλει στην επόμενη διαθέσιμη;
Σίγουρα, υποτίθεται θα υπάρχει και πλήρωμα εδάφους να σε πάει συστημένο.Σε καποια αεροδρομια προλαβαινεις.
Άντε και δεν έχεις βαλίτσα, μια καθυστέρηση του 20λέπτου να σου πω εγω ότι θα τύχει, πάει, έχεις μείνει εκτός από την επόμενη πτήση. Είναι ζήτημα.Αυτο που δεν προλαβαινει ειναι η βαλιτσα σου. Αλλα μπορει να εισαι χωρις βαλιτσα.
Αν την προσφέρει, σημαίνει ότι εκτός απροόπτου προλαβαίνεις. Μου έχει τύχει ανταπόκριση των 40' σε μεγάλο αεροδρόμιο, κανένα απολύτως θέμα με τις βαλίτσες. Επειδή προσωπικά βαριέμαι τις αναμονές στα αεροδρόμια, προτιμώ να κερδίζω έξτρα χρόνο στον προορισμό (Ευρώπη πάντα). Ενέχει ένα μικρό ρίσκο, αλλά αν κάτι πάει στραβά θα σου δώσει λύση η εταιρεία. Στις πτήσεις επιστροφής ειδικότερα δεν με νοιάζει ιδιαίτερα για την βαλίτσα. Πάντως, για την ιστορία, σε ανταπόκριση με 1ω20' που το αεροπλάνο έφτασε με μία ώρα σχεδόν καθυστέρηση, μια χαρά πρόλαβαν σε 25' να μεταφέρουν τις βαλίτσες. Εμείς παρ' ολίγο να χάσουμε την πτήση, φτάσαμε με την ψυχή στο στόμα και μπήκαμε στο τσακ, ενώ η εταιρεία μερίμνησε μόνο για συνεπιβάτες που συνέχιζαν με άλλη πτήση (βέβαια ήταν πολλοί, εμείς μόνο δύο, αλλά θα βοηθούσε αν στην έξοδο του αεροσκάφους μας κατηύθυναν, αντί να πάμε ανάποδα μέχρι να βρούμε οθόνες, να δούμε την πύλη επιβίβασης και να τρέξουμε πίσω).Να ρωτήσω εγώ κάτι αφελές;
Εαν μια ανταπόκριση αφορά 45 λεπτά μεταξύ των πτήσεων, κάτι που εκ των πραγμάτων δεν είναι ασφαλές, γιατί προσφέρεται προς πώληση από την εταιρεία; Μπορεί να σου διασφαλίσει ότι προλαβαίνεις, πέρα απ' το δεδομένο να σε βάλει στην επόμενη διαθέσιμη;